Avaldage arvamust jawa kohta
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 444
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 67 korda
- Kontakt:
jawa teema
tõesti hea tõdeda et, jawad ka hinnas on veel,vana kooli meestel läheb südame alt soojaks kui mõni mööda sõidab
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Re: jaaaaawa
Tegelt nimetavad "vanakooli" mehed seda hoopis uueks Jawaks. Vanaks Jawaks loetakse enne 634 toodetud mudelit(360 jm).tuvi kirjutas:wak´ffa´´´´´´´ WAFFA TORE RATAS OLI VANA JAWA
Aga ratta kohta nii palju, et isiklikult mull meeldiks ilusas originaalkorras 634 rohkem, aga sellegi poolest erinevalt enamustest projektidest näeb see masin täitsa hea välja. Stiilitunnetust sul on
2 asja, mis minu silma riivavad, on 634 tagatuli(selle võid mulle müüa, kui otsustad ära vahetada) ning kodarveljed.
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Ma lisaks nii palju, et kui ma nüüd ei eksi, seisab tal ees vanema Jawa ratas. Arvan, et 360`nda oma.
Asi siis selles, et Jawal isegi originaal piduriga piduritega ikka probleem, aga 360 kaalub 120 kilo, ja järelikult oli tal pidur ka mõeldud sellisele kaalule, mitte 160 nagu 634 Jawa.
Nii,et sellise piduriga hakkab ta pidurdama veel halvemini!
Asi siis selles, et Jawal isegi originaal piduriga piduritega ikka probleem, aga 360 kaalub 120 kilo, ja järelikult oli tal pidur ka mõeldud sellisele kaalule, mitte 160 nagu 634 Jawa.
Nii,et sellise piduriga hakkab ta pidurdama veel halvemini!
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
-
Teema algataja
Minuteada on 360 ja 634 pidurid samas. Ainult, et 360-el on 16" ratas, 634 18". Piduritrumli läbimõõt on minuteada sama. Kusjuures vana Jawa pidurid on väga head ning kaal on 138kg.Freaksmart kirjutas:Ma lisaks nii palju, et kui ma nüüd ei eksi, seisab tal ees vanema Jawa ratas. Arvan, et 360`nda oma.
Asi siis selles, et Jawal isegi originaal piduriga piduritega ikka probleem, aga 360 kaalub 120 kilo, ja järelikult oli tal pidur ka mõeldud sellisele kaalule, mitte 160 nagu 634 Jawa.
Nii,et sellise piduriga hakkab ta pidurdama veel halvemini!
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
khm, khm...paistab, et jutt käib minu võrrist.Täpsemalt peaks mainima, et summuti on ümber keevitatud ning nurk muudetud.Ceed kirjutas:Ühel sõbral on mul väänatud summuti iž-il väga kena on see on mingi kuumaga painutatud(kuid täpselt ei tea) ma arvan see leegitorude painutamine või asendamine on lihtsam aga summuti painutamine ilusam
Aga see ei ole selle teema arutluspunkt
Challenge the Adventure.Ride The World
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Noh ei tea, ei tea...kõik on suhtelineJawataja kirjutas:Kusjuures vana Jawa pidurid on väga head ning kaal on 138kg.
Kaalu kohta, aga ei hakka vaidlema, pole kindel.
Mis puudutab piduri trumlit, siis minu teada (aga ma pole jällegi kindel), et vana ja uuema vahe on selles, et uuel on kaks....(noh ei teagi kuidas seda nimetada) "rusikat" mis tõukab klotsi trumli vastu, aga vanal on ainult üks. Siit see vahe tulebki.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
-
Teema algataja
Õigus sul jah. Vaatasin järgi ning uuemal on esipidur kahe pööraga. Tagapidurid on samad.Freaksmart kirjutas:Noh ei tea, ei tea...kõik on suhtelineJawataja kirjutas:Kusjuures vana Jawa pidurid on väga head ning kaal on 138kg.
Kaalu kohta, aga ei hakka vaidlema, pole kindel.
Mis puudutab piduri trumlit, siis minu teada (aga ma pole jällegi kindel), et vana ja uuema vahe on selles, et uuel on kaks....(noh ei teagi kuidas seda nimetada) "rusikat" mis tõukab klotsi trumli vastu, aga vanal on ainult üks. Siit see vahe tulebki.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.