Räägime EURO4-st pisut täpsemalt

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4025
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 302 korda
Tänatud: 294 korda
Kontakt:

Räägime EURO4-st pisut täpsemalt

Lugemata postitus #1 Postitas Macintosh » 19 Juun 2017, 19:07

Üks kaasfoorumlane küsis hiljaaegu, et kas ma saaksin uurida EUR4 tsiklite kohta, tal kõik segi nagu pudru ja kapsad ning tarkust pole. Aga preagu on suvi ja mul pole hetkel aega ega jaksu internetis tuustida ja inimesi üle kuulata, et hiljem sellest veel artikkel kokku panna. Aga kuna mitu pead on ikka mitu pead siis tahaks kõikide foorumlaste (ja foorumis tegutsevate kaupmeeste) päid kasutada. Seega, küsimus, mis mulle esitati oli selline (muutsin pisut algset teksti selguse huvides). Ühesõnaga, kallid kaasmootoratturid, laduge oma teadmised välja.

Selline küsimus/soov, kas oleks võimalik kas motors TV või mingi muud viisi mingit ametlikku infot selle kohta, mis toimub seoses Euro4-le üleminekuga.

Selle teema kohta on ka arutelu olnud foorumis. Kuid siiski. Kui saaks mingit artiklilaadset kinnitust sellele, et mis toimub või hakkab toimuma lähiaastatel. Nimelt, ma käisin läbi motopoed, ja seal on vaid laojäägid. Küsimus nüüd ongi, kas tegemist on mingi marketing trikiga, ala, enne e-4 rattaid sisse ei too kui laod tühjad või ongi jama majas?
Vähemalt öeldi poodidest konkreetselt ära, et tellida ei saa. Kawasaki ütles, et äkki sügisel/talvel tuleb mingit uut infot. Minuteada ka Indian vist ei ole E-4 (võin valetada) Ma kohe ei tahaks uskuda, et japsid, selle segmendi hülgasid [siin käib jutt suure kubatuuriga kruiiseritest].

Nimelt, Vulcan-it saab ainult S-i. Intruuderit, enam sisse ei tooda. Minuteada ka Hondal on viimased laojäägid ja siis on lett puhas ja ükski müügimees ei ütle ka mis on tulevik. Googele ja Suzuki Global ka näitavad ainult euro3 mootorrattaid. Ehk minu küsimus, kas tulevikus jäävadki ainult NC700 tüüpi rattad? Samas muid rattaid nagu ikka on selle aasta mudeleid ala GSXR-1000 R1-te jne. Samas vaadates nende hinda tuleb okse maik suhu R1 on juba üle 20 kilo :D

Kas tõesti Japsid magasid maha kõik polümeerid või ongi olukord suht kurb? Ma ei saanud ka HD-st head ülevaadet. Ja nüüd ongi, ratas ostmata ja olen äraootaval seisukohal. Kasutatud tehnika kuulutustes on suht ülbeks minudud 2006 a. Intruder 1800 eest küsitakse 9999 euri. Veidi kosmos ja meenutab meie kinnisvara turgu, ehk suurema lolli otsimine käib vist.

Ramos olid intruuderid talvel 9990 E ja siis järsku 12400 - ja need ka ära müüdud. Huvitav kui palju E-4 tsiklite hinda kergitab, ehk kas varsti uus ratas hakkabki kesklassi sedaani hinda maksma? https://goo.gl/uLGrS8

Igaljuhul täielik infosulg, ja mõtlesin, et äkki saate mingit ametlikku researchi teha ja siis mingi hea artikli või video välja laduda? Sest müügimehed võtavad üksikisikut nagu ikka lollina kellelt tuleb raha ära võtta ja vist on selle olukorra viisakalt enda heaks keeranud.


Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

jkristjan
Postitusi: 268
Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
Tsikkel: Ducati Scrambler Icon
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 72 korda

Re: Räägime EURO4-st pisut täpsemalt

Lugemata postitus #2 Postitas jkristjan » 19 Juun 2017, 20:09

Lihtsalt kõrvalt mainiks, et ära unusta 2017 ABS nõuet. Palju mudeleid on poest kadunud, sest ABSi ei ole. Näiteks Honda Shadow Phantom, Yamaha XV950 (mitte-R versioon) jne. Ei ole ega tulegi, EU turult maas määramata ajaks.
In India, you brake by steering into the nearest elephant.
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 709
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Räägime EURO4-st pisut täpsemalt

Lugemata postitus #3 Postitas Ardilla » 19 Juun 2017, 21:44

Ahoi :)

Kui foorumis ringi vaadata, siis võib järeldada, et mina selle küsimuse esitasin. Jah nii on. Hakkasin endale ratast otsima kevadepoole ja oh üllatust, ega midagi väga võtta ei olegi. Põhjus väga lihtne, uut väga midagi sisse tuua ei saa. Põhjus on väga lihtne Euro 4 nõue, mis hiljuti kehtima hakkas.

Vaatasin väga selgelt alguses uusi rattaid. Esimene mida uurisin oli HD 750 street, jube hea hinnaga olid kampaania rattad 6500 euri, aga minule jäi ta pisut väikeseks ja kui seljakoti peale võtaks siis oleks ma nagu karu jäenesega selle seljas. Siis vaatasin 883-e aga ka sellel jäi miskit kripeldama. HD- Tallinnas on juhe hea müügimees, teab täpselt mida müüb ja kuidas aidata ratast valida. Igaljuhul kes HD-d vaatab soovitan, teenindus on tõesti fantastiline.

Siis vaatasisn Hondat. Kuid täpselt sama laul ta on mulle väike, tahaks nagu tahaistmele istuda. Sõitsin sõbra Shadow-ga ja pean mainima, et väga hea ratas. Juhitavus, juhtseadmete ergonoomika, tõsiselt hea aga ikkagi, ei tekkinud tõmmet.

Siis vaatasin Kawat. Hakkasin valima siis Classiku ja Customi vahel. Custom oli nagu väga hea aga valge ja Classic oli nagu istuks käru seljas :D. Tegin sõbra omaga proovika ja isegi tundus ok. Siis mõtlesin, et võtan Customi ära, sest see tundus suht ok ja hind oli ka atraktiive, kuid siis tuligi see laks ära. Kuna tahtsin teist värvi, siis sain vastuseks, et ainult see mis laos on ja järgmine hetk oli see ära ostetud. Kõik finito.

Siis tuli meelde Ramo. Ramos on ka väga lahked müügiinimesed. Ma alguses mõtlesin, et uurin seda 800-st intruuderit, kuid seda sees ei ole. Siis aga istusin 1800 selga ja sain aru vot see on täpselt see mida ma tahan. Massivne ratas, madala raskuskeskmega, kuidagi kohe oli täpselt see mis vaja. Kuid ka sellega tekkis ikaludus, et viimased kaks või kolm on laos olemas ja edasi kõik. Õnneks sain teada, et mingi variant siiski on ja isegi hind talutav, kui võtta arvesse kasutatud rataste hindasid. Võtan selle teema uuesti ette kui olen puhkuse ära puhanud ja muidugi kui see võimalus ei ole ära läinud. Igaljuhul tänud Ramolastele. Lisaks vaatan Lätti ja Leetu, seal ka Suzu esindustes masinad veel laos olemas, ja muide hind täitsa OK, kuid siin võib takistuseks saada pankade abi, võõrast riigist ratta toomisel.

Ma hakkasin interneti avarusi skaneerima ja no ei ole mitte mingit infot. Niipalju, kuskilt leidsin prantsue mingist motoveebist, et paljud rattad keeratakse kokku ja neid enam tootma ei hakata.

Kasutatud tehnika turg on muidugi omaette müstika. Vanad 10 aastased rattad on ülikallilt müügis. Ma saan kõigest aru. See võib olla minu emotsioon ja isiklik traagika aga nagu ma teistes postitustes mainisin üritan säilitada kainet mõistust. Minu jaoks on tegemist siiski täiskasvanud mehe kalli mänguasjaga ja ma ei taha selle mänguga päris kaasa minna. Kuid see ei olegi nii oluline, igal ühel on õigus müüa mis hinnaga tahab, meil on vabaturumajandus. Samuti on kellegil õigus osta ka mingi hinnaga. Kahju, et kasutatud turul olev kaup on tihti pildil parem kui reaalsuses. 10-15 aasta vanuselt rattalt ei saagi eeldada, et ta on ideaalne, ning vaadates hinnasilti, tekib selline raske tunne südamele, et kas ikka tasub. Pigem siis ostan uue, garantiiga kui võtan 10 aastat masina, olgu ta või uueväärne. Samas kõik oleneb väga selgelt hinnast. Need otsused aga sünnivad hiljem, hetkel vaja aeg maha võtta ja lasta emotsioonidel rahuneda. Samas olen ratast üritanud müüa ja tean väga täpselt mis on emotsionaalne väärtus ja mis tavaliselt reaalsus tehingute puhul kipub olema...

Las see kasutatud turg jääb. Pole hetkel teemaks.

Hakkasin lugema selle E4 kohta. Ja see nõue ei hõlma vaid väljalaset vaid siiski mitut enamat punkti. Rattal peab olema ABS ja isegi mingi diagnostika port jne. Samas, tundub, et paljudel mudelitele on nagu kriips peale tõmmatud. Mitte kuskilt seda täpset infot pole (veebis). Loomulikult ka meie müügimehed ei tea mis edasi saab kui tehasest või ametlikust kanalist ei ole mitte mingit infot.

Kummaliseks muudab selle asja aga asjaolu, et Jaapanlased ei ole absoluutselt valmis sellisele suurele muudatusele mis hõlmab siiski tervet turuosa suurel geograafilisel alal. Lisaks siis tekib paras lünk sisse. Kas nüüd see võib olla tehaste müügistrateegia või mitte, ei tea ei ole vandenõuteoreetik. Aga siiski, oleks vaja mingit infot objektiivset infot mitte spekulli. Kuidas need asjad siiski käivad, mis on tulevik jne jne jne.

Samuti on teada, et ABS-iga ja ABS_ita ratta vahe oli ca 1000 eurot. Huvitav, et kas nüüd kui tulevadki E4 masinad, millel peab olema täis pritse, emissioon paigas (kõik need loendamatud filtrid), diagnostika pordid, ABS ja veojõu kontroll, kas siis uus ratas hakkabki maksma nagu Oktaavia baasvarustuses või on siiski lootust, et väga hind ulmeliseks ei kujune...

Päikst kõigile, hoidke ennast ja kaasliiklejaid.




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist