Tehnonõuded ja kohtuvaidlus
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Tehnonõuded ja kohtuvaidlus
Tere,
Kas keegi siit on kunagi käinud Maanteeametiga kohut teemal tsikli/muu sõiduki ümberehitus, registreerimine, tehnonõuded jne? Vahetaks kogemusi ja küsiks nõu heameelega privaatselt.
T
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus
Äkki sa räägid, milles probleem seisneb.
Ääremärkus.
Kindlasti on privaatvestlus sellel teemal tore aga foorumi mõte peitub asjaolus, et üksiku teadmine on korraga kättesaadav paljudele.
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus
Jutt on hästi pikk, aga põhimõtteliselt seisneb asi külghaagisega BMW arvelesaamises ja selles, et Maanteeamet keeldub ratast registreerimast.
Kõiki põhjuseid siia enam üles ei loeks, aga lihtsalt naljaka seigana tooks, et sama mark, mudel, nõukogude korviga ratas liigub meie teedel täiesti seaduslikult, nagu ka paljud teised sarnased ümberehitused.
Ja minu analüüsi põhjal ei ole registreerimisest keeldumise põhjused adekvaatsed.
Aga ma enne ametlikke protseduure avalikus foorumis väga detailsemaks ei läheks.
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus
Asi võiks nagu suht mustvalge olla ju?
Et on mingi nimekiri nõuetest, mis peavad olema täidetud. Kui on täidetud siis saab, kui ei ole, siis ei saa. Või on nii liiga lihtne?
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus
Otsi Land Roveri foorumist Sinu omaga võimalikult lähedast kaasust. foorum.landroverclub.ee Pole ise seal väga põhjalikult ringi surfanud, aga isegi pealiskaudse lugemise käigus olen sattunud mitmele loole, kus juttu ristiretkest Maanteeameti vastu. Ei garanteeri, aga äkki leiad miskit.
Samas mu sugulane tahtis ümberehitatud autot arvele saada, ja Maanteeamet keeldus, kuigi identse ümberehitusega eksemplar oli registris olemas. Sugulane jättis lõpuks asja sinnapaika, kuna tegemist oli sedavõrd odava sõidukiga, et kangutamine ei tasunud tema meelest enam ära.
Üks variant on veel, et registreeri näiteks Lätis, kus asjad palju inimlikumad. Alles nüüd aastavahetuse aegu tehti viinarallist osavõtjatega intervjuusid ja ühe seltskonna Lätti mineku põhjus oli hoopis auto registreerimine, mida kohalik Maanteeamet keeldus tegemast.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus
Krl kirjutas:Asi võiks nagu suht mustvalge olla ju?
Et on mingi nimekiri nõuetest, mis peavad olema täidetud. Kui on täidetud siis saab, kui ei ole, siis ei saa. Või on nii liiga lihtne?
Kui see nii lihtne oleks...
On mõisted ja nõuded. Ja on nende rakendatavus. Ja on nende tõlgendused.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus
Nõua Maanteeametilt välja kirjalikus vormis registreerimisest keeldumise põhjendus. Nõue esita ka kindlasti kirjalikus vormis, nad on kohustataud sellele vastama. Kui saadad meiliga, siis on soovitav panna CC reale ka mõni suurem ülemus, kas see ülemus ka seda meili loeb pole oluline, väiksemad jupijumalad liigutavad kindlasti kiiremini.
Kui vastus on käes analüüsi seda mõne pädeva juristiga ning kui leiad, et sul on õigus saada MKM-i vastavale isikule teabenõue, kus sa oma seisukohad pädevalt ära põhjendad.
Või mine Lätti, saad õlut ka tuua.
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus
PhunkT kirjutas:Jutt on hästi pikk, aga põhimõtteliselt seisneb asi külghaagisega BMW arvelesaamises ja selles, et Maanteeamet keeldub ratast registreerimast.
Kõiki põhjuseid siia enam üles ei loeks, aga lihtsalt naljaka seigana tooks, et sama mark, mudel, nõukogude korviga ratas liigub meie teedel täiesti seaduslikult, nagu ka paljud teised sarnased ümberehitused.
Ja minu analüüsi põhjal ei ole registreerimisest keeldumise põhjused adekvaatsed.
Aga ma enne ametlikke protseduure avalikus foorumis väga detailsemaks ei läheks.
mnt ameti põhjendused võiksid ju välja tuua.
See et sarnane ratas liigub ei ole argument. Sa ei tea kõiki erisusi mis seal on. Lisaks on ajas nõuded muutunud.
(Tsikliteemas nii kodus pole aga näiteks vanemad ATVd on registris T5 kat. mida 2009 alates enam ei saa. Mis siis et masin on sisuliselt sama või paremgi. Sama on täna L7e kus nõuded muutusid alates 2017 ja paljusi masinaid enam sinna kat. arvele ei saa)
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus
Spoiler
Ain kirjutas:PhunkT kirjutas:Jutt on hästi pikk, aga põhimõtteliselt seisneb asi külghaagisega BMW arvelesaamises ja selles, et Maanteeamet keeldub ratast registreerimast.
Kõiki põhjuseid siia enam üles ei loeks, aga lihtsalt naljaka seigana tooks, et sama mark, mudel, nõukogude korviga ratas liigub meie teedel täiesti seaduslikult, nagu ka paljud teised sarnased ümberehitused.
Ja minu analüüsi põhjal ei ole registreerimisest keeldumise põhjused adekvaatsed.
Aga ma enne ametlikke protseduure avalikus foorumis väga detailsemaks ei läheks.
mnt ameti põhjendused võiksid ju välja tuua.
See et sarnane ratas liigub ei ole argument. Sa ei tea kõiki erisusi mis seal on. Lisaks on ajas nõuded muutunud.
(Tsikliteemas nii kodus pole aga näiteks vanemad ATVd on registris T5 kat. mida 2009 alates enam ei saa. Mis siis et masin on sisuliselt sama või paremgi. Sama on täna L7e kus nõuded muutusid alates 2017 ja paljusi masinaid enam sinna kat. arvele ei saa)
Tean seda konkreetset ratast väga hästi. Erinevus seisneb selles, et korv on Jawa küljest, minu oma emmi küljest.
Küsisin ka, mis on ajas muutunud, palusin viidet kirjalikele dokumentidele, kus selle ümberehituse aegsed ja tänased reeglid on ära toodud ning. Vastust ei saanud. Ka mitmel katsel.
Toon detailid välja, kui olen kõik dokumendid läbi töötanud ja asjale ametliku käigu andnud.
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus
PhunkT kirjutas:Ain kirjutas:PhunkT kirjutas:Jutt on hästi pikk, aga põhimõtteliselt seisneb asi külghaagisega BMW arvelesaamises ja selles, et Maanteeamet keeldub ratast registreerimast.
Kõiki põhjuseid siia enam üles ei loeks, aga lihtsalt naljaka seigana tooks, et sama mark, mudel, nõukogude korviga ratas liigub meie teedel täiesti seaduslikult, nagu ka paljud teised sarnased ümberehitused.
Ja minu analüüsi põhjal ei ole registreerimisest keeldumise põhjused adekvaatsed.
Aga ma enne ametlikke protseduure avalikus foorumis väga detailsemaks ei läheks.
mnt ameti põhjendused võiksid ju välja tuua.
See et sarnane ratas liigub ei ole argument. Sa ei tea kõiki erisusi mis seal on. Lisaks on ajas nõuded muutunud.
(Tsikliteemas nii kodus pole aga näiteks vanemad ATVd on registris T5 kat. mida 2009 alates enam ei saa. Mis siis et masin on sisuliselt sama või paremgi. Sama on täna L7e kus nõuded muutusid alates 2017 ja paljusi masinaid enam sinna kat. arvele ei saa)Tean seda konkreetset ratast väga hästi. Erinevus seisneb selles, et korv on Jawa küljest, minu oma emmi küljest.
Küsisin ka, mis on ajas muutunud, palusin viidet kirjalikele dokumentidele, kus selle ümberehituse aegsed ja tänased reeglid on ära toodud ning. Vastust ei saanud. Ka mitmel katsel.
Toon detailid välja, kui olen kõik dokumendid läbi töötanud ja asjale ametliku käigu andnud.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus
Proovi suhelda sellise tehnoosakonna ametnikega:
Jürgo Vahtra, juhataja 6201251,53268406 jurgo.vahtra@mnt.ee
Rait Parve, ekspert, tehnoosakond rait.parve@mnt.ee 6201343
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus
PhunkT kirjutas:Tean seda konkreetset ratast väga hästi. Erinevus seisneb selles, et korv on Jawa küljest, minu oma emmi küljest.
Küsisin ka, mis on ajas muutunud, palusin viidet kirjalikele dokumentidele, kus selle ümberehituse aegsed ja tänased reeglid on ära toodud ning. Vastust ei saanud. Ka mitmel katsel.
Juhul, kui minevikus on eksitud, siis keegi ei hakka sulle seda kirjalikult tunnistama, ent sind ei aita ei eksimuse tunnistamine ega mittetunnistamine edasi. Sinu ratas on vastu tänast seadust ja ekspertide tõlgendust.
Seega nagu mx77 ütles, kirjalik pöördumine, millele saad kirjaliku vastuse, millega lähed Sirk & Saareväli, kes annavad hinnangu ja koostavad vastuse. Siis selgub, et kas võetakse, ei võeta aga on vaieldav, ei võeta ja ei ole vaieldav. Siis otsustad, kas Läti või vaidlemine ($$$).
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus
Spoiler
Tort kirjutas:PhunkT kirjutas:Tean seda konkreetset ratast väga hästi. Erinevus seisneb selles, et korv on Jawa küljest, minu oma emmi küljest.
Küsisin ka, mis on ajas muutunud, palusin viidet kirjalikele dokumentidele, kus selle ümberehituse aegsed ja tänased reeglid on ära toodud ning. Vastust ei saanud. Ka mitmel katsel.
Juhul, kui minevikus on eksitud, siis keegi ei hakka sulle seda kirjalikult tunnistama, ent sind ei aita ei eksimuse tunnistamine ega mittetunnistamine edasi. Sinu ratas on vastu tänast seadust ja ekspertide tõlgendust.
Seega nagu mx77 ütles, kirjalik pöördumine, millele saad kirjaliku vastuse, millega lähed Sirk & Saareväli, kes annavad hinnangu ja koostavad vastuse. Siis selgub, et kas võetakse, ei võeta aga on vaieldav, ei võeta ja ei ole vaieldav. Siis otsustad, kas Läti või vaidlemine ($$$).
Just, nii ka läheb. Kirjalik vastus käes, 30 päeva aega eeltööd teha ja vaie esitada. See, et on olemas registris rattad, ei ole kohtuasja alus, see oli olukorra ilmestamiseks toodud seik. Vaidleme ikka tänaste nõuete ja nende tõlgenduste osas.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7199
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus
Sul teema ilmselt ,et tahad sellele konkreetsele BMW rattale, korvi lisada? Aga on veel variant,et kogu kompott isetehtuna arvele võtta.Või pole täna see enam võimalik?
Et ehitasid ise, BMW ja emmi juppidest, omale ratta?
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Tehnonõuded ja kohtuvaidlus
mx77 kirjutas:Kui saadad meiliga, siis on soovitav panna CC reale ka mõni suurem ülemus, kas see ülemus ka seda meili loeb pole oluline, väiksemad jupijumalad liigutavad kindlasti kiiremini.
Jah. Ja kui juhtub et nad on kõik teinud õigesti ja protseduuri kohaselt, siis pdereerivad topelt vastu selle jama peale.