GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Moderaator: Moded
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Ma ei ole kindel, kas Eesti turul 15mm paksust värvilist polükarbonaati kohe saada on. Olen küll musta ja valget värvi PC materjalidega kokku puutunud, aga endal seda kohe kuskilt võtta ei oleks. Materjali importija müüb materjali 2030mm pikkuste ribadena ja ma isegi ei taha teada, kui palju ühe lingi freesimiseks vajaliku laiusega riba hinnaks kujuneks. Polükarbonaadi värvimine on samuti kahtlane mõte....
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Maini hind ka ära ja kas saad ka teistele mudelitele teha? ning kas mõlemad lingid saad teha+
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Paned edevad värvilised LED´id sisse. Saaks ka suunatuld dubleerida
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Eelmisel lehel keegi soovis pildimaterjali ja juttu klappide reguleerimisest.
Vaja läheb korralikku manuali, lehtkaliibrit (võiks olla selline, millega saab mõõta väiksema sammuga kui 0.05), nihkkaliibrit seibide mõõtmiseks, magnetit, kuuskantvõtmeid, nr.12 ja vist oli nr.19 võtit.
Kõige pealt paak maha, piibud küljest ja eest ära, klapikambrikaas maha (mina pidin eemaldama ka tuulutuse kaane, sest muidu ei mahtund klapinakmbrikaas raami vahelt välja), mootori paremal küljel olev süütelugeja kaas maha.
Tõenäoliselt ona vana omanik tihendi toppind tagasi ohtra silikooniga, algatuseks võiks ära puhastada silkoonist tihendi kokkupuutepinnad ja tihendid ise. Minul õnneks kõige hullem vaatepilt ei olnud.Veidi oli vaja vana silikooni nokkida.
Edasi võta nr.19 võti ja keera paika märgid nukkvõllidel. Keerama peab siis sellest suurest mutrist päripäeva kuni kriips, mille juures on T märk on kohakuti süütelugejaga.
Vaatad ülevalt, mis asendis on nukkvõllide märgid. Kui mõlemad märgid on suunaga välja ja tasa tihendi pinnaga, siis kontrollid 1 sisse- ja väljalaske, 2 väljalaske ja 3 sisselaske. Keerad 360´selle sama nr.19 võtmega et alumine kriips oleks samas kohas aga ülemised märgid peavad nüüd olema suunaga üksteise poole ja tasa tihendi pinnaga. Kontrollid 2. sisselaske, 3 väljalske ja 4 sisse- ja väljalaske. Lubatud vahed vaata manualist, minul oli sisse 0,10-0,20 välja 0,15-0,25.
Märgi üles kõikide klappide vahed. Vahed, mis on lubatust suuremad või väiksemad vajavad reguleerimist. 90a. ja edasi mootoritel käib see seibidega, vanematel oli reguleerimine kruvi abil.
Kui on seibidega variant, siis klappidel, mille vahesid saab kontrollida (olenevalt nukvõlli asendist) saab ka nihutada nookureid külg suunas.
Nookuritel on külgede peal vedrud, tavalise kruvikaga saab neid külg suunas nihutada. Edasi eemalda magnetit kasutades klappidelt (mille vahed olid paigast) seibid, mõõda need üle ja arvuta varem mõõdetud vahede alusel uute seibide paksused. Seibe müüakse 0,05 sammuga. Uued seibid vanade asemele ja mõõdad uuesti vahed üle. Kaaned ja paak tagasi ning ongi tehtud.
Nagu öeldud, siis antud tegevus on nii ime lihtne, et selle eest oleks patt raha töökotta viia.
Kui te hakkate tihendit tagasi panema, siis kui ta on vähegi pehme ja ühes tükis, ilma mõrade või muude kahjustuseta, siis mina topiks vana tagasi ja ilma silikoonita. Kogu see pläust mis on näha esimeselt pildilt oleks võinud olemata olla. Tagasi läks tihend ilma silikoonita ja peab ilusti. Alguses mõtlesin et tellin uue tihendi igaks juhuks aga kuna igalt poolt lauldi sama laulu... 2 nädalat ja ˇ40 euri siis lõin käega.
Üleval kirjeldatu pole absoluutne tõde, sest erinevatel ratastel käib reguleerimine erinevalt ja tark oleks enne tööle asumist manuali uurida.
Jõudu tööle.
Välimusega pole suurt midagi teinud.
Esimene plastik on ära võetud, uued tuled ja torulenks pandud. Iga sügis mõtlen et "tagumikuga" peaks midagi ette võtma aga kuidagi ei jõua. alati on kevad käes enne.
Midagi peaks tegema ka näidikute ja juhtmetega.
Ah ja sumpat sai ka nii 20cm umbes lühemaks, sest oli seest ära roostetand. Kakkusin ta lahti, roostetükid välja, mis kannatas, selle keevitasin kinni. Hääl on okei aga ikka on mõned tükid sees lahti ja kolisevad veidi ringi. Olen mõtlend et ostaks kuskilt uue sumpa aga pole viitsind. Kunagi peaks ta üldse viima kõhu alla ja tegema ta sellises stiilis nagu ixil hyperflow.
-
- Postitusi: 808
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
sabaga peaksid kindlasti midagi ette võtma, kui resurssi või aega ei jagu siis tõsta tagaots kõrgemaks kontidega näiteks. originaal näidikuid kasutades aitab seda välimust ainult mingi ''buell lightning'' tüüpi sirm, teine mask, või väiksemat sorti aftermarket kellad. Kunagi oma gsxr nakediks tegin siis oli ka paras jama nende juhtmete ja kellade peitmisega, mul oli õnneks maskiga esiots ja varjas ära ilusti. oleks tahtnud maski madalamale lasta, aga siis poleks jälle kellasid ära varjanud eestpoolt. Ja sumpsi-idee on sul hea
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
- Tsikkel: vesigixxer
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Cossie-äkki raatsid veel pilte panna?
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Tänud, Hurt, et asja piltlikult nii lihtsaks tegid. Mul on sama aastakäigu aparaat. Olen ammu mõtelnud, et peaks korra kaane maha tõstma, et näeks, mis sealt seest vastu vaatab ja kontrolliks klapivahed ja nukaketi üle. Arvasin aga, et seda tööd on raami vahel jube tülikas teha. Kui mootori peaks maha tõstma, siis jätaks selle jama juba järgmise omaniku teha. Võtan asja esimeste vihmaste ilmade korral ette. Ahjaaa. Kust neid seibe siis osta saab? On tellimise asi või letikaup? Kust säärased ilusad esituled leidsid? Nii palju küsimusi ja nii vähe vastuseid
Nakediks tegemise plaan on endalgi peas mõlkunud, aga see saba lahendus on ainult asjale pidurit tõmmanud. Kui naked, siis tahaks juba saledamat taguotsa. Kelle plastikud sinna üldse sobituksid enamvähem?
Kellade mure lahendaks väga lihtsalt - tahhoka ülesannet täidaks edaspidi randmetunnetus (kui sobilikku digi mõõdikut ei leia) ja spidomeeter läheks digitaalsena prillide peale. Puhtam ilme.
Marek: Teistele mudelitele tehes oleks see töö väärt rohkem kui alecoq export kohver väärt on, sest põhi jama oligi mõõtude võtmine, projekteerimine ja faili tegemine. Seetõttu ei ole olnud piisavalt motivatsiooni ka endale analoogset pidurilinki teha. Kui huvi, siis räägime personaalselt edasi.
-
- Postitusi: 808
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
digispidokas äkki selline, hea väike ja norm tootja http://www.cn-parts.ee/pood/et/kik-toot ... ne-10.html
siin veel pilte siis mu eelmisest rattast http://fotoalbum.ee/photos/cossie/sets/988467
Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Seibe peaks saama suvalisest motopoest. Kui Tartus oled, siis soovitan depoost uurida (teistel ei ole laos), kindlasti on neil sees seibe aind, et 295 paksus on otsas Kui sul on sama aasta ratas ja seibidega regull, siis peaks diameeter olema 9.48mm seibid. Enne lahti kakkumist oleks mõistlik uurida kas sellise diameetriga seibe on laos, võid uurida ka tihendite saadavust, sest kui lahti kakkudes selgub et vana tagasi ei õnnestu panna, siis vedeleb sul ratas nädal kaks tihendeid oodates. Tartust öeldi küll et tellimise peale aga äkki Ramo hoiab sees, sest suur tihend peaks päris mitmetele aastakäigu suzukidele minema. Kaane poltide seibid (8tk.) on metallist ja kummiga kaetud. Esimese hooga ehmatasin ära, et ei ole võimalik et kumm nii kõvaks plastmassiks muutub.
Tuli pärineb ebay-st aga kindlasti müüb ka louis.de Too kord lihtsalt tuli ebayst soodsam, sama ka kinnituste kohta. Lenksu sain ka koos peeglite, sobivate ülemiste prillide ja kogu muu mudruga ebay-st. Tuttav käib Saksa vahet ja lasin talle koju saata, sest saksa sisene transa on mingi 4-5 euri.
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Mul on mõneti väga ebapopulaarne projekt ehk vesigikser - 93. aasta 750W, millele rändab 95. a 1100-ne mootor vahele, mis saab omakorda veidi forsseeritud. Eks näis, kas saab smashiks paugu torru või ei! Palju ei ole teha, tuleks lihtsalt värv selga tuisata ja kokku panema hakata, aga selle juures on nii palju pisiasju ja mõnda juppi tuleb ka veel oodata.
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
- Tsikkel: vesigixxer
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
kurikristjan kirjutas:Mul on mõneti väga ebapopulaarne projekt ehk vesigikser - 93. aasta 750W, millele rändab 95. a 1100-ne mootor vahele, mis saab omakorda veidi forsseeritud. Eks näis, kas saab smashiks paugu torru või ei! Palju ei ole teha, tuleks lihtsalt värv selga tuisata ja kokku panema hakata, aga selle juures on nii palju pisiasju ja mõnda juppi tuleb ka veel oodata.
Pilti?
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Praegu ei ole midagi näidata. Esimesed pildid saab siis, kui midagi kokku saab panna. Praegu on veermiku osad värvimises ning mootorisse ootan ketti ja klapisääretihendeid, seega asi on täiesti pilbasteks.
Mingi teema ehk teen OSS foorumisse ka, kui suuremaks kruvimiseks läheb, iga asja jaoks oma aeg ja koht.
Tegelikult oleks huvi leida koht, kus hea hinnaga asju tsingitakse eraisikule ja kus postiteenused töötavad - suurlinnakauge inimene. Peaks ühe suure persetäie Suzuki originaalpolte ja igasuguseid muid huinamuinasid ära laskma tsinkida.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
kas neil raamidel teljevahe on sma 750 ja 1100
kurikristjan kirjutas:Mul on mõneti väga ebapopulaarne projekt ehk vesigikser - 93. aasta 750W, millele rändab 95. a 1100-ne mootor vahele...
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
750 on lühema teljevahega, u. 45mm, ning juba originaalis omajagu kergem.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
tagakiige vist on sama...
kurikristjan kirjutas:750 on lühema teljevahega, u. 45mm, ning juba originaalis omajagu kergem.
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Ma ei tea millele tugined, aga 1100 kiik on pikem.
Kes nii ei arva, siis kasti viina peale võin kihla vedada.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
siis pakun et pikem
kurikristjan kirjutas:Ma ei tea millele tugined, aga 1100 kiik on pikem.
Kes nii ei arva, siis kasti viina peale võin kihla vedada.
-
- Postitusi: 18
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 19:34
- Tsikkel: suzuki gsxr 7/11 ja tonnine k1
- Tänanud: 1 kord
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
siin minu riksa. 750w ratas ja 1100w mootor vahel ja nokka rebib nagu loom
http://album.ee/node/28657179/50341589
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Laupäeval sai väike tiir tehtud. Kui passisin raudteeülesõidul tõkkepuu taga, et rong läbi lasta hakkas ratas äkki jubedalt puterdama, pöörded läksid alla ja tahtis välja surra, lisaks lõi bensiini lebra üles. Vaatasin siis, et karpad tilguvad. Täpsemalt siis vist 1 või 2, sest bensiini tilkus starteri mootori peale. Suretasin ratta välja kuniks rong oli läind ja tõkkepuu tõusis üles. Uuesti käima ja piitsa. Mõtlesin, et sõidan veidi kõrvalisemasse kohta ja uurin täpsemalt, mis ja kus. Kui hiljem peatuse tegin, et leket kontrollida siis seda enam polnud, käis ilusti kohapeal tühikäigul. Eelmine kevad tegi täpselt sama trikki. Üks või kaks karpat uputas ja hakkas "üle ajama". Too kord viisin motohoovi, lisaks karpadele tahtsin teisi töid ka teha. Pärast järgi minnes öeldi, et ahh me ei hakkand lahti kakkuma karpasid, et töötas ilusti, näe võta ja sõida. Sõitsingi terve suve muretult. Nüüd siis jälle.
Krt ma ei tea kas hakkan ise seda tööd ette võtma. Kardan, et pärast seisab ratas mitu nädalat ja kui lõpuks õigesti kokku saan(kui saan) on kasu vähe või tekivad muud anomaaliad.
Ega seal vist palju variante pole? Üks ujukitest ei sulgunud ja bensiin jäi jooksma kuni uputas üle? Lahti, puhastada ja kokku?
Oskab keegi soovitada kuhu võiks viia karpasid puhastama ja seadistama, kus ei öelda, et töötasid küll me ei hakkand lahti kakkuma. Praegu vist on hooaeg ka alanud ja töökodades vist järjekorrad teise linna otsa.
Uus tagarehv metzeler Z6. Libetamat rehvi pole, ma veel kohtand. Kui keegi kaalub seda soetada või pakutakse, siis pigem ärge ostke. Nende paarisja km juures, mis ma sellega juba sõitnud olen on olnud 2 olukorda kus lauges kurvis õrnalt keerates tahab taguots esimesest ette minna. Tahaks loota et suvel plus 20 juures pidamine paraneb. Võrdluseks vana Maxxis Supermaxi ei ole ma veel libisema saanud, ka +2 sai viadukist päris ulja hooga üles sõita, ilma et oleks end kuidagi eba turvaliselt tundnud.
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
No seda Z6-te peetakse rohkem selliseks vähemkuluvaks touringrehviks. Eks sellepärast ka kurvis nii turvaline ei ole. Eelmisel rattal ka sama jooksu läbi ajasin ja mina küll ei kurda. Täitsa okei rehv. Jalaraua sai probleemdeta asfaldit puutuma. Sõida rehv sisse ja soojemate ilmadega olukord paraneb.
-
- Postitusi: 808
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
no kui klapiregulliga said hakkama siis saad ka karpade puhastusega. Teed ükshaaval, siis saad teiste pealt vaadata, et valesti kokku ei pane. Segukruvi ära igaks juhuks torgi. Ujukinõelad võivad ka juba kulunud olla, või o-rõngad nende ümber. Vaata kindlasti üle et membraanid terved oleks. Edu
Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
http://www.ebay.de/itm/Vergaser-Reparat ... 4cfaf9122f
Sellist komplekti poleks mõtekas enne tellida? Mis seal karpa sees kulub, et kütus jooksma võib jääda? Kas see sama ujukinõel, mis seal pildil? Krt ma kardan, et kui ma karpad lahti kakun, et siis selgust saada kas mõni tihend vajaks vahetust jne. siis pärast otsin tiku tulega jälle taga asju ja lõpuks ootan ikka paar nädalat ja vahepeal unustan ära kuidas kokku käivad. Samas võiks lahti võttes pilte ka teha. Ehh mõtlen selle peale. Ideaalis õiks keegi selle töö ära teha, lisaks orignaal õhufiltri asendada koonustega, karpadesse sobivad düüsid sisse installida ja lõpuks kogu kupatuse ka seadistada, nii et hea saaks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Kui Sa juba koonuseid tahad siis telli kohe vastav DynoJet või FactoryPro vastav (stage 1;2;3) kit juurde-on n***i tükkmaad vähem.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
http://www.knfilters.com/search/product ... od=ru-2922 kaalu neid ehk koonuste asemel...
-
- Postitusi: 99
- Liitunud: 27 Okt 2011, 11:01
- Tsikkel: kawa z750, kawa z1000
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Ahoi. mul on mingeid 93 aasta GSX-R juppe ja samas ka paberid 25 kw passi ja vin plaadiga. hea meelega likvideeriksin need oma garaasist niiet kui kellegil huvi siis andge teada ja saab vaadata mis on ja mida vaja
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
k&n (eraldiseisev kui ka originaali asendus) ning igasugused odavad koonused lasevad korralikult prahti läbi mootori, ei soovita.
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
- Tsikkel: vesigixxer
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
kurikristjan kirjutas:k&n (eraldiseisev kui ka originaali asendus) ning igasugused odavad koonused lasevad korralikult prahti läbi mootori, ei soovita.
Kas korralik õlitamine ei peaks aitama?
-
- Postitusi: 808
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Hurt kirjutas:http://www.ebay.de/itm/Vergaser-Reparat ... 4cfaf9122f
Sellist komplekti poleks mõtekas enne tellida? Mis seal karpa sees kulub, et kütus jooksma võib jääda? Kas see sama ujukinõel, mis seal pildil? Krt ma kardan, et kui ma karpad lahti kakun, et siis selgust saada kas mõni tihend vajaks vahetust jne. siis pärast otsin tiku tulega jälle taga asju ja lõpuks ootan ikka paar nädalat ja vahepeal unustan ära kuidas kokku käivad. Samas võiks lahti võttes pilte ka teha. Ehh mõtlen selle peale. Ideaalis õiks keegi selle töö ära teha, lisaks orignaal õhufiltri asendada koonustega, karpadesse sobivad düüsid sisse installida ja lõpuks kogu kupatuse ka seadistada, nii et hea saaks.
sama ujukinõel koos kaevuga on jah jooksmise arvatav põhjus, samuti ka kaevu ümber olev tihend. Kraani pidamine vaata ka üle. enda 1100 ostsin kunagi samasuguse rem.komplekti. O-rõngaid oli minu komplektis kahtlaselt palju ja neid ei osanud enam kuskile panna, eelmine aasta kasutasin banditi karpades ära, kuna seal olid ka mõned tihendid juba väsinud. Ja neid komplekte pead ostma vist 4tk. ma saksa keelt ei oska, endale tellisin UK ebayst
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Smm kirjutas:kurikristjan kirjutas:k&n (eraldiseisev kui ka originaali asendus) ning igasugused odavad koonused lasevad korralikult prahti läbi mootori, ei soovita.
Kas korralik õlitamine ei peaks aitama?
ei, sest nad on lihtsalt nii hõredad. kasutasin originaal filtrikasti käivat paneeli ja pettusin. tänaval sõitmiseks ei ole mõtet panna, juurde ei anna ta ilma seadistamiseta midagi ja võtab hoopis ära, see jutt et bolt-on ja parem kui originaal, on täielik bullshit. segud on kohe paigast ja filtreerimisomadused madalad.
investeeri parem karpa remonti - kindlasti ujukinõelad, siibrinõelad ja siibrinõelte pesad, siis saad masina heaks. rõngad ja muud junnid muidugi ka. maksab raha aga on väärt tegemist.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Nii. Täiesti rumal küsimus. Bensiinikraanist tuleb kaks voolikut mõlemad lähevad nö. nelikusse (kaks sisendit, kaks väljundit) ja sealt läheb üks voolik 1-2 karpasse ja teine 3-4 karpasse. Minu küsimus on kas kraanist tulevatel voolikutel on vahe (üks reserv teine ON) või pole vahet ja on mõeldud nii, et üks voolik läheb otse 1-2 karpasse ja teine otse 3-4 karpasse. Küsin kuna see nelik seal vahel näeb üsna ise aretuse moodi välja ja suzuki partslisti jooniselt sellist huinjaad ei leia. Kuna seal paagi all on jõle vähe ruumi, siis tundub neid voolikuid kuidagi liiga palju. Kuidas kraan töötab? Jookseb mõelamast väljunist hoolimata kraani asendist või on üks reserv ja teine ON ja kummast siis jookseb kui PRI peal? Kui keegi konkreetselt ei tea, siis proovin vaakum otsast imeda ja vaatan kuidas ja kummast bensiin jooksma hakkab. Mõtlesin lihtsalt, et targem on enne küsida.
Ah ja karpad nüüd korras ja masin käib nagu kell. Viisin Depoosse ja seal puhastati ja seadistati. otsustasin ikka ise mitte surkida ja minna lihtsama vastupanu teed. Küll aga pandi Depoos mõlemale vollale need pisikesed filtrid vahele ja nüüd kuna niigi seal paagi all vähe ruumi ja voolikud jooksid risti rärsti ja olid pool kokku surutud, siis nüüd peab bensiin jooksma läbi kahe filtri (üks paagi sisene originaal) ja läbi nende pool kokku surutud voolikute ja esimesel käivitusel tundub, et bensiin ei jõua piisavalt kiiresti karpadesse, sest esimese käivutusel peab käiama enne kui käima läheb. Varem ei pidand. Kui aga juba käima läheb siis käib ilusti ja sõites võib labaselt seieri punasesse lasta ilma, et kuidagi kakkuma või kinni hakkaks pooma, mis omakorda tähendab, et sujuvalt peale jookseb. Samas aga peaks ju peale sõitu karpasse bensiin jääma ja järgmisel päeval esimene käivitus peaks olema valutum kui toores peal, mitte et käiiab alguses tühja ja siis alles käivitub. On mu mõttekäik loogiline?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.