Räägime EURO4-st pisut täpsemalt
Üks kaasfoorumlane küsis hiljaaegu, et kas ma saaksin uurida EUR4 tsiklite kohta, tal kõik segi nagu pudru ja kapsad ning tarkust pole. Aga preagu on suvi ja mul pole hetkel aega ega jaksu internetis tuustida ja inimesi üle kuulata, et hiljem sellest veel artikkel kokku panna. Aga kuna mitu pead on ikka mitu pead siis tahaks kõikide foorumlaste (ja foorumis tegutsevate kaupmeeste) päid kasutada. Seega, küsimus, mis mulle esitati oli selline (muutsin pisut algset teksti selguse huvides). Ühesõnaga, kallid kaasmootoratturid, laduge oma teadmised välja.
Selline küsimus/soov, kas oleks võimalik kas motors TV või mingi muud viisi mingit ametlikku infot selle kohta, mis toimub seoses Euro4-le üleminekuga.
Selle teema kohta on ka arutelu olnud foorumis. Kuid siiski. Kui saaks mingit artiklilaadset kinnitust sellele, et mis toimub või hakkab toimuma lähiaastatel. Nimelt, ma käisin läbi motopoed, ja seal on vaid laojäägid. Küsimus nüüd ongi, kas tegemist on mingi marketing trikiga, ala, enne e-4 rattaid sisse ei too kui laod tühjad või ongi jama majas?
Vähemalt öeldi poodidest konkreetselt ära, et tellida ei saa. Kawasaki ütles, et äkki sügisel/talvel tuleb mingit uut infot. Minuteada ka Indian vist ei ole E-4 (võin valetada) Ma kohe ei tahaks uskuda, et japsid, selle segmendi hülgasid [siin käib jutt suure kubatuuriga kruiiseritest].Nimelt, Vulcan-it saab ainult S-i. Intruuderit, enam sisse ei tooda. Minuteada ka Hondal on viimased laojäägid ja siis on lett puhas ja ükski müügimees ei ütle ka mis on tulevik. Googele ja Suzuki Global ka näitavad ainult euro3 mootorrattaid. Ehk minu küsimus, kas tulevikus jäävadki ainult NC700 tüüpi rattad? Samas muid rattaid nagu ikka on selle aasta mudeleid ala GSXR-1000 R1-te jne. Samas vaadates nende hinda tuleb okse maik suhu R1 on juba üle 20 kilo
Kas tõesti Japsid magasid maha kõik polümeerid või ongi olukord suht kurb? Ma ei saanud ka HD-st head ülevaadet. Ja nüüd ongi, ratas ostmata ja olen äraootaval seisukohal. Kasutatud tehnika kuulutustes on suht ülbeks minudud 2006 a. Intruder 1800 eest küsitakse 9999 euri. Veidi kosmos ja meenutab meie kinnisvara turgu, ehk suurema lolli otsimine käib vist.
Ramos olid intruuderid talvel 9990 E ja siis järsku 12400 - ja need ka ära müüdud. Huvitav kui palju E-4 tsiklite hinda kergitab, ehk kas varsti uus ratas hakkabki kesklassi sedaani hinda maksma? https://goo.gl/uLGrS8
Igaljuhul täielik infosulg, ja mõtlesin, et äkki saate mingit ametlikku researchi teha ja siis mingi hea artikli või video välja laduda? Sest müügimehed võtavad üksikisikut nagu ikka lollina kellelt tuleb raha ära võtta ja vist on selle olukorra viisakalt enda heaks keeranud.