GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Vasta
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Smm »

Väljalase tuleb originaal?



Naist kiida hommikul, ilma õhtul!

Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Oh ei! Kollektor on mingi tundmatu ebay leid mille aretasin külge. Titaanist ja jämedatoruline. Aga kuna selle Y-pipe ei sobi, teen rosterist uue tüki ja vean pütini välja. Korralikku pütti oleks ka vaja, kuid sellega on aega ja rosterist isetehtud pütt ei sega esialgu sõitmist vaatamata sellele, et on veits raskem kui võiks.

GSXR1100W originaal väljalase (kolle + 2 pütti + vahetorud) kaalub mingi 20kg!!Pilt

Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Smm »

Pilt
Pilt

Ajasin täna garaazist välja. Lenks on harjumatult lai aga sõita on mugav :)

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas villy »

Smm kirjutas:

Ajasin täna garaazist välja. Lenks on harjumatult lai aga sõita on mugav :)

Kuidas nii väikseid pilte saab teha :) Tahaks ikka lähemalt ka näha! :bsmile:

Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Smm »

https://www.dropbox.com/s/u627bl1yrub8a ... 9.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/i7k0hm1hc1jbc ... 8.jpg?dl=0

Tegeleda tuleks veel kosmeetilise poolega aga sõitmist otseselt ei sega miskit :-)

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas cossie »

[youtube][/youtube]


Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Kaks 2. gen õlipõletajat müügis, 750 ja 1100. Uuema otsa mudelid, täisoriginaali pole mõtet loota, kuid ütleme nii, et asja saaks. Omal pole ruumi ja raha, aga ehk keegi teine tunneb ka, et midagi sellist on täielikust õnnest puudu?

http://www.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=1960715

http://bike.motors24.ee/vehicles/445107 ... -1992.aspx

Loodan, et rattad lihunike kätte ei satu... päris esimese generatsiooni mudelit rikkumata kujul mina eestimaa pinnal ihusilmaga näinud ei olegi näiteks!

Kasutaja avatar

t2g
Postitusi: 353
Liitunud: 13 Dets 2006, 20:35
Tsikkel: zx6r suure R-iga

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas t2g »

olen ka kunagi sellist ratast omanud ja võib olla isegi ,et üks väheseid mida igatsen, ehk ka sellepärast ,et veetsin temaga arvan ,et sadu tunde koos garaažis :D sain ta kastide sees ja lahtise mootoriga, tegin mootorile korraliku remondi ja värvisin ´terve ratta üle :) käis edasi ja mind tehniliselt alt ei vedanud peale seda kordagi... ise olin siis muidugi ka 18-19 ja eks see edasimineku mälestus ka tänu sellele võib-olla värvilisem :D

leidsin ka ühe pildi kus ratas oli peaaegu valmis
Pilt


Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Huvitav, kui palju vanemaid sukisid kokku saaks, kui GS, GSX, GSF, TL seeria ratastele mingi meet orgunnida?

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Mis aastakäikudest räägid?

フーリガン

Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

GS ja GSX tüüpi õhkjahutusega rattad (suht eranditult pre-90 kaup), GSXR 84-95 (1100 puhul kuni 98), Bandit kvalifitseeruks ka kui on õlijahutusega. TLS ja TLR sobiks ka gruppi, kuna on mõnes mõttes omamoodi rattad.


Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Inspireeritult suure läbisõidu teemast leidsin ühes teises foorumis ühe teise teema. Long live the GSX-R!
http://www.gixxer.com/forums/15-oil-coo ... r750l.html

Kui palju teie vanakooli Suzukid sõitnud on ja palju õli võtavad? :)

Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Smm »

Minu omal 93 kellal ja õli võtab välba kohta maksimumist miinimumini.

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!

Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Sul mootor vahetatud ei olnud, või ajan kellegagi segamini?

Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Smm »

Mina pole vaheuanud...

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Smm »

Kas laadimispinge 14,5-15v 3500 pöörde juures on normaalne?

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas pühak »

15v on minu arust palju. 14,5 suht ülempiir nagu.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

SHOT
Postitusi: 75
Liitunud: 27 Juul 2014, 10:31
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas SHOT »

Keegi kogenum ehk aitaks... Otsid oma rattale kolvirõngaid. Peame siin ühe kolleegiga dialoogi. Tema kirjutas siis nii: Please note that the N/P and R/S models for GR7BB Suzuki use different piston rings.
Mida põrgut see N/P või R/S tähendab? Kuidas ma endale need päris õiged rõngad saaks? Ma vaatan, et ilm juba päris kenda, saaks sissesõitu hakata tegema :D :ner:


Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

N - 1992
P - 1993
R - 1994 (750 tulid siis plokikaane ja raami vahele ka kinnitused)
S - 1995(sama 1100 kohta)

Kolvid on ka teised. ;)

Mul must suksu ikka seisab garaazis... keegi omale vist ei taha, mis teen sellega? :roll:


hautz
Postitusi: 2
Liitunud: 13 Mär 2007, 17:07

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas hautz »

Ehk oskab keegi öelda kuidas käib 96a gsx 750 93kw klappide reguleerimine. Kas on hüdrotõukurid või vaja reguleerseibidega paisuvahed paika panna?

Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas cossie »

Hüdrotõukurite kohta ei oska öelda, kas üldse mootorratastel kasutatakse. Üldjuhul ikka kruvika ja mutrivõtme lahendus või seibidega.

Kui jutt käib gsx-R 750 siis on seibidega. kuni 1995 oli veel ''slingshot'' raamiga, 1996 oli juba SRAD (ei liigitu enam antud teema alla) ja sellel on sama lugu.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas yeekim »

cossie kirjutas:

Hüdrotõukurite kohta ei oska öelda, kas üldse mootorratastel kasutatakse. Üldjuhul ikka kruvika ja mutrivõtme lahendus või seibidega.

.....

Kasutatakse(kasutati) ikka, Hondad, suured Kawad jne

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Klapiregull käib seibidega, mingeid hüdrotõukureid ei ole. Tegevus on iseenesest lihtne, aga nõuab protsessi mõistmist enne tegemist. Vaja lisaks lehtkaliibrile ka kruvikut, nt. 0-25 mm.
SACS mootoreid on kahte tüüpi, nii kruvi kui seibiga reguleeritavaid, seejuures nende puhul on ka seibimootorid reguleeritavad nukkasid eemaldamata. Uuematel sõrmkübaratega mootoritel (W, SRAD, K jne) tuleb nukad maha võtta.

Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas cossie »

KAAS OLEMAS

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”