10. leht 13-st

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 16 Aug 2015, 23:15
Postitas noone
villy kirjutas:

Catwees on alati proovipäevi korraldanud ja kindlasti võtavad ka AT demoratta(d) sisse.

Mingi info on, et Catwees korraldab septembris AT promo ürituse. Eks näis.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 17 Aug 2015, 14:58
Postitas sinilind123

Otsi ja otsi, enam ei leia. Kellelgi oli siin foorumis twinnil (tegelt võis tenere ka olla) püstised küljekotid, aga mitte klassikaliselt sadula kõrval vaid hoopiski paagi külgedel. Huvi pakubki, et kust selliseid püstise kujuga kotte leida võimalik?


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 18 Aug 2015, 18:19
Postitas sokk
sinilind123 kirjutas:

Otsi ja otsi, enam ei leia. Kellelgi oli siin foorumis twinnil (tegelt võis tenere ka olla) püstised küljekotid, aga mitte klassikaliselt sadula kõrval vaid hoopiski paagi külgedel. Huvi pakubki, et kust selliseid püstise kujuga kotte leida võimalik?

Mul olid twinni küljes sellist tüüpi küljekotid ja paagikott. Tootja Hein Gericke, mudelinimi Tuareg. Ühe aluslapatsi peale sai neid laduda kõiki korraga või üksikult - kuidas parajasti ruumi vaja oli. Ma ei ole kindel, kas olin mina, kes siin neid kiitis või mitte (olin selle komplektiga väga rahul), aga ehk väikeseks abiks otsimisel. :roll:

parimat,
sokk


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 28 Aug 2015, 11:47
Postitas saemees

Minu AT kütusekulu keskmine ca 5,5 sajale. Enda rattal olen täheldanud sellist jama, et auklikul kruusal kiiresti sõites vahes taga kolksub midagi. Kiige ja amordi laagrid korras, amort õline ja tühi ei ole. Aga tunduks nagu see kolks tekib just siis, kui amort täies pikkuses välja tuleb. Ei tea kas hakkab õhtale minema, maantesõidul ei kolksu midagi ja amort töötab normaalselt.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 28 Aug 2015, 14:42
Postitas Divikas

et auklikul kruusal kiiresti sõites vahes taga kolksub midagi

Vahest äkki tagumine pidurisuport kolksub. Amort ei tohiks ei üles, ei alla liikudes kolkse teha, kui just kinnituspuksides (nõel)laagrid puruks pole. Mul ka treppis teid sõites taga koliseb aga see on just pidurisuport.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 28 Aug 2015, 18:41
Postitas saemees
Divikas kirjutas:

et auklikul kruusal kiiresti sõites vahes taga kolksub midagi

Vahest äkki tagumine pidurisuport kolksub. Amort ei tohiks ei üles, ei alla liikudes kolkse teha, kui just kinnituspuksides (nõel)laagrid puruks pole. Mul ka treppis teid sõites taga koliseb aga see on just pidurisuport.

Pidurisuporti kolks oleks vaevu tuntav (kuuldav) kiivriga sõites kruusal. See tuleb tõenäoliselt sellest, et amort pikeneb aukudes maksimaalselt välja - ja see tekitab millegipärast kõrvaga (persega) tuntava kolksu.Vastupidine efekt sellele, kui amort käiks "põhja" Nagu vedru lükkaks amordi lõppu suure kolksuga..


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 28 Aug 2015, 18:48
Postitas Divikas

Hm....oskagi midagi kosta, kui amort "pikaks" lükata, on vedru pinge kõige väiksem, lisaks takistab amordis olev õli järsku liikumist (AT-l lisaks veel gaasi surve toimib samuti leevendina). Minu mõistus jookseb küll munadega tasa...selles amordis pole sees midagi, mis kõva kolksuga paugu võiks panna. On ikka multilingi laagrid ja amordi kinnitused ok ?


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 01 Sept 2015, 21:51
Postitas sokk
saemees kirjutas:

auklikul kruusal kiiresti sõites vahes taga kolksub midagi. maantesõidul ei kolksu midagi ja amort töötab normaalselt.

Kas keskhark (kui ta rattal küljes on) ei või seda kolinat teha? :roll:


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 16 Okt 2015, 13:08
Postitas villy

Päris palju uut ja ägedat videomaterjali uue AT kohta. Isegi liival sõidetakse sellega hehe Videos on sees lingid teistele, jagan ühte osa. Väga kena ratas peab ütlema.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 16 Okt 2015, 15:22
Postitas iSlanderADV
villy kirjutas:

Päris palju uut ja ägdat videomaterjali uue AT kohta. Isegi liival sõidetakse sellega hehe Videos on sees lingid teistele, jagan ühte osa. Väga kena ratas peab ütlema.

Täitsa põnev jah :)


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 16 Okt 2015, 15:54
Postitas villy

hmm juba ette tellitud? Mis värv ja variant?


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 17 Okt 2015, 14:08
Postitas iSlanderADV
villy kirjutas:

hmm juba ette tellitud? Mis värv ja variant?

Ettetellitud jah, punane ja manuaal.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 18 Okt 2015, 14:15
Postitas villy

Millal lubati kätte saada?


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 18 Okt 2015, 16:41
Postitas iSlanderADV

Hetkel ei tea. Enne aprilli sõitma nagunii ei hakka, sest see pole mulle majanduslikult mõistlik. Pean teise ratta maha müüma jne. Ilmselt märtsis juba põletab täiega ja tahan sõita (sel aastal alustasingi märtsis).


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 16 Dets 2015, 23:27
Postitas Stinger

Päris mitmeid review-sid on juba tekkinud ja üsna üllatav on pigem üldine rahulolu DCT-ga, seda ka vanade offroadi meeste puhul ja just natuke tehnilisematel radadel.
Pikaks ajaks ostetavate asjade puhul eelistan pigem mida lihtsam seda kestvam lähenemist, kuid krt hakka või ümber mõtlema.
Ega ta liiga lihtne ratas pole ka ilma DCT-ta ja DCT enda pikaajalise kestvuse kohta saab alles aastate pärast järeldusi teha.
Mina pean oma otsuse tegema kevadel ja seni on aega kukalt kratsida.
Kui kellelgi siit on veel plaanis Twin osta, siis kumma valisite/valite ja miks?


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 16 Dets 2015, 23:29
Postitas iSlanderADV

Ma juba mõtlen, et äkki tegin vale valiku, et manuaali võtsin. Olen DCTga ka sõitnud ja mulle väga meeldis, ainus põhjus, miks manuaali valisin, oli hind. Ei jõua juba kevadet ära oodata, et esimene sõit temaga ära teha....


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 17 Dets 2015, 22:54
Postitas villy

Enamus testijad paistavad kiitvat jah seda DCT(nagu DSG).d sest saab rahulikult jalatugedel seista ja ei pea kõikudega ja sidruga mängima, raske rattaga maastikul nikerdades. Samas vajadusel saab lenksu pealt näpuvajutusega käike vahetada.

Edit: Kui raha oleks, et osta, võtaks siiski manuali, sest selle ratta juures just võlub mind lihtsus ja eeldatav lollikindlus teiste mammutitega võrreldes ja DSG tüüpi käigukast sinna kompotti mu arust ei kuulu.

Palju videosid ja reviewsid siin

https://www.reddit.com/r/HondaAfricaTwin


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 19 Dets 2015, 15:57
Postitas hannes

Ega seda uut AT-d veel liiga palju testitud ei ole. Alles see anti ajakirjanikele näppimiseks kätte. Aga olemasolevad hinnangud on tõesti igati positiivsed.
Mis DCT-sse puutub, siis konkreetse rattaga peaks tõepoolest oma tagumikutunde järgi otsustama. Samas ma olen suve otsa tiba üle 13tkm DCT-ga sõitnud ja ei oska midagi halba öelda. Siiamaani on teinud just täpselt seda, mida vaja. Tõsi, sellega sõites on mõned nüansid, mida peab silmas pidama, aga sellega harjub kiiresti. Isegi siduriheebli järgi haaravad sõrmed jäävad peale paari päeva kenasti rutskat hoidma :wack: . Ja noh, keset liiklust on tervelt üks asi vähem, millele mõelda ning saab tähelepanu mujale keskendada.
Ootame, vaatame, lähme katsetame. Kes teab, äkki tuleb uus AT ka minu majapidamisse :bsmile:


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 18 Jaan 2016, 10:56
Postitas kalleu

Uus AT nähtud, katsutud, peal istutud ja käima pandud. Sõita hetke ilmaoludega ei saanud.
Jättis väga hea mulje. Natuke olin pessimist, kas vastab ilupiltidel ja videodes nähtule. Vastab küll ja rohkemgi. Nii istumise kui püstiseismise asend oli mõnus ja mis minu jaoks peamine - põlveasend sobis.
Mõned üksikud asjad tuleb järelturu juppide vastu vahetada (pikemad jalarauad, alu radikakaitsed jms nipet-näpet).
Kevadel saab loodetavasti proovisõitu ka.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 18 Jaan 2016, 11:24
Postitas Bastard

Netis levivad ka pildid täis touratechi rauaringiga AT-dest. No võtaks kõrvale küll :)


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 28 Jaan 2016, 18:13
Postitas iSlanderADV

Ja minu oma on juba Eestimaa pinnal :)


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 09 Mär 2016, 01:56
Postitas villy

[youtube][/youtube]

Huvitav video uuest AT-st hehe


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 21 Juul 2016, 14:49
Postitas sinilind123

Mul kohe mitu küsimust Twinnimeestele. Jäi üks reis pooleli, sest sai 1990a Twinnil kütusepump otsa. Minu läbisõit rattal on 68k km. Lugesin, et pumbad lõppevadki vahemikku 60-80k km. Küsiks nüüd, et mis pumpa on mõistlik panna? Kas aftermarket pumbad kestavad paremini, kui originaal? Või on mõistlik seda originaali remontida?

Teiseks küsimuseks on, et mis veel ütleme ca 60-100k vahemikus twinnidel tavaliselt on vajanud tegemist, et ma järgmine aasta jälle reisi pooleli jätma ei peaks. :wack:
Või on mingeid kindlaid varuosi, mida juba ette on valmis ostetud ja pikematele sõitudele kaasa pakitud igaks juhuks?

EDIT:
Lõppes ka spidomeetri tigu. Sain selle Lätis Honda keskusest uue. 150km spidomeeter jälle liigutas seierit, kuid sai siis jälle uus tigu otsa. Milles seal viga võib olla?


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 21 Juul 2016, 15:12
Postitas Mart

Muude asjade kohta ei oska rääkida, aga mul Transalbil oli spidokaga sama jama, uue teoga sai sõita esimene kord 70 km, teine kord 150 km, siis vahetasin trossi ka ära ja nüüd on kestnud mingine 3000 km. Trossil ilmselt mõni kiud puruks vmt, et vahepeal jooksrb kinni ja sinna ka see tigu läheb


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 21 Juul 2016, 15:16
Postitas romulus

Kütusepumbad lõppesid neil muteada sellepeale, kui kuivale jäid, nt kütust vähe ja ratas küljejala peal. Mul on pandud suvaline auto pump, marki ei tea. XRV foorumis kiidetakse FACETi pumpa (u 50 euri). Samas see ratas sõidab ilma pumbata ka, lihtsalt kütust peab rohkem sees olema ja voolik otse ühendatud.

Asi, mis päris tee peale jätab on pingeregulaator. See oleks mõistlik mõne mosfet tüüpi vastu vahetada, nt Shindegen (komplekt koos pistikutega oli vist u 100 eurot). Mul on nt Yamaha oma peal (vist R1), mis on sama tüüpi.
Juhtmestiku võiks nii vanal rattal üldse üle vaadata, et pistikud OK on, rüü kuskilt läbi kulunud pole jne. Ise olen osa pistikuid minema visanud vahelt. Korra olen tee peale jäänud, sest küljejala juhe oli katki hõõrunud. Tee servas viga ei leidnudki.

Korra olen veel teele jäänud, sest tuliuued laagrid jooksid laiali. Aga no see oli minu viga, mitte Twinni, sest unustasin distantspuksi sisse panemata :)

Muu värk võiks kesta kenasti.

Spidoka kohta - kui tigu on uus siis võib viga olla plastikust hammakas või on tross katki. Või on spidoka tagant tross väljas nt.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 21 Juul 2016, 15:29
Postitas sinilind123

Nii ma tulingi warsavist tartu eile, et ühendasin pumba otse. Aga ei teadnud, kui palju peab reaalselt kütet paagis olema minimaalselt, et ta nii sõidaks. Tankisin iga 50-80km tagant igaksjuhuks :D


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 21 Juul 2016, 16:00
Postitas Jesper

Minul aitas spidoprobleemide vastu see, kui neid tigu edasi vedavaid hambaid natuke väljapoole painutasin. Trossi võiks muidugi ära ka määrida igaks juhuks.

Mis puudutab pumpa, kui häda tsivilisatsiooni keskel kätte tuleb siis pmst suvaline autopudipadi pood müüb stiilis 30€ eest universiaalseid karpamootori kütusepumpasid, vt näiteks https://www.eemeli.ee/et/kutusepumbad/6 ... e-12v.html (konkreetne hind seal lingil on muidugi kosmos). Et noh, selle pisiasja pärast poleks küll pidanud koju tagasi tulema ;) Pritse pump ei sobi. Lisaks ei kulu seal originaali juures mitte pump ise, vaid seal on mingisugune kontaktidega bimetallrelee, mida saab häda korral traadi, tati ja rohke venekeelse oskussõnastiku kaasabil veenda veel mõnda aega oma ülesandeid täitma. Noja inimesed on ka originaali lihtsalt korda teinud, koos probleemi elimineerimisega lisarelee abil: http://www.africatwin.ru/africafiles/ma ... elpump.pdf .

Üldiselt jah, kui miski üldse teele jätab siis elekter - kirjutan alla soovitusele panna uus pingekas, käia kõik pistikud üle, vaadata üle see suur jurakas relee-kaitse-pistik aku kõrval ja kogu süsteem selle pilguga üle käia, et keegi poleks seal kuskil midagi lihtsalt juhtmeotsi kokku keerates ja teipides lisanud - parandanud. Minu vokil oli keegi pingeka ja selle pistiku RD07 oma peale upgradenud, kokku keeratud juhtmed olid ära oksudeerunud ja kuna kogu kompott oli väliselt suht ilusti ära peidetud, siis jooksin ikka nädalate kaupa tsiklit käima ja otsisin taga, et kuhu karumustikasse see vool kaob :wack:


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 21 Juul 2016, 19:40
Postitas romulus

Mul toimetab välimuselt täpselt selline juba aastaid:

https://osta-ee.postimees.ee/universaal ... 15641.html


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 21 Juul 2016, 19:46
Postitas yeekim

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 22 Juul 2016, 13:20
Postitas sinilind123
romulus kirjutas:

Mul toimetab välimuselt täpselt selline juba aastaid:

https://osta-ee.postimees.ee/universaal ... 15641.html

Kas välimuselt selline või näitajatelt ka selline? 120l/h ja 0.1bar. Ehk siis mis vahemikku need numbrid peaksid jääma twinni puhul? Kui ma loogiliselt mõtlen, siis see rõhk võiks vist võimalikult madal olla, sest karburaatorid ei taha mingit julma rõhku?