Honda V4 80's
Moderaator: Moded
Re: Honda V4 80's
Selline tähelepane et vfr rc24 karpa nõelu ja nõelapesasid pole Honda esindustest võimalik tellida väidavad et tootmisest maas!! Nii et kui kellegil üle siis oleks huvitatud
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Honda V4 80's
markku kirjutas:Selline tähelepane et vfr rc24 karpa nõelu ja nõelapesasid pole Honda esindustest võimalik tellida väidavad et tootmisest maas!! Nii et kui kellegil üle siis oleks huvitatud
Siis tuleb otsida tuuning firmadest(factorypro nt.).
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja
Re: Honda V4 80's
kelm kirjutas:tere
kas 1992 aasta vf1000f kah nukkvõllide ja õlitus probleemid kummitavad või
on juba töökindlamad. tekkis huvi sellise isendi vastu lihtsalt.
oled kindel, et '92 a. masin? ehk oli '92. esmane registreerimine? ma võin eksida, aga minule teadaolevalt toodeti viimane vf1000 aastal 88.
-
Teema algataja
Re: Honda V4 80's
[quote="markku"]Selline tähelepane et vfr rc24 karpa nõelu ja nõelapesasid pole Honda esindustest võimalik tellida väidavad et tootmisest maas!! Nii et kui kellegil üle siis oleks huvitatud [/quot]
Olen saanud abi oma vanakesele varuosade leidmisel hr. Indrek.Taggel@Catwees.ee'st
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Honda V4 80's
Ristolv kirjutas:kelm kirjutas:tere
kas 1992 aasta vf1000f kah nukkvõllide ja õlitus probleemid kummitavad või
on juba töökindlamad. tekkis huvi sellise isendi vastu lihtsalt.oled kindel, et '92 a. masin? ehk oli '92. esmane registreerimine? ma võin eksida, aga minule teadaolevalt toodeti viimane vf1000 aastal 88.
Tegelt lõpetati tootmine juba 1987.
-
Teema algataja
Re: Honda V4 80's
Ristolv kirjutas:kelm kirjutas:tere
kas 1992 aasta vf1000f kah nukkvõllide ja õlitus probleemid kummitavad või
on juba töökindlamad. tekkis huvi sellise isendi vastu lihtsalt.oled kindel, et '92 a. masin? ehk oli '92. esmane registreerimine? ma võin eksida, aga minule teadaolevalt toodeti viimane vf1000 aastal 88.
ei ole kindel mis aastast masin on
tegelikultpidasin seda silmas http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
-
Teema algataja
Re: Honda V4 80's
See on ilmselt VF1000F2 "Bol d'or", tutvustav link.
Tuleb välja, et seda toodeti ainult '85-86 a. Mootori- ja kere täustused päeinevad R ning FF mudelitelt, kuid nukkvõllid on endiselt kettülekandega.
Teistest VF1000'st erinevalt on tal lisa jahutus radiaator teistsuguse asetusega kellad ja täis kondel [Motobot: õige on "gondel"].
Re: Honda V4 80's
Ristolv kirjutas:markku kirjutas:Selline tähelepane et vfr rc24 karpa nõelu ja nõelapesasid pole Honda esindustest võimalik tellida väidavad et tootmisest maas!! Nii et kui kellegil üle siis oleks huvitatud [/quot]
Olen saanud abi oma vanakesele varuosade leidmisel hr. Indrek.Taggel@Catwees.ee'st
See mees oli esimene inimene kelle poole pöördusin!! Aga nagu ma ennem ütlesi on jupid tootmisest maas!!!
Terv
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Kawasaki KLE
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 3 korda
Re: Honda V4 80's
See oli aastaid tagasi minu ratas.Yldiselt täiesti probleemivaba apastraat oli,spido tross ainult andis saba,aga see rohkem nagu kuluosa.Mootor t66tas täiesti vaikselt,ei mingeid kl6binaid-kolinaid,ainult urises ja läks.Trassil s6ites väga hea,stabiilne ratas,linnas pisut raskev6itu,aga saab hakkama.Myysin ta s6brale,kes vahetas pingeregulaatori ja ehitas need kyljekohvrid.Soomes matkates oli ta 245 kellale saanud,ysna tubli vana tsikli kohta.S6ber s6itis ka m6ned aastad ja selle aja jooksul polnud samuti mootorile midagi ette heita.Siis myys tsikli Pärnust kaugemale ja rohkem pole tast miskit kuulnud.Muide leidsin kunagi netist andmed just selle modifikatsiooni:VF1000F2 kohta ja tootja andmetel oli sellel kW 85,tavalise VF1000 72 kW vastu.
-
- Postitusi: 1273
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Honda V4 80's
markku kirjutas:Selline tähelepane et vfr rc24 karpa nõelu ja nõelapesasid pole Honda esindustest võimalik tellida väidavad et tootmisest maas!! Nii et kui kellegil üle siis oleks huvitatud
Leidsin varudes tuhnides hunniku VFR 750 karpasid ja tundub, et need on ka RC24 ajajärgust. Komplektse karpaploki (4 tk)koos õhupuhastikorpuse ning mõnede lõdvikutega hinnaks 1000 eeku.
Ja see pole veel kõik mõned mittekomplektsed karpad kauba peale. Paaril paistsid membraanid-siibrid ja mõned kruvid puudu olema, aga düüsid tõenäoliselt alles.
-
- Postitusi: 901
- Liitunud: 09 Veebr 2005, 17:25
- Asukoht: Raasiku või Haapsalu
- Tänatud: 12 korda
Re: Honda V4 80's
kelm kirjutas:ei ole kindel mis aastast masin on
tegelikultpidasin seda silmas http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ega masinal häda ole jah. Lubadele on nati ohtlik 70km/h ja 140km/h sadulas eriti vahet pole. Ok, 70ga suht piin sõita Aastast seda, et spetsiaalselt on kaasa pandud teh. passi foto. Arvel on selle aastaga ja siis ei saa keegi öelda, et müümisel talle t***kat tehakse.
Teemasse kah. Eelmine ratas Magna oli samuti üsna hea dünaamikaga isend. Paraku juhitavus ja sõiduasend polnud just parim suurte kiiruste jaoks. Aga jah "omade" seas tegi kopteritele ikka pikka puuga ära
see kartmatus on kasvanud väsimatus töös,
läbi kurvide ja piki sirgeid,
meid sadu kordi kandnud on mootorite sööst.
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
- Asukoht: Viljandi/Soodla
Re: Honda V4 80's
Ristolv kirjutas:Aga loeks üle ka kui palju inimesi siin foorulis 1.põlvkonna('82-'88) Honda VF400 - 1100'ga kokku puutunud on?.
Kes neid siiani peavad?
Ja mida neist arvavad, või kui on millegagi võrrelda?Iga infokild on teretulnud!
no jussil oli 2003. aastal I põlvkonna VF1100C magnaator. mootor käis ilusti, nukad olid veel enam-vähem. tegin igaks juhuks oil-modi ka ära.
juhitavuse poolest konkurentsitult kõige lollakam ratas, millega üldse sõitnud olen - kindlasti on olemas veel sitemini käituvaid cruisereid ja loomulikult choppereid, aga suurel magnal on ju see, mida cruiseritel üldiselt pole - jõhker mootor, mis tõstab selle ligi 300-kilose ratta (minu oma oli julgelt 300 koos kõigega, mis mul sinna külge seotud oli ) gaasist tagarattale nii mis müriseb.
see masin kutsub sind igal hetkel driftima, just driftiga peab aga suure magna puhul väga ettevaatlik olema, ERITI kahekesi või kolaga pardal - mootoridünaamika meelitab unustama, et raskuskese on keskmisest kaugemal taga ja seepärast läheb drift palju varem kontrolli alt kui normaalse rattaga. see punkt, kust ta ennast enam otseks tagasi ei vea, on väga äkki ja ootamatus kohas - seetõttu raske tunnetada (võib sulle rääkida iga magnamees enne ja pärast mind).
no hääküll - oleneb kui kõva sõidumees oled, kuid sellele asjale on ikkagi võimalik pihta saada ja pidevalt maoli panemata sõita. (tean mõndagi meest, kellel see asi pole väga hästi õnnestunud, kuid eks poisid siis alles õppisid ju ka.)
edasi - raam. see pagana toruraam on nii vedel, et lausa venib. rootsis väikestel käänulistel väga hea kattega teedel kihutades oli selgelt tunda - murrad vööri juba järgmisse kurvi sisse, aga ahter alles tuleb eelmisest... murdus ränga kasutamise tagajärjel siit ja sealt, midagi sai vist ise keevitatud ja mingeid pragusid leidis veel ka järgmine omanik (ural). jällegi - oleks seal mingi tavaline jõuetu cruiserimootor vahel, poleks ju ilmselt häda midagi.
edasi - vedrustus. no... ei kommentaari.
edasi - pidurid... oeh. mittepidamasaamine, nagu ka kõik muu, ei ole selle ratta puhul otseselt konkreetse agregaadi süü. kõik hädad tulevad sellest, et tavalise (väga suure) cruiseriraami vahele on pandud normaalsest pea kaks korda jõulisem ja kiirem mootor. samune VF1100 oli ju omal ajal Guinnessi rekordite raamatus vist isegi kahes kategoorias - kõige võimsam ja kõige kiirem seeriaratas. ja see mootor on sihukese raami vahel! täiesti saatanlik kompott.
aga pidurite kohta ei olegi mõtet enam midagi öelda - see ratas on nii jabur, et kiiresti sõites on ellujäämiseks nagunii vaja palju rohkem kui häid pidureid, aeglaselt sõitmine on aga umbes sama tobe kui baigiga - kuda sa töllerdad, kui ometi minekut on nii et pritsib.. kuram - kiirendades ei saa mitte mingil juhul 90 peal pidama, maanteel selle kiirusega sõites veel otsest isu viimast (6.) käikugi sisse tõmmata. ja möödasõidud saavad kõik väga kiiresti mööda ja lõppevad... oih - jälle 160kmh - kust see siis nüüd tuli? no kus kurat seda enne on nähtud, et 25 aastat vana cruiseriga peab rekkadest möödasõite poole gaasiga tegema?
***Kokkuvõtteks: ratas on oma jaburuses tegelikult vägagi põnev - sa tead, et kõik panevad sellega alati matsu, parandavad ära ja siis panevad esimesel sõidul jälle matsu - ja et ameerikas sõideti suure jaoga neist kohe sissejuhatuseks mürinal - kalmistule... kas pole siis põnev sellist ratast proovida?! saada teada, kas kogemused ja oskused käivad sellest peletisest üle? sellesse rattasse tuleb suhtuda nagu taltsutatud metslooma - olemasoleva tunnetuse baasilt ei tohi teda hetkekski usaldada. pead valvama, mida ta teeb, jälgima omaenda reaktsioone... Sa ei tohi tal lasta ennast üle piiri meelitada, muidu juhtub lihtsalt ja ootamatult - jälle see. Kui sa ei pea ennast heaks sõitjaks ja osavaks kohanejaks, ei maksa endale suurt magnat osta!!!
mul on väga hea meel et ma omal ajal selle ratta otsa sattusin - VF1100 on osake minu elust ja haridusest. kas ma aga teda veel kunagi ostaksin? hmm - eriti veidrate asjaolude kokkulangemisel... ja pärast pikka mõtlemist, kas on siis nüüd seda jälle vaja - kas ei olnud siis jutt, et pereisal ei sobi oma tervisega mängida... ja pärast seda, kui vandusin, et ei osta iial ühtegi cruiserit (tegin seda muidugi juba ammu enne toda magnat ja olen seda täiesti tahtmatult korduvalt rikkunud )... võib-olla.
Kui mootor ilusti puhtalt käib, peaks oilmod-iga üsna odavalt ja valutult ka hirmutavatest nukaprobleemidest lahti saama. (seal vaja kaks junni treida ja voolik tekitada - mina panin otse käimakasti peal asuvasse originaaltorru selle õli jooksma, teine banjo lihtsalt peale - keermeosast umbne ja ülevalt banjode osast kolmnurkseks lõigatud polt käis õõnsa poldi asemel sisse ja asi mutt). remontida pidi mootorit olema vägagi tüütu, keerulisevõitu. ise pole lahti kiskund, seega ei oska kommenteerida.. kasutaja Ural jändas selle motoga tükk aega, küll tema juba kommenteeridagi oskaks.
************VF750
praegu muide sõidan (just nimelt jälle eriti veidrate asjaolude kokkulangemise tõttu) mootorrattaga AME H7/3, mis on 80-ndate algupoolel sündides kandnud nime VF750C.. no oli paar aastat tagasi talve lõpus jõle kähku vaja ükskõik mida, mis oleks väga odav ja kohe sõidaks - kui saab, siis soovitavalt mitte R4 (neist on küll kõrini). ja palun - lammutuses seisis see rotikas AME, kardaanivedu, mootor käib eriliselt puhtalt, pole vaja uut ketijooksu, sitaks odav...
käepäraste vahenditega sai sõiduasend kiirelt - ee-ee - klassikalisemaks muudetud, uued sitateerehvid alla, tünn peale ja tuld... oma kitsa ülesande täitis tookord ilusti ära.
suure magna väike vennake on ikka palju-palju tsiviliseeritum elukas, metslooma juttu enam pole ja nii suure õhinaga mul temast midagi väga pajatada ei ole. kõik cruiserite hädad (mis aga cruiserimeestele ilmselt väga meeldivad - muidu nad sõidaksid ju endurokatega), mootor minu arust ikka keskmisest cruiserist lahedam. ja pagana AME chopperimeistrid on selle raamigeomeetriaga veel jännanud... lasin hargipulgad ülevalt 5cm välja, et pisutki sõita kannataks.. ja niimoodi siis see veider aparaat mul mootorratta aset täidabki. puhtast inertsist. äkki keegi tahab hoopis ää osta - ikkagi täiesti ainulaadne asi eestis ja võib-olla kogu maailmas? selle jaoks tehti koguni välkkiirelt üksiktüübikinnitus (orgunni eest tänud Erikule;)).
Hm - polegi niimoodi mõelnud - mõni chopperiehitaja saaks siit ju pulli projektika. nende paberitega võib üldse ükskõik millega sõita - MITTE KEEGI ei oska ju öelda, kuidas peab välja nägema mootorratas AME H7/3
***voh. ohoh - kus sai nüüd ikka pikk jutt kirjutatud...
terv, juss
Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;
Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125......
-
Teema algataja
Re: Honda V4 80's
Tänud Jussile laheda jutu eest. Kusjuures olen ise algusest peale suurt magnat nillinud, aga vaat mis nüüd välja tuli, eks karta oli ka.
See nüüd muidugi teemast mööda, aga mida Sa siis veel V-Max'i kohta räägiksid.
Aga lahe, et keegi ikka viitsib siia kribada, jätkake samas vaimus.
Re: Honda V4 80's
Vaatasin, et mul arvutis hunnik linke. Igatahes kasulikku lugemist ja ideid Magnade ja Sabrede iseehitajatele.
Detailide koostud, koos hindadega
Targemaid mehi magnade ja sabrede maailmas. Kui sealt juppi või nõuannet ei saa, siis pole seda olemas
MagSab High Tech & Customization Site
Ühe soomlase ehitamised
Velkommen til Classic Honda V4 - SabMag Scandinavia.
Asjalik foorum
Hunnik manuaale jms
Põhjanaabrite foorum
Üks teine soomlane
Huvitavad ümberehitused USAs
Kohustuslik lugemine magna ja sabre omanikele
V4 entusiasti lehekülg
Aga rääkides Jussi käes olnud magnast, siis ehitasin seda ideega "jääb eluks ajaks minu kätte ratas". Kuid sain korra sõita bikega ja see otsustas. Samas nüüd tänasel päeval keegi pakuks hea hinnaga suurt magnat, siis ära ei ütleks. Lahe oleks nokitseda ja sõita sellisega.
Re: Honda V4 80's
Minul oli esimeseks rattaks vf750f aastat ei mäleta . Minukätte jõudes oli juba igavene küpsis.
Sai teisele eluvaim sisse puhutud ja ühe hooaja sain sõita ka , aga siis kepsu saaled lendasid . Kui lahti vanakese näppisin siis avanes selline pilt kus pooled saaled olid vahetatud ja ülejäänud olid vanad. Üks vana saale andis alla lihtsalt .
Kuna sel ajahetkel oli mugavam uus ratas osta kui vanakest putitada siis sai ostetud vfr750 ja vf läks järelturule varuosadeks.
isiklik arvamus: vfr on õige toodang ja vf oli proovipartii.
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: 07 Mär 2010, 16:58
- Tsikkel: KTM 890 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Honda V4 80's
jäme kobra kirjutas:See oli aastaid tagasi minu ratas.Yldiselt täiesti probleemivaba apastraat oli,spido tross ainult andis saba,aga see rohkem nagu kuluosa.Mootor t66tas täiesti vaikselt,ei mingeid kl6binaid-kolinaid,ainult urises ja läks.Trassil s6ites väga hea,stabiilne ratas,linnas pisut raskev6itu,aga saab hakkama.Myysin ta s6brale,kes vahetas pingeregulaatori ja ehitas need kyljekohvrid.Soomes matkates oli ta 245 kellale saanud,ysna tubli vana tsikli kohta.S6ber s6itis ka m6ned aastad ja selle aja jooksul polnud samuti mootorile midagi ette heita.Siis myys tsikli Pärnust kaugemale ja rohkem pole tast miskit kuulnud.Muide leidsin kunagi netist andmed just selle modifikatsiooni:VF1000F2 kohta ja tootja andmetel oli sellel kW 85,tavalise VF1000 72 kW vastu.
Tundub,et just mina olengi selle ratta uus omanik
olevik : KTM 890 Adventure R
tulevik : Sõidukorras mootorratas
.
-
Teema algataja
Re: Honda V4 80's
Kas selliste vanemate rataste rem osade saamine ei ole mitte hull peavalu. Kuidagi on ngu meelde jäänud ,et rem osasid tehti kuni 20 a peale väljalaske lõppu. Või olen ma millestki valesti aru saanud.
Re: Honda V4 80's
Catweesist peaks enamvähem kõike saama, mõned üksikud asjad on kindlasti tootmisest maas!!
Terv
Markku
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Honda V4 80's
Oil-Cooled kirjutas:Aah, VF750, maailmas tuntud kui kõige ebatöökindlam Jaapani tsikkel.
Honda Britain'i endine peamehaanik seletas hästi ära miks Magna ja VF1000F vähem kannatavad sokolaad-nukktvõllide sündroomi all kui VF750. Nad keeravad vähem pöördeid.
vf 700 on küll töökindel, isal on mul 2 tükki neid, üks on avariiline aga enne avariid käisid mõlemad nagu kell, toodetud 86
Re: Honda V4 80's
Tere kas kellelgi leidub mootori detaile? HONDA VF 750C-LE. Hetkel vaja seda kroomitud kuuskantvõtmega polti mis väljastpoolt silindripea sisse käib (hoiab klappe)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.