Honda XRV 750 Africa Twin

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Stinger
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Yamaha T7
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Stinger »

Valin juba mõnda aega mõttes Transalpile järeltulijat. Mõtlesin juba uue vstrom 650 peale mis tundub pärast uuendust täitsa hea valik aga ei, peab ikka enne otsust AT ära ootama ja proovima.



Yamaha Tenere 700 2021; Honda Dominator NX650 1994 - poolik projekt
Ajalugu:
Honda Transalp XL650V 2001 - 7a; Bmw GS1150A 2002 - 2a; Honda CB500X Rally-Raid L3 2018 - 5a; Honda CB650R 2020 - 3a; BMW R1100GS 1995 - 1a.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Huvitav, et järsku on hakanud ka teised (peale bmw) rohkem mõtlema 19 tollise esiratta peale. On vist aru saadud, et ega mammutiga niikuinii ei peaks päris liiva peale minema.
Ka KTM Super Adventure, mis on siiani niiöelda kõige-kõigem, on 19..
Africa Twini puhul oleks tahtnud natuke "vanakoolimat" nägu aga no kõike head vist ka ei pea saama :)
Ratast ennast tahaks näha küll, kuid tundub, et see on pigem järgmise kevade teema.
St!nger, kui sa varem midagi analoogset peaksid proovida tahtma, siis võid ka uue 1000-se KTM adventure peale vaadata, see n.ö. säästuvariant ja näitajatelt sarnane twiniga.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Henn
Postitusi: 370
Liitunud: 23 Dets 2006, 13:07
Tsikkel: Honda
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 58 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Henn »

Terv.
Aga mis on siis see suur erinevus uue AT ja Crosstoureri vahel? Veljemõõt on sama. Üks on ketiga ja teine kepivedu. Ma ei mõtle siinkohal, et võimalik R2 vs V4. Pigem seda, et kus sõidetakse AT-ga ja kus Crossuga. Läänes-lõunas Euroopas vist porist-tolmust Crosstourerit nagu ka Gessut ei näe. Kas AT tuleb ka selline särav-puhas matkaenduuro. Tolmuseks saab siis kui kämpas jala pealt pikali kukub :)

Kasutaja avatar

Stinger
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Yamaha T7
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Stinger »

Usun, et AT tuleb cossust märksa odavam, on kaalult kergem ja tehniliselt lihtsam, muidu poleks tal olulist pointi. Kui see peab paika siis vahe ongi selles kui hea meelega sa matka käigus nina metsa keerad, päris sohu ei lähe muidugi kummagiga. Arvan et kui AT ja cossu saavad kunagi parklas kokku siis AT on porine aga cossu tolmune :)

Yamaha Tenere 700 2021; Honda Dominator NX650 1994 - poolik projekt
Ajalugu:
Honda Transalp XL650V 2001 - 7a; Bmw GS1150A 2002 - 2a; Honda CB500X Rally-Raid L3 2018 - 5a; Honda CB650R 2020 - 3a; BMW R1100GS 1995 - 1a.
Kasutaja avatar

Stinger
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Yamaha T7
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Stinger »

Piipz kirjutas:

St!nger, kui sa varem midagi analoogset peaksid proovida tahtma, siis võid ka uue 1000-se KTM adventure peale vaadata, see n.ö. säästuvariant ja näitajatelt sarnane twiniga.

Tänud soovituse eest, mingil põhjusel olen peljanud KTM- e, võibolla seepärast et liiga paljudes matkablogides otsivad mehed teeääres juhtmestikust kotermanne taga ilma neid leidmata kuni tsikkel lihtsalt kokku pannes käima läheb.

Yamaha Tenere 700 2021; Honda Dominator NX650 1994 - poolik projekt
Ajalugu:
Honda Transalp XL650V 2001 - 7a; Bmw GS1150A 2002 - 2a; Honda CB500X Rally-Raid L3 2018 - 5a; Honda CB650R 2020 - 3a; BMW R1100GS 1995 - 1a.
Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 703
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas romulus »

Ma pakuks et Crosstoureri ja AT vahe tuleb põhiliselt kaalus (CT tühikaal 275+ kg) , kliirensis kui ka amordikäigus. Vast tuleb standardvarustuses AT-le ka põhjakaitse. Pildi peal seal miskit nagu oleks, ehkki vana AT omaga ei anna võrrelda:)

Ja ma väga loodan, et mu silm lihtsalt eksib ja esiratas tuleb 21. Üldiselt AT rohkem maastikule. Kui AT reklaame vaadata, siis põhimõtteliselt kogu jutt käib offroadi ümbre. Naljakas oleks, kui nad lõpetuseks maanteemürsu teevad.

Honda.ee pakub 2015 lõppu esindustesse jõudmiseks: http://bikes.honda.ee/index.php?m=28&l=2&o=48

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 703
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas romulus »

Mõõtsin just ühe külgvaates pildi järgi rattad üle ja eeldusel, et taga on 17, on esimene ikkagi 19... Aga kui eeldada, et taga on 18, siis klapib ette 21 :)

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Henn kirjutas:

Terv.
Aga mis on siis see suur erinevus uue AT ja Crosstoureri vahel? Veljemõõt on sama. Üks on ketiga ja teine kepivedu. Ma ei mõtle siinkohal, et võimalik R2 vs V4. Pigem seda, et kus sõidetakse AT-ga ja kus Crossuga. Läänes-lõunas Euroopas vist porist-tolmust Crosstourerit nagu ka Gessut ei näe. Kas AT tuleb ka selline särav-puhas matkaenduuro. Tolmuseks saab siis kui kämpas jala pealt pikali kukub :)

CT ongi just seda - tourer.
atm kastiga ja ilma erilise suutlikkuseta, kui teda just ära ei taha lõhkuda.
V4 mootori iseloom ei ole sobilik offroad pidamise saavutamiseks.
19 tolli esirehv on suurema kandevõime ja suurema mugavuse saavutamiseks "lehmadel/mammutite/paksukestel".
AT on selgelt maastiksuutlikumaks ette nähtud aga ka minu (nagu paljude teiste adventuurijate) silmade läbi on tegemist liiga kaugele minekuga xr-ist mida siis mõned ajad tagasi netis esitleti, kui et võiks ju selline tulla.
Praegu on jäänud lahtiseks raami kandevõime ja tegelik kaal ja suutlikkus. Vedrustust ja rattaid ja hub-e võrreldes on siiski tegemist oluliselt tagasihoidlikuma masinaga kui concept seda lubas ja kaal kipub viitama pigem 200 kg kuivkaalu. OK - võrreldes CT- ga on see ikkagi sulg. Idee poolest on siis sellest uuest AT-st tulemas KTM-i 990-ne järelkaja. Muud midagi.
Siin mõned nähtavad andmed uue AT kohta.

18/21"
wheelbase 59"
seat height 33"
2cyl 270deg 1000cc
rake 27deg
stroke 200-230mm
MAN/DCT
ABS/traction

...

ja välimus - nagu vähendatud s10 tenere koopia.
Pilt

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

18/21 oleks hea, oleks laiem valik offroad rehvide osas!

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 488
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 43 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Divikas »

http://www.visordown.com/motorcycle-new ... 26706.html

Üht ma ei taipa, miks peaks selline ratas olema 1000cc mootoriga kui Hondal on olemas ka muid (kergemaid) mootori valikuid. Maastikul ei anna see suur mootor midagi juurde ja maanteele oleks sellise mootoriga ratas juba mõistliku kardaaniga teha. Uus At meenutab Varaderot minu jaoks. Ehk siis suur asfaldi mammut, see millised rattad all on, ei oma tähendust. Või arvavad jaapani tootjad tõesti, et 650-700 cc kahesilindrilisel, kergel ja tõeliselt maastikusuutlikusega rattal pole tänapäeval mingit turgu. Ometi Bmw ja Triumph müüvad ja vaatamata nende suht küstavale vastupidavusele neid ka ostetakse.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Divikas kirjutas:

http://www.visordown.com/motorcycle-new ... 26706.html

Üht ma ei taipa, miks peaks selline ratas olema 1000cc mootoriga kui Hondal on olemas ka muid (kergemaid) mootori valikuid. Maastikul ei anna see suur mootor midagi juurde ja maanteele oleks sellise mootoriga ratas juba mõistliku kardaaniga teha. Uus At meenutab Varaderot minu jaoks. Ehk siis suur asfaldi mammut, see millised rattad all on, ei oma tähendust. Või arvavad jaapani tootjad tõesti, et 650-700 cc kahesilindrilisel, kergel ja tõeliselt maastikusuutlikusega rattal pole tänapäeval mingit turgu. Ometi Bmw ja Triumph müüvad ja vaatamata nende suht küstavale vastupidavusele neid ka ostetakse.

Millist mootort silmas pead?
CBX seeria adventuriseerimist on juba piisavalt korraldatud.
Ka viimane ADV package on praegu testimisel mikidemaal. http://www.cb500xadventure.com/
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=1061450

Kui Honda oleks teinud sedasi, nagu algselt reklaamis ja juttu ajas, et sellest tuleb rally ratta tänava versioon offroad reisimiseks jne - oleks kõik ju ilus.
Kui vaadata seda, millest on endised dakar-i rattad tänaseks arenenud, siis oleks see ju täiesti loomulik ka olnud.
Tegelikkus aga oli see, et neil oli riiulil mitmesugust tehnikat ja ideid, mida kuhugi oli vaja ära kasutada ja astuda kannale just nendele igavatele ja igapäevastele tegijatele, et ampsata sellest kõige labasemast ja argisemast turuosast ka tükike.
KTM -i 1050, 990, Suzu uus DL1000, BMW f800gs, Triumph 800XC, ja veel nii mõnigi nimi.
Universaalikatena väga toredad aga rasketes tingimustes parajad põrssad ja kui rivi kõrvuti panna, siis phmt kõik ühe labidaga kaevatud auku sobivad.
Miks keegi "suurtest" tegijatest ei taha sama teed minna nagu CCM oma ADVEnturega ??? http://ccm-motorcycles.com/gp450.asp#.VV7yUPnGpLA
Ütlevad, et ainult turu pärast. Inimesed suurtes massides ei ole nõus ostma väikseid rattaid kalli raha eest. Pigem on ostjateks poosetavad rikkad, kel pole neid omadusi vaja.
Kui pisut ringi vaadata, sis veidi on tunne küll, et varsti saab kergema reisi või rally ratta ainult selliselt, et võtad mõne tootja tänavalegaalse enduro ja ehitad jälle nullist üles.
Ja 30-40 tuh km pärast saad jälle uut ehitada, sest kõik osad on ära lagunenud ja kulunud...
:?

ja üks tehnika, mis on täiesti tähelepanuta jäänud on siiski see 250 -ne baasile tehtu.
täis mehele muidugi väike ja reisimiseks veidi tagasihoidlik aga hinna ja väärtuse suhe võiks päris hea olla.
http://www.advpulse.com/adv-bikes/crf25 ... ture-bike/

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 488
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 43 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Divikas »

See CB 500 adventure pole päris see, mida ma silmas pean. Eelkõige vedrustus ja esiratas. Mootor oleks minu nõudmistele igati sobiv. Tänapäevasel 500 cc mootoril pole minu silmis häda midagi, ka võrdluses 80-nendatel tehtud 600-750 mootoritega. Vastupidavus on eri teema ja sõltub palju ka kasutajast. Ka CX, TA ja AT mootoreid on puruks aetud. Aga "adventure" ratas võiks siiski selline olla, et esimesed 100 t km saad sõidetud vaid kuluosi vahetades. Ja hooldus jms võiks võimalikult lihtne olla.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022

eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Samas kui kätt südamele panna siis reisimine ongi 90% ajast mööda asfaldit. Sai sadu kilomeetreid 140-150km/h paarutatud mööd magistrale, need kruusa põllu jms on läbitavad ilusti 200kilostega ratastega, Gruusia mägedes sai sõidetud täislastis rattaga mööda olematuid teid. Ei olnud enese ületamine ja seiklust oli kuhjaga!.
Oleks 1 pütane 450ne oleks kordades piinarikkam see sõit. Mitte halvas mõttes kuid ratas mis 145km/h tipp kiirust annab oleks tõsiselt kahju rattast magistralil. Jah see 10% teedest oleks mul rohkem fun'i aga enamjaolt kohale jõudmine ongi mööda maanteed nühkimist
Mina ei näe 1000cc mootoris midagi halba kui see oluliselt kaalu ei lisa, ratas ideaalis võiks jääda törts alla 200 kilo ja mitte üle 230kg

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 488
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 43 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Divikas »

kui kätt südamele panna siis reisimine ongi 90% ajast mööda asfaldit

See see ongi, et "adventure" rattale selles mõttes, et lihtne, kerge, kahe pütaga. Töökindla mootori ja (pika)vedrustusega, 21/18(17) rattaskeemiga jne. - pole lihtsalt turgu. Ja küllap tehase müügimehed jälgivad tarbija eelistust tähelepanelikult. Ja kui ratas ei vaja varuosi ega müügiesinduse järelhooldust, siis on see ju selge pankroti teema.

Teisalt, järelturul on odava raha eest piisavalt vanu ronte, mida sellistel reisidel kasutada, mis pole 90% ajast asfaldil. Tegelikult on ju turul rattaid igale soovile. Ja päris ideaalset valmiskujul pole nagunii.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Krt see CCM on äge. Oleks vaja ainult üksi sõita ja jälle kuskile Rumeeniasse paugutada, siis ei oleks kahtlustki :)

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Divikas kirjutas:

kui kätt südamele panna siis reisimine ongi 90% ajast mööda asfaldit

See see ongi, et "adventure" rattale selles mõttes, et lihtne, kerge, kahe pütaga. Töökindla mootori ja (pika)vedrustusega, 21/18(17) rattaskeemiga jne. - pole lihtsalt turgu. Ja küllap tehase müügimehed jälgivad tarbija eelistust tähelepanelikult. Ja kui ratas ei vaja varuosi ega müügiesinduse järelhooldust, siis on see ju selge pankroti teema.

Teisalt, järelturul on odava raha eest piisavalt vanu ronte, mida sellistel reisidel kasutada, mis pole 90% ajast asfaldil. Tegelikult on ju turul rattaid igale soovile. Ja päris ideaalset valmiskujul pole nagunii.

Miks siis (või just sellepärast siis) ponnistavad väiketootjad sellistele turgudele ja inimestele rattaid teha.
CCM adventure,
AJP PR7 adventure
Mecasystem
Husabergrally jms.

Nende suurte mammutitega on mitmeid muresid offroad reisidel. Ja mina omast kogemusest ei saa küll väita, et 950-ga gruusias sõites oleks liiga palju asfalti nühjatud või tundnud end selle seljas nagu kunn. Kui sõita üksi, siis tahaks, et liivas või libedas suudaks teda näiteks tunni jooksul vähemalt 10x püsti ajada. Super-tenere väga suutlik apastraat tehtud - aga täpselt hetkeni jälle, millal teda reisikaalus on vaja "aidata" jne.
Ja see mnt peale suure võimsuse taga ajamine on puhas eurobahni ja oma väheldaste mõõtmetega geenripatsite kompenseerimine.
450cc ralli rattad sõidavad offroad keskmiseks kõrgelt üle 120 km/h ja seda tänu sellele, et ülekanne on selliselt valitud - aga kasutades "wide range" käigukasti, nagu näiteks oli Husabergi 70 kraadistel mootoritel ja normaalset lõppülekannet, on see ratas suuteline esimese käiguga roomama oluliselt aeglasemalt kui näiteks 990 adventure ja samas sõitma täiesti normaalsete pööretega ka 130km/h mnt peal. Iseasi, kas see viimane nii väga vajalik tegevus oleks offroad suutlike rehvidega.
Mind hämmastab lihtsalt eriti see sõiduulatuse ja suutlikkuse (vedrustuse ja juhitavuse) vaenulikkus tootjatel.
Muidugi võib ju väita, et sealt on võimalik kõige rohkem kokku hoida aga mina väidaks, et sealt oleks suurtootjatel ka kõige rohkem võita.
Kõik, kes tõsisemalt soovivad kusagil sõita on sunnitud tavaliselt kogu tehase vedrustuse välja vahetama või mingil moel ümber ehitama, kui originaalis pole tegemist endurokaga vms.
Kui võtta seda vaeva ja raha, mis sinna läheb, siis lisades veel tänapäeval mitmete rataste sõiduulatuseks 200 km (heal juhul) jääb mulje, et suurem osa tõsisemaid tootjaid maailmas toodavadki ainult rattaid selle konkreetse nishi jaoks ja ei hooli ülejäänud valimist üldse + et ei oldagi soovimas uut turgu võitma või näiteks midagi erilist pakkuma.

Ise loksun praegu sama lõhkise küna ees. Ja kõige enam hakkab terendama seesama pilt, et tuleb vist uus ratas phmt nullist teha. (tehase rally rattad kõrvale jättes) pole lihtsalt midagi värskemat võtta.
(togi)

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

tiam
Postitusi: 93
Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
Tsikkel: DR800 / SE300R
Asukoht: Harjumaa Harku vald

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas tiam »

Snowhite kirjutas:

...
Ise loksun praegu sama lõhkise küna ees. Ja kõige enam hakkab terendama seesama pilt, et tuleb vist uus ratas phmt nullist teha. (tehase rally rattad kõrvale jättes) pole lihtsalt midagi värskemat võtta.
(togi)

Huvi pärast küsin, et mille baasil?

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

tiam kirjutas:
Snowhite kirjutas:

...
Ise loksun praegu sama lõhkise küna ees. Ja kõige enam hakkab terendama seesama pilt, et tuleb vist uus ratas phmt nullist teha. (tehase rally rattad kõrvale jättes) pole lihtsalt midagi värskemat võtta.
(togi)

Huvi pärast küsin, et mille baasil?

Praegu on jäänud sõelale Husabergi FE-d 70 kraadise mootori variant - kas 450 või 570. Ise pigem vist kalduks 450 poole, et saaks tulevikus homologeeringut, kui vaja.
Teine versioon on 690 enduro R baasil (nii omapärakuline kui see ka pole, eelarve oleks väga sarnane ja tulemus samuti aga värvid teised...
Või siis veel hädapärast mõni kasutatud Rally- OEM lahendus.

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

Jaffimees
Postitusi: 182
Liitunud: 27 Veebr 2004, 08:52
Asukoht: Tln. Tartu
Tänatud: 4 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Jaffimees »

Olen Snowhite-ga sama küna ees. KTM 990ADV sõiduulatus 200km ning lisaks veel see mass. Olen ka neid CCM-e piilunud aga lähim diiler on Rootsis ja hind on ka sinna12kEUR (plank mudel). Valmis lahendustest on päris mõeldav see: http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1

Maailma ADV foorumites on päris palju nurinat, et ei ole kergeid ADV rattaid tuntud tootjatelt saada. Siis jäävadki üle väiketootjad või ise ehitada.
Aga KTM ju tähendabki Kodus Tehtud Mootorratast :)

Jarko
Jawa 350
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 488
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 43 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Miks siis (või just sellepärast siis) ponnistavad väiketootjad sellistele turgudele ja inimestele rattaid teha.
CCM adventure,
AJP PR7 adventure
Mecasystem
Husabergrally jms.

Ei taha saagi käima tõmmata aga ma ei valiks neist mitte ainustki. Põhjuste selgitamine läheks liialt pikale aga need rattad koosnevad osadest, mis minus usaldust ei ärata. Las ta jääb ja ärme sellepärast üksteisele viltu vaata. Tegelt on nad head ja huvitavad rattad, ma ise lihtsalt veidi imelik.
Kuna ma plaanin nii selle suve kui ka edasisi reise rohkem kui 10% asfaldilt maas, siis jään ma oma vana TA juurde. Ptüi üle vasaku õla aga kohe on 150 t km täis ja kõik osad alles orginaalid. Ei mina taha teel ratast remontida. Kõik need CCMid ja Hus-id ja muu sarnane, tehke järele. Mu TA kohta saab öelda nagu üks tuttav oma naise kohta ütles " ta on küll inetu aga see-eest mulle truu". Elu pole ainult tordi söömine ja lille nuusutamine, elu on ka n*ss ja viina joomine ja raskel hetkel on hea kui usaldusväärne sõber kõrval.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Kasutaja avatar

Irual
Postitusi: 249
Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
Tsikkel: vändast käima
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Irual »

minu poolehoid 80-ndate ja 90-ndate õhk/õli jahutusega suurtele singlitele ja twinidele - endal lõpetamisel matkarattaks pildilolev:
Pilt

head, L

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas villy »

Tundub siiski, et 21/18 rattad on sel uuel AT-l :bsmile:

Loodame siis, et ei eksi.

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Pilt
Hmmm...

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas villy »

Palju mula aga siiski ka ratast näha. Küsimus nüüd siis, kas valge või punane?

[youtube][/youtube]

Tundub, et video tõmmati maha, ju siis oli liiga vara, paar screeni videost :D

http://advrider.com/index.php?threads/2 ... t-27248163

Edit2: Video uuesti üleval uue kasutaja poolt

[youtube][/youtube]

Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 703
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas romulus »

Valge muidugi!

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
Kasutaja avatar

Stinger
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Yamaha T7
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Stinger »

Väga loodan et hinnaga väga jalgu alt ei lööda, aga õnneks tundub et minu valiku piinad Transalpile järglast otsides lõppevad õige pea. Hea oli, et ühtegi poolkõva kompromissi ära ei jõudnud osta.

Yamaha Tenere 700 2021; Honda Dominator NX650 1994 - poolik projekt
Ajalugu:
Honda Transalp XL650V 2001 - 7a; Bmw GS1150A 2002 - 2a; Honda CB500X Rally-Raid L3 2018 - 5a; Honda CB650R 2020 - 3a; BMW R1100GS 1995 - 1a.
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas villy »

Tundub, et see videoleke sundis ka neid avalikult rohkem infot jagama. Seni diilerid ütlesid, et alates sügisest tuleb info :D

http://hondanews.eu/eu/en/motorcycles/m ... frica-twin

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Ai krt, ideaalne mammut, nagu seda vanasti ka Africa Twin oli.
Kindlasti mõtlen selle ratta peale tulevikus, s*tta neist kilovattidest.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas tfr »

Kilo raskem kui originaalne Africa Twin.
Päris hea saavutus, tuleb tunnustada.

TransAlp '02
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas villy »

70kw on täiesti piisav minu arust, eriti kui mootor suudab vaikselt pöördelt kenasti vedada, ja selle poolest on Honda uued R2-d tuntud ja selle viitab ka juba 8k pealt algab redline. Ktm 1190R 125kw on toredad kiirteel aga alla 4k rpmi on tal ikka kuidagi imelikult hing kinni ja puterdab.

Kardan, et ka EU A2 lubade 70kw->35kw teema mängus siin. Peaasi, et väänet madalalt jätkub. Madala pöördega ja madala kw-ga R2 viitab ka sellele, et käib nagu Honda, st sadu tuhandeid kilomeetreid :)

Suunatule indikaatorid on ikka megasuured, sellega naljalt suunda sisse ei unusta :D
Pilt

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”