Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
Tänapäeval vist ongi järjest raskem mingi konkreetse margi fännamine,sest paljudel tootjatel on ikka väga sarnaseid tooteid,milledel suht samad tehnoloogilised lahendused kasutusel ja aina enam see tootearendus sinnapoole läheb.Isegi välimus kipub sarnasuste poole.Esimene asi ,mis kohe silma torkab on nokk adventure ratastel.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
franz125 kirjutas:Kui viletsad ühed harjad on kui need ühe omaniku käes ära kuluvad?Mu kõige vanem ront on aastast 93 ja ei usu mina et sellel harju vahetatud on.
urmas66 kirjutas:Tõenäoliselt ei ole viga harjades endis,vaid pigem kollektoris,mis on mingit pidi harjasid "sööv".
Olen seda tiigri surnud starterit lahti võtnud, seest uurinud ja probleem ei ole mitte harjades, vaid rootori lamellides, mis tulevad lahti ja hakkavad siis harju nagu raspliga sööma. Probleem avaldub sellisena nagu ei oleks akus jaksu tsiklit käivitada. Ja kui rääkida nüüd selle vea kõrvaldamisest, siis ma ei ole oma elus näinud lollima starteri asukohaga tsiklit kui see 800-ne tiiger. Normaalsel tsiklil keerad juhtme ja 2 polti lahti ning käes ta ongi. Aga tiigril tuleb starteri eemaldamiseks maha võtta paak, ninaplastikud, airbox, pritse... Ikka tükk tööd selle pisikese lastehaiguse korrastamiseks.
Ja kui rääkida mootori siseelust, täpsemalt käiguvahetusest, siis minu mõistus ei saa aru sellest, kuidas Triumphil nii mitmeid käiguvahetusega seotud muresid on. Ei ole sellalaadseid ette tulnud ei ühelgi jaapanlasel ega sakslasel. Nii 800-sel tiigril kui Rocket III mudelil oleme pidanud vahetama mootori sees käiguvahetuse komponentide murdumise tõttu detaile. Ja peamiselt on põhjuseks konkreetselt mingi paarieurone vedru, mis lihtsalt pooleks murdub. Ja viga on nii rumal, et jätab konkreetselt teepeale - ei saa kohapeal muud teha kui ratas remonditöökotta transportida. Matkarattana üsna ettevaatlikukstegev olukord.
Kolmas tüüpomadus/viga/häda 800-sel tiigril on vist mainimata. 21" esirattast tekib teatud kiirustel jõnksutamine üles-alla, mida on püütud erinevates maailma nurkades erinevalt ravida (küll ei sobi üks või teine rehv, siis proovitud amordiõli või -vedrusid vahetada, velge rihtida/pingutada kodaratest jne). Aga päriselt lahti ei saagi. Mõnda häirib, mõni harjub sellega ära.
Aga kui need mured tahaplaanile jätta või on kõrvaldatud, siis sõita on üsna mugav. Hooldada paraku mitte nii mugav või lihtne kui näiteks Honda Hornetit
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
urmas66 kirjutas:Tänapäeval vist ongi järjest raskem mingi konkreetse margi fännamine,sest paljudel tootjatel on ikka väga sarnaseid tooteid,milledel suht samad tehnoloogilised lahendused kasutusel ja aina enam see tootearendus sinnapoole läheb.Isegi välimus kipub sarnasuste poole.Esimene asi ,mis kohe silma torkab on nokk adventure ratastel.
ma leian, et selle üldise pärast keegi ju midagi fännama ei hakka. ebatervet kiindumust põhjustavad asja iseloom ja detailid, asjaga seotud kõrvalised tegurid jne. keegi ei fänna näiteks matkaenduurot kui sellist vaid ikka mingit konkreetset selle teistest eristuvate detailide pärast. näiteks see nokk, pane kõrvuti uued gs ja vströmm. või kõrvalised tegurid: mõnele meeldib hullult ducati kuna see seostub italjaano geelisoengutes kaunismeestega kellega ta ise kogu hingest samastuda tahab. jne.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
Iseloom ja muu selline on vist juba tänapäeva mõistes nö süvahuviliste teema(nagu enamus meist siin),paljud ostavad asju ikka ainult välimuse ja kirjas oleva (lisa)varustuse nimekirja pikkuse järgi.Kui kuulata mõne tuttava müügimehe juttu,siis toovad inimesed ikka kohati lausa kohatuid võrdlusi välja,aga selliseks see maailm on läinud.Tsiklite juures see veel nii väga silma ei torka(kuigi juba on hoomatav),aga autode juures on juba raske isegi asjast teadval inimesel vahet teha.Ilmselgelt on see tendents ka varsti tsikli arenduses kohal.Preemium klassi tooted, nagu bemm, on ilmselt ka veel mõne aja pärast välimuse järgi ära tuntavad,aga keskmise hinnaklassi rataste juures võib juhtuda,et kui kõik ühte värvi ja ilma logodeta sulle ette antakse,siis võib juba raske olla ka teadjamal asjaarmastajal vahet teha.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
StreetMoto kirjutas:Olen seda tiigri surnud starterit lahti võtnud, seest uurinud ja probleem ei ole mitte harjades, vaid rootori lamellides, mis tulevad lahti ja hakkavad siis harju nagu raspliga sööma. Probleem avaldub sellisena nagu ei oleks akus jaksu tsiklit käivitada.
Lamellide lahtitulek on siiki tagajärg, mitte põhjus. Algab see harjade kiirest kulumisest. Kui harjad on liialt lühikeseks kulunud siis jääb harja tervaks muutunud serv lamelli serva taha taha kinni ja murrab selle lahti. Käivitusprobleemid algavad märkimisväärselt enne lamellide lahti murdumist. Kui omanik ei reageeri õigeagselt siis jõuab järg peatselt lamellide kätte. Tiger800 foorumis on paarikümnelehküljeline teema aastast 2010 selle kohta, kus kordub lehlet lehele sama häda - harjad kuluvad kiirelt ära. Enamus alustab alati juttu sellest, et aku on läbi. Mul see asi omal nahal läbi proovitud. Sain jaole üsna viimasel heklel, järgmine samm oleks olnud lahtised lamellid.
Ja kui rääkida nüüd selle vea kõrvaldamisest, siis ma ei ole oma elus näinud lollima starteri asukohaga tsiklit kui see 800-ne tiiger.
Tõesti, maha tuleb võtta palju enam erinevaid juppe kui Honda Hornetil aga siiski saan mina sellega oma tagsihoidlike mehhaanikuoskuste, vahendite ja võimaluste juures 20 minuti jooksul koduõues maha.
Nii 800-sel tiigril kui Rocket III mudelil oleme pidanud vahetama mootori sees käiguvahetuse komponentide murdumise tõttu detaile.
Kus sa nende uuet 800-ste Tiigritega nii suurel määral kokku oled puutunud? Meil siin karutlivabariigis oli 2016 aasta suvel registris arvel vaid kolm Tiger 800 tsiklit ja üks nendest oli minu oma.
Kolmas tüüpomadus/viga/häda 800-sel tiigril on vist mainimata.
See leidis äramärkimist küll. Kehtib see vaid XC mudeli puhul, millel ol 21" tolline kodaratega ratas.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800
KIBU kirjutas:Kui sa pidasid minu küsimusi BMW fanaatiku rünnakuks teist marki tsikli vastu siis kinnitan et selles sa eksisid.
Oh ei, ei pidanud. Kui sul selline mulje jäi, siis ma korrigeerin: elu lill ja sinu sõnavõtt samuti. Ma ei pea sind BMW fänniks, ma pean sind meheks kellel on BMW. Ma lihstalt ei saanud jätta kasutamata võimalust sind natuke heatahtlikult tögada.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
Macintosh kirjutas:Kus sa nende uuet 800-ste Tiigritega nii suurel määral kokku oled puutunud? Meil siin karutlivabariigis oli 2016 aasta suvel registris arvel vaid kolm Tiger 800 tsiklit ja üks nendest oli minu oma.
Ei öelnudki, et "nii suurel" määral tiigritega olen kokku puutunud aga Triumphidega üleüldiselt ikka väga palju. Ja kui needki millega olen, vajavad samalaadseid tegevusi, siis see on paraku juba näitaja ja statistika, mitte enam üksik kokkusattumus. Rocketitest rääkides, siis olen kokku puutunud kõikidega, mis Eesti registris ja ega mured on samalaadsed. Ning teatud Street Triple/Speed Triple aastakäigud on samuti starterimurede küüsis. Ilmselt sinna taas sama põlvkonna/partii starterid peale sattunud. Selge eripära Triumphidel on ka ECU, mis erinevalt paljudest teistest tootjatest on iseõppiv ja sellest tingituna taaskord palju keerukat lahendust ja tuvastamist nõudvaid hädasid tekitav. Ei ole võimalik tihti üheselt aru saada, miks ta nii või naa teatud olukordades käitub. Loed programmi maha, kirjutad uue peale ja paari päeva pärast on ta korjanud endale jälle mingid kummalised parameetrid ning hakkab mäkra panema. Mul oli näiteks Subarul sarnane häda sarnast tüüpi ECU-ga ja aastaid sai taga aetud teatud pööretel tekkivat jõuetust. Kord oli, kord mitte. Ühtki viga mälus ei ole, kõik andurid ja näitajad on OK aga üks päev on auto sujuv, teine päev hakib. Nüüdseks on põhjus leitud aga üheselt toimivat lahendust mitte.
Nagu eelmises postis mainisin ja nüüd seekord üldistan, siis Triumphide puhul kiidan sõiduomadusi, dünaamikat, visuaalset disaini, mootori erksust aga võrreldes japsidega on Triumphidel ikka veel (ikka veel tähendab, et ka uuematel mudelitel) rumalaid vigu sees (olgu siis tootmisest või insenerilahendusest) ja hooldamise mõttes võiks olla lahendused lihtsamini ligipääsetavad, detailid mugavamalt eemaldatavad jne. Aga see on juba omapära või eripära, millega peab harjuma, mitte enam viga või puudus.
Kuna teema pealkiri on ostumõtted, siis esimene asi tsikli puhul on kokkusobivus inimese kehaga ja ennast mugavalt tundmine ratta seljas. Eks neid tüüphädasid ole erinevatel ratastel ja peab need üle elama ja/või korda tegema lihtsalt.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800
Alustuseks..ma ikka väga kaua kaalusin, kas seda alljärgnevat märkust teha. Kaks päeva vaevas, siis pidin ikka ära ütlema:)
Macintosh kirjutas:Ära muid tsikleid vaata, muud on jamad.
Sa oled ikka huvitav tüüp. Paistad silma laia ala silmaringi ja sorava analüüsiga. Kirjutad eeskujulikult tsiteerides ja vastates ja...siis lõpetad lausega, mis poolele su vaevale kriipsu peale tõmbab. Ausalt midagi nii nürimeelselt mäletan ala 17a tagasi motolisti aegsetest HD vaidlustest. Usun, et sa ei pane pahaks, aga minu silmis see nii on ja lihtsalt pidin selle välja ütlema.
Aga veel:
Macintosh kirjutas:StreetMoto kirjutas:Olen seda tiigri surnud starterit lahti võtnud, seest uurinud ja probleem ei ole mitte harjades, vaid rootori lamellides, mis tulevad lahti ja hakkavad siis harju nagu raspliga sööma. Probleem avaldub sellisena nagu ei oleks akus jaksu tsiklit käivitada.
Lamellide lahtitulek on siiki tagajärg, mitte põhjus. Algab see harjade kiirest kulumisest. Kui harjad on liialt lühikeseks kulunud siis jääb harja tervaks muutunud serv lamelli serva taha taha kinni ja murrab selle lahti. Käivitusprobleemid algavad märkimisväärselt enne lamellide lahti murdumist. Kui omanik ei reageeri õigeagselt siis jõuab järg peatselt lamellide kätte. Mul see asi omal nahal läbi proovitud. Sain jaole üsna viimasel heklel, järgmine samm oleks olnud lahtised lamellid.
Peale 22 aastast töökogemust rootorite, kollektorite ja harjadega pean ütlema, et olen siinkohal valmis võtma vastu uusi kogemusi. Tavaliselt käib asi järjekorras katkestus rootoris, selle tagajärjel kuumenemisest tekkinud lamellide tõus, sellest harjade kiire kulumine ja edasine kollektori häving. St kollektor läheb laiali sellisel juhul traadi ühenduse katkestusest tekkinud tulemi tõttu ja harjade kulumine on selle tagajärg. Oleksin väga üllatnud, kui harjade materjalil oleks jõudu lamelli serv lahti murda. Starteri harjad on kõvemast materjalist kui mootoril küll, aga kui materjal on õige, siis miks nad üldse kiirelt kuluvad? Näitena mu Honda on sõitnud u 230000 km ja selle starteri harjad pole märgatavalt kulunud. Ja kui harjad kuluvad kiirelt, sest nad on liiga pehmed, siis kuidas neil on jõudu murda lahti korralikult disainitud ja teostatud kollektori lamellid?
Minu jaoks on see huvitav teema. Ma ei pea siinkohal vajalikuks öelda, mida ma rattast arvan, sest tegelt ka..olen üsna veendunud, et üksikisiku arvamus ei loe palju, kui jutt käib individuaalsest sõiduvahendist. Aga see starteri teema huvitab mind küll. Mind tõsiselt huvitab kui kaua see starter kestab sul peale harjade vahetust ja milline on põhjus-tagajärg suhe tegelikult. Nagu öeldud, olen valmis võtma vastu uusi kogemusi, aga seni kogetu põhjal julgen teha teatud järeldusi. Kuidas asi tegelikult on.. see ongi huvitav.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Triumph Tiger 800
kalle kirjutas:Alustuseks..ma ikka väga kaua kaalusin, kas seda alljärgnevat märkust teha. Kaks päeva vaevas, siis pidin ikka ära ütlema:)
Macintosh kirjutas:Ära muid tsikleid vaata, muud on jamad.
Sa oled ikka huvitav tüüp. Paistad silma laia ala silmaringi ja sorava analüüsiga. Kirjutad eeskujulikult tsiteerides ja vastates ja...siis lõpetad lausega, mis poolele su vaevale kriipsu peale tõmbab. Ausalt midagi nii nürimeelselt mäletan ala 17a tagasi motolisti aegsetest HD vaidlustest. Usun, et sa ei pane pahaks, aga minu silmis see nii on ja lihtsalt pidin selle välja ütlema.
Ma lugesin seda ,kui väikest pilget või nalja ja ei võtnud seda lauset kontekstist välja.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800
Spoiler
kalle kirjutas:Alustuseks..ma ikka väga kaua kaalusin, kas seda alljärgnevat märkust teha. Kaks päeva vaevas, siis pidin ikka ära ütlema:)
Macintosh kirjutas:Ära muid tsikleid vaata, muud on jamad.
Sa oled ikka huvitav tüüp. Paistad silma laia ala silmaringi ja sorava analüüsiga. Kirjutad eeskujulikult tsiteerides ja vastates ja...siis lõpetad lausega, mis poolele su vaevale kriipsu peale tõmbab. Ausalt midagi nii nürimeelselt mäletan ala 17a tagasi motolisti aegsetest HD vaidlustest. Usun, et sa ei pane pahaks, aga minu silmis see nii on ja lihtsalt pidin selle välja ütlema.
Hmm, kuidas ma siis nüüd ütlen otsekoheselt, ilma kedagi solvamata? Ütleks nii, et ma pidasin teksti lugejat teraseks ja eeldasin, et kui ma midagi niivõrd nihkes võrreldes ülejäänudga kirjutan siis tajub lugeja seda sellena, mis ta on: hüperboolina, tahtliku ja teeseldud ülepingutusena, mida käsitletakse muie suul. Minu viga, ega internetis ole alati toon ja ilme ilmselt piisavlt tajutav.
Macintosh kirjutas:Minu jaoks on see huvitav teema. Ma ei pea siinkohal vajalikuks öelda, mida ma rattast arvan, sest tegelt ka..olen üsna veendunud, et üksikisiku arvamus ei loe palju, kui jutt käib individuaalsest sõiduvahendist.
Selles küsimuses on ostajd üle kogu maailma oma rahakotiga hääletanud ja üht-teist on selle hääletuse käigus selgunud. Ainuke põhjus, miks mina ratast kiidan on see, et ma siiralt arvan, et see on väga hea ratas. Mul on loomulik soov oma õhinat jagada, et võimalikult paljud ratturid saaksid heast asjast osa. (kurat, ma ei tea, millist emoticoni siia panna, see polnud igathes iroonia).
Aga see starteri teema huvitab mind küll. Mind tõsiselt huvitab kui kaua see starter kestab sul peale harjade vahetust ja milline on põhjus-tagajärg suhe tegelikult. Nagu öeldud, olen valmis võtma vastu uusi kogemusi, aga seni kogetu põhjal julgen teha teatud järeldusi. Kuidas asi tegelikult on.. see ongi huvitav.
Mind haris selle teemal mees, kes starteri parandas. See on ainuke töö, mida ta on viiamsed 25 aasta teinud. Iga päev. Ma usun teda märkisväärselt enam, kui ükskõi keda siin, sest lihtne arvutus näppude peal näitab, et ta on oma elus parandanud vähemalt 2000-3000 eksemplari. Ma loen seda silmapistavaks kogemuseks. Ka mina avaldasin analoogset arvamust oma starteri kohta, mille peale ta demonstreeris elavalt paari lahtivõetud starteri peal, kuidas see tegelikult juhtub ja miks. Väga veenev oli. Minu strateri pealt tuvastas ta ühtlasi, et see jooksis päris viimast jalga ning oli valmis oma kommutaatori (lamellid) minu aeglasele regeerimisele ohvriks tooma.
Mis kestvusesse puutub siis seni internetistloetu põhjal olen ma aru saanud, et pärast uute harjade paigaldamist selle hädaga tegeleda ei tule. Miks, ma ei tea.
Re: Triumph Tiger 800
urmas66 kirjutas:Ma lugesin seda ,kui väikest pilget või nalja ja ei võtnud seda lauset kontekstist välja.
Just. See mis Reimpsi suust oleks kõlanud kõigile üheselt arusaadalt, see Maci puhul ajab mõned segadusse.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
StreetMoto kirjutas:Kuna teema pealkiri on ostumõtted, siis esimene asi tsikli puhul on kokkusobivus inimese kehaga ja ennast mugavalt tundmine ratta seljas. Eks neid tüüphädasid ole erinevatel ratastel ja peab need üle elama ja/või korda tegema lihtsalt.
Ei ole midagi, mootorrattur peab teadma, kuidas vorsti tehakse... (ma ei tea jälle, millist smailit siia panna )
Starter on neil masinatle täpipealt sama mis Tiigril, varuosakood millegipärast erinev aga muus osas 1:1 sama. Liaks leiab sama starteri veel ühelt Suzuki Burgmani rollerilt. Milliselt, ma ei mäleta. Naljaka kõrvalmärkusena olgu mainitud Burgmani versioon maksab ca 1/4 Triumphi strateri hinnast. Tundub õiglane
Kuna ma olen natuke ECU'sid flashinud ja ma alustan alati sellest, et teen endale asja üksipulgi selgaks kuidas miski töötab siis Triumphi ECU'ga on seotud üks finess, mida fläshimise käigus ei osata (teata) teha. Minu meelest on isegi ametlik tehasejuhend selles osa kidakeelne ja protseduur leiab mainimist kusagil ääremärkuses. Nimelt: Triumphi ECU'd tahavad pärast fläshimist nö "kinnitamist", mis põhimõtteliset tähendab seda, et tsiklit lastakse joosta tühikäigul 20 minutit (mingid tingimused olid veel aga peast ei mäleta ja otsida ei viitsi aga eks Google avitab uudishimulikke). Kui seda ei tee siis alustab aju selle toimingu läbiviimist igakordselt uuesti, kui kuni suudab lõpetada. Oluliseks komponendiks eduka lõpetamise juures on mootori töö ühtlastel pööretel mingi kindla aja jooksul (minu meelest oli 20 min). Ja selle "kinnistamise" ajal on küstusekulu märkimisväärselt kõrgem. Ühesõnaga, need kes selle tegemata jätavad kogevad mootori ebaühtlast tööd, suuremat kütusekulu ja veel mingeid anomaaliaid.
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
Macintosh kirjutas:Kuna ma olen natuke ECU'sid flashinud ja ma alustan alati sellest, et teen endale asja üksipulgi selgaks kuidas miski töötab siis Triumphi ECU'ga on seotud üks finess, mida fläshimise käigus ei osata (teata) teha. Minu meelest on isegi ametlik tehasejuhend selles osa kidakeelne ja protseduur leiab mainimist kusagil ääremärkuses. Nimelt: Triumphi ECU'd tahavad pärast fläshimist nö "kinnitamist", mis põhimõtteliset tähendab seda, et tsiklit lastakse joosta tühikäigul 20 minutit (mingid tingimused olid veel aga peast ei mäleta ja otsida ei viitsi aga eks Google avitab uudishimulikke). Kui seda ei tee siis alustab aju selle toimingu läbiviimist igakordselt uuesti, kui kuni suudab lõpetada. Oluliseks komponendiks eduka lõpetamise juures on mootori töö ühtlastel pööretel mingi kindla aja jooksul (minu meelest oli 20 min). Ja selle "kinnistamise" ajal on küstusekulu märkimisväärselt kõrgem. Ühesõnaga, need kes selle tegemata jätavad kogevad mootori ebaühtlast tööd, suuremat kütusekulu ja veel mingeid anomaaliaid.
See meenutab bemmi, mis tahab summutis oleva rõhuanduri(DPF) kalibreerimise/vahetuse korral sarnast tegevust.
Manualis on öeldud, et lase sõiduk magama(sleep). Loogiline oleks, et mootor kinni, süüde välja, äärmisel juhul uksed lukku ja kõik.
Reaalselt tähendab see seda, et mootor kinni, süüde välja, oota kuni salongituled kustu lähevad ja siis 'magab'.
St, selliseid veidrusi jagub kõigil tootjatel
Aga teemase ka, Mac, miks sa eelistasid/eelistaksid Triumphi suurele GS'ile? Ma olen juba mõnda aega mõelnud ühe koju toomisele, aga ilmselt peaks Triumphi ka proovima enne?
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
Ma siin vaikselt ka unistan, et võtaks midagi matkaenduurolikku ligi ja kõik kellega räägid, pean silmas uute rataste müüjaid, siis keegi ei ütle Gessu kohta midagi halba ja soovitavad proovida, kuid ühene hinnang on - IGAV!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
Macintosh kirjutas:Nimelt: Triumphi ECU'd tahavad pärast fläshimist nö "kinnitamist", mis põhimõtteliset tähendab seda, et tsiklit lastakse joosta tühikäigul 20 minutit (mingid tingimused olid veel aga peast ei mäleta ja otsida ei viitsi aga eks Google avitab uudishimulikke). Kui seda ei tee siis ...
Sellega olen väga hästi kursis ja täpsemalt oli see nii, et peale uue programmi kirjutamist tuleb lasta tühikäigul tiksuda kuni ventikas käima läheb, maha jahtub ja uuesti käima läheb. Selle aja jooksul gaasi puutuda ei tohi ja nii ta võtabki aega 10-20 min. Minu jutt käib ikka sellest, et asi tehaksegi korrektselt ja lõpuni aga sellest hoolimata tekib pöörete kõikumise, väljasuremise ja liiga kõrgete pöörete anomaaliaid. Aga kui vaadata seda aeganõudvat protsessi taas teeninduse seisukohalt, siis on ju jabur ajaraiskamine võrreldes teiste tsiklitega, millel sellist tobedat kiiksu pole... Triumphiomanik on tihti nagu Apriliaomanik, kes teadvustab endale, et tal on natuke "teistsugune" ratas
Kiirel suvisel ajal näiteks peame meie tihti Triumphile ei ütlema, sest teada on, et seal ei saa hakkama tavapärase ajakuluga. Parem võtame selle asemel 2-3 Suzukit või Hondat töösse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
kui siin nüüd võrdlemiseks läheb siis torkan kiirelt vahele, et ärge pange kõiki, ka suuri, gs-e ühte patta. vanad õhk/ õli jahutusega ja uuemad vesipead on väga erinevad. kui "suure" gs all mõelda lisaks üldiselt boxermootorile just Adventure-it siis tava gs ja adventure on sama erinevad nagu ratsahobune ja veohobes. (kütusepaagi suuruse tõttu pigem kaamel)
ma Tiigrite kohapealt olen täitsa võhik kuid peale vaadates tundub, et oleks mõistlikum võrrelda 1200 Tiigrit ja 1200 gs. Lisaks on ka 800 Tiigrid erinevad XR, XC, Sport.
Kord Mac istus mu gessu otsa ja pea kohe tuli kommentaar:"ikka palju raskem tundub kui minu oma"
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
Triumphiomanik on tihti nagu Apriliaomanik, kes teadvustab endale, et tal on natuke "teistsugune" ratas
Ja taob seejuures vastu rindu et tema rattal on "hing"
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
KIBU kirjutas:..........
........Kord Mac istus mu gessu otsa ja pea kohe tuli kommentaar:"ikka palju raskem tundub kui minu oma"
Ja ta ju on ka palju raskem.Mulle meeldib ka suts kergem ratas ehk siis Varadero ja Gessu on mu meelest rasked,eriti rakseks lähevad nad matkakaalus ja see ei ole enam mugav. Lahe tunne on ,kui reisil olles võtad kõik kohvrid maha ja lähed linnavahele,tundub nagu oleks ratast vahetanud.
Minu vana TDM850 ja 800Tiiger on suht sarnase kaaluga. Aga ka neil läheb kahekesi rattal+3 kohvrit+paagikott+ veel midagi, kogukaal ligi 400-450kg(olenevalt matkajatest).Gessu ja Varadero või 1200Tiigriga tuleb ligi 500 ära.Gessu vist isegi kergeim neist.Varadero oma 276kg märja kaaluga on ikka jube raske junn, olen sellega kaks suve sõitnud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Triumph Tiger 800
M.T. kirjutas:urmas66 kirjutas:Ma lugesin seda ,kui väikest pilget või nalja ja ei võtnud seda lauset kontekstist välja.
Just. See mis Reimpsi suust oleks kõlanud kõigile üheselt arusaadalt, see Maci puhul ajab mõned segadusse.
Mõtlesingi, et mis pagana põhjendamatu värk siin on ja juba tehasest tulnuna rikkis ratas nii palju ülistamist saab
Tegelt võiks dr.Neeme lihtsalt minusuguste ego paitamise nimel oma kogemustest öelda, kumba ta parema meelega remondiks - juba tutikana tehasest väljasõites lagunevat Apriliat või britilikult disainitud Triumphi ja mis ta sellealene "skoor" ka on
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
simp kirjutas:Aga teemase ka, Mac, miks sa eelistasid/eelistaksid Triumphi suurele GS'ile? Ma olen juba mõnda aega mõelnud ühe koju toomisele, aga ilmselt peaks Triumphi ka proovima enne?
Kui nii küsida siis on võrdluse baasiks pigem BWM GS1200 vs Tiger 1200. Kaheksasajaste puhul tuleks võrrelda BMW vastava rattaga.
Põhjuseid, miks ma oma Tiigrit eelistan on mitu, kusjuures need kehtivad enamuses ka Tiger 1200 kohta:
-
neli ühes - sobib nädalavahtusel tempokamale sõidule kurvilisel teel, metsa ja põlutteedele, pikaks reisiks ja igapäevarattaks. Väga korralik parketimaastur (Tiigriga mahub veel ridade vahel sõitma)
-
kaalub vähe (210 kg koos vedelikega) ja pole liiga suur (mine istu GS1200 Advnture peale, siis saad aru, millest räägin)
-
mootor on lahe ja ratas lõbus (võrdlus muula ja vene traavliga on endiselt asjakohane)
-
näeb stiilne välja ja on brändina palju coolim kui Bavaria kandi toodang
-
see pole GS1200 millest kõik räägivad
Ääremärkusena olgu öeldud,et Tiger 1200 on minu jaoks juba natuke suur ja raske.
franz125 kirjutas:Ja taob seejuures vastu rindu et tema rattal on "hing"
Minu rattal küll õnneks mingit hinge pole. Temaga on hea sõita.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800
reimps kirjutas:Tegelt võiks dr.Neeme lihtsalt minusuguste ego paitamise nimel oma kogemustest öelda, kumba ta parema meelega remondiks - juba tutikana tehasest väljasõites lagunevat Apriliat või britilikult disainitud Triumphi ja mis ta sellealene "skoor" ka on
Sa ajad siin asjad sassi, Tiger on täis briti inseneride veidrusi ja seetõttu on remont ajamahukas, Aprilia pole lihtlabaselt enam remonditav.
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
Lisaks ei saa mainimata jätta, Triumph on väga hingelähedane eestlastele, kuna eestlased ehitavad neid.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
Oo õudu, siis ma ei imesta, miks ta nii kaheldavate tehniliste lahendustega, aga see-eest hingelähedane on
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
Mina soovitaks nii mõelda: Kus ja kellega enamuses sõidad ja millega teised sõidavad. Ainult tagumikutunde järgi ei ole mõistlik tsiklit valida, sadul, mis tundub proovisõidul täis taburett võib peale mõnigast sõitmist meeldima hakata, ratas, mis on enamiku jaoks igav, võib teps mitte igav olla, p.s garaazis seistes on enamik mootorrattaid suht igavad.
Hea näide on näiteks vana transalp, sõitsin taga ca 70000km, hetkel istun peale, no nii igav on ja noh nats nagu kole ka ja jõuetu ja miljon muud miinust, kuid tema oli teekond järgmisteni. See sama igav ratas ei olnud enam üldse igav kui näiteks poligoni pikkadel liivasirgetel 100km/h+ ei tulnud enam 1 pütased porgandid (mida ei peeta üldiselt igavaks vs transalp) albile järgi ning muutusid sellega seoses igavaks...Ja kui nad katki olid kuuriall ja alp ikka veeres, siis nad olid ka igavad. Nüüd mul on gs, igav, sest ilm on liiga külm veel
Herr mac küll promob triumphi, mille kohta ei tea ei kiita ega laita, kuid kui ostja eriline kruusahunt ei ole, siis soovitaksin ise võtta mõni tänapäevane suurekubatuurine klassik ka valikusse otsuse tegemisel ala honda cb1100, kawa w800, ka triumphil on nii mõnigi valikus. Need rattad ei ole üldse igavad, teevad nad ära kõik asjad, mis muud "kõigesööjad" ja ei jäta tegelikult külmaks mitte ühegi teise stiili esindajaga tsiklisti tegelikkuses. Selline neutraalne nauditav valik.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
Kruus ei puutu asjasse: 19" esirattaga Tiger on asfaldil nagu kala vees - rehvid on need mis määravad. Minu poolest ostke kaheksi matkamiseks kasvõi Gavrovets aga siinkohal tahaks küll lausuda, et Kawasaki w800 on küll (mugavaks) motomatkamiseks vale ratas. Eeriti kahekesi. Oma kogemuse baasil räägin. (muidugi, meie hulgas on neid, kes seda millegipärast teevad aga eks igaüks lähe hulluks isemoodi)
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
Tegelikult on igavad rattad sellised mis sobivad igale poole,nagu kõik muudki universaalsed asjad.Kokku tuleb mingi keskmine tasapaks.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
Dusterx kirjutas:Mina soovitaks nii mõelda: Kus ja kellega enamuses sõidad ja millega teised sõidavad.
Mis siis saab kui ma enamjaolt üksi sõidan? Kelle järgi siis vaadata tuleb?
Herr mac küll promob triumphi, mille kohta ei tea ei kiita ega laita, kuid kui ostja eriline kruusahunt ei ole, siis soovitaksin ise võtta mõni tänapäevane suurekubatuurine klassik ka valikusse otsuse tegemisel ala honda cb1100, kawa w800, ka triumphil on nii mõnigi valikus. Need rattad ei ole üldse igavad, teevad nad ära kõik asjad, mis muud "kõigesööjad" ja ei jäta tegelikult külmaks mitte ühegi teise stiili esindajaga tsiklisti tegelikkuses. Selline neutraalne nauditav valik.
Kruus on kõigega jumala vabalt sõidetav. Ütleks, et GS'i ja teiste sellistega on kruusal pigem igav. SV on näiteks suurepärane kruusapill.
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
Ma olen samuti seda meelt, et ei ole ratast millega ei saa kruusal lasta. Kõik on kõrvade vahel kinni.
Ise olen kruusal suutnud alates vanast Jawast kuni Yamu R1-ni ja Hiina 125cc chopperist - 1500 Vulcanini. Naise VT600 ja oma VN750 ratastega nagu kala vees.
Nii mõnigi kruusasuunitlusega pill on kaugele maha jäänud.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800
reimps kirjutas:Tegelt võiks dr.Neeme lihtsalt minusuguste ego paitamise nimel oma kogemustest öelda, kumba ta parema meelega remondiks - juba tutikana tehasest väljasõites lagunevat Apriliat või britilikult disainitud Triumphi ja mis ta sellealene "skoor" ka on
Tead - sinusuguseid me siin ei paita midagi. Olgu see ühiskond tänapäeval nii liberaalne kui tahes See läheb antud teemast välja ja ilmselt on ka üsna subjektiivse iseloomuga. Kuigi jah - omad eelistused on, kogemust samuti aga eks need eelistused muutuvad koos kogemusaastatega ja samuti on märgata tootjatepoolset arengut ning kohati ka nukraid möödapanemisi.
Tegelikult haakub siia teemasse üks oluline aspekt tsiklite ostu juures. Kehtib ka muu tehnika (eeskätt autode puhul). Ärge olge kärsitud (uue mudeli puhul) ja ärge langege hinnalõksu (kasutatu korral) ostes uue mudeli esimest aastakäiku. Enamasti juhtub see, et esimene tootmisaasta on täis lastehaigusi, mida erinevad tootjad ravivad aastake-kaks ja siis on juba tark mõte seda konkreetset ihaldatud mudelit soetada. Kui tootjal tuleb välja mõni uus innovatiivne mudel, siis paraku tänapäeval ei ole aega seda läbi katsetada erinevates oludes mitmeid aastaid ja nii saavadki esimesed ristsed juba alles omanikud, kes maadelevad garantii või mittegarantii alla minevate kummaliste hädadega. Tootja kuulab/vaatab/lakub haavu ja parendab ning paar-kolm aastat hiljem on see toode alles turvaliselt ravitud ja pikaaegselt kasutatav. Vot sellised memuaarid...
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)
Neeme, siin oleneb kes mille pärast uusi asju ostab. Mõni tahab uut ja vastupidavat, mõni aga uut ja enne naabrit. Uus näritud õunaga telo väljas, tähendab tuleb ostma minna. Mitte, et vanal midagi viga oleks ja oskaks sellegi kõiki võimalusi peale helistamise, sotsiaalmeedia, meilinduse ja pildi tegemise kasutada. Ei oska! A uus on ägedam;)
Mudel, olgu selleks siis auto või telefon, mis Juba aastaid turul ja kõigil olnud, pole ju enam UUS
Aga autode puhul on ka raske tabada seda hetke mil kõik lastehaigused on välja ravitud. Vahest ei tehta seda enne facelifti, aga faceliftil on jällegi uusi lahendusi juurde lisatud ja need võivad samamoodi vigased olla. Seega õndsad on need, kes kunagi uuena endale pommikindla W124 Mesa said ja sellega kuni viimsepäevani võivad rahus sõita.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.