Honda XRV 750 Africa Twin

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 817
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #331 Postitas sinilind123 » 22 Sept 2016, 16:08

Mul 1990a twin. Paak peaks vist 24l olema. Punane tuli põlema läheb, siis mahub ca 20l sisse. Ja see lähebki umbes 270km peale ära. :D


Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1115
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 72 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #332 Postitas ranel » 23 Sept 2016, 10:16

sinilind123 kirjutas:Mul 1990a twin. Paak peaks vist 24l olema. Punane tuli põlema läheb, siis mahub ca 20l sisse. Ja see lähebki umbes 270km peale ära. :D

Matemaatiliselt peaks sul paagis olema veel 6.45l, kui 270km peal läheb tuli põlema ja kulu 6.5 :D
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 387
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #333 Postitas Jesper » 23 Sept 2016, 20:07

Mind tegi see tulukese jutt kadedaks ja hakkasin paagi all kaevama, noh ja tõepoolest tolknevad mingid juhtmed vasaku paagipoole seest välja. Aga samas armatuurlauas on ainult 5 tulukest, see bensutuli peaks ju kuues olema eks, mitte kuskil stiilis spido taga?

Pujäänikud on seda pilli vist RD07 armatuuriga "tuuninud" ma vaatan. Või siis on tehases suusad risti läinud ja kuskilt prototüüpide salakambrist kukkus vale armatuur liinile :wack:
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 817
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #334 Postitas sinilind123 » 02 Okt 2016, 21:59

Kas on keegi kokku puutunud puruneva spidomeetri plastmassis hammasrattaga, mis teo sees on? Kestis mul see hammakas ilusti (võibolla tehase omagi). Läks ükskord katki. Vahetasin ära, kestis 150km ja jälle katki. Ostsin uue, panin hullusti mingit laagrimääret sisse jne. Kestis 1000km see hammakas ja jälle katki. Milles asi võib olla?
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a.
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 682
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: GSF600SX // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #335 Postitas Bandit » 02 Okt 2016, 22:08

vale jõuga kinni keeratud äkki? esirattale eriti jõudu peale ei keerata. Või on tross katki :)
Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 633
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänatud: 7 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #336 Postitas stev666 » 03 Okt 2016, 00:04

Tross korralik?
Talvel ski-doo mach z 800cc 109kw
Artic Cat F7 97kw
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 817
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #337 Postitas sinilind123 » 03 Okt 2016, 00:21

Bandit kirjutas:vale jõuga kinni keeratud äkki? esirattale eriti jõudu peale ei keerata. Või on tross katki :)



Tõesti esiratta liigne pingutamine mõjub sinna?

stev666 kirjutas:Tross korralik?


Trossi võtsin kõrist välja. Oli õline, korralik ja sile. Käis vabalt sees.
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a.
Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 432
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #338 Postitas romulus » 03 Okt 2016, 09:14

Twinil ei saa muarust esiratast kuidagi üle pingutada,kui kõik jupid ikka õige on. Lihtsalt keeradki võlli lõpuni kinni ja siis võlli kinnituspoldid.

Ma pakun samuti, et tross läbi või on tigu ise surnud. Proovi, kas tigu käib mõnusalt kergelt. Ja trossi saad lihtsalt välja tõmmata kõrist ja silmaga üle vaadata.
Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61
Kasutaja avatar

Mart
Postitusi: 333
Liitunud: 18 Juun 2014, 21:53
Tsikkel: Honda Transalp XL600V, NX 650
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #339 Postitas Mart » 03 Okt 2016, 11:59

Mul Transalpiga oli sama jama, katki, ostsin uue, jälle katki. Siis vahetasin trossi ka ära ja enam ei läinud katki. Ratas küll müüdud, aga minu teada kestab siiani, juba 5000 km
Mul on ka telefon.. 56271134
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 682
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: GSF600SX // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #340 Postitas Bandit » 03 Okt 2016, 12:13

Ma ise arvan, et kui tross on korras siis või äkki kõril viga olla. Mis seal juhtuda võib on see, et midagi takerdub ja tross kerib nagu vedru ennast üles ja paneb litaka kirja kui lahti pääseb. Palju pole vaja.
Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

Madris
Postitusi: 283
Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
Tsikkel: Africa Twin RD04
Asukoht: Rapla, Viljandi, Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #341 Postitas Madris » 10 Apr 2017, 10:54

Terv

Kas keegi hea mees saaks laenata/rentida RD04 CDI-d. Oleks vaja diagnoosida, kas enda oma on peetis.

Madis 535o67o9
Kasutaja avatar

Madris
Postitusi: 283
Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
Tsikkel: Africa Twin RD04
Asukoht: Rapla, Viljandi, Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #342 Postitas Madris » 11 Apr 2017, 17:09

Madris kirjutas:Terv

Kas keegi hea mees saaks laenata/rentida RD04 CDI-d. Oleks vaja diagnoosida, kas enda oma on peetis.

Madis 535o67o9


Laenatud. Tänud Jesperile.

Kellel selline vidin üleliigselt vedelemas, siis olen nõus raha vastu vahetama.
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 817
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #343 Postitas sinilind123 » 26 Apr 2017, 21:38

Madris kirjutas:
Madris kirjutas:Terv

Kas keegi hea mees saaks laenata/rentida RD04 CDI-d. Oleks vaja diagnoosida, kas enda oma on peetis.

Madis 535o67o9


Laenatud. Tänud Jesperile.

Kellel selline vidin üleliigselt vedelemas, siis olen nõus raha vastu vahetama.



Ma guuglisin puht uudishimust välja, et rd04 cdi on pmst kaks kuuesajase transalpi cdid ühes karbis. Niiet peaks alpi cdid istuma rd04 twinni külge kenasti.
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a.
Kasutaja avatar

Madris
Postitusi: 283
Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
Tsikkel: Africa Twin RD04
Asukoht: Rapla, Viljandi, Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #344 Postitas Madris » 26 Apr 2017, 22:01

sinilind123 kirjutas:
Madris kirjutas:
Madris kirjutas:Terv

Kas keegi hea mees saaks laenata/rentida RD04 CDI-d. Oleks vaja diagnoosida, kas enda oma on peetis.

Madis 535o67o9


Laenatud. Tänud Jesperile.

Kellel selline vidin üleliigselt vedelemas, siis olen nõus raha vastu vahetama.



Ma guuglisin puht uudishimust välja, et rd04 cdi on pmst kaks kuuesajase transalpi cdid ühes karbis. Niiet peaks alpi cdid istuma rd04 twinni külge kenasti.


Olen sarnast juttu lugenud ja kuulnud. Aga mina sain aru, et sellisel juhul on vaja 2x transalp ecu´l midagi veel mudida. Esialgu jätsin sealmaal lugemise pooleli. Aga süvenen siis uuesti. See varjant oleks oluliselt valutum tõesti :D
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 817
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #345 Postitas sinilind123 » 26 Apr 2017, 22:11

Madris kirjutas:
sinilind123 kirjutas:
Madris kirjutas:
Madris kirjutas:Terv

Kas keegi hea mees saaks laenata/rentida RD04 CDI-d. Oleks vaja diagnoosida, kas enda oma on peetis.

Madis 535o67o9


Laenatud. Tänud Jesperile.

Kellel selline vidin üleliigselt vedelemas, siis olen nõus raha vastu vahetama.



Ma guuglisin puht uudishimust välja, et rd04 cdi on pmst kaks kuuesajase transalpi cdid ühes karbis. Niiet peaks alpi cdid istuma rd04 twinni külge kenasti.


Olen sarnast juttu lugenud ja kuulnud. Aga mina sain aru, et sellisel juhul on vaja 2x transalp ecu´l midagi veel mudida. Esialgu jätsin sealmaal lugemise pooleli. Aga süvenen siis uuesti. See varjant oleks oluliselt valutum tõesti :D


Juhtumisi on mul garages 1990a twin ja 1987a transalp. Proovin mingi päev ära, kas alpi cdidega töötab.
Xrv foorumis keegi ütles, et viskas juhtmed külge ja asi sõitis ilusasti.
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a.
Kasutaja avatar

Madris
Postitusi: 283
Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
Tsikkel: Africa Twin RD04
Asukoht: Rapla, Viljandi, Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #346 Postitas Madris » 26 Apr 2017, 23:00

sinilind123 kirjutas:
Juhtumisi on mul garages 1990a twin ja 1987a transalp. Proovin mingi päev ära, kas alpi cdidega töötab.
Xrv foorumis keegi ütles, et viskas juhtmed külge ja asi sõitis ilusasti.


XRV-l 4 juhet, Transalpil 2. Siis oleks vaja 2 Transalp´i cdi-d?
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1115
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 72 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #347 Postitas ranel » 27 Apr 2017, 00:46

Madris kirjutas:
sinilind123 kirjutas:
Madris kirjutas:
Madris kirjutas:Terv

Kas keegi hea mees saaks laenata/rentida RD04 CDI-d. Oleks vaja diagnoosida, kas enda oma on peetis.

Madis 535o67o9


Laenatud. Tänud Jesperile.

Kellel selline vidin üleliigselt vedelemas, siis olen nõus raha vastu vahetama.



Ma guuglisin puht uudishimust välja, et rd04 cdi on pmst kaks kuuesajase transalpi cdid ühes karbis. Niiet peaks alpi cdid istuma rd04 twinni külge kenasti.


Olen sarnast juttu lugenud ja kuulnud. Aga mina sain aru, et sellisel juhul on vaja 2x transalp ecu´l midagi veel mudida. Esialgu jätsin sealmaal lugemise pooleli. Aga süvenen siis uuesti. See varjant oleks oluliselt valutum tõesti :D


Transalpil/twinil peaks olema elektrooniline süüde vanakooli jagaja asemel. ECU-t seal ju pole?
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 817
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #348 Postitas sinilind123 » 27 Apr 2017, 02:42

Madris kirjutas:
sinilind123 kirjutas:
Juhtumisi on mul garages 1990a twin ja 1987a transalp. Proovin mingi päev ära, kas alpi cdidega töötab.
Xrv foorumis keegi ütles, et viskas juhtmed külge ja asi sõitis ilusasti.


XRV-l 4 juhet, Transalpil 2. Siis oleks vaja 2 Transalp´i cdi-d?


Sain aru et kaks alpi cdid jah.
Soovitage pingeregulaatorit!
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a.
Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 432
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #349 Postitas romulus » 27 Apr 2017, 09:37

sinilind123 kirjutas:
Madris kirjutas:
sinilind123 kirjutas:
Juhtumisi on mul garages 1990a twin ja 1987a transalp. Proovin mingi päev ära, kas alpi cdidega töötab.
Xrv foorumis keegi ütles, et viskas juhtmed külge ja asi sõitis ilusasti.


XRV-l 4 juhet, Transalpil 2. Siis oleks vaja 2 Transalp´i cdi-d?


Sain aru et kaks alpi cdid jah.
Soovitage pingeregulaatorit!


Odavamalt mõni kasutatud Yamaha oma (mu Twinil on nt R1 pealt):
http://www.ebay.co.uk/itm/Regulator-Rec ... SwEzxYPzcB

Originaal pistikut siis kasutada ei saa. Võib iga juhtme eraldi klemmile kinnitada, aga on olemas ka pistiku komplekt:
http://www.ebay.com/itm/FURUKAWA-CONNEC ... L0&vxp=mtr

Uutest nt:
http://www.ebay.com/itm/SHINDENGEN-MOSF ... 0704480069

Kuima õigesti mäletan, siis vähemalt RD07A-l oli Hondal seal paras pistikuporno tehtud. Mingeid vahepistikuid genekas-pingekas-aku ahelas sai igatahes minema loobitud ja korralike, jämedamate juhtmetega otse pandud.

P.S panin esimesed lingid mis leidsin, võimalik et otsides saab parem hinna või saatekuluga. Või lausa Eestist.
Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 817
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #350 Postitas sinilind123 » 28 Apr 2017, 11:40

Mul veel seesugune küsimus. Milline peab see küünlavõti olema, millega twinnimehed küünlaid vahetavad? Mõlemil silindril ühe küünla vahetus on lihtne, aga teise jaoks mul tööriista polnud.
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 387
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #351 Postitas Jesper » 28 Apr 2017, 12:34

See on vist ainult Honda originaaljupp, ühegi universiaalse võtmega mina sinna ligi ei saanud. Lõpuks ei viitsinud tellimisega jännata ja lõikasin toruvõtme pooleks ning keevitasin pika M8 poldi sinna otsa, ajab asja ära aga ikka üsna tüütu on. Vt: http://makinaparts.com/lang-en/honda-en ... dero-.html

Tort
Postitusi: 1188
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 56 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #352 Postitas Tort » 28 Apr 2017, 12:57

Ostad taolise toruvõtme ja saed vale otsa maha: http://www.bauhof.ee/toruvoti-14x15mm.html

Otsa keevitada pole midagi vaja, piisab kruvikeeraja läbi ajamisest ja moment on piisav.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 387
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #353 Postitas Jesper » 28 Apr 2017, 13:16

Kui see toruvõti sinna mahuks, siis poleks vaja valet otsa maha saagidagi - peenem ots on pmst sama läbimõõduga mis toru ise. Vbl need kaaned on erinevad, aga mul jääb tööasendis selle M8 poldi ja kaane nurga vahele millimeeter-kaks, vt Honda enda riistapuul on see kuuskantpulk isegi veel liikuv tehtud, et mänguruumi juurde saada.

Kui ma täna peaks uuesti otsast peale hakkama, siis telliks snäpp originaalvõtme ära (või noh enne helistaks motopoed ja esinduse ka läbi, äkki kellelgi on letis), lihtsalt tol hetkel oli jälle stiilis laupäeva õhtu ja projektil juba hoog sees jne :)
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 817
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #354 Postitas sinilind123 » 28 Apr 2017, 13:48

Tellisin catweesist võtme. Tundus kõige mõistlikum mõte.
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a.
Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 432
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #355 Postitas romulus » 29 Apr 2017, 17:42

Vasakult poolt esimese küünla kätte saamiseks peab nagunii radika lahti laskma, ka originaalvõtmega. Tagumistega on mugavam tegeleda, kui paak üles tõsta istme all oleva hargi abil.
Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61
Kasutaja avatar

Martinez
Postitusi: 145
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #356 Postitas Martinez » 15 Juun 2017, 10:45

Tere!

Viimasest rehvi arutelust siin teemas (vist) 5 aastat möödas.
Kas on ka uusi tuuli puhumas?
Nimelt plaanis soetada RD04 millel hetkel 10 aastat vanad papud all.
Pigem soovin paremat pidamist märjal asfaldil kui mudas. Enamus sõitu asfaldil kuid tahan ka kruusal sõita.
Mutta pole esialgu plaanis ronida seega 50:50 jääks ehk pigem ära kehvema pidamise tõttu märjal asfaldil.
Millist rehvi soovitaksite?
Kõigi eelduste kohaselt oleks mõistlik uued siselohvid ka vaadata. Välismaa foorumitest silma jäänud paksema seinaga lohvid (kuni 2,5mm) aga neid vist raskem või võimatu lappida?
Siin teemas jäi silma, et taga rehvi originaalmõõdu 130/90/17 asemel soovitatakse 140/80/17. Kas see kehtib ainult kärna puhul (rehvi pikem eluiga) või käib ka nö 80:20 rehvi kohta?

Lugupidamisega
Martin
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 817
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #357 Postitas sinilind123 » 09 Aug 2017, 22:56

romulus kirjutas:Vasakult poolt esimese küünla kätte saamiseks peab nagunii radika lahti laskma, ka originaalvõtmega. Tagumistega on mugavam tegeleda, kui paak üles tõsta istme all oleva hargi abil.


Su lause on väär. Originaalvõtmega ei pidanud mina radikaid näppima küünalde vahetuseks.
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a.
Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 432
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #358 Postitas romulus » 09 Aug 2017, 23:47

sinilind123 kirjutas:
romulus kirjutas:Vasakult poolt esimese küünla kätte saamiseks peab nagunii radika lahti laskma, ka originaalvõtmega. Tagumistega on mugavam tegeleda, kui paak üles tõsta istme all oleva hargi abil.


Su lause on väär. Originaalvõtmega ei pidanud mina radikaid näppima küünalde vahetuseks.


Jah, nõus, minu viga. Vahetasin nädal tagasi uuesti ja suutsin nüüd ka radikat eemaldamata vahetada, ehkki ilgelt kitsas oli seal. Varasemast oli meeles, et pidin lahti laskma.

Ehk siis võib kokku võtta, et orig. võtmega saab kõik vahetatud ainult paaki kergitades.
Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61
Kasutaja avatar

Madris
Postitusi: 283
Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
Tsikkel: Africa Twin RD04
Asukoht: Rapla, Viljandi, Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #359 Postitas Madris » 01 Sept 2017, 12:30

https://drive.google.com/open?id=0B3GOeCYh1yT4XzFMWDd0b2cxZE9pWFA5bDlJVmVQZXlMSGc4

Ignition, starter kaitse põles kaitsmepesasse. Käima läks ilusti ja enne peale istusmist märkasin suitsu.

Mis selle põhjustada võis?
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1115
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 72 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #360 Postitas ranel » 01 Sept 2017, 14:31

Madris kirjutas:https://drive.google.com/open?id=0B3GOeCYh1yT4XzFMWDd0b2cxZE9pWFA5bDlJVmVQZXlMSGc4

Ignition, starter kaitse põles kaitsmepesasse. Käima läks ilusti ja enne peale istusmist märkasin suitsu.

Mis selle põhjustada võis?

Starter lühises? Kaitsmekarp lühises? Aga kohvipaksu pealt võib suht mida iganes seal pakkuda. Kõrval olev 10A kaitse tundub ka läbi olevat.

Ma küsiks pigem ,et mis seal tehtud on, et kaitse nii suitsema hakkas?
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist