Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
aivar1988 kirjutas:Lemansi värvilahendus. Väga lahe! Gulfi kleepsud ka peale
Otsustasin, et panen värvidega vähe ülevõlli, sest järgmine valmiv ratas on suht hallides toonides.
aivar1988 kirjutas:Lemansi värvilahendus. Väga lahe! Gulfi kleepsud ka peale
Otsustasin, et panen värvidega vähe ülevõlli, sest järgmine valmiv ratas on suht hallides toonides.
Haba haba haba, oi kuidas mulle meeldivad need 2 värvilised pöiad
Kellelegi ehk Iconi tagi?
Vaikseks siin jäänud.
Veel üks pakkumine vahele: Keegi mu CB'd ei taha endale koormaks võtta? Viimistleda/nokitseda ja kevadel uhkelt temaga teedel müdiseda.
Asub ja näha saab tallinnas, hinnast räägime kohapeal
Talvine aeg tõesti ehitamise aeg. Mingi aeg tagasi sai endale üks mõnus seisnud retrokas toodud, aga nüüd seisab juba pikemat aega garaazis.
Õige pisut jõudsin tegeleda - plaan oli kas lihtsalt korda teha või midagi trackeri/scrambleri/cafe suunda aretada pisut, kuna saba plastikut on tal keegi eelnevalt juba näppinud. Sõitis ja puha, aga puterdas. Samas nii ilus ka pole, et relakat sisse ei julgeks lüüa.
Kuna hetkel sai elukohta vahetatud ja vaja remonti teha, siis ratas seisab, osaliselt plastikud maas ja hetkel karpad ka. Kui keegi siin projekti või toorikut näeb, võib ka märku anda. Eks päris talvel pean ise jälle vaatama hakkama, aga kuna aega pole, siis hetkeemotsiooni ajel tahan ruumi juurde garaazi ja mõnele huvilisele annaks poolmuidu ära.
ühes saksa ajakirjas jäi silma prantsuse-hiina toodang Mash. Hinnad atraktiivsed.
http://www.mash-motors.fr/en/203-motorcycles
Kas kohvikulised kevadist ühissõitmist ei planeeri?
Selline siis:
Ossa! Kas sumpsid tegid ise? Kust mõõdud said ja kas lärmavad korralikult? Kui seest tühjad, peaks väga käredad olema!
koi kirjutas:Ossa! Kas sumpsid tegid ise? Kust mõõdud said ja kas lärmavad korralikult? Kui seest tühjad, peaks väga käredad olema!
Sumpsid koos mootoriga on ostetud Tšehhist ühelt oldtimerite kiirendusvõistlustel osalejalt. Pole veel aega saanud mootori, karbussi(Bing) jms. tegeleda. Kogu aur on läinud komplekteerimise peale (Iž-i pneumoesihark ja esimene ketaspidur, vene custom 80 kodaraga veljed ja poleeritud r/v dragsterlenks, 4-taktilise Jawa tagumine ketaspidur, KalaMotorsi tagahammakas, jne,jne). Varus on sama tsikli originaalmootor, mis Tšehhis kap.remonditud (sis.ka kergendatud väntvõlli) ning uued MZ-i resokate ja püttidega sumpsid.MZ-i esigondel ka plaanis vahetada MotoForza oma vastu. Viimane küll nn rinkagondel, st vajab roolikannu külge kinnituvat kronsat, mida hetkel pole.
Tõsiselt äge! Vaatasin ka jah, et maru tihedad kodarad, aga ei söandanud nende kohta küsida. Pole selliseid enne tähele pannudki kuskil. Kronsade tegemine ei peaks küll keeruline olema. Rohkem nagu ettevõtmise asi. Kui on probleemne, võin jõudumööda aidata kasvõi. Sumpside lõpu viled tunduvad kuidagi liiga pikad. Kas need olid ehk 250 MZ-le mõeldud? Kui nüüd aku ka kuskile peitu saad, siis veel vingem!
Kena! Hea ka, et see esitule ümbris vahetusse läheb, see ainsana riivab. Natuke selline kooperatiivi jubedus tundub. Kas esiporikas ka tuleb?
Esigondel sai pandud esimene kättejuhtunud, see vist mingi MZ enduuroka oma, samas kuna suunad said võetud lühikese varrega siis millegi külge tuli nood kinnitada. Viled on sumpadele siin keevitatud, kuna kõik rääkisid, et muidu mõjub mootorile halvasti. Lühemaks saab ju teha kui üldse see mootor koos sumpadega peale jääb. Esiporikaks on Iž-i esiporika kronstein (käib originaalis esiporika alla), mis Narvas ära on kroomitud. Ise näen ainsa puudusena seda, et ta veitsa kõrgel, peaks madalamale laskma. Funktsiooni tal nagunii pole, ega sellise tsikliga ju matkale lähe. Samas üks variant mida proovitud sai oli lühikeseks lõigatud esiporikas tolle kroomitud kronsa alla kinnitatuna.
Üüüliiikõõõvaaa
Tõin endale Soomest võileivaraha eest ühe 86. aasta Honda CB350 projektika. Natuke naljaka väärtusega ümberehitusi on omajagu tehtud kuid ratas näeb minu silmale juba üsna kena välja.
Väljalase on ümber tehtud ja pütiks on pisut liiga lärmakas tundmatu hiina toodang. Ega mõnel kohvikusõbrast foorumlasel mõnda E-märgisega summutit laenata/müüa pole, et ARKis ratast arvele võttes selle pärast muretsema ei peaks? Õhtul saan leegitoru diameetri ka ära mõõta.
BikeExif lubab temaatilist filmi "Oil In The Blood"
Üks selleteemaline film ripub ka Youtubes vaatamiseks:
Handcrafted
Nonii, sain lõpuks teiste tööde vahelt ka endale midagi nikerdatud. Tegu siis HD Sportsteriga mis sai põhjalikult ümber ehitatud.
Ilusaim cafe Eestis.
Saarlased ütleksid :KENA
Mingi vana Honda/Kawa veljed? Suppordid ongi eespool harki?
edu
Veljed on Sportsteri omad (mõlemad esimesed), supordid on pandud ette, sest vanasti kasutati kiirestsõitmisel sellist lahendust, et pidurit jahutada - vähemalt naised saunas rääkisid nii.
Paar aastat hiljem kui "vanasti" saadi aru, et kui amordi ees olev support lahti tuleb, siis ta lendaks minema ja tõsteti tahapoole ringi - jälle NSR jutt muidugi
AGA tegemist on väga ilusa rattaga, isegi mina kes cafedest palju ei arva, tahaks sellist endale
Kuidagi väga täpselt näituste ajaks.
Aga selliste lenksulülitite vastu oleks huvi?
Ma ei tea, kas see on siit juba läbi käinud, aga selline tore ehitaja on:
http://www.marcomatteucci.com/garage/index_eng.html
Klõpsake "motorcycle" peal, sealt näeb galeriisid. Mõni on ikka ulmeilus ratas välja tulnud.
Hetkel on disainitud visuaalselt võimalikult minimaalseks, seega jah, nõuab avade puurimist. 12 mm avad lülitite taha ja M5 ava kinnitamiseks.
Kevadekuulutaja
Minu kaua hoitud cafekas on müügiks. Senikaua aga naudin ise sõitu - mõnus väle ja kompaktne tsikkel linnaummikute üle naermiseks!
Täpsema info leiad müügikuulutuste alt ja siis: https://www.auto24.ee/used/1734556