caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Moderaator: Moded
Re: caferacerid ja rotikad jms
Kõik on super ilus, aga mulle ei jõua kohale, miks nende leegitorudega nii palju keerutada vaja on
Maitse asi muidugi.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Rotax kirjutas:Kõik on super ilus, aga mulle ei jõua kohale, miks nende leegitorudega nii palju keerutada vaja on
Maitse asi muidugi.
Kõik torud peavad jääma ühepikkuseks+ vastusurve!
Mul oli kunagi üks VOLVO , selle väljalase ole samamoodi: nagu kõhuvalus kaheksajalg
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad jms
daffy kirjutas:
Kas keegi juba Eestis ka edasi müüb neid või peab ise otse tellima? Need vist Aprilli alguses tulid üldse välja. Mis oleks kõige targem tee tellida endale selliseid, otse tootjalt ikkagi ise?
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Keegi pani siin viimase Helsingi Motomessi pilte üles. Seal oli üks lahtine militaarmattroheline avatud kiiver, valge viisnurk külje peal. Oskab keegi tootjat/müüat öelda?
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
Re: caferacerid ja rotikad jms
yeekim kirjutas:Rotax kirjutas:Kõik on super ilus, aga mulle ei jõua kohale, miks nende leegitorudega nii palju keerutada vaja on
Maitse asi muidugi.Kõik torud peavad jääma ühepikkuseks+ vastusurve!
Mul oli kunagi üks VOLVO , selle väljalase ole samamoodi: nagu kõhuvalus kaheksajalg
nii nii,-miks peaks 4 taktilisel mootoril olema mingi vastusurve oluline--see peaks olema 2T teema
niikui väljuv gaas on oma töö teinud ja kolb teda välja surub-pole ju vaja mingit survet vastu--
--mootoril peaks ju suht ykskõik olema, mida see gaas seal edasi teeb--peaasi et käbe sealt atmosfääri läheks
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
cool200 kirjutas:nii nii,-miks peaks 4 taktilisel mootoril olema mingi vastusurve oluline--see peaks olema 2T teema
niikui väljuv gaas on oma töö teinud ja kolb teda välja surub-pole ju vaja mingit survet vastu--
--mootoril peaks ju suht ykskõik olema, mida see gaas seal edasi teeb--peaasi et käbe sealt atmosfääri läheks
Vastusurve selles mõttes, et iga silindri gaasid saaks võrdselt kiiresti atmosfääri paiskuda.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Sandrew kirjutas:
Said mul jälle tati jooksma, raisk!
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
Tort kirjutas:cool200 kirjutas:nii nii,-miks peaks 4 taktilisel mootoril olema mingi vastusurve oluline--see peaks olema 2T teema
niikui väljuv gaas on oma töö teinud ja kolb teda välja surub-pole ju vaja mingit survet vastu--
--mootoril peaks ju suht ykskõik olema, mida see gaas seal edasi teeb--peaasi et käbe sealt atmosfääri läheksVastusurve selles mõttes, et iga silindri gaasid saaks võrdselt kiiresti atmosfääri paiskuda.
Lisaks sellele on nukkvõllidel erinev karakteristika. Selline mõiste nagu overlap, ehk siis kraadid, millal on nii sisse- kui väljalaske klapp avatud. See olukord loob sellise olukorra, kus väljuvad gaasid "veavad" silindrisse värsket küttesegu, enne kui väljalse sulgub. Kujuta nüüd ette, et väljalaske kollektori torud on erinevate pikkustega (valjuvate gaaside ebaühtlane kiirus), see toob kaasa overlap'i ajal ebaühtlase silindrite täituvuse! Tänavasõidus seda ei pane tähele aga võidusõidus on iga küttesegu gramm arvel!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Mõnel rattal on leegitorud meelega tehtud väga erineva pikkusega, üheks põhjenduseks võib olla näiteks jõukõvera pehmemaks silumine; vaadakem näiteks XJ600 N või S väljalasketorustikku. Tõsi küll, võib-olla on silindrite ebaühtlased matsud tolle riista puhul ka nende totakate maanteekiiruse-vibrade üheks põhjustajaks. Ma ei jõudnud omal ajal piisavalt loomkatseid teha, aga olin vägagi huvitatud süsteemide ringitegemisest selle ratta puhul kunagi. Võimsust pole sellel aparaadil ka lisavarustuses mitte, sellepärast on taolisi asju huvitav modida, sest iga vale liigutus annab täiega tunda.
-
- Postitusi: 523
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
vist pole olnud..
ja vaatamist jätkub kauemaks..
http://vimeo.com/channels/truebikerspirit/page:1
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
Veitsa disainijuttu.
[youtube][/youtube]
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 338
- Liitunud: 24 Apr 2005, 20:08
- Tsikkel: CB900
- Asukoht: Tartu / Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad jms
ma vist pole ainus, kes konteinerit loeb..
Lugeda seal just palju pole aga siiski.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad jms
Loff kirjutas:Tort kirjutas:cool200 kirjutas:nii nii,-miks peaks 4 taktilisel mootoril olema mingi vastusurve oluline--see peaks olema 2T teema
niikui väljuv gaas on oma töö teinud ja kolb teda välja surub-pole ju vaja mingit survet vastu--
--mootoril peaks ju suht ykskõik olema, mida see gaas seal edasi teeb--peaasi et käbe sealt atmosfääri läheksVastusurve selles mõttes, et iga silindri gaasid saaks võrdselt kiiresti atmosfääri paiskuda.
Lisaks sellele on nukkvõllidel erinev karakteristika. Selline mõiste nagu overlap, ehk siis kraadid, millal on nii sisse- kui väljalaske klapp avatud. See olukord loob sellise olukorra, kus väljuvad gaasid "veavad" silindrisse värsket küttesegu, enne kui väljalse sulgub. Kujuta nüüd ette, et väljalaske kollektori torud on erinevate pikkustega (valjuvate gaaside ebaühtlane kiirus), see toob kaasa overlap'i ajal ebaühtlase silindrite täituvuse! Tänavasõidus seda ei pane tähele aga võidusõidus on iga küttesegu gramm arvel!
Mis te siin arutate, see tüüp on selle sumpa puhtalt eputamise mõttes teinud. Mingit tehnilist põhjust polnud.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad jms
Aadu aegne raud looduses:
[youtube][/youtube]
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 77
- Liitunud: 16 Mär 2011, 19:49
- Tsikkel: Suzuki vx 800
- Asukoht: Haapsalu
Re: caferacerid ja rotikad jms
mrc kirjutas:
Kalevi suursõit '74
Keegi oskab öelda mis huvitav masin sellel pildil on?
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Esimest pakuks 175ccm ja tagumist 125 või 50 ccm.Mäletamist mööda sõitsid mehed ja noored koos neid klasse.Võin ka puusse panna loomulikult
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 10 Nov 2004, 10:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
motorcyclist kirjutas:mrc kirjutas:
Kalevi suursõit '74Keegi oskab öelda mis huvitav masin sellel pildil on?
Tegemist on kunagise 4-silindrilise 350-kuubise Serpuhovi tehase ringrajaratta(C-364 või 368 vist mudelinimeks) veermikule ehitatud 350-seks tehtud krossi CZ-i mootoriga võidusõidurattaga.
!974 aasta Suursõidul sõitis sellega number 3 all Lembit Teesalu, pildil taustal Yamahal sõitnud sõidu võitja Kari Lahtinen.
Üks selline ka Soomes täitsa häälttegevana säilinud-
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
Jäi e-bay's üks asjakohane sõiduriiete komplekt silma, äkki pakkub kellelegi huvi.
Tel: 53453529
-
- Postitusi: 77
- Liitunud: 16 Mär 2011, 19:49
- Tsikkel: Suzuki vx 800
- Asukoht: Haapsalu
Re: caferacerid ja rotikad jms
Huvitav disain, aga cafekat saaks küll ehitada :http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=385681
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Huvitavast on asi selles mõttes kaugel, et ratas on rõve kui öö. Kiire google näitab, et saab ilusaks teha küll.
EDIT: Mõtlesin, et kust see kummaline bensupaagi ja ülejäänud ratta voolav disain silma on jäänud. Sama nagu honda CG 125. Ratas, mida on miljon generatsiooni tehtud ja mille paaki ma taga ajasin, küll 70ndate lõpu / 80ndate alguse oma.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Tundub kuidagi eriti proportsioonist väljas, oleks kiige ka punaseks värvinud, siis oleks võib-olla veidi parem.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Sigapalju küsib sellise koleduse eest.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.