125cc ei lähe üle 90km/h
Moderaator: Moded
125cc ei lähe üle 90km/h
Oskab keegi mind murega aidata? Et tippkiiruseks on ainult 90km/h ja siis on pöörded 9000rpm-i peal. Kuigi ma olen uurind et sellel peaks vähemalt olema 100+ ja pöörded küll nii kõrgel ei tohiks olla. Alles hiljuti vahetatud ka rõngad kuid asjaolusi see ei muutnud. Mootorrattaks siis Lifan 9j 125cc.
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: 125cc ei lähe üle 90km/h
Sidur tahab äkki uuendamist?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: 125cc ei lähe üle 90km/h
Turbo äkki läbi või nitro balloon tühi?
Reaalsuses on 90kmh hiinaka jaoks normaalne ja väited ulmelistest 120+ kiirustest bluff.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: 125cc ei lähe üle 90km/h
See 90kmh on niigi hea tulemus 4t 8kw mootori kohta. 100+ võid saada järsust mäest tagant tuulega alla sõites, ise paagipeal kõhuli olles. Mul kunagi tatina täpselt sama tee läbi käidud. Vahetasin mootori suurema 200cc vastu. Siis alles sai liiklusvooluga kaasa püsitud ja tipp mingi 110kmh. Kui tahad 125cc suuremaid kiiruseid arerada pead vaatama vesijahutusega pillide poole või üldse 2t peale ümber kolima. Mul kunagi 125cc Aprilia RS-il oli gpsi järgi 207kmh
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: 125cc ei lähe üle 90km/h
Jah, võimsamad rattad ikka võimsamad rattad, aga ma muretsen rohkem, et kas see on reaalne et pöörded peavadki 9000rpmi juures olema kui sõidan 90-ga? Oleks hea kui saaks neid kuidagi madalamaks tuunida, kui selline asi üldse võimalik ;P
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: 125cc ei lähe üle 90km/h
Ilmselt ei saa,lihtsalt ei jaksa.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: 125cc ei lähe üle 90km/h
Sellise ratta puhul 9000 pööret norm. "Punased" pöörded algavad neljataktilistel 125ccm üldiselt 10 000 st. Siis on ka see 100km/h käes. See sada ei tule ilmselt sellepärast, et rõngad küll vahetatud aga silinder vana. Peale rõngaste/silindrite vahetust tuleks esimesed paartuhat km nühkida 5000 pöördega. Aga kuna Sa ilmselt seda teinud ei ole, siis saab varsti tippkiiruseks olema 80km/h.
Päikest!
Re: 125cc ei lähe üle 90km/h
Kunagi sai omatud 125cc 2005 a. Jawat ca 10 a. tagasi paar suvegi s6idetud.. See läks kyll yle 100/110 max kuid sedagi hetkeks ja pikemat otsa hakkas isegi 90km/h kinni pooma. Normaalne oli töristada 75-85 pikema otsa puhul, ainult rekkad tahtsid koguaeg yle s6ita. Turvalisuse huvides v6iks suurem v6imsam moto olla, et jalgu ei jääks.
Re: 125cc ei lähe üle 90km/h
tarmoel kirjutas:Sellise ratta puhul 9000 pööret norm. "Punased" pöörded algavad neljataktilistel 125ccm üldiselt 10 000 st. Siis on ka see 100km/h käes. See sada ei tule ilmselt sellepärast, et rõngad küll vahetatud aga silinder vana. Peale rõngaste/silindrite vahetust tuleks esimesed paartuhat km nühkida 5000 pöördega. Aga kuna Sa ilmselt seda teinud ei ole, siis saab varsti tippkiiruseks olema 80km/h.
Päikest!
Silinder kõlbab tänavale veel küll ja küll, ning sissesõdu tegin 5-6k pöörde vahel, umbes 500km, siis proovisingi tippkiirust kuid jäi samaks.
Re: 125cc ei lähe üle 90km/h
500km pole mingi uue asja sissesõit. Kunagi sai ostetud tutikas 125ccm hiinakas. Tehase poolt oli sissesõiduks määratud 1000+ veel 3000km väheke kõrgemate pööretega. Pöördeid enam ei mäleta aga väga tüütu oli küll. Aga see asi tasus end ära - 100km/h jooksis ka 20000km hiljem välja. Siis sai maha müüdud. Nüüd on asjast 10 aastat möödas aga ratas uue omaniku käes ikka sõidus. Ei ole olnud juhust küsida, kas on silindrit, kolbi vahetanud.
Päikest!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.