Aprilia Mana 850 omanikud andke märku
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Aprilia Mana 850 omanikud andke märku
Otsiks neid kes on otsustanud Itaallase kasuks ning ratsutavad ringi Aprilia Mana'ga.
Kus asute? Miks just Mana kasuks langes otsus kui enamasti on võim liikluses Jaapanlaste ja Ameeriklaste käes?
Andke endast julgelt märku, üks Tallinna Mana'lane otsib sõidu/jutukaaslast.
Re: Aprilia Mana 850 omanikud andke märku
Tahaks ka teada, kuidas selle Managa on. Päris kobe näeb välja ja minek pidi super olema. Aga väike eelarvamus on millegipärast. Vastupidavus eriti huvitab, sest näiteks poes juba proovi rattal lekkis esiamordi simmerist ohtralt õli välja.
Re: Aprilia Mana 850 omanikud andke märku
Re: Aprilia Mana 850 omanikud andke märku
ärge pange pahaks, aga tuli meelde üks kirjutis ühest foorumist, kus liigitati tsiklimehi nende rataste päritolumaa järgi.
Kui saavad kokku itaallaste omanikud on põhijututeemaks varuosade tarneprobleemid, kui saksa- ja inglise rataste omanikud tüüpvead ja tagasikutsumised.
Japside omanikud räägivad reisimuljeid .
-
Teema algataja
Re: Aprilia Mana 850 omanikud andke märku
Maade järgi liigitades ei mõelnud kedagi solvata, lihtsam oli, mitte rattamarke üles hakata lugema.
Tuuseldasin küll et leida Mana foorumitest aga ei leidnud sellist kus konkreetsed ratast omavad tegelased muljeid jagaks,
seega laske käia.
Tore et paljud proovinud ja superluks et ei hakata maha tegema kuna automaat, vähemalt Tallinna tipptunnil on selline massin
ülihea!
-
Teema algataja
Re: Aprilia Mana 850 omanikud andke märku
Et kas pea kaks aastat on olnud piisavalt pikk aeg Manalase vastuse ootamiseks?
-
Teema algataja
Re: Aprilia Mana 850 omanikud andke märku
Ei ole nende aastatega hullu midagi. Mana on jätkuvalt tööjõus, seega muljeta -kus mis ja kuidas
-
Teema algataja
Re: Aprilia Mana 850 omanikud andke märku
Lühidalt on nii, et kolmandat hooaeg sõidan, olnud on üks tõsine, kuid ületatud tehniline probleem, kohanud olen ainult ühte "suguvenda", aga see ka pani Riia Statoilist just siis minekut kui mina võiku eest pinni sisestasin. Aga muidu - puhas kuld! Politseineiu ütles pikema jututa kohe "Head teed", kui ma bensiinipaagist dokumendid välja võlusin.
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Aprilia Mana 850 omanikud andke märku
Ahoi,
ma ka nüüd Aprilia Mana omanik...kuna hind tundus ahvatlev, sai meeltesegaduses lausa ilma proovisõiduta ära otsustatud. Sest kuna olnud mõttes see suvi modraga rohkem tööl käia, st. linnasõit enamikus, siis see automaatkast tundus nii haige teema, et otsustasin lihtsalt omal nahal ära proovida...avardaks silmaringi ka maksirollerite maailmas vms
Muidu siin leitud teemadest juba hea mitu aastat möödas, kuidas nüüd arvamused vastupidavusest? Ons keegi juba ka suurema läbisõiduga pilli omanik?
Et kas on sellistel ka mingeid "tüüpvigu" juba teada, mille vastu oleks võibolla hea enne hooaega midagi ennetavat teha?
Enda omast nii paljukest, et 2010 regatud ja 10500 on kellal ning ainuke ehmatus siiani oli see, et amorditorud mõlemad olid lausmärjad ja amordid ise täitsa pehmod! Hakkasin juba pisut selles läbisõidus kahtelma, kui vigastamata pindadega amordid õli nii lootusetult välja ajanud...aga siis siit lugedes selgus, et nendel see amordileke paljudel vist juba "tehase poolt" sisse kodeeritud. Ja nende simmerite nõrkust kinnitas ka Neeme, kui uute rehvide järgi käisin...aga jah, äkki veel miskit, mida hea oleks teada?
Muidugi nüüd on juba kahtlane eelaimdus sisse pugenud, et kas sellega tempu ei saagi teha? Tundub, et pisut tagarattal, või väike rehvisuits sellisega vist välistatud? Vähemalt JuuTuub ühtegi vastavasisulist videot ei pakkunud, kuigi muidu seal kõik meie plaaneedil teostatav ju olemas
-
- Postitusi: 73
- Liitunud: 15 Sept 2015, 15:24
- Tsikkel: Suzuki dr750
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Aprilia Mana 850 omanikud andke märku
Aprilia ostu puhul algas lõputu õudus,et selle puhul kehtib vanasõna,et müü Raibe kähku maha!!
-
- Postitusi: 1102
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Aprilia Mana 850 omanikud andke märku
Raskejuhus kirjutas:Aprilia ostu puhul algas lõputu õudus,et selle puhul kehtib vanasõna,et müü Raibe kähku maha!!
Ah ole vait
-
Teema algataja
Re: Aprilia Mana 850 omanikud andke märku
Raskejuhus kirjutas:Aprilia ostu puhul algas lõputu õudus,et selle puhul kehtib vanasõna,et müü Raibe kähku maha!!
Ära isegi alusta, see ei lõpe hästi
Re: Aprilia Mana 850 omanikud andke märku
Võib juhtuda, et hakkab meeldima ja ostad teisegi kõrvale.
Piaggio Sfera 125 -> Kawasaki Z750 -> KTM SuperDuke 990 -> Aprilia Tuono V4R APRC + Aprilia RSV4-R
-
- Postitusi: 73
- Liitunud: 15 Sept 2015, 15:24
- Tsikkel: Suzuki dr750
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Aprilia Mana 850 omanikud andke märku
pyta kirjutas:Raskejuhus kirjutas:Aprilia ostu puhul algas lõputu õudus,et selle puhul kehtib vanasõna,et müü Raibe kähku maha!!
Ah ole vait
Ei saa olla
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Aprilia Mana 850 omanikud andke märku
Raskejuhus kirjutas:pyta kirjutas:Raskejuhus kirjutas:Aprilia ostu puhul algas lõputu õudus,et selle puhul kehtib vanasõna,et müü Raibe kähku maha!!
Ah ole vait
Ei saa olla
No osta ma ta ju võisin ilma ise proovimata... aga maha müüa ilma proovimata küll ei plaani
Pealegi mul vist veidike seda enesepiinamise geeni ka sees, sest aastaid juba enamiku jaoks raskesti mõistetavate valikutega, nagu turbo-Roverid vms, igapäevaselt läbi ajanud. Vast saab selle Apriliga ka mõnda aega hakkama, kui ta ikka mingit sõiduemotsiooni vastu pakub. Seega jah, valik on nüüd mõneks ajaks just kui tehtud ning ebamäärased lõputu õuduse jutud raibetest mind naljalt kursilt kõrvale ei vii, kuid kahjuks ei ole ka väga abiks enese harimisel. Teema püsib küll pildil, kuid pigem ootaks vähe detailsemaid lugusid ja otsesemaid kogemusi, mis vead või head kellelgi teada on...
-
Teema algataja
Re: Aprilia Mana 850 omanikud andke märku
Ära põe, need hirmujutud Apriliate tehnilisest ebakindlusest on lihtsalt kibestunud japsiomanike väljamõeldised, kes saavad aru, et sai omal ajal valesti valitud. Hooldatud itaallane kestab kauem kui mõni raibe-R1 või gixxer. Pealegi on Mana ilgelt äge podistaja
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Aprilia Mana 850 omanikud andke märku
Nonii, vahepeal üks erakiri tuletas meelde ka Apriliat, mis endiselt seda "päris kevadet" ootamas...tuleb teine ikka nii visalt, et ununeb juba ära, mis talvel kokku ahnitsetud
Aga paar lühemat sutsakat sai siiski sellega vahepeal tehtud. Midagi põhjapanevat veel ei tahaks järeldada, liiga omamoodi asi selleks ikka, aga paar tähelepanekut:
ma ei ole küll väga pikk (183cm), kuid mulle kuidagi hästi ei sobi need nn "põlvesüvendid" seal "bensupaagiimitatsiooni" küljeplastidel. Nagu kihu väikesed oleks, üsna ebamugavad ühesõnaga...Ning nagu kartsin, siis esiratas ikka naljalt maast ei tõuse, hea õnnega ja ise kaasa võimeldes vb 10-20cm saab maast lahti. No lohutuseks, sportreziimis ja/või sodisema asfaldi peal väikese "wheelspini" suudab vähemalt vormistada...
Kohalt ära minek ongi selline veidi nagu viivitusega, samas 20-140 vms kerib ikka päris siva. Ja mis väga meeldib, ongi foori taha esimeseks sõites tema "uinutav efekt" närvilisematele autojuhtidele: puudub see klassikaline "kolks" , mis rohelise ootel käiku sisse laadides autojuhtidel alati peopesad higiseks ajab ja autosid läbi sidurilibina juba pisitasa edasi nihkuma mahitab. Ei mingeid reetvaid liigutusi sidurilinki mudides vms, üks hetk lihtsalt randmevääne, käib "plörrrr" ...ja nägemist
Ning õnneks mootoripidur toimib täitsa, kuni jalakäia kiirusteni. Bensukulu näitas ka suht külmaga 100 kandis sõites neljaga algavaid numbreid...kui täpne see kompuuter, see muidugi iseasi. Ning jah, see "pagasnik" paagi asemel kiivrile jne on ikka super...seega esialgu positiivset ikka rohkem kui negatiivset!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.