Vanemad "Vene" kulgurid.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Vanemad "Vene" kulgurid.
Tervitused kõigile noortele ja vanadele tsiklihuvilistele.
Nagu näha olen foorumis uus, kuid olen mõnda aega jutul silma peal hoidnud (või vähemalt üritanud).
Sai siin ühe Yamaha 80 kuubikulise krossikaga hammas verele aetud (ei, mitte otseses mõttes), ning nüüd vaja kohe hädasti endale osta.
Ajapikku on hobisid nii mõnigi olnud ja üldiselt olen jõudnud arusaamale et algul on mõtekas osta midagi odavamat, millega käsi valgeks saada ja kui asi tõeliselt huvi pakub, siis edasi liikuda.
Lühikese otsimise järel leidsin et vast CZ võiks olla kõige sobilikum valik. Alustuseks peaks vist 125cc piisav olema küll. Ei taha kohe ennast surnuks ehmatada. Samas pole mul mingit infot, kust neid võiks saada, palju nad maksavad, või palju neid üldse eestis liikumas on.
Samas pakkus huvi jawa'de perekond, eriti just vanemad (65 väljalase +- mõnikümmend aastat) mudelid. Kuid Korda tehtud jawade hinnad käivad selgelt üle jõu, ning ka meestele mundris poleks sobivat juhtimispädevust tõendavat dokumenti kätte pista.
Kui mul muud ei ole, siis on vähemalt oskus kruvikeeraja õigetpidi kätte võtta ja elementaarsed teadmised mootoritest ja jõuülekannetest. Niiet lihtsamad tööd saab vabalt tehtud. Kuigi hea meelega "kapoti" alla ei roni. Vähemalt mootori sisemusest üritaks oma õlised näpud eemale hoida
Oeh, Kellaaeg juba selline et raske midagi kirjutada, aga põhimõtteliselt tahaks ma teada, millist (odavat) kaherattalist te (kui kogenenud sõitjad, kes kindlasti kunagi samas situatsioonis olnud) soovitaksite.
Rando Mere
Nagu näha olen foorumis uus, kuid olen mõnda aega jutul silma peal hoidnud (või vähemalt üritanud).
Sai siin ühe Yamaha 80 kuubikulise krossikaga hammas verele aetud (ei, mitte otseses mõttes), ning nüüd vaja kohe hädasti endale osta.
Ajapikku on hobisid nii mõnigi olnud ja üldiselt olen jõudnud arusaamale et algul on mõtekas osta midagi odavamat, millega käsi valgeks saada ja kui asi tõeliselt huvi pakub, siis edasi liikuda.
Lühikese otsimise järel leidsin et vast CZ võiks olla kõige sobilikum valik. Alustuseks peaks vist 125cc piisav olema küll. Ei taha kohe ennast surnuks ehmatada. Samas pole mul mingit infot, kust neid võiks saada, palju nad maksavad, või palju neid üldse eestis liikumas on.
Samas pakkus huvi jawa'de perekond, eriti just vanemad (65 väljalase +- mõnikümmend aastat) mudelid. Kuid Korda tehtud jawade hinnad käivad selgelt üle jõu, ning ka meestele mundris poleks sobivat juhtimispädevust tõendavat dokumenti kätte pista.
Kui mul muud ei ole, siis on vähemalt oskus kruvikeeraja õigetpidi kätte võtta ja elementaarsed teadmised mootoritest ja jõuülekannetest. Niiet lihtsamad tööd saab vabalt tehtud. Kuigi hea meelega "kapoti" alla ei roni. Vähemalt mootori sisemusest üritaks oma õlised näpud eemale hoida
Oeh, Kellaaeg juba selline et raske midagi kirjutada, aga põhimõtteliselt tahaks ma teada, millist (odavat) kaherattalist te (kui kogenenud sõitjad, kes kindlasti kunagi samas situatsioonis olnud) soovitaksite.
Rando Mere
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Mina soovitaks sulle Iz Planeta 5.Ülimalt vastupidav (mõistuse piires muidugi )Mina sõidan samasugusega ning senimaani pole mootoriga probleeme olnud (minu käes on olnud eelmise aasta<2003> maist).
Korraliku isendi koos dokumentidega saad ca. 5000-6000 ühiku eest.
Edu ,
primo
Korraliku isendi koos dokumentidega saad ca. 5000-6000 ühiku eest.
Edu ,
primo
Challenge the Adventure.Ride The World
-
Teema algataja
Iz'iga on jälle see lubade probleem. St. mitte probleem, vaid päris tore oleks, kui ei peaks koguaeg sini-valgest autost möödudes jalga väristama.
Väljendasin ennast algses postituses valesti. Tegelikult tahan ma ratast, mida ehitada, kuid samas ratast, mille pärast ei peaks muretsema et ta nüüd teeperve jääb. Tegelikult mulle meeldib ehitada ja oma asjadele periooodilist hooldust teha, kuid vihkan just seda, kui mõnusa sõidupäeva katkestab ootamatu purunemine, eriti kui see juhtub kodust kaugel.
Ratta võiks kätte saada hinnaga ~1000 eesti rahaühikut (ei pidavat väga ebareaalne olema), ning tingimsueks oleks ainult see et mingeid kolekalleid varuosi talle kohe Venemaa avarustest ei pea otsima minema.
Väljendasin ennast algses postituses valesti. Tegelikult tahan ma ratast, mida ehitada, kuid samas ratast, mille pärast ei peaks muretsema et ta nüüd teeperve jääb. Tegelikult mulle meeldib ehitada ja oma asjadele periooodilist hooldust teha, kuid vihkan just seda, kui mõnusa sõidupäeva katkestab ootamatu purunemine, eriti kui see juhtub kodust kaugel.
Ratta võiks kätte saada hinnaga ~1000 eesti rahaühikut (ei pidavat väga ebareaalne olema), ning tingimsueks oleks ainult see et mingeid kolekalleid varuosi talle kohe Venemaa avarustest ei pea otsima minema.
Tere!
Sellise summa eest saad sa ratta,milesse sa pead panema vähemalt 2000 krooni. Kui mitte isegi rohkem. Mina müüsin isegi enda võrri 1000.- maha niiet ei tea kui reaalne see 1000.- masina ost on Vb iz-i saad, ma isegi lehes nägin ühte kuulutust,kus müüdi iz-i 1000.- . samuti on minskite hinnad sinna kanti (millesse tuleb jälle raha investeerida) Mina soovitaks sul natuke raha juurde panna ja osta masin,millesse sa ei pea nii palju raha sisse taguma
Otsisin siis masinaid,mille hinnad 1000 kanti jäävad :
Soov
iž-56
Sven
Sellise summa eest saad sa ratta,milesse sa pead panema vähemalt 2000 krooni. Kui mitte isegi rohkem. Mina müüsin isegi enda võrri 1000.- maha niiet ei tea kui reaalne see 1000.- masina ost on Vb iz-i saad, ma isegi lehes nägin ühte kuulutust,kus müüdi iz-i 1000.- . samuti on minskite hinnad sinna kanti (millesse tuleb jälle raha investeerida) Mina soovitaks sul natuke raha juurde panna ja osta masin,millesse sa ei pea nii palju raha sisse taguma
Otsisin siis masinaid,mille hinnad 1000 kanti jäävad :
Soov
iž-56
Sven
-
Teema algataja
Hei,
Olen nüüdseks masina välja valinud (Jawa 350). Müüjaks on ühe väga hea tuttava vend (Isiklikult pole veel tutvunud aga pidi olema muhe keskealine mees). Küsimus oleks sisi selline et millele eriti tähelepanu pöörata. Kuna see on tema jaoks igapäevane liiklusvahend (= dokumendid, ülevaatus, kindlustus kõik olemas), siis ma ei ootaks temast suuri probleeme, kuid siiski.
Mis on Jawadel sagedamini esinevad probleemid ja millisteks väljaminekuteks peaks ette valmistuma?
Ma olen täiesti veendunud et kõigile neile küsimustele on siin foorumis juba vastused antud, kuid esimese hooga midagi tuvastada ei suutnud. Aidake uus huviline järjepeale.
Olen nüüdseks masina välja valinud (Jawa 350). Müüjaks on ühe väga hea tuttava vend (Isiklikult pole veel tutvunud aga pidi olema muhe keskealine mees). Küsimus oleks sisi selline et millele eriti tähelepanu pöörata. Kuna see on tema jaoks igapäevane liiklusvahend (= dokumendid, ülevaatus, kindlustus kõik olemas), siis ma ei ootaks temast suuri probleeme, kuid siiski.
Mis on Jawadel sagedamini esinevad probleemid ja millisteks väljaminekuteks peaks ette valmistuma?
Ma olen täiesti veendunud et kõigile neile küsimustele on siin foorumis juba vastused antud, kuid esimese hooga midagi tuvastada ei suutnud. Aidake uus huviline järjepeale.
-
- Postitusi: 303
- Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
- Tsikkel: Mutt
- Asukoht: Põlvamaal põlvest põlve
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 7 korda
Kahvlid
Plekk-kahvlid saab välja vahetada valatud kahvlite vastu, mille pidamine on märksa parem. Küll aga võib juhtuda, et ka väljavahetet kahvlitega käigukast ei "jää pidama", sest karter on liialt kulunud - võllide ja muude moodustiste toetusavad on liiga välja veninud ja suureks kulunud. Pidavat kah olema üks Jawade põhiprobleeme.
----
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.