1. leht 10-st

Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 08 Juun 2006, 20:12
Postitas bns
Kes oskab sellest rattast rääkida?
Plussid/miinused?
Saksast paar isendit välja vaadatud, kuid teeks enne pisut taustauuringut kuidas vastupidavusega seda tüüpi isenditel on. :?: :roll:

Postitatud: 08 Juun 2006, 20:24
Postitas Tihver
Väga hea ratas on, aga kui mingit klaasi ette ei pane, siis maantee sõit tuule pärast paras piin.

Postitatud: 08 Juun 2006, 23:29
Postitas Keedup
Mul on teist aastat Bandit 1200 (1998), kusjuures läbisõit on üle 65000 km. Toodud Saksamaalt ja ise olen sõitnud u. 4000 km. Mingit probleemi pole olnud, kuigi alguses põdesin, et esimene käik läheb jube kõva kolksuga sisse, aga no las läheb - Suzukidel pidigi käigutäpsus väiksem olema. Konarlikul teel esiosas, nagu enamasti kõigil tsiklitel, midagi plagiseb, aga lenksulaager see vist pole (seistes pidurit hoides esiotsaga koogutades mingit häält ei tee.) Ühesõnaga - minu sõidetud tuhandete kiltide jooksul pole ükski esialgu kardetud viga süvenenud, ainult tagarehv tuli vahetada, sest lolli peaga ei mõõtnud rõhku, mis oli liiga madal ja seetõttu kulus kumm ruttu.
Ratas on raske ja sööb seetõttu sportliku sõidu korral piduriklotse. Bensuluku linnas u. 6 l. Mootori vääne on imetlusväärne ja normaalse sõidu puhul kasutan umbes samu pöördeid, mis tavalisel sõiduautol. Kui aga vaja pöördesse ajada, läheb nagu baik. Sõiduasend on püstine, aga mul on nn. poolgondliga modifikatsioon ja kuni 110 km/h tuul väga ei tapa. Suuremal kiirusel istun tahapoole ja lasen pea madalamale. Sõbrad, kes sõidavad teiste suurekubatuuriliste ratastega on kiitnud Banditi lihtsat juhitavust.
Peeglid on ümmargused ja üsna värdjaliku reguleerimissüsteemiga, aga selle eest ei vibreeri ja pilt on alati selge. Netist olen lugenud, et sidur pidi olema suurte Banditite nõrgim lüli, aga seda vist ainult nende jaoks, kes rasket tsiklit pidevalt siduriga nokka tõstma meelitavad. Seda ratast kasutab ka kohalik politsei ning paljud asjatundjad on kinnitanud, et suure Banditi ostmine on sõltumata läbisõidust üsna kindlapeale minek. Negatiivse poole pealt ei oskagi midagi esile tuua, sest Bandit on mul alles teine tsikkel. Räägitakse, et see õhk-õli jahutusega masin ei tahtvat külma ilmaga hästi käia, aga vähemalt nullilähedasel temperatuuril tiksub küll, tahab vaid rohkem soendamist.

Postitatud: 09 Juun 2006, 07:11
Postitas bns
tänud neile, kes viitsisid oma kogemusi jagada.
nüüd vaid tuleb puhkus ära oodata ja saksa tooma :D

Postitatud: 15 Juun 2006, 17:30
Postitas dumka
bns kirjutas:
tänud neile, kes viitsisid oma kogemusi jagada.
nüüd vaid tuleb puhkus ära oodata ja saksa tooma :D
Oled juba Saksas käinud? Millised hinnad seal on, et kavatsed sinna?

Postitatud: 15 Juun 2006, 18:51
Postitas CB500
dumka kirjutas:
Oled juba Saksas käinud? Millised hinnad seal on, et kavatsed sinna?
www.mobile.de ja sucheni alt vali motorräderid ;)

Postitatud: 15 Juun 2006, 20:13
Postitas PsychoDad
hästi kaval oled siis mobile.de saab lugeda ka inglise keeles

Postitatud: 30 Juun 2006, 15:03
Postitas SigSauer
mul ka 1200 Suzuki Bandit ja pean kohe ütlema, et väga hea ratas, see valik on tõepoolest igati OK. Keedup-i jutt jumala õige kuigi jah, sellise bensukuluga vist küll hakkama ei saa, sõltub muidugi ka sõidustiilist.

bns - on tsikkel ostetud ?

Postitatud: 02 Juul 2006, 20:14
Postitas bns
2 nädalat veel puhkuseni ... 8)

Postitatud: 18 Juul 2006, 13:28
Postitas riksx
Enda suurde huviorbiiti on ka just 1200 Bandit sattunud. Küsimus neile kes seda ratast omavad. Kas 1200 Bandit on pritsungiga või karpaga. Kui pritsungi siis millise aasta omal.

Tänu

Postitatud: 18 Juul 2006, 13:40
Postitas loonik
riksx kirjutas:
Enda suurde huviorbiiti on ka just 1200 Bandit sattunud. Küsimus neile kes seda ratast omavad. Kas 1200 Bandit on pritsungiga või karpaga. Kui pritsungi siis millise aasta omal.

Tänu
Kuni 2005 aasta on karburaator.

Postitatud: 18 Juul 2006, 14:51
Postitas kYbb
Hea vääne, mugav asend, kaassõitjal lai iste, 2006 oma näeb ka esikondliga hea välja... aga linnas/rajal sõitmiseks võiks natuke kergem olla. Samas on kaalust kasu maanteel, kus iga väiksema tuule/lohu peale rapsima ei hakka. Uute puhul positiivne, et saab ABS-iga.

Ise valisin ka selle järgi, et riista toodetud juba aegade hämarusest ja negatiivset tagasisidet vähe.

Kui enamus ajast linnas kõvatad, soovitaksin kergemat ratast.

Postitatud: 23 Juul 2006, 10:57
Postitas riksx
kYbb kirjutas:
Hea vääne, mugav asend, kaassõitjal lai iste.

Ise valisin ka selle järgi, et riista toodetud juba aegade hämarusest ja negatiivset tagasisidet vähe.

Kui enamus ajast linnas kõvatad, soovitaksin kergemat ratast.
Need on omadused, mida rattalt ootan.

Aga jahh raskus võib takistuseks saada, mitte seda, et ma nõrk olen, vaid see, et kui ratas on nõmedalt raske või raskuskese asub kõrgel, siis pehmemal pinnasel on sellega ikka tükk tegu. Natuke kaldub ära, siis peeru saatel punnitad silmad peast välja ratast sirgeks.

Palju see 1200 Bandit kaalub, vist oli miski 230kg.
Pull selles, ega see kaal niipalju loe, kui raskuskeskme kõrgus. Juhtusin miskil aastal MotoExsotikal BMW F 650 GS Dakar ratast imetlema. Raskust asjal 175kg aga täitsa hapnik. Külje jalapealt andis punnitada ratast sirgeks.

Kui mõnus selle banditiga manööverdada on. Linnas, maastikul. Seda tean, et maanteel on väga hea.

Postitatud: 23 Juul 2006, 13:06
Postitas CB500
riksx kirjutas:
kYbb kirjutas:
Hea vääne, mugav asend, kaassõitjal lai iste.

Ise valisin ka selle järgi, et riista toodetud juba aegade hämarusest ja negatiivset tagasisidet vähe.

Kui enamus ajast linnas kõvatad, soovitaksin kergemat ratast.
Need on omadused, mida rattalt ootan.
Samad omadused, aga kergema kaalu ja sissepritse saad 900 Hornetiga.. :P
Ok, olgem aus, mugav asend on vaieldav ja personaalne mõiste.

Postitatud: 23 Juul 2006, 19:23
Postitas riksx
CB500 kirjutas:

Samad omadused, aga kergema kaalu ja sissepritse saad 900 Hornetiga.. :P
Ok, olgem aus, mugav asend on vaieldav ja personaalne mõiste.

Tõsi.. igal mehel oma maitse.
Kui aus olla siis 900 Honda Hornet on väga edev ja hea ratas, kuid hetkel hind mängib oma rolli..
Normaalse Horneti naljalt alla 4000 jevra dollari eest ei saa... :(

Postitatud: 28 Dets 2006, 10:38
Postitas rinks
Kas keegi oskab öelda mis tähendab tähis GV 75 (A). Olen märganud seda 1200-ste banditite müügikulutustel. On see mingi täiendav mudelitähis uuematel või mingi ümberehituse vidin mis ära märgitakse?

Postitatud: 28 Dets 2006, 10:40
Postitas Piipz
mul oli gixxefil GV72C ja see tähendas mudelinumbrit. üks asi on see et ratas on Bandit 1200, teine asi on see, et mis variant ta sellest 1200-sest banditist on, (aasta, kw jne)

Postitatud: 28 Dets 2006, 12:15
Postitas rinks
uuemate mudelite eritamine on vist (S)K1,2,3,4 ...
oksab keegi veel omaltpoolt midagi lisada? saaks pildi selgemaks.

Postitatud: 28 Dets 2006, 14:54
Postitas Piipz
siin on muidu kõik mudelid üleval:
http://www.ronayers.com/fiche/getdesc.cfm?man=su

ja ka orig. varuosade koodid

Postitatud: 28 Dets 2006, 16:19
Postitas Laur
Piipz kirjutas:
siin on muidu kõik mudelid üleval:
http://www.ronayers.com/fiche/getdesc.cfm?man=su

ja ka orig. varuosade koodid
OT: aga kas sealt poest keegi midagi tellinud ka on? Saadavad nad Eestisse? Hinnad seal head muidu.

Postitatud: 28 Dets 2006, 23:12
Postitas Amox
Nii ja naa, aga "international shippingut" nad hetkel ei tee.

Postitatud: 30 Dets 2006, 16:45
Postitas KUMM
Vabandan vaheletrügimise pärast teise teemaga aga mida arvate Bandit 600-s (2004.a) kohta. Endal plaan soetada ja kuna eelnev ratas oli Jawa siis arvan, et lahjaks ei tohiks kohe algul jääda ja kuna liigun rohkem Tallinna vahel siis sutsu kergem ka. Muidu Bandit 1200 ja 600 enamvähem samad väljaarvatud mootorid?

Postitatud: 30 Dets 2006, 17:03
Postitas CB500
Eks ta linnavahel käib küll, kasuta otsingut, 600cc Banditist on varemgi juttu olnud. Näiteks :arrow:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... 00&t=21257

Postitatud: 07 Jaan 2007, 02:19
Postitas kYbb
CB500 kirjutas:
riksx kirjutas:
kYbb kirjutas:
Hea vääne, mugav asend, kaassõitjal lai iste.

Ise valisin ka selle järgi, et riista toodetud juba aegade hämarusest ja negatiivset tagasisidet vähe.

Kui enamus ajast linnas kõvatad, soovitaksin kergemat ratast.
Need on omadused, mida rattalt ootan.
Samad omadused, aga kergema kaalu ja sissepritse saad 900 Hornetiga.. :P
Ok, olgem aus, mugav asend on vaieldav ja personaalne mõiste.
Uuel Banditil on ka sissepritse.
Sai vaadatud naked, mis oleks klaasiga, sest enne sai Marauderiga tuule käes loperdatud küll.
Hind on 2 rattal uuena täiesti erinev.
Hornetit ei tea, aga Banditit võin pikkadele soovitada (192 pikk olen), sealt tuligi see minule sobiv hea asend.

Aga kiidetud ratas on nyyd müüa: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: 07 Jaan 2007, 02:44
Postitas Oil-Cooled
KUMM kirjutas:
Muidu Bandit 1200 ja 600 enamvähem samad väljaarvatud mootorid?
Bandit 1200 mootor mahub otse Bandit 600 raami sisse.

Postitatud: 07 Jaan 2007, 02:50
Postitas Raigo
kiige ei sobi ainult imho.
100% kindel ei ole aga kui panna 600 GSXF-le 1100 mootorit,tuleb kasutada 750-se GSXF-i kiiget.

Äkki on sama ka banditiga

aga minupoolt kõik offtopicuga :)

Postitatud: 07 Jaan 2007, 02:56
Postitas Oil-Cooled
Raigo kirjutas:
kiige ei sobi ainult imho.
100% kindel ei ole aga kui panna 600 GSXF-le 1100 mootorit,tuleb kasutada 750-se GSXF-i kiiget.

Äkki on sama ka banditiga

aga minupoolt kõik offtopicuga :)
kiige sobib ka, 600 kiige on küll rauast (1200 oma alumiiniumist) kuid see pole probleemiks.

Miks tuleb sinu arvates vahetada kiiget gsxf600 puhul?

Postitatud: 07 Jaan 2007, 03:30
Postitas Raigo
Sry minu viga, 600-se ja 750-se kiige erinevus seisneb ainult pikkuses :shock:

Postitatud: 07 Jaan 2007, 13:22
Postitas CB500
kYbb kirjutas:
Uuel Banditil on ka sissepritse.
Hornetit ei tea, aga Banditit võin pikkadele soovitada (192 pikk olen), sealt tuligi see minule sobiv hea asend.
uue all sa mõtled 2007? 2006 ja sinu oma on veel karpadega ikka?

Postitatud: 07 Jaan 2007, 16:26
Postitas GSF650
Alles alates 2007 on Bandit sissepritsega. Muuseas, alates 2007 on tegemist siis 1250 mootoriga senise 1200 asemel.
http://www.suzuki-gb.co.uk/bikes/tech.p ... =on_street

650 ne kah pritsega alates 2007
http://www.suzuki-gb.co.uk/bikes/tech.p ... =on_street
Auto 24 müügikuulutuses olev pill on karpadega.