GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Smm »

Kellelgi esipiduri piduritule lylitit ei vedele?

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Plaanis nädalavahtusel oma 91A 750 GSX-R klapivahesid kontrollima hakata. Enne aga mõtlesin, et küsin siit nõu ja et kas ma olen
töö kõigist ettappidest õigesti aru saanud. Kui ma ei eksi, siis 91a. rattal peaks olema reguleerimine seibidega, nii andis
kiire googeldus välja. Varasematel mudelitel (enne 90a.) käis reguleerimine mutrivõitme ja kruvikeeraja abil.
Nii siis. Aluseks võtsin http://everythinggsxr.com/pdf/katana600-750_88-97.pdf selle manuali Lk.24-25
Klapikambrikaan maha, generaatori katte maha, keeran väntvõlli kuni märgid A ja B (joonis 5.5) on kohakuti, lisaks peaksid märgid nukkvõllidel olema suunatud
välja poole ja tasa tihendipinnaga (joonis 5.6a). Sellises asendis kontrollin 1 sisselaske ja väljalaske, 2 väljalaske ja 3 sisselaske klappide vahed,
mis peaks jääma sisselaskel 0.10-0.20 ja väljalsekel 0.15-0.25 piiridesse.
Edasi keeran väntvõllil täistiiru ja uuesti märgid A ja B kohakuti(joonis 5.5) kuid nüüd peaks märgid nukvõllide peal olema suunatud
üksteise poole. Sellises asendis kontrollin 2 sisselaske, 3 väljalske ja 4 sisse ja väljalske klappide vahed.
Kui mõnel klapidest on vahe suurem kui lubatud, siis vajavad need reguleerimist. Mõõtes märgin üles kõikide klappide vahed,
et hiljem oleks mille alusel arvutada reguleerseibide paksusi. Peale reguleerimist kontrollin uuesti kõik vahed üle ja kui on lubatud piirides
läheb masin kokku. Seibe vist saab suvalisest motopoest osta/tellida? Vahetama peaks vist ka klapikambrikaane tihendid.

Olen ma õigel teel?

Teine küsimus. Kui mul juba on klapikambrikaas maas kas siis oleks mõtet ka kontrollida mootoriketi seisukorda ja kuidas seda teha?
Samas manualis on seda vist ka põgusalt kirjeldatud. Lk.60 joonis 10.24a , et kui märgid on paigas nii nagu joonisel, siis minu rattal peaks jääma 21 lüli pulka märkide 2-3 vahele?
Ja mis siis kui kett on venind?

Olgu lõppu veel öeldud, et klapivahesid ei hakka ma kontrollima, mitte selle pärast, et mul oleks räme igav ja mitte midagi muud teha vaid selle pärast, et töösooja mootoriga on lagin päris suureks kasvasd, külmast mootorist ma parem ei räägikski.

Igasugused nõuanded ja näpunäited, soovitused on tere tulnud. Peale selle, et mine vii töökotta.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas cossie »

Parem kui otsiksid konkreetse mudeli service manuali välja kuskilt. Selles sinu toodus on jube palju mudeleid koos ja jutt läheb veits segaseks kätte, aga saab hakkama, oled tekstist õigesti aru saanud küll. Edu :bsmile:


Märtt
Postitusi: 211
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 25 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Märtt »

Tervist

Otsin GSXR 750 (1991 a - M) bensiinipaagi kraani või siis soovitust, mida alternatiivselt kasutada saaks selle paagi puhul. 1100sel peaks vist ka sama paak olema.

Tänud!

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Kui eemaldasin geneka katte, et saaks märgid paika keerata klapivahede kontrolliks, siis vaatas mulle vastu sealt veidike õli. Mitte päris nii palju, et oleks midagi suisa välja vooland aga kate seest ja kogu kopsiku alune oli märgatava õlikorra all.
See vist pole normaalne? Vända simmer lekib?

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas cossie »

paremapoolse küljekaane taga on veidi õli täiesti ok, minu teada juba tehase poolt nii tehtud et see majandus seal natuke libe püsiks

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Nii siis. Jõudsin oma järjega nii kaugele, et 16 klapist 4 on lubatust suurema vahega ja 4 on lubatud maksimaalse vahega. Mõtet oleks vist kõik mõõtu ajada kui juba nii kui nii reguleerima pean hakkama? Töös tekkis ka väike tõrge, sest ma pole kindel kas ma õigesti aru sain sellest kuidas vanad seibid kätte saan, et need uutega asendada. Pean ma seibide kätte saamiseks eemaldama nukkvõllid, et nookurid saaks piisavalt üles nihutada ja vanad seibid kätte?

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Kõige lihtsam on nukad maha võtta, kuid võid üritada ka klappi lahti suruda, et seib niisama kätte saada - viimane on kahtlase väärtusega ja toimib lihtsamini "shim on bucket" tüüpi klapiajamiga kus nukk jookseb seibi peal ja vastav tööriist on olemas.
Nukaketi soovitan igal juhul vahetada (üle 20 aasta vana ratas, kui suur ikka saab olla võimalus, et odonäit õige ja mootor nagu uus), lahtine needitav kett maksab mõnikümmend eurot...
Kuigi need mootorid on tugevad ja kannatavad peale eluaegset korralikku hooldust piitsa veel ka 250 kilose läbisõidu juures...

Vahed, mis valed, kirjuta võimalikult täpselt üles ning vaata, mis seibid nendel klappidel on. Kui õnnestub vahetada mõnede klappide seibid omavahel ära, võid pääseda vähemate seibide ostmisega. Sebi omale 0-25 mm kruvik (kasvõi osta.ee-st mõni 3-eurone, kui suudad selle töökorda kontrollida ja vajadusel teda nõksu kalibreerida või lugemisveaga arvestada mõõtmisel), sellega saad seibe täpselt mõõta, nihik on selle töö jaoks nagu kellassepale kuvalda (odavad diginihikud on kusjuures veel hullemad, kui tavalised).

Genekas on sellel rattal eraldiseisev, mootori otstes on vaid starteriülekande kaas (vasak külg) ja süütelugeja kaas (parem külg). Geneka kaant eemaldades leiad sa sealt vaid tolmuse tableti, harjad ja mõned jooted, mingit õli seal küll olla ei saa.

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

kurikristjan kirjutas:

Geneka kaant eemaldades leiad sa sealt vaid tolmuse tableti, harjad ja mõned jooted, mingit õli seal küll olla ei saa.

Mõeldud oligi paremal pool asuvat "süütelugeja kaant", kuna ma täpseid termineid ei tea, siis sai manualist nimetus visatud google translate. Ühesõnaga märkide paika ajamiseks kasutasin ikka õiget kohta nagu manul ütles.

kurikristjan kirjutas:

Kõige lihtsam on nukad maha võtta, kuid võid üritada ka klappi lahti suruda, et seib niisama kätte saada - viimane on kahtlase väärtusega ja toimib lihtsamini "shim on bucket" tüüpi klapiajamiga kus nukk jookseb seibi peal ja vastav tööriist on olemas.

Ehk siis kõige pealt eemaldan ketipinguti, et nukaketilt pimge maas, see järel ülevalt see hammasratta kronstein, seon keti külge mingi traadi ja kinnitan selle kuskile, et kett mootorisisse ei kukuks edasi võtan nukad maha ja asun seibe mõõtma?

Kellelgi manuali pole konkreetselt minu rattale 91a 750 GSX-R? Selles manualis, mis mul on liiga palju mula teistest ratastest, samas ebay-s tuhlates olen leidnud vaid seda sama haynese manuali aga paberkujul.

kurikristjan kirjutas:

Nukaketi soovitan igal juhul vahetada (üle 20 aasta vana ratas, kui suur ikka saab olla võimalus, et odonäit õige ja mootor nagu uus), lahtine needitav kett maksab mõnikümmend eurot...
Kuigi need mootorid on tugevad ja kannatavad peale eluaegset korralikku hooldust piitsa veel ka 250 kilose läbisõidu juures...

Vat sellega on nii, et kett ise ei maksa jah kuigi palju (suurusjärk 30-40 euri) küll aga pole mul vahendeid neetimiseks. Olen küll veoketti neetind "torni" ja haamriga ning tulemus jäi väga viis aga nukaketti ma ei tea kas saab ja ei julge sellisel moodusel neetida. Neetija ise maksab kaks keti hinda ja kui ma kasutan seda 10 aasta jooskul 2 korda, siis ma ei usu et see eriti arukas investeering oleks. Kui üritasin motopoest neetijat laenata, et nende endi käest ostetud kett ära neetida, siis öeldi kindel ei. Olin nõus tagatisraha jätma ja nagu ikka vastutama täiel määral aga ei usaldatud või ei tahetud anda igal juhul ei viitsind väga kaubelda ka, sest olin enne veoketti haamriga neetind ja teadsin et saan sellega hakkama. Nii et nukaketi jätaks vana, sest tundub et see pole ülemäära kulunud. Oli ilusti pinges, ülemine nukamärk ja alumine vända märk olid mm pealt seal kus peavad, kett ise ja ülemine hammakas nägid välisel vaatlusel välja väga viisakad ega polnud kuskile vastu käinud/kulund jne. Ratta läbisõit on odo järgi 80k või siis 180K ühesõnaga ei tea ja väga ei huvita ka. Vana "raibe" saigi selle pärast muretsetud, et oleks hobikorras näpud õlised ja avardaks veidi silmaringi. Kui lapsed juba piisavalt suured, et saab naisega jälle matkama hakata, siis ostan "uue ratta" kõrvale, mida esinduses hooldusraamatu alusel hooldada.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas cossie »

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

See on varuosakataloog.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-Factor ... 2c686ae046

See vist pole ka õige asi? Supplementary Service manul

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas cossie »

siit foorumist oled service & repair manualide alt otsinud? Ma olen oma igale rattale lõpuks leidnud, annab ikka otsida teinekord


henrij
Postitusi: 167
Liitunud: 09 Mär 2011, 12:46
Tänanud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas henrij »

Hurt kirjutas:

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-Factor ... 2c686ae046

See vist pole ka õige asi? Supplementary Service manul

Vaata selle teema esimesele lehele. Kui hästi otsid siis leiad ka õige manuali vast :bsmile:

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Sai veidi manuali uuritud ja ma ei tea kuidas teiste aastakäigu ratastel nookurite alt seibe kätte saab aga minu masinal on nookurid külje peale nihutatavad. Nendel klappidel, mille vahesid saad mõõta (olenevalt märkidest), saad ka nookureid külje peale nihutada ja seibid saab taldrikute seest kätte magnetiga.
Mõõtsin vanad üle ja päris paljusid saan ära kasutada, nende asukohta ümber mängides. Homme hakkan puudu olevaid suurusi otsima, tahaks loota, et neid ei pea kuskilt teiselt poolt maakera tellima hakkama vaid saab otse letist.

Nii, et kes siin ees pool soovitas nukkasid maha kakkuda. :bsmile:

Korralik manual on kõige alus, sest erinevatel ratastel on erinevad lahendused.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Täpselt 1 seib jääb puudu. Tartus hoovis olid kõik tellimisel ja nädal, depoost sain enam vähem kõik üks 295 suurus seib on puudu et saaks ratta kokku panna.
Veldis ka tellimise peale. Homme kõllan Tallinna poed läbi, üks tuttav tuleb õhtul Tartu poole äkki saab kaasa haarata. Kujutan ette, et homme on kõik Tallinna poed kinni sest on Tartus exootikal.

Palju neid seibe erinevaid on? Kujutasin ette, et motopoed kes tegelevad ka remondiga, et neil on letist või töökojast kohe võtta aga näe võta näpust ei olegi. Või nohh Depoos oli kaks karpi igast eri suuruses seibe, lihtsalt seda suurust mida mul oli kõige rohkem vaja jäi üks puudu.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Smm »

Pildimaterjali ei taha juurde panna? Endalgi sama töö varsti ees...

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

t*** mai saa aru sellest seibide nussist. Miskit aastat viis tagasi maksis ma ei tea kui paljude seibidega komplekt 3k eeki Stormi kataloogis. Kas tõesti margiesindajad ei ole suutnud endale sellist investeeringut teha? On lihtsam koguaeg tehasest õiges mõõdus seibe tellida? :wack: Margiesindused mai äss...


Märtt
Postitusi: 211
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 25 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Märtt »

Kui tõesti on vaja ainult ühte tabletti õhemaks saada, siis aitab ka peenike liivapaber ja tund enda kallist vaba aega ja ongi 0,1mm maha hõõrutud. Aint, et seda lihvitud pinda nuka poole ei jäta.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Mis mõõdus (diam. ja paksus) vaja on?
Mul hunnik Kawa seibe kodus.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Diameeter on 9,5 mm. Nagu ma depoo onu jutust aru sain, siis on suht kahte mõõtu 7,5mm ja 9,5mm või oli neil aind kahte tüüpi seibe. Igal juhul mulle käivad need suuremad. Ja puudu on 295 kõrgus. Õhemaks lihvimisest ma vist loobuks. Lihtsam on Tallinnast lasta tuttaval kaasa haarata kui osta 300 seib ja seda 295 peale lihvima hakata. Ühtalsi kui kellelgi on vaja sellise suurusega seibe, siis mul on üle 1X 270 ja 3x 280 seibi. Annan nii sama ära, sest tõenäoliselt paari aasta jooksul mul neid vaja ei lähe ja aravatavasti kaovad nii sama ära muidu.

Margi esindust ma ei tea, pole veel uurind, sest olen ise tartus ja tartus vist suzuki esindust pole. On ainult peoga motopoode kes seibe sees ei hoia.

Kui kell piisavalt palju saab, siis võtan toru ja hakkan pealinna puhveteid läbi kõllama. Kui aga kellelgi siin on vedelemas sellist suurus seibi ja liigub näiteks homme exootikale, siis andku teada. Kui samal ajal ei õnnestu trehvata, siis võib ju ka kuskile boxi jätta.

Kus juures mõtlesin ka pildimaterjali peale, hetkel on veel kõik laiali ja saab teha pilte küll. Klõpsin õhtul mõned ja kirjutan juttu juurde. Ise enesest on antud protseduur ülimalt lihtne, vaja on aind korralikku lehtkaliibrit, mina ostsin rauapoest 10 euriga 0.03-1mm 32 osalise, sest sellel annab kombineerida erinevaid mõõte, mitte ei jookse lihtsalt 0.05 sammuga. Hinna vahe oli ka olematu. Muidu võib tekkida olukord kui lubatud maksimum on näiteks 0.25 (läheb vahele) 0.30 ei lähe, vahepealset mõõta ei saa, otsustad, et ok on lubatud maksumum, tegelikult aga on 0.28 näiteks. Ma ei tea kui oluline nii väike nihe mõõdust välja on aga... mina ajasin lisaks mõõtu ka need vahed, mis olid lubatud maksimum.

Ratta kokku saan, siis mõtlesin, et mõõdan huvi pärast ära ka surved silindrites. Mul on õnneks kõrval kohe üks autoremonditöökoda, mida üks tuttav peab, nii et saab sealt äkki ka vastavat riistapuud laenata. Manualis ilusti kirjas lubatud maks ja min ja kahe silindi maks erinevus. Lisaks peaks midagi välja mõtlema süütejuhtmetega. Kuidagi emased ja kanged tunduvad. Piipe eemaldades tulid paaril juhtmed tagant (ei kakkund juhtmetest, lihtsalt kuidagi lödilt olid küljes). Võib olla see on ka põhjuseks, miks tühikäigul veidi ebaühtlaselt käib. Kas lõikan pool cm juhtmelt maha ja kruvin uuesti poobu otsa, et ühendus parem saaks või vahetan üldse terves pikkuses välja. Tõenäoliselt see esimene variant kuigi need juhtmed vist terves pikkuses vahetatavad.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas cossie »

ma arvan et mõitlikum on panna juba uued piibud ja juhtmed, on endal vähemalt süda rahul. ma ostsin kunagi 1100'sele uued piibud mingi 4 euri tk ja piibujuhe oli depoos vist 3 euri meeter, see oli muidugi paar-kolm aastat tagasi


Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Klapivahe võiks siiski olla pigem lubatud tolerantsi vahepealne, maksimaalse vahe reguleeriks mina küll veidi koomale. Kuid tõsi ta on, eelistada pigem suuremat, kui pigem väiksemat vahet - las klõbiseb, kui ei põleta.

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Eile sai ka uus rehv taha pandud. Vana Maxxis Supermax oli kekskelt nulli kulund, samas äärtes veel jagus mustrit. Alla läks 170 asemel (originaalis) 180 kuna riiulist võtta oli mingi pehme seguga Dunlop, mida arvatavasti oleks pidand järgmine hooaeg uuesti vahetama, siis sai otsustatud 180 mõõduga touring rehvi kasuks.

Keegi talve jooksul oma ratast veidi ehitanud ka on? Viskate äkki mõned pildid koos jutuga kui olete. Mina ei jõudnud mitte mõmmigi teha. Sügisel oli pea ideid täis ja arvasin et jaa jaa ma teen seda ja seda ja need tellin ja kruvin külge aga läks nagu alati. Krt peaks see sügis viima kellelegi ehitada, ei ole endal seda aega võib olla olen liiga laisk ka. Ratta kallal pusisin, siis vaatasin jälle et kuradi perversne näeb see saba osa tal välja, et peaks ikka selle originaal õhufiltri ära kaotama, lisaks tahaks teha teda 1 kohaliseks, mis aga tekitab hulga probleeme kuhu paigutada kogu see mudru, mis tal saba sees plus mingi tulede lahendus vaja välja mõelda. Võib olla olekski targem viia mõne ehitaja kätte, las mürrab.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas cossie »

kuna sina oled siin hetkel kõige aktiivsem, siis tahaksime sinu rattast pilte näha :bsmile:

Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Smm »

Lõpusirge hakkab paistma. 98a R1 saba.
[kahandapilt]http://s1.postimg.org/qxqpshxj3/1235889 ... 8511_n.jpg[/kahandapilt]

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!

Märtt
Postitusi: 211
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 25 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Märtt »

https://www.dropbox.com/s/8k55aotdzxm1wuo/13110018.jpg
https://www.dropbox.com/s/kgad0cu0ty4wa12/13110020.jpg

Kunagi läks pühapäeval siduriheebel pooleks. Ilusa ilmaga ju sõitmata ei jäta. Nõndanimetatud hädaabinõu hakkas aga juba esimestel tuleristsetel vägagi meeldima ning on palju ergonoomilisem kui originaal alumiiniumist ukselink. Kindlam tunne kah, kui siduriheebli vabastamise hetkel saab 2 näpuga käepidemest kinni hoida. Kasutan siiani ja olen rahul. Kel huvi, võtku ühendust :bsmile:

materjal: 15mm polükarbonaat
töötlus: CNC ja käsilihv

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas MarekM »

kuidas selle vastupidavus on? kukub ratas kogemata küljeli ja siis krõps juurelt puruks?

フーリガン

Märtt
Postitusi: 211
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 25 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Märtt »

Polükarbonaat ei murdu nagu alumiinium - tegemist on küllaltki elastse materjaliga. Teda võib haamriga peksta ja ta ei mõrane. Samas võimaldas geomeetria teha ta kriitilisest kohast küllaltki jämeda, et heebel on lõppkokkuvõttes küllaltki jäik (ei anna muidugi võrrelda alumiiniumi jäikusega). Külili pannes ta ei puutuks mul vastu maad kuidagi, sest ta ei ulatu lenksu kabariidist ka siis üle, kui lenks risti vasakule keeratud. Isegi kui õnnetustuks temaga maad künda, peaks ta tõenäoliselt vastu kordades paremini kui alumiinium. Olen nüüdseks mingi 1000-1500 kilomeetri kanti sellega linnaliikluses liigelnud ja deformatsiooni (venimise) märke ei ole veel ilmutanud.
Alguses oli ta justkui ajutine lahendus, kuid praegu ei tahagi enam sellest loobuda. Välja näeb edevam kui vanakooli gixxeri "ukselink" ning näpule tunduvalt mugavam. Võin Tallinnas resideeruvatele huvilistele tema toimivust eksponeerida.

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas MarekM »

erinevaid värve saad ka teha?

フーリガン
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”