Elu esimene mootorratas
Moderaator: Moded
Elu esimene mootorratas
Tere kõik motohuvilised!
Selle aasta jaanuari lõpus tuli huvitav mõte, et võiks endale teha A-kategooria load ning seega asuda elama motomehe elu. Mõeldud tehtud, astusin autokooli, tegin ära teooria osa ning nüüd ootan, kui ilmad lubavad õppesõiduga alustada. Nüüd siis mõtlesin, et äkki oleks mõttekas talvel ratas ära osta. Kõigepealt väike ülevaade minust läbi soovitatud küsimuste:
- Kui pikk ja kui raske sa oled? - pikkust 190 ja kaalu ca 105kg
- Milline on sinu sõidukogemus ja millistes tingimustes? - mootorattaga kogemus puuduvad. Ühe aasta omasin minimopeedi ja 3 aastat rollerit, millega sõitsin igapäevaselt (vastavalt ilmale) nii kooli kui ka trenni.
- Vanus - 26 a
- Juhiloa kategooria ja staaz - A kategooria puudub, B kat-i oman 9. aastat.
- Millistesse tingimustesse ratast otsid? - kuna töötan linnast väljas (40km Tartust), siis peaks sobima ka selliseks sõiduks, kuid üldjuhul linnasõit.
- Palju sul selleks raha eraldatud on? - hetkel olen arvestanud umbes 4500 eurot nii rattale kui ka varustusele. See kõik siis juba esmase hooldusega jne.
- Mitmekesi ja kui pikalt kavatsed sama tsikli seljas sõita? - suures osas ikka üksi. Aga peaks kannatama ka vajadusel kaaslase peale võtmist. Reisile ei plaani rattaga minna.
Sellised siis minu kohta käivad andmed. Olen uurinud nii siit foorumist kui ka kamminud läbi kõiksugu välismaised foorumid, et leida see sobiv ratas, kuid väga tihti on igal pool vastukäivat infot. Samas on see arusaadav, igal ühel on nõuded erinevad ning niisamuti ka arvamused. Seega otsustasin pika mõtlemise peale ikka teema teha ning veidi nõu küsida. Kindel on see, et tahan klassikalist (naked) ratast.
Hetkel olen vaadanud selliseid rattaid (lisan taha ka cycle-ergo.com andmed: FL-forward lean, KA - knee angle, HA - hip angle):
- Honda Hornet CB600F - välimuselt meeldib väga, kuid siit foorumist selgub, et arvatavasti jääks mulle väikseks. Samas välismaa omades kirjutatakse, et sobib pikematele/suurematele ka. Sellepärast ei oskagi väga seisukohta võtta. FL: 10, KA: 68, HA: 80
- Suzuki SV650 - ega Hornetist eriti suurem pole ning ka välimuselt jääb minuarust sellele alla. FL: 14, KA: 67, HA: 74
- Yamaha FZ6N - alates 2004.a. Tegu siis naked versiooniga, mitte kondli* [Motobot: õige on "gondli*"]. jällegi välimuselt mulle meeldib väga ning peaks iseenesest ka veidi pikemale paremini sobima. Nii vähemalt olen lugenud. FL: 13, KA: 74, HA: 75
- Kawasaki Z750 - ei ütle välimuse kohta ka midagi paha, kuid pole ka lemmik. Jällegi peaks pikemale paremini sobima. FL: 16, KA: 71, HA: 77
Sellised neli valikut oleks mul siis hetkel. Ütlen ausalt, et kõige enam meeldiks ikkagi Honda Hornet, kuid kuna kardan, et võib jääda liiga väikseks, siis otsisin välja ka teisi alternatiive.
Seega mis on minu pika jutu mõte? Kui kellelegi tundub, et mõni nendest ratastest kohe kindlasti ei sobi minu parameetrite, oskuste ja võimalustega, siis palun sellest ilusti teada anda. Eriti tore oleks, kui mõni minu pikkuses/kaalus on juba nende ratastega tutvunud või lausa omanud. Iga positiivne kui ka negatiivne info nende rataste koha on mulle vajalik. Võib-olla polegi sellisel teemalt mõtet ning tuleks osta lihtsalt see, mis meeldib. Küll hiljem on võimalus välja vahetada, kui midagi ei sobi. Sõita saab hästi ju arvatavasti igaühega.
Ning üks küsimus/lootus veel. Kuna hetkel väljavalitud rattad on kõik Tallinnas, siis loodan, et sealt on häid ja toredaid inimesi, kes saaksid tulla algajale appi, kui ostuks ja ülevaatamiseks läheb. Pole ise eriline õlinäpp, seega oleks targema inimese arvamus kasulik.
Aitäh juba ette erineva info ja mõtete eest!
Kristjan.
Re: Elu esimene mootorratas
Sellest listist kannatab vaid Kawa Z kriitikat.
EDIT: Pole neist ühtki omanud, aga sõitnud olen. 20cm lühema ja 40 kg kergemana liigub isegi minu all ainult Z normaalselt edasi.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Elu esimene mootorratas
Hei !
Ma nendest muudest ratastest ei tea, kogemus puudub, kuid lükka Z750 küll nimekirjast välja ja selle asemele Z1000, kuna kilowati vahe on väike ja järelturgu mõeldes saad Z1000nde lihtsamalt müüdud. Ja üleüldse Sinu suurust vaadates, siis hakkaksin 1000cc pille vaatama
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Elu esimene mootorratas
Jääb mulje, et su valik on hetkel tehtud ainult pilte vaadates ja reaalselt sa nende rataste otsas turninud pole. Õige? Kui nii, siis turni kõigi otsas ja see teeb sul juba osa valikust ära. Lihtsalt mõõdud ei anna midagi, oluline on kui hästi sa seal ratta seljas end tunned ehk lehksu kõrgus-laius, jalaraudade asend jne. Kui istud selga ja tunned, et “vau” sellega võiks mõnus olla ilusat ilma ja teed nautida, siis tasub edasi vaadata. Kui aga tunne on, et ergomeetria pole sinu keha järgi, siis võib ju hea ratas olla tehnilistelt näitajatelt ja foorumirahva arvates, kuid sõitu sa ei naudi.
Ma unistasin pikalt Yamu FZ1 omamisest, aga esimest korda selga istudes see unistus kadus. Proovisin veel, kuid tunne ei läinud ikka paremaks ning sinna see unistus jäi. Ei jõudnud isegi proovisõiduni, olin kindel et ma ei naudiks seda. Hondaga oli kohe “yes!” ja see ka lõpuks koju tuli. Seega oma tagumikutunne ütleb palju.
Re: Elu esimene mootorratas
M.T. kirjutas:Jääb mulje, et su valik on hetkel tehtud ainult pilte vaadates ja reaalselt sa nende rataste otsas turninud pole. Õige?
Täpselt nii see on. Praegune valik on tehtud piltide, googeldamise, foorumite ja youtube videote vaatamise järgi. Kindlasti on vaja otsuse tegemiseks ka nende seljas istuda, kuid samas arvan ka seda, et esimese ratta ostul võib emotsioon saada võitu ning lõpuks ostad ratta, mis pärast on väga ebamugav. Mis võibolla ei olegi lõppkokkuvõtteks kõige halvem variant, sest ratas on parem kui selle puudumine. Tänud ka teistele info eest. Välismaiste foorumite info toob mulle nende hulgast praegu esile Yamaha FZ6-e. Võite pakkuda ka mingeid muid marke, kuid kindlasti peab tegu olema naked rattaga ning stiililt sellisega, nagu mul valik välja toodud.
-
- Postitusi: 316
- Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
- Tsikkel: sv1000, fjr1300p
- Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Elu esimene mootorratas
välimus viska kus kurat ja proovi kõigiga proovisõit teha siis ise teab mis hinge läheb ja sinule hästi klapib
suhteliselt algajasõbralik on ka er6 gsr600 gsx1200 bmw f800 kuna plaan ka aegajalt maanteesõitu teha siis võid mõelda vfr800 peale see algajasõbralik touringu ratas (mitte segi ajada bikega millega maantee pole nii lõbus kõi võiks) ning kui varustusega metsa paned siis on hea tuulekaitse
ise alustasin yamu yzf 1000 thunderace peal ja senimaani elus nii et võid rahus ka suuremaid piiluda kui mõni huvi pakub
dare to dream…
eksarmukesed: thunderace - er6n - k1200rs - gsxf600 - fjr1300(gen2) - r6 - fz6 - dr650 - vtr1000 - f650gs - vfr800 - fjr1300(gen1) - fzs600 - fjr1300p(gen1)- ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125
hetkel südant soojendamas: sv1000, fjr1300p(gen3)
-
- Postitusi: 101
- Liitunud: 21 Sept 2017, 21:20
- Tsikkel: Suzuki Intruder 1400
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Elu esimene mootorratas
Tartus poode on kus kasutatud tehnikat müügis, mine, vaata, näpi, istu selga ja saad rohkem aimu asjast kui foorumi nr ja mõõte kirja pannes, lisaks nii omast kui mitme tuttava kogemusest, võta kohe suurem ratas, seda enam et saad kohe A kätte. 600 täis A ratast on lisaks üsna kehva hiljem müüa.
-
- Postitusi: 1388
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Elu esimene mootorratas
reimps kirjutas:Egas midagi, tuleb siis ära soovitada - Tuono.
Sellesmõttes, et see on ju naked, peaks sobima
Mulle on Z750 oluliselt rohkem meeldinud kui Hornet.
SV on V mootoriga - teistest suht erinev (enamuse jaoks on see eelis). Eelpool on päris palju soovitusi, mis on tehniliselt lihtsalt paremad tsiklid, kui sinu valikud (VFR näiteks).
Ise olen sellest koolkonnast, et alguses on kergema ja/või rahulikuma pilliga parem õppida. Aga see ei tähenda mingil juhul, et 600cc oleks lagi. Minu silmis näiteks klassikaline XJR1300 on väga hea õppimise ratas, kui fyysiliselt oled sobivate mõõtmetega (aga näiteks Tuono vastupidi ei ole kuigi rahulik)...
Poes peale istumine on täiega teema!
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Elu esimene mootorratas
Ma 187cm kõrguselt kommenteerin, et kõigepealt proovi suuruse järgi ära. Olen mingi 500 kuubikulise "jalad kõhu all" tsikliga Rakverest Tallinnas käinud ja see paarsada kilomeetrit oli ikka paras piin. Umbes nagu mingi palgijupi seljas oleks kükitanud.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Elu esimene mootorratas
võid tallinnas tulla ja mu sv1000N'i seljas aeleda korra. Mõõdud peaks suht samad olema mis kuuepoolesel.
Pisike erinevus on see, et minuomal on aftermarket lenks.
-
- Postitusi: 1388
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Elu esimene mootorratas
pühak kirjutas:Ma 187cm kõrguselt kommenteerin, et kõigepealt proovi suuruse järgi ära. Olen mingi 500 kuubikulise "jalad kõhu all" tsikliga Rakverest Tallinnas käinud ja see paarsada kilomeetrit oli ikka paras piin. Umbes nagu mingi palgijupi seljas oleks kükitanud.
just. ja sel juhul on küsimus, et kumb on ohtlikum, kas alustajale esialgu suure varuga moto või krampis kere..
Re: Elu esimene mootorratas
morse kirjutas:just. ja sel juhul on küsimus, et kumb on ohtlikum, kas alustajale esialgu suure varuga moto või krampis kere..
No siin ongi alustaja lähteülesandes täitsa arusaadav apsakas - tal on suure varuga kere, aga guugeldanud on krampis motosid
Nii suured inimesed peaks Z750, SV1000 või muude selles kategoorias pillide poole tegelt vaatama.
-
- Postitusi: 96
- Liitunud: 23 Apr 2015, 15:10
- Tsikkel: TDM850 '92
- Asukoht: Vembutembumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Elu esimene mootorratas
Nagu enne juba öeldud - peab enne peal istuma ja sõitma, ning siis pole ka kindel et paari kuu pärast ei avasta et tegelikult motikas ei sobi.
Ja see jutt ei reisida ei plaani - see on lihtne muutuma, vähemalt Eesti piires
Olin paar aastat tagasi suht samas olukorras ja piilusin nakedeid. Pikkus 186. Okei, eelarve oli väiksem. Aga kuidagi jõudsin Yamaha TDM'ni hoopis. Isteasend väga sobib, läheb edasi küll, mõnus nii linnas kui maal. Väga rahul et nakedi asemel matkaka võtsin. Mitte et kangesti soovitaks, pigem mainin nii mõtteaineks.
Mootorrattaid sisaldavate muusikavideote playlistid: https://www.youtube.com/channel/UCn4gSk ... /playlists
Re: Elu esimene mootorratas
reimps, sv650 ja sv1000 ei erine kere suuruse või suurele kerele sobivuse poolest küll mitte millegi poolest. tegelikult erinevad nad üleüldse suht vähe. jah, tonnine rebib vähe paremini küll aga kui ise proovisin siis pigem oli meh kui voh (650sega olen aastaid sõitnud). aprilia tonnine on rebimise poole pealt muidugi natuke vihasem kui suzu tonnine v2
Re: Elu esimene mootorratas
No mul ei ole mõistlik täie tõsidusega Tuonot soovitada, siin soovijaks suur poiss küll, aga esimene võiks olla miskit hallmetallikdiisli-stiilis st odavam, lollikindlam, uimasem ja ebamugavam. Ei ole ilus kohe selle kõige-kõigemaga alustamist soovitada, rikun veel nii noormehe tuleviku ära
SV-d mulle lihtsalt ei meeldi, ma ei teagi, miks, 650 on isegi natuke sõidetavam kui 1000, aga ma S-suuruses ka. Välimuselt ei kõlba need japsid niikuinii mitte ükski mitte kuhugi, aga see kõigest mu makaronisöömisest ärarikutud ilumeel.
Ikkagi soovitus teemaalgatajale - mine turni nende valikute otsas, eriti Z750 ja ka Z1000 otsas. Proovi üldse sitaks palju turnimas käia, head kohad selleks on Tallinnas Bikepoint (ja Depoo vist ka), Tartu kohta ei teagi tegelt. Ja hoia Apriliatest eemale, ära isegi mitte turni ega vaata lähemalt, muidu oled kadunud hing kah
Re: Elu esimene mootorratas
Eks kõige õigem on jah minna erinevaid rattaid proovima. Väike probleem sellega ongi see, et Tartus pole väga palju neid kohti, kus suur valik oleks. Eks tuleb mingi hetk Tallinna reis ette võtta. Kas talveajal on üldse mõtet ratast osta või tasuks oodata pigem kevadini, kui saab ikka ilusti proovida ka? Kuidas valiku ja hindadega olukord on? Loodetavasti kevad varsti käes ka.
Re: Elu esimene mootorratas
reimps kirjutas:SV-d mulle lihtsalt ei meeldi, ma ei teagi, miks, 650 on isegi natuke sõidetavam kui 1000, aga ma S-suuruses ka. Välimuselt ei kõlba need japsid niikuinii mitte ükski mitte kuhugi, aga see kõigest mu makaronisöömisest ärarikutud ilumeel.
Mis sulle SV ei meeldi? Peale välimuse siis.
Teemaalgatajale: mul on SV650 esimene ratas, sai ka ostetud lihtsalt peale istudes Mind huvitas see, et ei oleks liiga suur ja raske (sul vist seda muret ei ole). SV on omasuguste seas üsna väike ja kerge. Nii palju kui platsiharjutusi teinud ja tankimas käinud olen, tundub hea valik esimeseks rattaks. Muidu meeldiks vist püstisema asendiga ratas ja selline kus lenks lähemal, aga tahaks sellist enne pikemalt proovida. Muidu räägitakse, et osta mis meeldib ja mis närvi kõditab, aga mulle tundus lollikindlam osta suht odav ja suht universaalne ratas, millega saaks ka load ära teha.
Koolis sai ka erinevaid proovitud, olulisem tundus tõesti pigem iste ja kehaasend, lenksu kõrgus-kaugus, mis mugavaks teeb, nii et proovi kindlasti istuda erinevate peal. Ja kuigi paljud seda ilmselt ei poolda, siis minu arust on okei osta ära nt talvise hinnaga, saad kohe sõita ka kui ilm kannatab
Re: Elu esimene mootorratas
No ei teki emotsiooni, isegi hoolimata õigest mootorivalemist. Suht sama nagu Škodad - ilgelt hea auto ja hind, aga no pole emotsiooni. Ainult vilkuritega variandid meeldivad tegelt.
-
- Postitusi: 59
- Liitunud: 25 Dets 2016, 14:46
- Tsikkel: Ducati Monster 696 08.a
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Elu esimene mootorratas
Ühtin Reimpsi arvamusega. Ratas peaks tekitama emotsiooni.
Sain eelmine kevad load ja esimeseks rattaks ostetud vana ja odav Monster. See lagunes ära mingi ajaga. Suve teiseks pooleks oli antud kasutada cruiser. No ei kõnetanud üldse ja sõiduasend ei meeldinud. Sõitsin sellega 4-5 korda ja rohkem ei tahtnud, kuigi olin alles load saanud ja sõidu nälg oli olemas.
Nüüd oktoobris ostsin uuema Monsteri ja ei suuda seda kevadet ära oodata
Proovisin Bikepointis Z750, Hornet ja Triumphi. Meeldima jäi enim Monster ikkagi. Räägitakse küll, et kallis pidada jne. Aga hobi jaoks võib ju natuke rohkem kulutada, kui emotsiooni rohkem.
Mul see hääle kiiks ka meeldib V mootor ja sport summuti, mitte vaikselt "sussi" sahistada.
Re: Elu esimene mootorratas
Aga ikka ostsid Monsteri Mulle tegelt on viimane SV ka päris sümpaatne, ei välistaks seda, kui kunagi ABS-i ja muude vidinatega ratast vaatama hakkan. Muidugi on mul oma salajane lemmik ka olemas, aga ma arvasin, et õppimisprotsess on aeglasem, kui hirm ratta pärast on nii suur (panen risu, varastatakse ära vms).. ühesõnaga jõuab hiljem ka uhkema hankida Sellega olen nõus, et kõige tähtsam on, et meeldiks
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Elu esimene mootorratas
Mu meelest on esimene asi hästi sõitma õppida ja sealt emotsiooni saada.Mu põhiline emotsioon rattaga sõites ongi just see sõitmise kaif. Teadmine,et mu ratas on "tegija" ei tuleks nagu sõidu ajal meeldegi. Just load saanuna on ilmselt rohkem muret muude asjadega ,kui ratast emotsiooni saamisega. Kui ratas garaažis seisab,siis mul üldjuhul ratta vastu emotsioonid puuduvad, las seisab. Muidugi ratas peab mulle sobima oma mõõtudelt ja võimsuselt jne, aga kuna sul pole midagi olnud,siis puudub ju teadmine ,mis sobib.
Ehk mine poodidesse ja istu ratastele,see oleks eeltöö kevadeks.Kui lumi läinud ja juba proovisõitu teha saab,siis mine ratast ostma.
Mitte kunagi ratast omamata, talvel ilma proovisõiduta, midagi osta on ilmselt suurim lollus mida teaha saab. Kuigi ei ole väistatud,et võid panna ka täkkesse.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1102
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Elu esimene mootorratas
reimps kirjutas:. Ja hoia Apriliatest eemale, ära isegi mitte turni ega vaata lähemalt, muidu oled kadunud hing kah
Pole mõtet üldistada Reimps mul küll vaikselt kopp ees juba Apriliast,pole midagi nii erilist mineku poolest jne. Kole ei ole jah,aga no miski selline "nojah" tunne ikka, pole liha,pole kala. Ja uut Apriliat ei plaani,ei näe pointi maksta kolm aastat uuema tuono eest topelt ratta hinda. Aga midagi erilist tahaks ikkagi
Re: Elu esimene mootorratas
sv on jah üks emotsioonitu ratas. lihtsalt istud selga ja sõidad, ja muudkui sõidad ja sõidad ja sõidad...sest midagi kunagi katki ei lähe. isegi kui risu paned.
mulle ikka meeldib see aprilia palju rohkem, vaid mõned kuud olin saanud sõita ja oi kui palju kordi sai seal ratta kõrval selliseid emotsioone valla lastud, et ohhohoo. ükskord ei olnud ratta kõrvalgi, juba kaugelt kontori uksest vaatasin, et raibe on jälle oma ILGELT nigela kolmanda jala pealt külili kukkunud. Emotsioon oli kohe üüratu!
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Elu esimene mootorratas
will111 kirjutas:sv on jah üks emotsioonitu ratas. lihtsalt istud selga ja sõidad, ja muudkui sõidad ja sõidad ja sõidad...sest midagi kunagi katki ei lähe. isegi kui risu paned.
mulle ikka meeldib see aprilia palju rohkem, vaid mõned kuud olin saanud sõita ja oi kui palju kordi sai seal ratta kõrval selliseid emotsioone valla lastud, et ohhohoo. ükskord ei olnud ratta kõrvalgi, juba kaugelt kontori uksest vaatasin, et raibe on jälle oma ILGELT nigela kolmanda jala pealt külili kukkunud. Emotsioon oli kohe üüratu!
Sel juhul soovitan võtta katkise kütusenäidiku või tulukesega ratas. Vähemalt alguses on romantilistele jalutuskäikudele lisaks ka emotsioonid garanteeritud
Re: Elu esimene mootorratas
Liiga igav elu ei ole hea jah. Ootamatusi ja muresid peab ikka olema, et oleks midagi oodata. Ma ei salli liigset korda, natuke kontrollitud kaos on ägedam.
Re: Elu esimene mootorratas
reimps kirjutas:Liiga igav elu ei ole hea jah. Ootamatusi ja muresid peab ikka olema, et oleks midagi oodata. Ma ei salli liigset korda, natuke kontrollitud kaos on ägedam.
Siis vist on tõesti Aprilia hea valik.. elu piiri peal
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Elu esimene mootorratas
pyta kirjutas:reimps kirjutas:. Ja hoia Apriliatest eemale, ära isegi mitte turni ega vaata lähemalt, muidu oled kadunud hing kah
Pole mõtet üldistada Reimps mul küll vaikselt kopp ees juba Apriliast,pole midagi nii erilist mineku poolest jne. Kole ei ole jah,aga no miski selline "nojah" tunne ikka, pole liha,pole kala. Ja uut Apriliat ei plaani,ei näe pointi maksta kolm aastat uuema tuono eest topelt ratta hinda. Aga midagi erilist tahaks ikkagi
Siis pead H2 võtma. Olen kuulnud, et sellega on wau efekti rohkem, kui 400hp Hayabusaga
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: T7
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Elu esimene mootorratas
Tegelikult on lõppkokkuvõttes ikka ülimalt tõenäoline, et esimene rattavalik läheb aia taha.
Mulle meeldis hullupööra Z750, saigi selline soetatud. Üsna kiiresti tuli arusaam, et see ratas ikka pole mulle. Ei oskagi nagu sõnadesse panna, ehk ikka seesama, et "iseloomu polnud", vähemalt minu jaoks.
Eelmise hooaja alguses sai soetatud SV1000N, proovisõidu ajal oli kriips kõrvuni, peale seda kuni hooaja lõpuni oli igal sõidul sarnane tunne. Praegu ei suuda ka kuidagi kevadet ära oodata.
Aga nagu ta ikka on, ühele ema, teisele tütar, kolmandale ehk isa?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.