Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 663
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna

Lugemata postitus Postitas Raki »

Jesper kirjutas:

See oli retooriline küsimus, loomulikult.

Muidu lihtsalt iseenda kiusamiseks ma siin võtsin netipanga lahti ja panin otsingusse Streetmoto - tuleb välja et kahe aasta jooksul on sinna tassitud 1500€, ehk pmst mu täiesti ausalt ostetud ja müüdud voki "kuumakse" on 62€. Kui veel ise mutrit poleks keeranud, siis ilmselt tuleks vabalt sott täis, mingeid tööriistu on ka ostetud jne. Kusjuures sinna sisse ei jää mingeid suuremaid remonte, tavalised kuluosad, ja kindlasti ma olen mingeid õlisid ja asju Fixusest ja Motonetist ka haaranud. Uut AT-d selle eest muidugi ei saaks, aga mingi vähe lihtsama inimese 500-600cc dualsporti ilmselt küll, kui mõni firma vaevuks sellist tootma.

Nendest kuludest ei pääse muidugi ka liisingurattaga. Seda enam, liisingurattal võib olla kohustuslik hooldus esinduses, mis on veel kallim kui streetmoto.

PS räägib mees kes kavatseb kalli liisinguratta võtta :D



https://ragnarnakus.blogspot.com/

TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Mul on küll mulje jäänud, et esimesed kolm-neli aastat ei pea peale õli ja rehvide midagi vahetama? Ja hoolduse tunnihind on igal pool paari euro piires sama.

Anyway ma ei väida et tingimata peaks uus ratas olema igaühele ja igas olukorras parim lahendus, aga pigem leian et tasuks korra numbrid tabelist läbi lasta, eriti mingi levinumat tüüpi pilli puhul nagu 650cc gsxf. Mitte automaatselt raiuda et kasutatu on parem kui uus ja liising pähh ja nii edasi.

Viimati muutis Jesper, 08 Jaan 2018, 15:17, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Liising vast ei dikteeri hooldust, garantiitingimused teevad seda.

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Jesper kirjutas:

Mul on küll mulje jäänud, et esimesed kolm-neli aastat ei pea peale õli ja rehvide midagi vahetama? Ja hoolduse tunnihind on igal pool paari euro piires sama.

Anyway ma ei väida et tingimata peaks uus ratas olema igaühele ja igas olukorras parim lahendus, aga pigem leian et tasuks korra numbrid tabelist läbi lasta, eriti mingi levinumat tüüpi pilli puhul nagu 650cc gsxf.

Kui ise midagi tuksi ei keera, siis nii peaks olema. Vähemalt kindlustunne, et ootamatuid jamasid ei tule peaks uue rattaga suurem olema. Loomulikult erandeid juhtub ja ka uus võib mingi veaga olla.
Ise otsustasin uue kasuks asjaolul, et vaba aega napib ja siis tahaks sõita, mitte võimaliku probleemiga tegeleda. Ja pole mul aega ega ka oskusi putitamiseks. Loomulikult kõik on õpitav jne., aga mul muid hobisid ka kuhu seda aega kulutada.
Liisingu kasuks otsustasin põhjusel, et raha oli ka mujale kulutada sel hetkel ja valida oli kas osta tsikkel kohe välja ja teised tegevused vähemalt aastaks edasi lükata või maksta natuke pangale intressi ning unistusi kohe realiseerida. Läks variant 2 ja õnneks Sveitsis kah ei käinud sel ajal. :D

Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 663
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna

Lugemata postitus Postitas Raki »

M.T. kirjutas:
Jesper kirjutas:

Mul on küll mulje jäänud, et esimesed kolm-neli aastat ei pea peale õli ja rehvide midagi vahetama? Ja hoolduse tunnihind on igal pool paari euro piires sama.

Anyway ma ei väida et tingimata peaks uus ratas olema igaühele ja igas olukorras parim lahendus, aga pigem leian et tasuks korra numbrid tabelist läbi lasta, eriti mingi levinumat tüüpi pilli puhul nagu 650cc gsxf.

Kui ise midagi tuksi ei keera, siis nii peaks olema. Vähemalt kindlustunne, et ootamatuid jamasid ei tule peaks uue rattaga suurem olema. Loomulikult erandeid juhtub ja ka uus võib mingi veaga olla.
Ise otsustasin uue kasuks asjaolul, et vaba aega napib ja siis tahaks sõita, mitte võimaliku probleemiga tegeleda. Ja pole mul aega ega ka oskusi putitamiseks. Loomulikult kõik on õpitav jne., aga mul muid hobisid ka kuhu seda aega kulutada.
Liisingu kasuks otsustasin põhjusel, et raha oli ka mujale kulutada sel hetkel ja valida oli kas osta tsikkel kohe välja ja teised tegevused vähemalt aastaks edasi lükata või maksta natuke pangale intressi ning unistusi kohe realiseerida. Läks variant 2 ja õnneks Sveitsis kah ei käinud sel ajal. :D

Kui kalli tsikli ostsid ja kui pikaks ajaks? Palju sissemaksu tegid ja kas mingit jääki said ka jätta?

https://ragnarnakus.blogspot.com/

TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Swed ja ilmselt ka teised pangad pakuvad ju ka autolaenu kuni 20000,mis ei kohusta ei kaskot tegema ega midagi tagatiseks vormistama.Ehk ratas on sinu nimel ja maksad igakuist tagasimakset kuni laen lõppenud.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Raki kirjutas:

Kui kalli tsikli ostsid ja kui pikaks ajaks? Palju sissemaksu tegid ja kas mingit jääki said ka jätta?

Peast kõiki detaile ei mäleta. Käin trennis ja ära hiljem arvutist vaatan järgi, leping peaks vast alles olema, ning saadan PS.

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Raki kirjutas:
Jesper kirjutas:

See oli retooriline küsimus, loomulikult.

Muidu lihtsalt iseenda kiusamiseks ma siin võtsin netipanga lahti ja panin otsingusse Streetmoto - tuleb välja et kahe aasta jooksul on sinna tassitud 1500€, ehk pmst mu täiesti ausalt ostetud ja müüdud voki "kuumakse" on 62€. Kui veel ise mutrit poleks keeranud, siis ilmselt tuleks vabalt sott täis, mingeid tööriistu on ka ostetud jne. Kusjuures sinna sisse ei jää mingeid suuremaid remonte, tavalised kuluosad, ja kindlasti ma olen mingeid õlisid ja asju Fixusest ja Motonetist ka haaranud. Uut AT-d selle eest muidugi ei saaks, aga mingi vähe lihtsama inimese 500-600cc dualsporti ilmselt küll, kui mõni firma vaevuks sellist tootma.

Nendest kuludest ei pääse muidugi ka liisingurattaga. Seda enam, liisingurattal võib olla kohustuslik hooldus esinduses, mis on veel kallim kui streetmoto.

PS räägib mees kes kavatseb kalli liisinguratta võtta :D

Krt ega endal ka vist pole siin praeguste pillide kõrvale H2 võimalik muudmoodi võtta kui liiparisse. Loodan et siis siin bikeris läbi ei mõnitata ja smashil peksa ei anta :lol:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

and
Postitusi: 127
Liitunud: 14 Okt 2016, 15:37
Tsikkel: Warrior
Asukoht: Tallinn-Viimsi
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna

Lugemata postitus Postitas and »

Jesper kirjutas:

See oli retooriline küsimus, loomulikult.
Muidu lihtsalt iseenda kiusamiseks ma siin võtsin netipanga lahti ja panin otsingusse Streetmoto - tuleb välja et kahe aasta jooksul on sinna tassitud 1500€, ehk pmst mu täiesti ausalt ostetud ja müüdud voki "kuumakse" on 62€. Kui veel ise mutrit poleks keeranud, siis ilmselt tuleks vabalt sott täis, mingeid tööriistu on ka ostetud jne. Kusjuures sinna sisse ei jää mingeid suuremaid remonte, tavalised kuluosad, ja kindlasti ma olen mingeid õlisid ja asju Fixusest ja Motonetist ka haaranud. Uut AT-d selle eest muidugi ei saaks, aga mingi vähe lihtsama inimese 500-600cc dualsporti ilmselt küll, kui mõni firma vaevuks sellist tootma.

ee et siis täiesti tavaline ratta kuluosade vahetus ja hooldus ja 2 aasta jooksul 1500+ ?

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna

Lugemata postitus Postitas Jesper »

No neil seal kassa kõrval õllekülmikut pole nagu osadel ehituspoodidel, niiet eks see kõik ikka tsikli osade peale läks. "Tavaline hooldus" on ilmselt umbes sama veniv mõiste kui "mõistlik kasutus" :), aga nendest ühegi osa paigalduseks paaki maha ei võtnud.

Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1760
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna

Lugemata postitus Postitas simp »

and kirjutas:

ee et siis täiesti tavaline ratta kuluosade vahetus ja hooldus ja 2 aasta jooksul 1500+ ?

kõlab täitsa reaalselt. tagarehv on 100+€ juba, sõltuvalt läbisõidust ja rehvitüübist läheb neid 1-2 hooaajaga. Mul kestab üks esimene rehv kaks tagumist, st see tuleks ka juurde arvestada.

1 tagumine aastaga, 1 esimene kahe aastaga = 300€ kahe aasta peale
2 tagumist aastaga, 1 esimene aastaga = 600€ kahe aasta peale

Nagu naksti kolmandik kulutustest läinud, õlivahetustest, piduriklotsidest jms kamast rääkimata.

edit:
Vaatasin just üle, SV1000'e ülevalpidamisele kulutasin eelmisel aastal 1100€. Läbisõit hooajas ca 20k. Enamuse tehtud asjadest liigitaks üldise hoolduse alla, õlid, klotsid, rehvid, tagumine rattalaager.

Hetkel meenub ainult üks asi mida hoolduse alla ei liigitaks ja see polnud ka just väga kallis. Kütusepaagi läheduses olev plastik oli kinnitusest murdunud ja bensupaaki augu hõõrunud. Neeme pani augu mingi möksiga kinni, fixis plastiku ära ja küsis 20€, st see ei mõjuta üldtulemust väga.

Viimati muutis simp, 08 Jaan 2018, 21:18, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Nojah, rehve ja õli võtab uus ratas ka, sealt edasi võiks jah nagu ilma vahetusteta hakkama saada. Aga ma pigem tõin selle illustratsiooniks - et kui 650se liising pere eelarvele sellise litri paneb, et puu alla kolimise oht käega katsutav on, pole mingit vanemat pilli üldse mõtet torkida. Sest ega need kulutused pole ju ka tehtud sujuvalt iga kuu nagu liising, ikka nii et kuskil aprillis teed kõlava häälega "oink" ja natukese aja pärast on hunnik ilusaid karpe laua peal, noh ja ülejäänud aasta on siis jälle ainult bensu valamise vaev.

Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 503
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna

Lugemata postitus Postitas claw »

No ma ei tea, mis risude otsa sa oled sattunud, et sa neid kasutatud rattaid nii hullusti kardad ja kulud taevasse tõusevad.
Toon näite:
2000 aasta gsf 600. Maksis 2100 euri mõni aeg tagasi.
Jooksvad kulud: esi+tagarehv + vahetus 350 euri. Õli + filter 45 euri. Küünlad 40 euri. Ee... uued peeglid 20 euri. Piduriklotsid 25 euri. Kütus? Kindlustus?
Samad kulud on ju ka liisingupilliga. Esimesel hooajal vast mitte, aga teisel hakkavad juba pihta ju. Ja 2-3 aastat ja HILJEMALT vahetad klotse juba. Ja rehve. Võimalik, et ketti ja hammakat ka, oleneb kus ja kuidas sõita. Need on kõik kuluosad ju nii uue kui vana ratta puhul.
Kui sa kottis mootoriga ratta ostad, on jah pask majas. Aga seda on võimalik vältida.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Minul on majapidamises kolm Fordi ja ei karda vanakuradit ennast ka!

Lihtsalt peeglisse vaadates on idioodi tunne vahest :lol:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”