Esimeseks rattaks Ducati Scrambler
Moderaator: Moded
Esimeseks rattaks Ducati Scrambler
Tervitus!
Otsin endale esimest ratast. Kogemus sõitmisega pea olematu:) Silma on jäänud Ducati Scrambleri mudelid. Proovima jõudnud veel ei ole. Kas kellegil nendega kogemusi? Plaan osta ratas pigem linnas sõitmiseks.
Info eest ette tänulik!
https://scramblerducati.com/en
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Esimeseks rattaks Ducati Scrambler
Ma sõitsin esimese Scrambler Ducatiga kui olin umbes paar nädalat tsiklisõitja olnud. Võimas tundus küll, aga mitte midagi sellist, millega hakkama ei saaks. Tundus, nagu suur jalgratas.
Soovitan väga soojalt!
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Postitusi: 316
- Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
- Tsikkel: sv1000, fjr1300p
- Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Esimeseks rattaks Ducati Scrambler
scrambler on hea esimesene ratas, kerge ja lihtne käsitleda ning andestab päris palju sõiduvigasid
dare to dream…
eksarmukesed: thunderace - er6n - k1200rs - gsxf600 - fjr1300(gen2) - r6 - fz6 - dr650 - vtr1000 - f650gs - vfr800 - fjr1300(gen1) - fzs600 - fjr1300p(gen1)- ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125
hetkel südant soojendamas: sv1000, fjr1300p(gen3)
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
- Tsikkel: Kawasaki Versys 650 2019
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 99 korda
Re: Esimeseks rattaks Ducati Scrambler
Aga muidugi võta. Ja üldse, osta minu oma ära, saad mitu k odavamalt kui otse poest Aga tegelikult ka jah, see on lihtsalt oma klassis ratas mis töötab igas valdkonnas. Ergonoomika, sõiduelamus, välimus, töökindlus. Lihtsalt ei ole toodetud sitta vaid on tehtud üks korralik asi, nähtus, mis tänapäeval on pigem erand kui reegel. Aga loomulikult sobib normaalsele inimesele, kui on soov minna liiklusesse huiama, siis selleks on teised variandid. Hayabusa on säästlikum sest ühest paagist jätkub elu lõpuni. Vana Banditi või Horneti ront on odavam, sest milleks keerata 9000EUR ümber esimese posti kui sama lõbu saab 1500 eest. Jne.
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Esimeseks rattaks Ducati Scrambler
Postide mahasõitmist ei ole mõtet plaanida, aga kui ikka reaalselt sõita plaanid, siis tõenäosus, et see alguses kasvõi seistes(või väiksel kiirusel)sul pikali kukub, on ikka väga suur.
Lihtsalt asi millega arvestada, mitte et sellepärast uut või vana ratast ostmata jätta.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Esimeseks rattaks Ducati Scrambler
Kaits38 kirjutas:Otsin endale esimest ratast. Kogemus sõitmisega pea olematu:) Silma on jäänud Ducati Scrambleri mudelid. Proovima jõudnud veel ei ole. Kas kellegil nendega kogemusi? Plaan osta ratas pigem linnas sõitmiseks.
Algajale hea valik, läheb täpselt selle mõõdu alla, mis ütleb, et algaja masinal ei peaks olema vähem, kui 2 ja rohkem, kui 3 silindrit. Võimsust pole ka üleliia, see jätab võimaluse eksida ilma tõsisemalt viga saamata aga samas jätab piisavalt kasvuruumi, et saada pikemalt sõita. Ma ei tea, kui pikk sa oleda aga uuri sadula kõrguse teemat. Desert Sled on kindlasti kõige ägedam aga samas ka kõige kõrgema sadulaga (86 cm) samas kui Full Throttle on madalaim vaid 79cm kõrguse sadulaga. Algaja jaoks võib olla see, kui mõlemad jalad täistallaga maha ei ulatu algatuseks päris hirmutav.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
- Tsikkel: Kawasaki Versys 650 2019
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 99 korda
Re: Esimeseks rattaks Ducati Scrambler
Kui sa ikka kellelegi või millelegi mistahes nurga pealt sisse sõidad või ette keerad, siis vigastused ei sõltu sõiduki võimsusest ega silindrite arvust vaid liikumise kiirusest. Kui keegi ei usu, siis ma võin kohe näidata, kuidas ennast puhtast ja tervislikust Eesti talutoidust haigeks ja paksuks süüa ja kuidas ennast 50cc mopeediga ilma igasuguse probleemita mitmekordselt surnuks sõita.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.