Suzuki 1200 Bandit

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 903
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #151 Postitas MarekM » 30 Juul 2014, 13:55

On selline asi siis reaalselt mk1 1200 banditil ka peal??? Ma olen seni suht nautinud seda kõminat, mida sumps teeb, kui madala käiguga sõites gaasi maha lasta.... Teadjam tehnikamees jälle viitas, et see paukumine võib olla ka liiglahjast küttesegust... ma nüüd siin diagnoosin siin neti teel

Edit. See PAIR süsteem on siiski alates 2001 ratastel.. blin


フーリガン
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #152 Postitas cossie » 31 Juul 2014, 10:03

Vanadel karpaga mudelitel on see vast ikka väljalaskes, küttesegus ja süütes kinni. Mul ragiseb ja paugub korralikult kui kõrgel pöördel käiguga pidurdada. Pakun et seda põhjustab siis põlemata küttesegu väljalaskes põlemine, mis ei tohiks nagu lahjat segu tähendada. Kontrollida saad ju küünalde värvi järgi
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 808
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #153 Postitas Margusxx » 31 Juul 2014, 10:17

mul on see pair valve ära võetud, paugub endiselt edasi:) Suhteliselt kasutu ja suur jurakas, see on seal ainult mingite heitgaaside normi pärast. Netist saab osta pair valve block off plaate, mina võtsin need originaal torud, saagisin jala pealt maha ja keevitasin täis, siis kuumakindel tihend vahele ja uuesti kinni. elementaarse varustusega töökojas võttis see aega ca. 20 minutit.
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 118
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #154 Postitas Smm » 31 Juul 2014, 11:28

Küünal reedaks, mis segu silindris...
Naist kiida hommikul, ilma õhtul!

franz125
Postitusi: 1954
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #155 Postitas franz125 » 31 Juul 2014, 13:46

See pair süsteem tegelikult ei põleta midagi,vaid lisab lihtsalt õhku juurde.See on lihtsalt labane trikk et saada lahjemat co sisaldust.Kasutati ka paljudel autodel.Põhiliselt USA-s.Pauguvad muidu põhiliselt karpapillid ja seda lihtsal põhjusel-kütusel on inerts,mida kompenseerivad originaal summutid oma vastu löögiga, kui seda teevad pritsega pillid siis on kütuse kaart küll paigast täitsa ära.Igatahes on see minu arusaamine 8) Ja et näha kas pill sõidab rikkalt või lahjalt näeb ka summutisse vahtides.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Tonis_T
Postitusi: 124
Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
Tsikkel: GSF1250SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #156 Postitas Tonis_T » 31 Juul 2014, 13:58

franz125 kirjutas:See pair süsteem tegelikult ei põleta midagi,vaid lisab lihtsalt õhku juurde.See on lihtsalt labane trikk et saada lahjemat co sisaldust.Kasutati ka paljudel autodel.Põhiliselt USA-s.Pauguvad muidu põhiliselt karpapillid ja seda lihtsal põhjusel-kütusel on inerts,mida kompenseerivad originaal summutid oma vastu löögiga, kui seda teevad pritsega pillid siis on kütuse kaart küll paigast täitsa ära.Igatahes on see minu arusaamine 8) Ja et näha kas pill sõidab rikkalt või lahjalt näeb ka summutisse vahtides.

Kütus ongi pritsega pillidel lahja. Nimme keeratud, et euro3 saastenorme täidaks. See üldine probleem mitte ainult bandititel.
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #157 Postitas cossie » 31 Juul 2014, 14:50

pritse tuli alles 2007 ja 1250 mootorile, enne seda on karpadega ja PAIR tuli 2001 mk2 mudelile. Jutt käib esimesest põlvkonnast
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

KKKKKK
Postitusi: 183
Liitunud: 11 Mai 2011, 14:50
Tsikkel: XJR 1300
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #158 Postitas KKKKKK » 31 Juul 2014, 14:55

Tonis_T kirjutas:
franz125 kirjutas:See pair süsteem tegelikult ei põleta midagi,vaid lisab lihtsalt õhku juurde.See on lihtsalt labane trikk et saada lahjemat co sisaldust.Kasutati ka paljudel autodel.Põhiliselt USA-s.Pauguvad muidu põhiliselt karpapillid ja seda lihtsal põhjusel-kütusel on inerts,mida kompenseerivad originaal summutid oma vastu löögiga, kui seda teevad pritsega pillid siis on kütuse kaart küll paigast täitsa ära.Igatahes on see minu arusaamine 8) Ja et näha kas pill sõidab rikkalt või lahjalt näeb ka summutisse vahtides.

Kütus ongi pritsega pillidel lahja. Nimme keeratud, et euro3 saastenorme täidaks. See üldine probleem mitte ainult bandititel.


Ja pauguvad uued pritse, klapiga ja tehasepütiga masinad ka. Ilmselt kui oled miski trompeti omale peale visand kuuled lihtsalt paremini.
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 903
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #159 Postitas MarekM » 31 Juul 2014, 15:13

Minu rattal on Bos otseläbi pütt peal küll jaa...
フーリガン

KKKKKK
Postitusi: 183
Liitunud: 11 Mai 2011, 14:50
Tsikkel: XJR 1300
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #160 Postitas KKKKKK » 31 Juul 2014, 16:00

Mul omal oli karpadega 2001 aasta 1200 bndiit kungi, millega sai ca 50 kkm maha uhatud hea pill oli. Sellega ma nagu ei mäleta eriti paukumist.
Praegu on 2014 XJR1300, mis pritsungiga ja see lärtsub küll. Kuigi vaikselt niimoodi aga siiski. Mind ei häiri, pigem isegi lahe või nii. :) Plaan ka miski muu toru panna eks siis kuuleb mis teeb.

PS. Bandiidi mootori vedu meeldib siiani nagu rohkem. XJR nagu oleks nagu õige veid väänet rohkem aga Bandiit käis pikalt ja mõnusalt pöördesse ja kiirelt ja lõpuni. 8) XJR päris nii lahedalt ei käi, a võiboll tahab veel lahti kangutamist ka. :?:
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 903
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #161 Postitas MarekM » 31 Juul 2014, 16:16

ma ka bandiidiga väga rahul ja mis siin salata, eks see plärtsumine meeldi ka...
フーリガン

KKKKKK
Postitusi: 183
Liitunud: 11 Mai 2011, 14:50
Tsikkel: XJR 1300
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #162 Postitas KKKKKK » 31 Juul 2014, 16:40

Kui müügiks läks oli vennal võtta minu 1200 või samas hinnas 5 aastat uuem 650. Mis sa arvad kumba võttis? 8) Pärast veel arvas, et jummal kudas joppas, et 650 enne ei ost kui suurt proovida sai.
Sellepärast ma ikka väge imestan :shock: kui siin vahel räägitakse, et erinevust justkui pole.
Kasutaja avatar

ükssilm
Postitusi: 10
Liitunud: 18 Juun 2014, 07:28
Tsikkel: bandit

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #163 Postitas ükssilm » 23 Sept 2014, 20:30

Mul ka 1200 bandit ja ei plärtsu, 2001 aasta oma, kui ma ei eksi.
Minu võrril oli selline kala: oli mul käega väike õnnetus ja ei trüginud võrrile pea kaks aastat ja siis kui läksin , jooksis kütus karterisse, mootor ei käinud korralikult :? Viisin lõpuks remondimeeste kätte ja suurest seismisest olid karpa nõelad roostes, nii-öelda ja lasid läbi :ner: aga nüüd kõik korras, katsun hoolitseda, et ta jälle nii kauaks seisma ei jääks (crash) , kuigi peab tunnistama, et pole sõitmiseks aega ja kuna elan maal, siis seltskonda ka pole.
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 832
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #164 Postitas sinilind123 » 31 Okt 2014, 15:52

Lähen homme seda bandiiti vaatama. Mida tasuks kontrollida banditil või ehk keegi teab konkreetse ratta kohta rääkida?
http://www.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=1773831
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 903
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #165 Postitas MarekM » 31 Okt 2014, 16:42

Kuula mis häält teeb ja kuidas sul seal seljas on olla. Hakkab lõpuks sul ka rattavalik õigesse suunda minema... :bsmile:

Loe ja hari: http://www.motorcyclenews.com/mcn/biker ... 6---2006-/

Saan oma ratta nodi sulle turgu panna, kui ära ostad.
フーリガン
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #166 Postitas cossie » 01 Nov 2014, 09:55

Ega seal midagi erililst jälgida pole. Ei oska ühtegi nn ''tüüpviga'' välja tuua. Tavalisi asju tuleb vaadata
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 832
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #167 Postitas sinilind123 » 01 Nov 2014, 20:22

Ostetud ta sai. Umbekülm on 60+ km maanteed lasta miinuskraadidega. :mrgreen:
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

andrek5
Postitusi: 4
Liitunud: 11 Nov 2014, 19:38

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #168 Postitas andrek5 » 11 Nov 2014, 19:44

On keegi antud ratast vaatamas käinud? Piltidelt, hinnalt ja jutu poolest väga hea minu arvates.
Mida arvate, kas sobib esimeseks rattaks pea 100 kilosele ja 186cm pikale äsja load saanud mehele?

http://www.auto24.ee/used/1044024
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 915
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: hardtail
Asukoht: Rapla
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #169 Postitas poison » 11 Nov 2014, 20:07

sobib küll ja veel
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #170 Postitas cossie » 11 Nov 2014, 21:17

Kasvule sobib kindlasti. Aga kas just esimeseks rattaks? Suht raske teine
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

KKKKKK
Postitusi: 183
Liitunud: 11 Mai 2011, 14:50
Tsikkel: XJR 1300
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #171 Postitas KKKKKK » 11 Nov 2014, 21:28

Miks ta ei sobi! Saab rahulikult kulgeda ja vajadusel käib ikka väge edasi kah. Sinu kere kaalule peaks istuma nii suuruse kui võimu poolest. ise kaalusein kah sama vähe kui siuke pill oli ja jõudis vedada küll. 8)
Kasutaja avatar

Greger
Postitusi: 112
Liitunud: 14 Apr 2014, 18:29
Tsikkel: Suzuki GSF 1200 Bandit Custom

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #172 Postitas Greger » 12 Nov 2014, 08:24

Ei ole raske ta midagi. Ma ise olen ka 3 kuud Banditi omanik 1200, 2000 aasta masin. Kaal 76kg ja pikkus 177. Esimene ratas ültsemul. Tagarattase läheb nii mis jube :D kurvid on 200 kmh ligi läbitavad küll. Muidugi võiks raskuskese madalamal olla ja 30 kg kergem aga pole hullu. Linnas sõita on hea, maanteel pole ka hullu, kui keha endal tugev on. Ise olen siin kõige pikema sõidu teinud Tartu - Saue ja siis Saue - Rakvere - Saue ja polnud hullu midagi. (puudub esiklkaas).
Kiidan masinat, jõudu on piisavalt.
Kasutaja avatar

Tuono
Postitusi: 1758
Liitunud: 07 Sept 2011, 21:49
Asukoht: Helsingi

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #173 Postitas Tuono » 12 Nov 2014, 12:48

andrek5 kirjutas:On keegi antud ratast vaatamas käinud? Piltidelt, hinnalt ja jutu poolest väga hea minu arvates.
Mida arvate, kas sobib esimeseks rattaks pea 100 kilosele ja 186cm pikale äsja load saanud mehele?

http://www.auto24.ee/used/1044024

Pildid on paar aastat vanad või on siis spidokas tagasi keritud, selle aasta üv. oli juba 46 tkm. sõitnud :bsmile:
Müüa mootorrataste lisa-ja varuosad: http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/sets/1134345

andrek5
Postitusi: 4
Liitunud: 11 Nov 2014, 19:38

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #174 Postitas andrek5 » 04 Dets 2014, 18:22

andrek5 kirjutas:On keegi antud ratast vaatamas käinud? Piltidelt, hinnalt ja jutu poolest väga hea minu arvates.


Aega läks mis läks, aga koju ma selle ratta tõin :)
Kevadel võib Tartu vahel liikumas näha (kui kevadeni kannatada suudan, ilusa ilma korral vb ka varem (crash) )

mrd
Postitusi: 4
Liitunud: 03 Jaan 2015, 19:48

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #175 Postitas mrd » 19 Jaan 2015, 17:57

Greger kirjutas:Ei ole raske ta midagi. Ma ise olen ka 3 kuud Banditi omanik 1200, 2000 aasta masin. Kaal 76kg ja pikkus 177. Esimene ratas ültsemul. Tagarattase läheb nii mis jube :D kurvid on 200 kmh ligi läbitavad küll. Muidugi võiks raskuskese madalamal olla ja 30 kg kergem aga pole hullu. Linnas sõita on hea, maanteel pole ka hullu, kui keha endal tugev on. Ise olen siin kõige pikema sõidu teinud Tartu - Saue ja siis Saue - Rakvere - Saue ja polnud hullu midagi. (puudub esiklkaas).
Kiidan masinat, jõudu on piisavalt.


Äratan natukene teemat. Need, kes oma Banditiga rohkem linnas sõidavad, kas siin paar lehekülge tagasi mainitud "kuumade ilmadega läheb õli keema" probleemi ei teki suvel kuskil ummikutes istudes? Kõrvale jättes siinkohal "tsikliga ummikutes ei istutagi" arutelu :D Lihtsalt plaan ka endale Banditi vaadata ja peamist kasutust leiaks just linnas ja pole varem selle õlijahutusega kokku puutunud, mistõttu küsiksin teadjamatelt jahutuse töökindluse kohta. Võib kommenteerida ka üleüldiselt Banditi sobivust linnasõiduks.
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #176 Postitas cossie » 19 Jaan 2015, 18:25

ei ole see õli minul küll veel keema läinud. linnas küll palju ei sõida, aga ma arvan et sinna alla liigituvad ka igasugused paraadid suvel ja kummipõletamised. Kui kardad siis võid ju tempi anduri paigaldada omale. Linnas saab hakkama, kuigi sinna sobiks midagi kergemat paremini minu arvates. kui ainult linnavahel paugutad siis võta supermoto IMO
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Greger
Postitusi: 112
Liitunud: 14 Apr 2014, 18:29
Tsikkel: Suzuki GSF 1200 Bandit Custom

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #177 Postitas Greger » 19 Jaan 2015, 19:10

Mina ise sõidan suht palju Tallinnas. Kuid linna liikluses ei ole veel probleemi täheldanud.
Hooaja lõpetamise paraadil oli junn natuke jahe 120 vist oli mis ette lõi aga paljud väitsid, et neil dosooliga olid samad tempid. Keegi rääkis, et 130 plus on juba sihuke nii ja naa.
Võid paigaldada lisa ventika ehk ?
Muidu ratas mõnus eks ta ole mul ka alles esimene kuid ostu ei kahetse.
Natuke kergem võiks olla küll. Endal sai tagaraam ära lõigatud ja alu raam pandud. Muidugi mingi 600 ninjat liigutasin siis see oli ikka nagu täitsa õhk :D Eks kaalu vahe on neil ~30kg.
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 903
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #178 Postitas MarekM » 19 Jaan 2015, 19:18

noh... kui nad meie kliimas suvel linnas keema läheksid... kas siis soojemates maades ei saaksi nendega sõita? no ma'i usu...
フーリガン
Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 622
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #179 Postitas RaulK » 19 Jaan 2015, 19:25

Kui just pikalt kohapeal piirajas ei hoia ei juhtu korras õhkjahutusega mootoriga midagi.

kurikristjan
Postitusi: 1190
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus #180 Postitas kurikristjan » 22 Jaan 2015, 13:36

Suzuki SACS mootorid on tugevad ja tavakasutuses ei juhtu nendega mitte midagi. Ära lõhkumiseks peab tõsist vaeva nägema.

https://www.youtube.com/watch?v=oDdKDVdKA8g
Hälvik-mootorrattur




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist