GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Moderaator: Moded
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Kas nüüd mina olen loll või on lihtsalt halbade juhuste kokkulangevus. Mõõtsin täna uuesti 2-3 piibu vahelist takistust. 15,26 kilo ohmi 1-4 vahel ilusti 37 kilo ohmi. Sudisin juhtmeid ja mis pidi ma ka ei mõõdaks tulemuseks on ikka 15,26 kilo ohmi 2-3 vahel. Võtsin ka piibud juhtmetelt otsast ja mõõtsin otse juhtmete küljest ja ikka 15,26. Proovisin ka uuesti juhtmeid süütepooli taha panna aga tulemus ei muutu.
Karpasid ma esimese hooga ei kahtlustaks, sest kõik düüsid käisin ma peene traadiga üle ja ka ujuki kambrid said ilusti puhtaks kõigil kapradel, lisaks said kõigil karpadel tühikäigusegu reg. kruvid keeratud täpselt manuaalis ette nähtud default olekusse ja kõigil ühte moodi.
Vahetan süütepoolid omavahel ära ja kui kolmas silinder hakkab tööle, siis hakkan uut süütepooli otsima. Homme õhtul teen proovi, siis rohkem aega jebida.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
ma ei viitsinud vanadest postidest uurida aga kas karpadesse remontkomplektid ja uued ujukinõelad said sisse? Ja mis õhufilter sul seal siis on koonused või, et airboxi enam pole?
Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Kõik on originaal (õhufilter koos kopsikuga). remondi komplekte pole pandud kui pead silmas neid http://www.ebay.de/itm/4x-Vergaser-Repa ... 565c8e7cbe sest kõik tihendid kaasa arvatud see ujuki klapp või nõel või mis iganes selle nimi ka pole on korras/kulumata.
Kui karpad olid lahti laual, siis vaatepilt oli viisakas, düüsid käisin kõik üle peale mida hakkasid varem mitte töötanud 1-4 silinder ilusti tööle. Korraks tundus ka et kõik neli töötavad ilusti (kaasa arvatud 3) aga kuna kolmanda silindri küünla juhe oli nibin nabin ulatuv, siis vahetasin kõigil neljal juhtmed. Peale mida jäi kolmas silinder puterdama. Olen püüdnud mõõtes ja vahetades komponentide asukohti välistada erinevaid vigu aga pärast viimast tänast proovi tundub, et on lihtsalt ebaõnn ja süütepool on kas kätte ära surnud või ma olen piisvalt lammas ja ei mõista juhtmeid ilusti sinna külge panna. Homme kui on rohkem aega vahetan 1-2 süütepooli oma vahel ära ja vaatan mis siis saab. Loobusin mõttest vahetada vaid 2-3 süütejuhe, sest kui pooli mõõtmine andis juba vea ei saa mürki võtta et ka üks kahest pooli väljundist 100% töötab, seega vahetan pooli 1 taha 2-3 ja pooli 2 taha 1-4, teades et pool 1 töötab kindlasti.
Aga ikkagi, mis te olete toppind sinna klapikambrikaane tuulutuse ette kui olete paigaldanud koonus filtrid? http://www.ebay.co.uk/itm/Universal-12m ... 5406dddb73 Midagi sellist?
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Probleem on siiski vist kolmandas karpas, mitte süütepoolides. Eile oli veidi viitsimist ja vahetasin süütepoolid omavahel ära, ning viga jäi sama. Mis enne oli 1 ja 4 sellest sai 2 ja 3 ning vastupidi.
Kui õhtul viitsin kakun karpad maha jälle. Üldse ei tahaks seda teha, sest jube n**s töö on nende kätte saamine ja pärast tagasi tuppimine. Iga korraga läheb tahtmine originaal õhufilter välja vahetada aina suuremaks.
Mis nende viimase lahtivõtmise juures valesti võis minna? Miks ta tatistab kolmanda silindri küünla märjaks. Liiga rikas segu tühikäigul? Seda ma saan ju ilma karpasid maha kakkumata kruttida karpade alt sellest idle mixture screwst. Ehk et kui on liiga rikas, siis peaks seda kruvi lahti poole keerates probleem kaduma? Mis veel. Ujuki tase võib rolli mängida? Rohkem asju ma ei näppind neid lahti võttes. Et ma enam rohkem neid maha ei peaks kakkuma ja laiali, siis mis asjad veel üle vaadata kui ta mul laual juba on?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Kas ujukinõela pesade O-ring tihendid on vahetatud. See enamlevinud põhjus üleuputamiseks ja seda ei osata kontrollida. Nõelad ja pesa võivad olla 100% korras aga kui pesa tihend laseb mööda, siis ei ole korras klapisüsteemi komponentidest lihtsalt kasu.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Ei ole vahtutaud ühtegi tihendit. Kui mina lahti kakkusin, siis kõik tihendid tundusid terved ja kasutuskõlblikud. Et ma õigesti aru saaks, siis ujukinõela tihendite alt pead sa silmas Seda o-ringi ja selle pesa o ringi kuhu ka pildil olev nõel sisse istub? Ujuk ja see pesa istusid minu mäletamist mööda suht tihkelt oma kohale.
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 06 Veebr 2014, 11:23
- Tsikkel: xjr 1300
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Küünlaid oled proovinud vahetada? Omal oli suht sama saaga käsil. Vahetasin piipe, kakkus mitu korda karpad maha ja puhusin läbi. Lõpus selgus, et üks küünal oli defektne.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Olen vahetanud küünlaid, st. tõstnud neid ümber veidi, ei andnud efekti.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Hurt kirjutas:Liiga rikas segu tühikäigul? Seda ma saan ju ilma karpasid maha kakkumata kruttida karpade alt sellest idle mixture screwst. Ehk et kui on liiga rikas, siis peaks seda kruvi lahti poole keerates probleem kaduma?
Kui see idle mixture screw asub silindri pool segusiibrit (keeratakse kütuse kogust) siis lahjemaks reguleerimine käib SISSEpoole keerates, kui aga õhupuhasti pool segusiibrit (reguleritakse õhku) siis VÄLJApoole keerates.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 18
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 19:34
- Tsikkel: suzuki gsxr 7/11 ja tonnine k1
- Tänanud: 1 kord
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
nokitsesin kah oma ratta kallal
http://album.ee/node/28736161/50341589
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
kuubikuhull kirjutas:nokitsesin kah oma ratta kallal
http://album.ee/node/28736161/50341589
ilus, nullist tegid ise?
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 18
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 19:34
- Tsikkel: suzuki gsxr 7/11 ja tonnine k1
- Tänanud: 1 kord
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Mis materjal ja kas mingid sõelad ka sees on?
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 18
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 19:34
- Tsikkel: suzuki gsxr 7/11 ja tonnine k1
- Tänanud: 1 kord
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
toru ja flantsid on roostevaba 316l. Sõelasi alguses ei pane
enne keevitamist http://album.ee/node/28736457/50341589
Keevitatud sisegaasiga
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Ei jõudnudki eile väga kaugele. Õhtul tuli Tartus jube sahmakas vihma. Kolmanda karpa idle mixture screwd keerasin veidi aga see ei andnud mitte mingit tulemust. Manualis on kirjas Pilot screw PRE-SET (1 1/2 turns back). Kinni ja poolteist pööret tagasi? Tühikäigul tiksudes lonkab ja kolmanda silindri leegikas ei lähe soojaks, küünal eemaldada siis on see lihtsalt märg. Pöördeid anda, siis töötab ja ka leegikas läheb tuliseks. Keerad korraks peale ja lased lahti siis käib mootor 2-3 seki ühtlaselt ja hakkab jälle lonkama, ning 3 silinder kukub tagant ära. Kas karpadest tiksub tühikäigul kütust rohkem peale kui tohiks ja see ei põle lihtsalt ära, ning jätabgi küünla märjaks? Ehk, et ikka mõni o-ring vajab vahetust nagu Neeme soovitas?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Tee siis lihtne katse. Pane tsikkel käima ilma õhukopsikut ühendamata. Nii, et näed visuaalselt silmaga karpade sisselaskeosa ja siibreid. Kütust annad peale pisikesest doonorpaagist ja kui töötava mootoriga on näha, et ühest karpast kütust justkui purskub üles ning teised on õrnalt niisked, siis on selge, et ühest ujukikambrist tuleb mingil põhjusel bensiini kordades rohkem kui vaja. Siis on kindel, et paigast ära on kütusetase karpas ja põhjus kas korduvalt mainitud O-ringis või ujukinõelas või ujukinõela asendis.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
[youtube][/youtube] On seda õhufiltri poolt näha? Kui gaasisiiber on suletud asendis ja kütus peaks liikuma mööda pilot jeti. Õhufilteri kopsik on raamivahel ja ma pole üldse kindel, et ta väga kerge vaevaga sealt ära käib. Kui ma seda illustratiivset videot vaatan, siis tundub, et viga on kütusetasemes karburaatoris. Tase on liiga kõrge ja pilot jetist imetakse liiga palju/kergelt kütust. Kui o-ring ei peaks või nõel ei sulgeks kütuse pealevoolu, siis loogiliselt hakkaks ju ülevoolust kütust välja ajama? Pigem on ikka ujukitase paigast ära, st. ujuk sulgeb liiga hilja ja laseb tasemel tõusta liiga kõrgele.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Ma püüan selgitada seda, kuidas sa ise aru saaksid, et midagi on mäda kütusetasemega. Oma silmaga näed sa kõige paremini. Ei usugi, et see õhukopsik lihtsalt ära käib aga selle moodusega näed silmaga ära, kas kütust lahmatakse silindrisse või doseeritakse mõistlikult. Sul kestab probleem juba kuude viisi ja mõistlik on see teha üks kord ja korralikult ära veendudes kui neid karpasid lugematul arvul kordi maha ja lahti võtta. Varsti ei ole seal enam ühtki kruvi ka võimalik keerata, sest kõik on nii mitu korda lahti kokku käinud. Ujukitase ei lähe ise paigast ära kui seda keegi ei näüi või nõelasid valesti tagasi ei pane. kas nõelavedrud on üldse elus või on kinni või liiga lohvkad?
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 1802
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Hurt kirjutas:Tühikäigul tiksudes lonkab ja kolmanda silindri leegikas ei lähe soojaks, küünal eemaldada siis on see lihtsalt märg. Pöördeid anda, siis töötab ja ka leegikas läheb tuliseks. Keerad korraks peale ja lased lahti siis käib mootor 2-3 seki ühtlaselt ja hakkab jälle lonkama, ning 3 silinder kukub tagant ära. Kas karpadest tiksub tühikäigul kütust rohkem peale kui tohiks ja see ei põle lihtsalt ära, ning jätabgi küünla märjaks? Ehk, et ikka mõni o-ring vajab vahetust nagu Neeme soovitas?
Kõlab küll väga sedamoodi, et ujukiruumis on tase liiga kõrge. Mu gixxef tegi korra umbes täpselt samasugust nalja selle erinevusega, et seisma jättes tuli lomp alla. Ilmselt oli mingi puru ujukinõela vahele läinud.
Aga lisaks õhufiltri poolt käimise ajal sisse piilumisele on võimalik ka läbipaistva toruga reaalset ujukiruumi taset mõõta. Umbes nii:
http://www.justanswer.com/motorcycle/27 ... tting.html
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
StreetMoto kirjutas:Ma püüan selgitada seda, kuidas sa ise aru saaksid, et midagi on mäda kütusetasemega. Oma silmaga näed sa kõige paremini.
See, et ma üldse midagi sealt õhufiltripoolt vaadatuna näen jääb mulle arusaamatuks. Mul pole karpasid reaalselt silme ees aga kui mälu mind ei peta siis õhufiltri poolt sisse vaadatuna peaks mulle vastu vahtima mustast plastikust siiber ja sellest veel ettepoole (silindrite poole) jääb pronksist liblikas mida sa siis gaasitrossiga liigutad. Kui ratas käib tühikäigul on ju mõelmad all või suletud asendis ja selle jutuubi video põhjal saan ma aru, et pilot jetist doseerimini käib kõige ees. Aga kui sa väidad et on näha, eks ma õhtul proovin.
See läbipaistva voolikuga taseme mõõtmine pole ka paha mõte.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Sina kipud remontima foorumiinfo ja teoreetiliste piltide alusel Mina näen neid situatsioone päevast päeva teeninduses. On lihtsamaid olukordi ja remonte ja on ka neid, millega peab maadlema mitu päeva ja teinekord mitu kordagi tegema. Iga tehtud töö annab mingi kogemuse juurde. Jagan soovitusi selleks, et teised ei peaks ise mitu korda tegema, vaid saaks ühekorraga kõik asjad kontrollitud ja põhjuse leitud. Kui mootori käima paned, siis näed õhufiltripoolsest karpalõõrist, kuidas kütust alt ujukikambrist võetakse. See siiber hakkab kohe üles-alla pendeldama ja liblika keerad sa ka gaasi keerates lahti. Kui ühest hakkab kütust pritsima oluliselt rohkem kui teistest, siis on põhjus teada.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Seoses sellega, et mul on juba kaks gikserit ning garaazis ruumi vähe, otsin kedagi kellele pärandada oma üleliigseid gondlijuppe, tulesid, raamitükke ja muud nodi võileiva hinna eest!
Osad siis ratastele 92-95 750W ja 93+ 1100W, leidub nii plasti, alumiiniumit kui mootoriosi ning niimõnigi asjandus võib sobida ka teistele ratastele.
Pole ruumi enam liikudagi lihtsalt!
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Hurt kirjutas:StreetMoto kirjutas:Ma püüan selgitada seda, kuidas sa ise aru saaksid, et midagi on mäda kütusetasemega. Oma silmaga näed sa kõige paremini.
See, et ma üldse midagi sealt õhufiltripoolt vaadatuna näen jääb mulle arusaamatuks. Mul pole karpasid reaalselt silme ees aga kui mälu mind ei peta siis õhufiltri poolt sisse vaadatuna peaks mulle vastu vahtima mustast plastikust siiber ja sellest veel ettepoole (silindrite poole) jääb pronksist liblikas mida sa siis gaasitrossiga liigutad. Kui ratas käib tühikäigul on ju mõelmad all või suletud asendis ja selle jutuubi video põhjal saan ma aru, et pilot jetist doseerimini käib kõige ees. Aga kui sa väidad et on näha, eks ma õhtul proovin.
See läbipaistva voolikuga taseme mõõtmine pole ka paha mõte.
Mul oli 91 aasta 7.5 gixxeril sama jama, kakkusin neid karpasi maha julgelt 5 korda päevas, lõpuks ostsin factorypro stage 1 kit'i ja kõik laabus, kaevud ja nõelad olid nii läbi, et enam korralikult segu paika ei saanud. Ebays 50-70 euri.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Teadmiseks teistele samasugustele uugudele nagu mina, kes tahavad foorumi nõuannete najal midagi teha ja ehk on liiga altid ning tegustevad enne ja mõtlevad pärast.
Kes soovivad kodus karpasid sünkida ja kellel on vaakumkraan paagil. Neljandast sisselaskest tuleb vaakumvoolik ja läheb kraani. Hea mõte on see enne sünkimist pimedaga sulgeda, muidu nikastate ajud paigast mõeldes, miks te ratast ühtlaselt käima ei saa. Manualis pole sellest juttu millegi pärast. Jebisin enne selle avasatmist tubli tunni ja ratas reageeris "sünkimis kruvide" keeramisele väga kummaliselt, pöörded kargasid lampi lakke jne. Peale vaakumvooliku pimedaga sulgemsit kargas 4 silindri küljes oleva kella näit lakke, rehuleerisin 3 ja 4 paika (1 ja 2 olid juba paigas) ja siis 1,2 ja 3,4 ja nüüd käib masin nagu kulda.
Tagantjärele tarkus aga kas ei võindki viga olla selles? Et alguses 4 silinder ei töötand korralikult. Foorumi abiga kahtlustasin umbes düüsi, hiljem puuduvat sädet ja karpade uputamist jne. Eks targemad oskavad täpsemalt öelda aga tundub loogilisena.
Ühesõnaga mure nüüdseks murtud ja reguleerimine ise ülimalt lihtne. Ühtalsi kui kellelgi on soovi ise pusida, siis mul on olemas Carbtune 2 koos kõige vajalikuga ja võin seda sümboolse summa eest laenata.
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 06 Veebr 2014, 11:23
- Tsikkel: xjr 1300
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Hurt kirjutas:Teadmiseks teistele samasugustele uugudele nagu mina, kes tahavad foorumi nõuannete najal midagi teha ja ehk on liiga altid ning tegustevad enne ja mõtlevad pärast.
Kes soovivad kodus karpasid sünkida ja kellel on vaakumkraan paagil. Neljandast sisselaskest tuleb vaakumvoolik ja läheb kraani. Hea mõte on see enne sünkimist pimedaga sulgeda, muidu nikastate ajud paigast mõeldes, miks te ratast ühtlaselt käima ei saa. Manualis pole sellest juttu millegi pärast. Jebisin enne selle avasatmist tubli tunni ja ratas reageeris "sünkimis kruvide" keeramisele väga kummaliselt, pöörded kargasid lampi lakke jne. Peale vaakumvooliku pimedaga sulgemsit kargas 4 silindri küljes oleva kella näit lakke, rehuleerisin 3 ja 4 paika (1 ja 2 olid juba paigas) ja siis 1,2 ja 3,4 ja nüüd käib masin nagu kulda.Tagantjärele tarkus aga kas ei võindki viga olla selles? Et alguses 4 silinder ei töötand korralikult. Foorumi abiga kahtlustasin umbes düüsi, hiljem puuduvat sädet ja karpade uputamist jne. Eks targemad oskavad täpsemalt öelda aga tundub loogilisena.
Ühesõnaga mure nüüdseks murtud ja reguleerimine ise ülimalt lihtne. Ühtalsi kui kellelgi on soovi ise pusida, siis mul on olemas Carbtune 2 koos kõige vajalikuga ja võin seda sümboolse summa eest laenata.
Seleta natuke lähemalt. Mis tähendab pimedaga sulgemine? Ma enda tsiklil pidin vaakumvooliku üldse eemaldama, et saaks kõikidele neljale karpale sünkimisvoolikud külge panna. Kas gixxeril on vaakumvooliku ühendus eraldi nendest avadest kuhu sünkronisaator ühendub?
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Gixxeril on sünkimise jaoks nipplid karpade peal, vaakumkraani ots on neljanda sisselaske kummi peal.
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 06 Veebr 2014, 11:23
- Tsikkel: xjr 1300
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Margusxx kirjutas:Gixxeril on sünkimise jaoks nipplid karpade peal, vaakumkraani ots on neljanda sisselaske kummi peal.
Selge. Tänud.
-
- Postitusi: 159
- Liitunud: 29 Jaan 2012, 12:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Keegi nukkvõlli ketti pingutamise kohta oskab soovitusi anda? Päris paari poldi keeramisega hakkama ei saa vist ? Selline seade peaks peal küll olema nagu CCT, aga pole kunagi ise puutunud, ega sellist tööd teinud.
Tsikkli töö ajal on häriv tärin, eriti normaal pöörete juures ja kui kaas mahalasta.
Klappivahed sai just üle vaadatud kõik olid OK.
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Tavaliselt on õli ja vesi giksudel pinguti automaatne.
Kui sul on SRAD, siis neil pinguti tüüpveaks ning võib-olla kellegi eelmise poolt pandud manuaalne, samas ketihäält teeb ka pekkis originaal, millega sõita ei soovita.
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Pekkis originaali annab ka kruvikaga veidi kaasa aidata, aga see rohkem hädaabi variant.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.