Tsikli värvide kestvus talvesõidul?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 228
- Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
- Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000, DL650
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
- Kontakt:
Tsikli värvide kestvus talvesõidul?
kuulsin väidet, et tsiklid ei peagi meie talvisel ajal teedele puistatud sooladele niisama vastupidavad olema kui autod,sest on mõeldud sõiduks sellele ajale, kui teedele soola ei panda, ehk nagu mingid vähekestvamad värvid v? üle päeva on sula, tee lumeta, aga märg, ja kindlsti on märjas mingi osa soolagi vaatamata sulavete mahavoolamisele.... minu meelest on tsiklit kordades lihtsam pesta kui autot, küll aga olen kuulnud ka väitest, et autoshampoonid on hoopis värvi mahatulemise kurjajuur, pleegitab päikesest pareminigi- ütleb autovahataja.... kui sõita kannatab, siis milline on parim hooldus?
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: 04 Dets 2015, 12:35
- Tsikkel: Kawasaki Z750
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: tsikli värvide kestvus talvesõidul?
Mina olen jälle kuulnud, et soola ei karda mitte värv, vaid raam, eriti alu raam. Sool tungib igale poole sellistesse kohtadesse ja sõlmede vahele, kust ei võta teda mingi pesu ega šampoon välja. Värv peaks neil peal olema üldiselt sama, mis autodel?
-
- Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: tsikli värvide kestvus talvesõidul?
UK's aastaringselt sõitnud ratas:
Mootori detailid, pistikud jms on korrodeerunud.
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: tsikli värvide kestvus talvesõidul?
Mina pidin pärast ühte talve kõik pidurisuppordid üle käima. kolvid olid kevadeks suht kinni. Ratas oli tollel hetkel aasta/kaks vana.
-
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: tsikli värvide kestvus talvesõidul?
Natuke üle paisutatud teema mu arust. Eelmine aasta polnud naaste all ja sai sõita rohkem, sest tänavad polnud nii laga täis. Hiljem lasid survekaga puhtaks õhtul ja läks garaazi. Ratas terasraamil ja ühtegi roostetäppi pole. See aasta aga libeda sopa sisse ma ei julge oma päris naastudega talverehviga ronida.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 552
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: KTM 530 EXC-R
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 5 korda
Re: tsikli värvide kestvus talvesõidul?
Ei saa kohe üldse aru miks on vaja seal soola sees sõita, kui on olemas karjäärid, järved, jõed. Saab piigi/naelaga lasta ilma piiranguteta. Mis mõnu seal soola sees sõidul siis on?
Lihtne praktiline soovitus: Osta krossikas, piigid/naelad alla ja sõida. Suvemasin saab rahulikult garaazis pluss kraade oodata.
-
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: tsikli värvide kestvus talvesõidul?
Mait.V kirjutas:Ei saa kohe üldse aru miks on vaja seal soola sees sõita, kui on olemas karjäärid, järved, jõed. Saab piigi/naelaga lasta ilma piiranguteta. Mis mõnu seal soola sees sõidul siis on?
Lihtne praktiline soovitus: Osta krossikas, piigid/naelad alla ja sõida. Suvemasin saab rahulikult garaazis pluss kraade oodata.
Ma olin ka nii sinisilmne kolm talve tagasi, kui järve peal sõitmiseks rehve tegin. Praktikas see asi ei tööta, kui piisavalt jääd ei teki peale. Bemmimeeste moodi ei soovi end uputama ka minna.
Kui arvad, et järvede või jõgede peal laskmise ilma jätkub, siis võid ju ära osta Mina sel talvel ei viitsinud enam seda jääd ära oodata.
viewtopic.php?f=95&t=103599
Kui vana ratas on nagu näiteks mul, siis see soola sees möllamine on suht suva. Ratas on nagunii kuluasi. Nagunii 90-ndate ratastel on juba varuosade saadavusega lood kohati nirud. Parem siis võtta vanakesest viimast. Igast jama ei jõua ka garaaži koguda. Väsib ära, siis võtab uuema asemele ja kõik. Täpselt nagu autodega.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: tsikli värvide kestvus talvesõidul?
Sõidan aastaringselt, kuna pill on nn säästukas, siis võin öelda, et aastate peale on amordi torud (alukas) tumehalliks läinud, sadul ikaldub pikapeale ära, veljed lähevad koledaks koos kodaratega. Sellist alumiiniumi korrosiooni nagu piltidel ülal, ei ole mu 82 aasta hondal mitte grammigi mitte kusagil. Värv on igalpool selline, nagu ta kõik 10 aastat minukäes on olnud.
Mingit special pesu talvel ta ei saa, ma vihkan jäätuvaid trosse ja lüliteid! Hoian kütmata kuuris, seal oleks õigem puid hoida, õhk käib megahästi läbi.
Ktm, mis piikidega mängimas käib, kuid soola saab vähem, korrodeerub palju paremini, just poldid kipuvad pesadesse kinni jääma, kus on korraga ligistikku erinevad materjalid stiilis alukas-raud-alukas jne, värvil, kui sellisel pole taaskord häda miskit. Minumeelest on tsiklitel tihti raam üldse pulbervärvitud, mis on parem kui suvaline autovärv.
-
- Postitusi: 316
- Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
- Tsikkel: sv1000, fjr1300p
- Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: tsikli värvide kestvus talvesõidul?
sõidan samuti aastaläbi enda rattaga kuna aga tuju tuleb. üldjoones suurt roostet pole karta need kohad kust kivitäkked on värvile liiga teinud ikka natu roostetavad raamil ja pidurisuporditel. metallraamiga gsx-f oli parema värviga kui praegune metallraamiga fzs600, esimesele ei teinud kaks talve midagi kuid yamul on selle talvega mõned kohad juba roostekarva läinud...
pesemise poole pealt enamvähem kord kaks nädalas pesen mürgipritsi ja sooja veega suure jama maha ratta pealt aga nõustun raneliga et ratas on sõitmiseks ning mõtetu üle mõelda et roosteplekk siin või seal, kevadel saab korda teha ja muret ei ole
dare to dream…
eksarmukesed: thunderace - er6n - k1200rs - gsxf600 - fjr1300(gen2) - r6 - fz6 - dr650 - vtr1000 - f650gs - vfr800 - fjr1300(gen1) - fzs600 - fjr1300p(gen1)- ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125
hetkel südant soojendamas: sv1000, fjr1300p(gen3)
-
- Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: tsikli värvide kestvus talvesõidul?
Roostetäp roostetäpiks. Mulle tuli küll suure üllatusena kui "uuel" soetatud rattal sita kihi alt sellised üllatused välja tulid (panen veidi parema resoga välja lõigatud pildid).
Analoogset söövitust esines mujalgi + ära ussitanud pistikud jms elektrilised ühendused.
Pani ikka kukalt kratsima küll. Päris hoodlevabalt ma ei kipuks talvel liiklusesse ronima aga eks see või suuresti oleneda ka rattast ja inimesest kes sadulas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.