Tehnonõuded ja kohtuvaidlus

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Tehnonõuded ja kohtuvaidlus

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Tere,

Kas keegi siit on kunagi käinud Maanteeametiga kohut teemal tsikli/muu sõiduki ümberehitus, registreerimine, tehnonõuded jne? Vahetaks kogemusi ja küsiks nõu heameelega privaatselt.

T



Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Äkki sa räägid, milles probleem seisneb.

Ääremärkus.
Kindlasti on privaatvestlus sellel teemal tore aga foorumi mõte peitub asjaolus, et üksiku teadmine on korraga kättesaadav paljudele.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Jutt on hästi pikk, aga põhimõtteliselt seisneb asi külghaagisega BMW arvelesaamises ja selles, et Maanteeamet keeldub ratast registreerimast.

Kõiki põhjuseid siia enam üles ei loeks, aga lihtsalt naljaka seigana tooks, et sama mark, mudel, nõukogude korviga ratas liigub meie teedel täiesti seaduslikult, nagu ka paljud teised sarnased ümberehitused.

Ja minu analüüsi põhjal ei ole registreerimisest keeldumise põhjused adekvaatsed.

Aga ma enne ametlikke protseduure avalikus foorumis väga detailsemaks ei läheks.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus

Lugemata postitus Postitas Krl »

Asi võiks nagu suht mustvalge olla ju?
Et on mingi nimekiri nõuetest, mis peavad olema täidetud. Kui on täidetud siis saab, kui ei ole, siis ei saa. Või on nii liiga lihtne?

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus

Lugemata postitus Postitas pühak »

Otsi Land Roveri foorumist Sinu omaga võimalikult lähedast kaasust. foorum.landroverclub.ee Pole ise seal väga põhjalikult ringi surfanud, aga isegi pealiskaudse lugemise käigus olen sattunud mitmele loole, kus juttu ristiretkest Maanteeameti vastu. Ei garanteeri, aga äkki leiad miskit.

Samas mu sugulane tahtis ümberehitatud autot arvele saada, ja Maanteeamet keeldus, kuigi identse ümberehitusega eksemplar oli registris olemas. Sugulane jättis lõpuks asja sinnapaika, kuna tegemist oli sedavõrd odava sõidukiga, et kangutamine ei tasunud tema meelest enam ära.

Üks variant on veel, et registreeri näiteks Lätis, kus asjad palju inimlikumad. Alles nüüd aastavahetuse aegu tehti viinarallist osavõtjatega intervjuusid ja ühe seltskonna Lätti mineku põhjus oli hoopis auto registreerimine, mida kohalik Maanteeamet keeldus tegemast.

Viimati muutis pühak, 04 Jaan 2018, 12:21, muudetud 1 kord kokku.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Krl kirjutas:

Asi võiks nagu suht mustvalge olla ju?
Et on mingi nimekiri nõuetest, mis peavad olema täidetud. Kui on täidetud siis saab, kui ei ole, siis ei saa. Või on nii liiga lihtne?

Kui see nii lihtne oleks...

On mõisted ja nõuded. Ja on nende rakendatavus. Ja on nende tõlgendused.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Nõua Maanteeametilt välja kirjalikus vormis registreerimisest keeldumise põhjendus. Nõue esita ka kindlasti kirjalikus vormis, nad on kohustataud sellele vastama. Kui saadad meiliga, siis on soovitav panna CC reale ka mõni suurem ülemus, kas see ülemus ka seda meili loeb pole oluline, väiksemad jupijumalad liigutavad kindlasti kiiremini.
Kui vastus on käes analüüsi seda mõne pädeva juristiga ning kui leiad, et sul on õigus saada MKM-i vastavale isikule teabenõue, kus sa oma seisukohad pädevalt ära põhjendad.

Või mine Lätti, saad õlut ka tuua.

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus

Lugemata postitus Postitas Ain »

PhunkT kirjutas:

Jutt on hästi pikk, aga põhimõtteliselt seisneb asi külghaagisega BMW arvelesaamises ja selles, et Maanteeamet keeldub ratast registreerimast.

Kõiki põhjuseid siia enam üles ei loeks, aga lihtsalt naljaka seigana tooks, et sama mark, mudel, nõukogude korviga ratas liigub meie teedel täiesti seaduslikult, nagu ka paljud teised sarnased ümberehitused.

Ja minu analüüsi põhjal ei ole registreerimisest keeldumise põhjused adekvaatsed.

Aga ma enne ametlikke protseduure avalikus foorumis väga detailsemaks ei läheks.

mnt ameti põhjendused võiksid ju välja tuua.
See et sarnane ratas liigub ei ole argument. Sa ei tea kõiki erisusi mis seal on. Lisaks on ajas nõuded muutunud.
(Tsikliteemas nii kodus pole aga näiteks vanemad ATVd on registris T5 kat. mida 2009 alates enam ei saa. Mis siis et masin on sisuliselt sama või paremgi. Sama on täna L7e kus nõuded muutusid alates 2017 ja paljusi masinaid enam sinna kat. arvele ei saa)

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Spoiler
Ain kirjutas:
PhunkT kirjutas:

Jutt on hästi pikk, aga põhimõtteliselt seisneb asi külghaagisega BMW arvelesaamises ja selles, et Maanteeamet keeldub ratast registreerimast.

Kõiki põhjuseid siia enam üles ei loeks, aga lihtsalt naljaka seigana tooks, et sama mark, mudel, nõukogude korviga ratas liigub meie teedel täiesti seaduslikult, nagu ka paljud teised sarnased ümberehitused.

Ja minu analüüsi põhjal ei ole registreerimisest keeldumise põhjused adekvaatsed.

Aga ma enne ametlikke protseduure avalikus foorumis väga detailsemaks ei läheks.

mnt ameti põhjendused võiksid ju välja tuua.
See et sarnane ratas liigub ei ole argument. Sa ei tea kõiki erisusi mis seal on. Lisaks on ajas nõuded muutunud.
(Tsikliteemas nii kodus pole aga näiteks vanemad ATVd on registris T5 kat. mida 2009 alates enam ei saa. Mis siis et masin on sisuliselt sama või paremgi. Sama on täna L7e kus nõuded muutusid alates 2017 ja paljusi masinaid enam sinna kat. arvele ei saa)

Tean seda konkreetset ratast väga hästi. Erinevus seisneb selles, et korv on Jawa küljest, minu oma emmi küljest.

Küsisin ka, mis on ajas muutunud, palusin viidet kirjalikele dokumentidele, kus selle ümberehituse aegsed ja tänased reeglid on ära toodud ning. Vastust ei saanud. Ka mitmel katsel.

Toon detailid välja, kui olen kõik dokumendid läbi töötanud ja asjale ametliku käigu andnud.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus

Lugemata postitus Postitas Ain »

PhunkT kirjutas:
Ain kirjutas:
PhunkT kirjutas:

Jutt on hästi pikk, aga põhimõtteliselt seisneb asi külghaagisega BMW arvelesaamises ja selles, et Maanteeamet keeldub ratast registreerimast.

Kõiki põhjuseid siia enam üles ei loeks, aga lihtsalt naljaka seigana tooks, et sama mark, mudel, nõukogude korviga ratas liigub meie teedel täiesti seaduslikult, nagu ka paljud teised sarnased ümberehitused.

Ja minu analüüsi põhjal ei ole registreerimisest keeldumise põhjused adekvaatsed.

Aga ma enne ametlikke protseduure avalikus foorumis väga detailsemaks ei läheks.

mnt ameti põhjendused võiksid ju välja tuua.
See et sarnane ratas liigub ei ole argument. Sa ei tea kõiki erisusi mis seal on. Lisaks on ajas nõuded muutunud.
(Tsikliteemas nii kodus pole aga näiteks vanemad ATVd on registris T5 kat. mida 2009 alates enam ei saa. Mis siis et masin on sisuliselt sama või paremgi. Sama on täna L7e kus nõuded muutusid alates 2017 ja paljusi masinaid enam sinna kat. arvele ei saa)

Tean seda konkreetset ratast väga hästi. Erinevus seisneb selles, et korv on Jawa küljest, minu oma emmi küljest.

Küsisin ka, mis on ajas muutunud, palusin viidet kirjalikele dokumentidele, kus selle ümberehituse aegsed ja tänased reeglid on ära toodud ning. Vastust ei saanud. Ka mitmel katsel.

Toon detailid välja, kui olen kõik dokumendid läbi töötanud ja asjale ametliku käigu andnud.

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus

Lugemata postitus Postitas Ain »

Proovi suhelda sellise tehnoosakonna ametnikega:
Jürgo Vahtra, juhataja 6201251,53268406 jurgo.vahtra@mnt.ee
Rait Parve, ekspert, tehnoosakond rait.parve@mnt.ee 6201343

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis

Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus

Lugemata postitus Postitas Tort »

PhunkT kirjutas:

Tean seda konkreetset ratast väga hästi. Erinevus seisneb selles, et korv on Jawa küljest, minu oma emmi küljest.

Küsisin ka, mis on ajas muutunud, palusin viidet kirjalikele dokumentidele, kus selle ümberehituse aegsed ja tänased reeglid on ära toodud ning. Vastust ei saanud. Ka mitmel katsel.

Juhul, kui minevikus on eksitud, siis keegi ei hakka sulle seda kirjalikult tunnistama, ent sind ei aita ei eksimuse tunnistamine ega mittetunnistamine edasi. Sinu ratas on vastu tänast seadust ja ekspertide tõlgendust.

Seega nagu mx77 ütles, kirjalik pöördumine, millele saad kirjaliku vastuse, millega lähed Sirk & Saareväli, kes annavad hinnangu ja koostavad vastuse. Siis selgub, et kas võetakse, ei võeta aga on vaieldav, ei võeta ja ei ole vaieldav. Siis otsustad, kas Läti või vaidlemine ($$$).

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Spoiler
Tort kirjutas:
PhunkT kirjutas:

Tean seda konkreetset ratast väga hästi. Erinevus seisneb selles, et korv on Jawa küljest, minu oma emmi küljest.

Küsisin ka, mis on ajas muutunud, palusin viidet kirjalikele dokumentidele, kus selle ümberehituse aegsed ja tänased reeglid on ära toodud ning. Vastust ei saanud. Ka mitmel katsel.

Juhul, kui minevikus on eksitud, siis keegi ei hakka sulle seda kirjalikult tunnistama, ent sind ei aita ei eksimuse tunnistamine ega mittetunnistamine edasi. Sinu ratas on vastu tänast seadust ja ekspertide tõlgendust.

Seega nagu mx77 ütles, kirjalik pöördumine, millele saad kirjaliku vastuse, millega lähed Sirk & Saareväli, kes annavad hinnangu ja koostavad vastuse. Siis selgub, et kas võetakse, ei võeta aga on vaieldav, ei võeta ja ei ole vaieldav. Siis otsustad, kas Läti või vaidlemine ($$$).

Just, nii ka läheb. Kirjalik vastus käes, 30 päeva aega eeltööd teha ja vaie esitada. See, et on olemas registris rattad, ei ole kohtuasja alus, see oli olukorra ilmestamiseks toodud seik. Vaidleme ikka tänaste nõuete ja nende tõlgenduste osas.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Sul teema ilmselt ,et tahad sellele konkreetsele BMW rattale, korvi lisada? Aga on veel variant,et kogu kompott isetehtuna arvele võtta.Või pole täna see enam võimalik?
Et ehitasid ise, BMW ja emmi juppidest, omale ratta?

Viimati muutis urmas66, 04 Jaan 2018, 13:33, muudetud 1 kord kokku.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus

Lugemata postitus Postitas Krl »

mx77 kirjutas:

Kui saadad meiliga, siis on soovitav panna CC reale ka mõni suurem ülemus, kas see ülemus ka seda meili loeb pole oluline, väiksemad jupijumalad liigutavad kindlasti kiiremini.

Jah. Ja kui juhtub et nad on kõik teinud õigesti ja protseduuri kohaselt, siis pdereerivad topelt vastu selle jama peale.

Suletud

Mine “Mootorratastest üldiselt”