Honda XRV 750 Africa Twin

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

noone
Postitusi: 34
Liitunud: 30 Apr 2011, 23:12
Tsikkel: Honda XRV 750

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #271 Postitas noone » 16 Aug 2015, 23:15

villy kirjutas:Catwees on alati proovipäevi korraldanud ja kindlasti võtavad ka AT demoratta(d) sisse.


Mingi info on, et Catwees korraldab septembris AT promo ürituse. Eks näis.


Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 831
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #272 Postitas sinilind123 » 17 Aug 2015, 14:58

Otsi ja otsi, enam ei leia. Kellelgi oli siin foorumis twinnil (tegelt võis tenere ka olla) püstised küljekotid, aga mitte klassikaliselt sadula kõrval vaid hoopiski paagi külgedel. Huvi pakubki, et kust selliseid püstise kujuga kotte leida võimalik?
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

sokk
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Mai 2004, 21:34
Asukoht: Tallinn

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #273 Postitas sokk » 18 Aug 2015, 18:19

sinilind123 kirjutas:Otsi ja otsi, enam ei leia. Kellelgi oli siin foorumis twinnil (tegelt võis tenere ka olla) püstised küljekotid, aga mitte klassikaliselt sadula kõrval vaid hoopiski paagi külgedel. Huvi pakubki, et kust selliseid püstise kujuga kotte leida võimalik?


Mul olid twinni küljes sellist tüüpi küljekotid ja paagikott. Tootja Hein Gericke, mudelinimi Tuareg. Ühe aluslapatsi peale sai neid laduda kõiki korraga või üksikult - kuidas parajasti ruumi vaja oli. Ma ei ole kindel, kas olin mina, kes siin neid kiitis või mitte (olin selle komplektiga väga rahul), aga ehk väikeseks abiks otsimisel. :roll:


parimat,
sokk

saemees
Postitusi: 30
Liitunud: 07 Mai 2009, 14:04

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #274 Postitas saemees » 28 Aug 2015, 11:47

Minu AT kütusekulu keskmine ca 5,5 sajale. Enda rattal olen täheldanud sellist jama, et auklikul kruusal kiiresti sõites vahes taga kolksub midagi. Kiige ja amordi laagrid korras, amort õline ja tühi ei ole. Aga tunduks nagu see kolks tekib just siis, kui amort täies pikkuses välja tuleb. Ei tea kas hakkab õhtale minema, maantesõidul ei kolksu midagi ja amort töötab normaalselt.
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 369
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: Honda XL 600 TransAasia
Asukoht: Tartu
Tänatud: 18 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #275 Postitas Divikas » 28 Aug 2015, 14:42

et auklikul kruusal kiiresti sõites vahes taga kolksub midagi


Vahest äkki tagumine pidurisuport kolksub. Amort ei tohiks ei üles, ei alla liikudes kolkse teha, kui just kinnituspuksides (nõel)laagrid puruks pole. Mul ka treppis teid sõites taga koliseb aga see on just pidurisuport.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017

saemees
Postitusi: 30
Liitunud: 07 Mai 2009, 14:04

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #276 Postitas saemees » 28 Aug 2015, 18:41

Divikas kirjutas:
et auklikul kruusal kiiresti sõites vahes taga kolksub midagi


Vahest äkki tagumine pidurisuport kolksub. Amort ei tohiks ei üles, ei alla liikudes kolkse teha, kui just kinnituspuksides (nõel)laagrid puruks pole. Mul ka treppis teid sõites taga koliseb aga see on just pidurisuport.


Pidurisuporti kolks oleks vaevu tuntav (kuuldav) kiivriga sõites kruusal. See tuleb tõenäoliselt sellest, et amort pikeneb aukudes maksimaalselt välja - ja see tekitab millegipärast kõrvaga (persega) tuntava kolksu.Vastupidine efekt sellele, kui amort käiks "põhja" Nagu vedru lükkaks amordi lõppu suure kolksuga..
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 369
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: Honda XL 600 TransAasia
Asukoht: Tartu
Tänatud: 18 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #277 Postitas Divikas » 28 Aug 2015, 18:48

Hm....oskagi midagi kosta, kui amort "pikaks" lükata, on vedru pinge kõige väiksem, lisaks takistab amordis olev õli järsku liikumist (AT-l lisaks veel gaasi surve toimib samuti leevendina). Minu mõistus jookseb küll munadega tasa...selles amordis pole sees midagi, mis kõva kolksuga paugu võiks panna. On ikka multilingi laagrid ja amordi kinnitused ok ?
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017
Kasutaja avatar

sokk
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Mai 2004, 21:34
Asukoht: Tallinn

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #278 Postitas sokk » 01 Sept 2015, 21:51

saemees kirjutas:auklikul kruusal kiiresti sõites vahes taga kolksub midagi. maantesõidul ei kolksu midagi ja amort töötab normaalselt.


Kas keskhark (kui ta rattal küljes on) ei või seda kolinat teha? :roll:
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 620
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: Beta 300RR
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #279 Postitas villy » 16 Okt 2015, 13:08

Päris palju uut ja ägedat videomaterjali uue AT kohta. Isegi liival sõidetakse sellega hehe Videos on sees lingid teistele, jagan ühte osa. Väga kena ratas peab ütlema.

https://www.youtube.com/watch?v=VSR0NMp ... be&t=5m07s
Viimati muutis villy, 16 Okt 2015, 15:54, muudetud 1 kord kokku.

iSlanderEST
Postitusi: 134
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: CRF1000L
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #280 Postitas iSlanderEST » 16 Okt 2015, 15:22

villy kirjutas:Päris palju uut ja ägdat videomaterjali uue AT kohta. Isegi liival sõidetakse sellega hehe Videos on sees lingid teistele, jagan ühte osa. Väga kena ratas peab ütlema.

https://www.youtube.com/watch?v=VSR0NMp ... be&t=5m07s


Täitsa põnev jah :)
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 620
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: Beta 300RR
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #281 Postitas villy » 16 Okt 2015, 15:54

hmm juba ette tellitud? Mis värv ja variant?

iSlanderEST
Postitusi: 134
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: CRF1000L
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #282 Postitas iSlanderEST » 17 Okt 2015, 14:08

villy kirjutas:hmm juba ette tellitud? Mis värv ja variant?


Ettetellitud jah, punane ja manuaal.
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 620
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: Beta 300RR
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #283 Postitas villy » 18 Okt 2015, 14:15

Millal lubati kätte saada?

iSlanderEST
Postitusi: 134
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: CRF1000L
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #284 Postitas iSlanderEST » 18 Okt 2015, 16:41

Hetkel ei tea. Enne aprilli sõitma nagunii ei hakka, sest see pole mulle majanduslikult mõistlik. Pean teise ratta maha müüma jne. Ilmselt märtsis juba põletab täiega ja tahan sõita (sel aastal alustasingi märtsis).
Kasutaja avatar

Stinger
Postitusi: 83
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: BMW GS1150A
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #285 Postitas Stinger » 16 Dets 2015, 23:27

Päris mitmeid review-sid on juba tekkinud ja üsna üllatav on pigem üldine rahulolu DCT-ga, seda ka vanade offroadi meeste puhul ja just natuke tehnilisematel radadel.
Pikaks ajaks ostetavate asjade puhul eelistan pigem mida lihtsam seda kestvam lähenemist, kuid krt hakka või ümber mõtlema.
Ega ta liiga lihtne ratas pole ka ilma DCT-ta ja DCT enda pikaajalise kestvuse kohta saab alles aastate pärast järeldusi teha.
Mina pean oma otsuse tegema kevadel ja seni on aega kukalt kratsida.
Kui kellelgi siit on veel plaanis Twin osta, siis kumma valisite/valite ja miks?
Bmw GS1150A 2002a.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Honda Transalp XL650V 2001 - müüdud

iSlanderEST
Postitusi: 134
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: CRF1000L
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #286 Postitas iSlanderEST » 16 Dets 2015, 23:29

Ma juba mõtlen, et äkki tegin vale valiku, et manuaali võtsin. Olen DCTga ka sõitnud ja mulle väga meeldis, ainus põhjus, miks manuaali valisin, oli hind. Ei jõua juba kevadet ära oodata, et esimene sõit temaga ära teha....

https://www.youtube.com/watch?v=BTnrHYY4aO4
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 620
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: Beta 300RR
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #287 Postitas villy » 17 Dets 2015, 22:54

Enamus testijad paistavad kiitvat jah seda DCT(nagu DSG).d sest saab rahulikult jalatugedel seista ja ei pea kõikudega ja sidruga mängima, raske rattaga maastikul nikerdades. Samas vajadusel saab lenksu pealt näpuvajutusega käike vahetada.

Edit: Kui raha oleks, et osta, võtaks siiski manuali, sest selle ratta juures just võlub mind lihtsus ja eeldatav lollikindlus teiste mammutitega võrreldes ja DSG tüüpi käigukast sinna kompotti mu arust ei kuulu.

Palju videosid ja reviewsid siin

https://www.reddit.com/r/HondaAfricaTwin
Kasutaja avatar

Teema algataja
hannes
Postitusi: 674
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Honda NC 750X DCT
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #288 Postitas hannes » 19 Dets 2015, 15:57

Ega seda uut AT-d veel liiga palju testitud ei ole. Alles see anti ajakirjanikele näppimiseks kätte. Aga olemasolevad hinnangud on tõesti igati positiivsed.
Mis DCT-sse puutub, siis konkreetse rattaga peaks tõepoolest oma tagumikutunde järgi otsustama. Samas ma olen suve otsa tiba üle 13tkm DCT-ga sõitnud ja ei oska midagi halba öelda. Siiamaani on teinud just täpselt seda, mida vaja. Tõsi, sellega sõites on mõned nüansid, mida peab silmas pidama, aga sellega harjub kiiresti. Isegi siduriheebli järgi haaravad sõrmed jäävad peale paari päeva kenasti rutskat hoidma :wack: . Ja noh, keset liiklust on tervelt üks asi vähem, millele mõelda ning saab tähelepanu mujale keskendada.
Ootame, vaatame, lähme katsetame. Kes teab, äkki tuleb uus AT ka minu majapidamisse :bsmile:
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Honda NC 750X DCT
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

kalleu
Postitusi: 207
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: kruusale ja asfaldile
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #289 Postitas kalleu » 18 Jaan 2016, 10:56

Uus AT nähtud, katsutud, peal istutud ja käima pandud. Sõita hetke ilmaoludega ei saanud.
Jättis väga hea mulje. Natuke olin pessimist, kas vastab ilupiltidel ja videodes nähtule. Vastab küll ja rohkemgi. Nii istumise kui püstiseismise asend oli mõnus ja mis minu jaoks peamine - põlveasend sobis.
Mõned üksikud asjad tuleb järelturu juppide vastu vahetada (pikemad jalarauad, alu radikakaitsed jms nipet-näpet).
Kevadel saab loodetavasti proovisõitu ka.
Kasutaja avatar

Bastard
Postitusi: 618
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: Hetkel rattatu
Asukoht: Reykjavik
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #290 Postitas Bastard » 18 Jaan 2016, 11:24

Netis levivad ka pildid täis touratechi rauaringiga AT-dest. No võtaks kõrvale küll :)
KTM LC4 620 (1995) -> Yamaha TDM 850 (1998)

iSlanderEST
Postitusi: 134
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: CRF1000L
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #291 Postitas iSlanderEST » 28 Jaan 2016, 18:13

Ja minu oma on juba Eestimaa pinnal :)
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 620
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: Beta 300RR
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #292 Postitas villy » 09 Mär 2016, 01:56

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yRxBoLAms_A[/youtube]

Huvitav video uuest AT-st hehe
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 831
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #293 Postitas sinilind123 » 21 Juul 2016, 14:49

Mul kohe mitu küsimust Twinnimeestele. Jäi üks reis pooleli, sest sai 1990a Twinnil kütusepump otsa. Minu läbisõit rattal on 68k km. Lugesin, et pumbad lõppevadki vahemikku 60-80k km. Küsiks nüüd, et mis pumpa on mõistlik panna? Kas aftermarket pumbad kestavad paremini, kui originaal? Või on mõistlik seda originaali remontida?

Teiseks küsimuseks on, et mis veel ütleme ca 60-100k vahemikus twinnidel tavaliselt on vajanud tegemist, et ma järgmine aasta jälle reisi pooleli jätma ei peaks. :wack:
Või on mingeid kindlaid varuosi, mida juba ette on valmis ostetud ja pikematele sõitudele kaasa pakitud igaks juhuks?

EDIT:
Lõppes ka spidomeetri tigu. Sain selle Lätis Honda keskusest uue. ~150km spidomeeter jälle liigutas seierit, kuid sai siis jälle uus tigu otsa. Milles seal viga võib olla?
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Mart
Postitusi: 333
Liitunud: 18 Juun 2014, 21:53
Tsikkel: Honda Transalp XL600V, NX 650
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #294 Postitas Mart » 21 Juul 2016, 15:12

Muude asjade kohta ei oska rääkida, aga mul Transalbil oli spidokaga sama jama, uue teoga sai sõita esimene kord 70 km, teine kord 150 km, siis vahetasin trossi ka ära ja nüüd on kestnud mingine 3000 km. Trossil ilmselt mõni kiud puruks vmt, et vahepeal jooksrb kinni ja sinna ka see tigu läheb
Mul on ka telefon.. 56271134
Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 433
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #295 Postitas romulus » 21 Juul 2016, 15:16

Kütusepumbad lõppesid neil muteada sellepeale, kui kuivale jäid, nt kütust vähe ja ratas küljejala peal. Mul on pandud suvaline auto pump, marki ei tea. XRV foorumis kiidetakse FACETi pumpa (u 50 euri). Samas see ratas sõidab ilma pumbata ka, lihtsalt kütust peab rohkem sees olema ja voolik otse ühendatud.

Asi, mis päris tee peale jätab on pingeregulaator. See oleks mõistlik mõne mosfet tüüpi vastu vahetada, nt Shindegen (komplekt koos pistikutega oli vist u 100 eurot). Mul on nt Yamaha oma peal (vist R1), mis on sama tüüpi.
Juhtmestiku võiks nii vanal rattal üldse üle vaadata, et pistikud OK on, rüü kuskilt läbi kulunud pole jne. Ise olen osa pistikuid minema visanud vahelt. Korra olen tee peale jäänud, sest küljejala juhe oli katki hõõrunud. Tee servas viga ei leidnudki.

Korra olen veel teele jäänud, sest tuliuued laagrid jooksid laiali. Aga no see oli minu viga, mitte Twinni, sest unustasin distantspuksi sisse panemata :)

Muu värk võiks kesta kenasti.

Spidoka kohta - kui tigu on uus siis võib viga olla plastikust hammakas või on tross katki. Või on spidoka tagant tross väljas nt.
Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 831
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #296 Postitas sinilind123 » 21 Juul 2016, 15:29

Nii ma tulingi warsavist tartu eile, et ühendasin pumba otse. Aga ei teadnud, kui palju peab reaalselt kütet paagis olema minimaalselt, et ta nii sõidaks. Tankisin iga 50-80km tagant igaksjuhuks :D
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 417
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #297 Postitas Jesper » 21 Juul 2016, 16:00

Minul aitas spidoprobleemide vastu see, kui neid tigu edasi vedavaid hambaid natuke väljapoole painutasin. Trossi võiks muidugi ära ka määrida igaks juhuks.

Mis puudutab pumpa, kui häda tsivilisatsiooni keskel kätte tuleb siis pmst suvaline autopudipadi pood müüb stiilis 30€ eest universiaalseid karpamootori kütusepumpasid, vt näiteks https://www.eemeli.ee/et/kutusepumbad/6 ... e-12v.html (konkreetne hind seal lingil on muidugi kosmos). Et noh, selle pisiasja pärast poleks küll pidanud koju tagasi tulema ;) Pritse pump ei sobi. Lisaks ei kulu seal originaali juures mitte pump ise, vaid seal on mingisugune kontaktidega bimetallrelee, mida saab häda korral traadi, tati ja rohke venekeelse oskussõnastiku kaasabil veenda veel mõnda aega oma ülesandeid täitma. Noja inimesed on ka originaali lihtsalt korda teinud, koos probleemi elimineerimisega lisarelee abil: http://www.africatwin.ru/africafiles/ma ... elpump.pdf .

Üldiselt jah, kui miski üldse teele jätab siis elekter - kirjutan alla soovitusele panna uus pingekas, käia kõik pistikud üle, vaadata üle see suur jurakas relee-kaitse-pistik aku kõrval ja kogu süsteem selle pilguga üle käia, et keegi poleks seal kuskil midagi lihtsalt juhtmeotsi kokku keerates ja teipides lisanud - parandanud. Minu vokil oli keegi pingeka ja selle pistiku RD07 oma peale upgradenud, kokku keeratud juhtmed olid ära oksudeerunud ja kuna kogu kompott oli väliselt suht ilusti ära peidetud, siis jooksin ikka nädalate kaupa tsiklit käima ja otsisin taga, et kuhu karumustikasse see vool kaob :wack:
Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 433
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #298 Postitas romulus » 21 Juul 2016, 19:40

Mul toimetab välimuselt täpselt selline juba aastaid:

https://osta-ee.postimees.ee/universaal ... 15641.html
Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4185
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 41 korda
Kontakt:

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #299 Postitas yeekim » 21 Juul 2016, 19:46

Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 831
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus #300 Postitas sinilind123 » 22 Juul 2016, 13:20

romulus kirjutas:Mul toimetab välimuselt täpselt selline juba aastaid:

https://osta-ee.postimees.ee/universaal ... 15641.html


Kas välimuselt selline või näitajatelt ka selline? 120l/h ja 0.1bar. Ehk siis mis vahemikku need numbrid peaksid jääma twinni puhul? Kui ma loogiliselt mõtlen, siis see rõhk võiks vist võimalikult madal olla, sest karburaatorid ei taha mingit julma rõhku?
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist