TZR- 125 vs YZF- R125

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
Markus Raudvee
Postitusi: 5
Liitunud: 29 Jaan 2018, 22:23
Tsikkel: Dnepr MT10- 36

TZR- 125 vs YZF- R125

Lugemata postitus Postitas Markus Raudvee »

Tere

Vabandan, kui postitan valesse alafoorumisse, olen uus.
Seega asja juurde. Olen siis kahe ratta vahel. 1995 TZR- 125, kahe taktiline legend, või 2008 YZF- R125. Ise olen muidugi natukene huvitatum vanadest asjadest, aga ei pane pahaks ka YZF- i. Mõte on ka rajale sõitma minna (seal on vist ka erilised nõuded).
Peamised küsimused on siis sellised. Millised on peamised probleemid ja mida tuleks vältida? Kumb liigub rajal toredamini? Kuidas on hooldusega?

Ette tänades,
Markus



Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: TZR- 125 vs YZF- R125

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tere tulemast ! :)

Enda kogemused 125cc pillidega jäävad vahemikku 2006-2009 kuid peaksid mõtlema, et mida kõige rohkem soovid kas sõita või remontida. YZF on kindlasti kindlam valik sõitmise suhtes, kui vana 2-taktiline. Mineku teravuses tzr võidaks oma täisvõimsuse juures, kuid vastupidavus kannatab kõvasti. Mina igaljuhul valiks selle uuema pilli.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: TZR- 125 vs YZF- R125

Lugemata postitus Postitas will111 »

kumb liigub paremini (ERITI rajal!!!) pole lihtsalt kuskilt otsast realistlik küsimus. 11kw@126kg vs. 19kw@104kg. vähemalt ametlike specide järgi. mis variante siin olla saab? ja veel eeldusel, et hoida koguaeg maguses pöördes. aga see on muidugi juhul kui vana masin on actually ka kenasti korras, vähemalt siis mootori osas. igaljuhul ma ütleks, et 125se tehaseseades 4-taktilisega pole kuskil ringrajal küll väga midagi teha. 2taktiline vähemalt juba pakub natuke "tunnet" ka kui see kerge hit tuleb, kus 2'sel moment tekib.

tänaval sõit on hoopis teine olukord ja võibolla isegi vastupidine. arvatavasti uuemaga on palju mugavam sõita, liikluses ilmselt omajagu lihtsam ja mootori staight out top end poweri erinevus seal suurt rolli ei mängi. uuem tehnika ilmselt tundub ka pisut rohkem "advanced" kui kõrvuti võrdlema hakata. kuigi ega selliste lihtsate rataste puhul see vahe nüüd hirmus suur tegelikult ei olegi.

kui ise sellise valiku ees oleks siis vist võtaks vana, juhul kui tõesti on tõsine plaan kuskile ringrajale minna. samuti seda vana võib olla natuke põnevam ehk aja jooksul upgrade'da...kui selline huvi olemas on


Teema algataja
Markus Raudvee
Postitusi: 5
Liitunud: 29 Jaan 2018, 22:23
Tsikkel: Dnepr MT10- 36

Re: TZR- 125 vs YZF- R125

Lugemata postitus Postitas Markus Raudvee »

Tere

Tänan vastuste eest. Küsin siis, et ehk keegi targem oskaks kummagil rattal probleeme välja tuua ja mida tuleks esmapilgul vältida? Proovin ikka mõlemad ära ja sealt vaatab edasi, oma silm on ikka kuningas :D

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”