caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Rotax
Postitusi: 153
Liitunud: 29 Mai 2010, 12:03

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Rotax »

Kõik on super ilus, aga mulle ei jõua kohale, miks nende leegitorudega nii palju keerutada vaja on :D
Maitse asi muidugi. :bsmile:

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Rotax kirjutas:

Kõik on super ilus, aga mulle ei jõua kohale, miks nende leegitorudega nii palju keerutada vaja on :D
Maitse asi muidugi. :bsmile:

Kõik torud peavad jääma ühepikkuseks+ vastusurve!
Mul oli kunagi üks VOLVO , selle väljalase ole samamoodi: nagu kõhuvalus kaheksajalg :!:

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

MotoGabriel
Postitusi: 299
Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
Tsikkel: VS800
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas MotoGabriel »

Kas keegi juba Eestis ka edasi müüb neid või peab ise otse tellima? Need vist Aprilli alguses tulid üldse välja. Mis oleks kõige targem tee tellida endale selliseid, otse tootjalt ikkagi ise?


v301060
Postitusi: 450
Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
Tsikkel: HD Bobik 103
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas v301060 »

Keegi pani siin viimase Helsingi Motomessi pilte üles. Seal oli üks lahtine militaarmattroheline avatud kiiver, valge viisnurk külje peal. Oskab keegi tootjat/müüat öelda?

HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600

Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas cool200 »

yeekim kirjutas:
Rotax kirjutas:

Kõik on super ilus, aga mulle ei jõua kohale, miks nende leegitorudega nii palju keerutada vaja on :D
Maitse asi muidugi. :bsmile:

Kõik torud peavad jääma ühepikkuseks+ vastusurve!
Mul oli kunagi üks VOLVO , selle väljalase ole samamoodi: nagu kõhuvalus kaheksajalg :!:

nii nii,-miks peaks 4 taktilisel mootoril olema mingi vastusurve oluline--see peaks olema 2T teema ;)
niikui väljuv gaas on oma töö teinud ja kolb teda välja surub-pole ju vaja mingit survet vastu--
--mootoril peaks ju suht ykskõik olema, mida see gaas seal edasi teeb--peaasi et käbe sealt atmosfääri läheks :)

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)
Kasutaja avatar

Sandrew
Postitusi: 338
Liitunud: 24 Apr 2005, 20:08
Tsikkel: CB900
Asukoht: Tartu / Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Sandrew »


Tort
Postitusi: 2022
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Tort »

cool200 kirjutas:

nii nii,-miks peaks 4 taktilisel mootoril olema mingi vastusurve oluline--see peaks olema 2T teema ;)
niikui väljuv gaas on oma töö teinud ja kolb teda välja surub-pole ju vaja mingit survet vastu--
--mootoril peaks ju suht ykskõik olema, mida see gaas seal edasi teeb--peaasi et käbe sealt atmosfääri läheks :)

Vastusurve selles mõttes, et iga silindri gaasid saaks võrdselt kiiresti atmosfääri paiskuda.


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas koi »

Sandrew kirjutas:

Said mul jälle tati jooksma, raisk! :evil:

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Loff »

Tort kirjutas:
cool200 kirjutas:

nii nii,-miks peaks 4 taktilisel mootoril olema mingi vastusurve oluline--see peaks olema 2T teema ;)
niikui väljuv gaas on oma töö teinud ja kolb teda välja surub-pole ju vaja mingit survet vastu--
--mootoril peaks ju suht ykskõik olema, mida see gaas seal edasi teeb--peaasi et käbe sealt atmosfääri läheks :)

Vastusurve selles mõttes, et iga silindri gaasid saaks võrdselt kiiresti atmosfääri paiskuda.

Lisaks sellele on nukkvõllidel erinev karakteristika. Selline mõiste nagu overlap, ehk siis kraadid, millal on nii sisse- kui väljalaske klapp avatud. See olukord loob sellise olukorra, kus väljuvad gaasid "veavad" silindrisse värsket küttesegu, enne kui väljalse sulgub. Kujuta nüüd ette, et väljalaske kollektori torud on erinevate pikkustega (valjuvate gaaside ebaühtlane kiirus), see toob kaasa overlap'i ajal ebaühtlase silindrite täituvuse! Tänavasõidus seda ei pane tähele aga võidusõidus on iga küttesegu gramm arvel!

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Mõnel rattal on leegitorud meelega tehtud väga erineva pikkusega, üheks põhjenduseks võib olla näiteks jõukõvera pehmemaks silumine; vaadakem näiteks XJ600 N või S väljalasketorustikku. Tõsi küll, võib-olla on silindrite ebaühtlased matsud tolle riista puhul ka nende totakate maanteekiiruse-vibrade üheks põhjustajaks. Ma ei jõudnud omal ajal piisavalt loomkatseid teha, aga olin vägagi huvitatud süsteemide ringitegemisest selle ratta puhul kunagi. Võimsust pole sellel aparaadil ka lisavarustuses mitte, sellepärast on taolisi asju huvitav modida, sest iga vale liigutus annab täiega tunda.

Kasutaja avatar

Bad Boy
Postitusi: 523
Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
Tsikkel: jah
Asukoht: siin ja seal
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Bad Boy »

vist pole olnud..


ja vaatamist jätkub kauemaks.. :bsmile:
http://vimeo.com/channels/truebikerspirit/page:1

_________________
Just Do it,

http://badtolka.tumblr.com
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Loff »

Veitsa disainijuttu.

[youtube][/youtube]

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

Aspelund
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 1 kord

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar

Sandrew
Postitusi: 338
Liitunud: 24 Apr 2005, 20:08
Tsikkel: CB900
Asukoht: Tartu / Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Sandrew »

ma vist pole ainus, kes konteinerit loeb..
Lugeda seal just palju pole aga siiski. :)

Kasutaja avatar

mrc
Postitusi: 42
Liitunud: 13 Aug 2008, 13:20
Asukoht: Tallinn

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas mrc »

Pilt
Kalevi suursõit '74

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Loff kirjutas:
Tort kirjutas:
cool200 kirjutas:

nii nii,-miks peaks 4 taktilisel mootoril olema mingi vastusurve oluline--see peaks olema 2T teema ;)
niikui väljuv gaas on oma töö teinud ja kolb teda välja surub-pole ju vaja mingit survet vastu--
--mootoril peaks ju suht ykskõik olema, mida see gaas seal edasi teeb--peaasi et käbe sealt atmosfääri läheks :)

Vastusurve selles mõttes, et iga silindri gaasid saaks võrdselt kiiresti atmosfääri paiskuda.

Lisaks sellele on nukkvõllidel erinev karakteristika. Selline mõiste nagu overlap, ehk siis kraadid, millal on nii sisse- kui väljalaske klapp avatud. See olukord loob sellise olukorra, kus väljuvad gaasid "veavad" silindrisse värsket küttesegu, enne kui väljalse sulgub. Kujuta nüüd ette, et väljalaske kollektori torud on erinevate pikkustega (valjuvate gaaside ebaühtlane kiirus), see toob kaasa overlap'i ajal ebaühtlase silindrite täituvuse! Tänavasõidus seda ei pane tähele aga võidusõidus on iga küttesegu gramm arvel!

Mis te siin arutate, see tüüp on selle sumpa puhtalt eputamise mõttes teinud. Mingit tehnilist põhjust polnud.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750


manxman
Postitusi: 9
Liitunud: 17 Apr 2010, 17:48

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas manxman »

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Aadu aegne raud looduses:

[youtube][/youtube]

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

motorcyclist
Postitusi: 77
Liitunud: 16 Mär 2011, 19:49
Tsikkel: Suzuki vx 800
Asukoht: Haapsalu

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas motorcyclist »

mrc kirjutas:

Pilt
Kalevi suursõit '74

Keegi oskab öelda mis huvitav masin sellel pildil on?

I like smoke and lightning, Heavy metal thunder, Racing in the wind, And the feeling that I'm under...
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3191
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Esimest pakuks 175ccm ja tagumist 125 või 50 ccm.Mäletamist mööda sõitsid mehed ja noored koos neid klasse.Võin ka puusse panna loomulikult :wack:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Sääse racing
Postitusi: 86
Liitunud: 10 Nov 2004, 10:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Sääse racing »

motorcyclist kirjutas:
mrc kirjutas:

Pilt
Kalevi suursõit '74

Keegi oskab öelda mis huvitav masin sellel pildil on?

Tegemist on kunagise 4-silindrilise 350-kuubise Serpuhovi tehase ringrajaratta(C-364 või 368 vist mudelinimeks) veermikule ehitatud 350-seks tehtud krossi CZ-i mootoriga võidusõidurattaga.
!974 aasta Suursõidul sõitis sellega number 3 all Lembit Teesalu, pildil taustal Yamahal sõitnud sõidu võitja Kari Lahtinen.
Üks selline ka Soomes täitsa häälttegevana säilinud-

Pilt

mopopede

lermo
Postitusi: 471
Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas lermo »

Jäi e-bay's üks asjakohane sõiduriiete komplekt silma, äkki pakkub kellelegi huvi.

Pilt

M: Honda FT500 Cafe-racer '84
Tel: 53453529
Kasutaja avatar

Sandrew
Postitusi: 338
Liitunud: 24 Apr 2005, 20:08
Tsikkel: CB900
Asukoht: Tartu / Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Sandrew »

Tegin ka reedel hooajaga algust .

Pilt

Kasutaja avatar

motorcyclist
Postitusi: 77
Liitunud: 16 Mär 2011, 19:49
Tsikkel: Suzuki vx 800
Asukoht: Haapsalu

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas motorcyclist »

Huvitav disain, aga cafekat saaks küll ehitada :http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=385681

I like smoke and lightning, Heavy metal thunder, Racing in the wind, And the feeling that I'm under...

Tort
Postitusi: 2022
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Tort »

Huvitavast on asi selles mõttes kaugel, et ratas on rõve kui öö. Kiire google näitab, et saab ilusaks teha küll.

EDIT: Mõtlesin, et kust see kummaline bensupaagi ja ülejäänud ratta voolav disain silma on jäänud. Sama nagu honda CG 125. Ratas, mida on miljon generatsiooni tehtud ja mille paaki ma taga ajasin, küll 70ndate lõpu / 80ndate alguse oma.

http://www.motorcyclespecs.co.za/Galler ... 5%2095.jpg

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas mx77 »

suht hirmus tegelikult

Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Tundub kuidagi eriti proportsioonist väljas, oleks kiige ka punaseks värvinud, siis oleks võib-olla veidi parem.

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
Kasutaja avatar

rinx85
Postitusi: 312
Liitunud: 21 Veebr 2012, 22:27
Tsikkel: jah

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas rinx85 »

mx77 kirjutas:

suht hirmus tegelikult

cafefighter!? :wack:

Kasutaja avatar

Kopipaste
Postitusi: 43
Liitunud: 29 Veebr 2012, 13:09
Tsikkel: Honda CB600F
Asukoht: Tallinn

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Kopipaste »

Sigapalju küsib sellise koleduse eest.

It takes more love to share the saddle than it does to share the bed.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”