GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


jopakoll
Postitusi: 211
Liitunud: 17 Aug 2013, 00:36
Tsikkel: aabits

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #91 Postitas jopakoll » 09 Apr 2014, 18:24

milleks on vaja süsteemi topeltfiltreid, paagisisesest peaks ju piisama :shock:
Hurt kirjutas:siis nüüd peab bensiin jooksma läbi kahe filtri...


Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 679
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #92 Postitas Hurt » 09 Apr 2014, 22:25

Ma tõesti ei tea, miks. Et paagist sodi ei tuleks <- arvati. Ühesõnaga kuidas töötab kirjeldatud bensiinikraan?
Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 535
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #93 Postitas cossie » 09 Apr 2014, 22:48

antud kraan peaks töötama nii et, tuleb kaks voolikut välja, üks läheb 1-2 karpasse ja teine 3-4. Muud jama ei tohiks vahel olla. kolmas voolik on vaakum mis avab kraani. Asendist olenemata tuleb nendest kahest voolikust kütust võrdselt. Ma ei saa aru miks lisa filtrid vahele pandi? Kraanil on endal sõel ümber ju paagi sees. Kunagi panin endale ka ja ei soovita, hakkas samuti kahtlaselt käituma, ruumipuudus ka loomulikult. Pakun et see filter ilma kütusepumbata masinale ei sobi. Kas sul kütusevoolikute ümber need metallvedru laadsed kõrid on alles? need ei lase voolikut kokku voltida kui paagi lõpuks peale saad. Depoos vahetati ära ka midagi või ainult puhastati ja timmiti?
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 679
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #94 Postitas Hurt » 09 Apr 2014, 22:53

Seda ma arvasingi. Vist puhastati ja reguleeriti. Ei mul pole etteheiteid karpade töö koha pealt. Käib tunduvalt paremini kui varem ja ei uputa enam. Ainuke probleem on külmalt stardiga.... võtab aega ja käiiamist. homme kui vihma ei kalla viskan selle ise aretatud neliku nahhui (oli ratast ostes juba peal) koos nende filtritega ja vaatab, mis juhtub. Paar pilti teen ka enne kogu konstruist :)
Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 679
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #95 Postitas Hurt » 10 Apr 2014, 20:36

Nii kakkusin vahelt välja selle porno ja käivitamine paranes. Nüüd läheb poolest pöördest käima ja toorega tõmbab ka kohe pöörded üles, varem nagu podises alguses ja kogus end vaikselt enne kui pöörded tõusid.
Enne http://www.upload.ee/image/3995233/DSC_0340.JPG
Pärast http://www.upload.ee/image/3995231/DSC_0343.JPG
Selline pundar oli all http://www.upload.ee/image/3995232/DSC_0341.JPG
Välja võetud tükk http://www.upload.ee/image/3995237/DSC_0345.JPG Filtrid pandi depoos see nelik ja voolikud olid ostes. Ma ei näe mitte mingit loogikat asjas või ehk oli vanal omanikul mõte, et nii saab paaki paremini maha ja voolikuid külge kui nad on pikemad. Kuigi antud asja oleks ajand ära ka lihtsalt paar senti pikemate voolikute ost. Ühesõnaga ulme. Imelik et depoos selle peale ei tuldud ja lisa filtrid veel topiti vahele. Aga Nüüd kõik korras ja karpad töötavad nagu kellavärk. Ühtlasi kui keegi tahab, siis mul üle seda vedru, mis käib vollale ümber, et teda kokku ei surutaks. Võtke ühendust kui keegi tahab.
Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

kuubikuhull
Postitusi: 17
Liitunud: 26 Veebr 2012, 19:34
Tsikkel: suzuki gsxr 7/11 ja tonnine k1
Tänanud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #96 Postitas kuubikuhull » 10 Apr 2014, 21:26

Ühtlasi kui keegi tahab, siis mul üle seda vedru, mis käib vollale ümber, et teda kokku ei surutaks. Võtke ühendust kui keegi tahab.


Juba mul läheb neid vaja :)
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 679
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #97 Postitas Hurt » 11 Apr 2014, 07:57

Üks on täies pikkuses vist (või on mõlemal veidi jupitatud, vaata pildilt), sest filtri paigaldusel ei saanud teisiti. Ühesõnaga kui tahad, siis 5668üks55üheksa asuvad Tartus, järgmine nädalavahetus liigun ka Tallinna.

Ega kellelgi mõistliku hinnaga lühemat sumpapütti ei vedele? Ebayst oskan ise ka tellida, et ulme pakkumisi pole vaja teha. Mõtlesin lihtsalt et äkki kellelgi vedeleb miskit, ei pea kaubanduslikku välimust omama aga seest võiks terve olla. Enda sumps sai küll eelmine aasta lahti lõigatud ja lühemaks tehtud, sest oli seest jube ussitanud ja lahtiseid tükid kõrisesid ja kolisesid aga aitas suht väheseks ajaks, nüüd jälle mingid tükid lahti.
Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

Märtt
Postitusi: 69
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tsikkel: Yamaha
Asukoht: Tallinn

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #98 Postitas Märtt » 11 Apr 2014, 08:51

Ei saa üldse aru, miks peab kaks eraldi voolikut kraanist karpadesse minema. Üks voolik ei suuda ära toita? Minul suudab. Kuna keegi on paigaldanud talle varuosa puudumise tõttu vanema generatsiooni hayabusa paagikraani, millest tuleb üks voolik välja (+ vaakumvoolik), siis on pandud peale lisa bensiinifiltrit jagaja. Ehk siis tuleb ikkagi ühest torust ja probleeme sellega ei näe olevat.

Võtaks isegi lisa bensiinifiltri vahelt ära, kuid keegi on paagisisese plastikust "sõela" ära kaotanud. Kui kellegil on ideid, kuidas sinna sõela aretada või kust vanakooli 1991 gixxerile originaal paagikraani leida, andke teada :bsmile:
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 679
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #99 Postitas Hurt » 11 Apr 2014, 09:32

Ei teagi. Vist on mõeldud jahh, et kaks toru toidab paremini kui üks. Tõenäoliselt on asi selles, et ühest torust nelja karpasse valgub aeglasemalt kui kahest. Pean silmas, siis mitte kraani läbilaskevõimet vaid nelja karpa vahelist bensiini jagamist. Terve uue/vähe kasutatud komplektse kraani leiab ebayst 50-60 euriga. Ei oska öelda kas sellel ka mõtet kui plastikfilter tanklas maksab paar euri ja nii sul süsteem toimib.

Aga kodanikud pakkuge sumpapütte, sporti ja tavalist tähtis et seest terve oleks. Endal on üle, originaal plastikud, esituli koos raamiga, esimesed suunad, orig. peeglid, lenksud.
Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

Märtt
Postitusi: 69
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tsikkel: Yamaha
Asukoht: Tallinn

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #100 Postitas Märtt » 16 Apr 2014, 20:07

Kuidas spidomeetri küljest eemaldada läbisõidu nullimise keeratavat nuppu, et spidomeetri-kobakas teda hoidva raami vahelt välja mahuks? Sikutasin nii ja naapidi, lugesin manuaali, aga abi ei leidnud. Võibolla keegi on varem sellise probleemiga kokku puutunud.
Ratas on 91 aasta gsxr 750.

Tänud!
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 679
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #101 Postitas Hurt » 27 Apr 2014, 20:21

Nii siis. Kui ratas tiksub tühikäigu pööretel on vahel mootorist kosta ja tunda (sadulas istudes) imelikku kloppimist. Mitte alati aga vahel. Kui sidur alla vajutada, siis heli ja "vibra" kaob ja kui tagasi lahti lasta sidur, siis tuleb tagasi. Olen seda ka varem täheldanud aga siiani pole häirind võib olla on see vahepeal tugevamaks läind, et nüüd häirima on hakkanud. Normaalne nähtus või peaks kuskilt otsast muretsema hakkama? Siduriga mingi kala?
Sõites ei saa midagi aru ja kui tühikäigul pöördeid tõsta ilma sidurit vajutamata, siis kaob ka anomaalia.
Mõistan, et see on nagu kohvipaksult ennustamine aga äkki on ideid?
Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 118
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #102 Postitas Smm » 27 Apr 2014, 21:15

Äkki nukakett? Endal teeb madalal pöördel just nukakett häält...
Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 679
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #103 Postitas Hurt » 28 Apr 2014, 08:13

Hääl on selline kloppimise moodi, nagu mingi pöörlev mass mootoris oleks lahti ja madalatel pööretel (loe tühikäigu pööretel) pöörleb liiga aeglaselt ja hakkab kuskile vastu käima/kloppima kui aga pöördeid tõsta veidi, siis kaob ka heli või kui sidur alla vajatuda on efekt sama.
Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2046
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 21 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #104 Postitas StreetMoto » 28 Apr 2014, 09:17

Kunagi, kui saabus esimene GSX-F mudel (mootor sisuliselt sama, mis vanal õlikal GSXR-il), siis kahtlustused olid täpselt samad. Nagu mingi pöörlev mass rapsiks ja siduri lahutamisel kadus - võtsime kontrolli mõttes siduri lahti ja tegime algosadeks ning kontrollisime kõik üksipulgi üle. Sidur oli nagu uus ja peale kokkupanekut sündroom tagasi. Põhjuseks oli hoopis neljanda silindri karpa tühikäigudüüs, mille tulemusena hakkas mootor tööle 3,5 silindriga ja põhjustas, mitte ühtlase käigu, vaid rapsis kolme silindriga ja osaliselt pidurdas ühega. Kõrgemal pöördel asi kadus, sest pöörlemissagedus muutus oluliselt. Kontrolli peale käimapanekut kas kõik 4 leegikat lähevad võrdlselt ja kiiresti kuumaks või üks oluliselt hiljem. Kui nii, siis karpade kallale. Ja peamiseks märksõnaks on tühikäigudüüs, mitte peadüüs ja mitte muud kanalid ja nõelad. 95% juhtudest on GSX-F, GSF ja GSX-R vanadel mootoritel just see umbes.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 679
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #105 Postitas Hurt » 28 Apr 2014, 10:01

Hiljuti käisid karpad puhastuses ja kõik sinna juurde kuuluvaga (mõned postitused tagasi ka juttu sellest). Ok õhtul panen käima ja katsun leegikaid kas soojenevad ühtlaselt.

Pilt Jutt käib siis nendest düüsidest? Pilt on internetist otsitud.
Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2046
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 21 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #106 Postitas StreetMoto » 28 Apr 2014, 13:11

Ei käi jutt nendest düüsidest. Need ei ole düüsid, vaid tühikäigu segukruvi pesad. Düüsid asuvad ikka karpa sees.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 679
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #107 Postitas Hurt » 28 Apr 2014, 17:59

Panin käima. 2 ja 3 leegikas läksid suht käppelt nii kuumaks, et kätt ei kannatand. Siis oli pausi ja läks esimene ja kõige viimasena hakkas soojenema (läks õrnalt leigeks) neljas. Et siis mis edasi? Karpad maha, 1 ja 4 karpal põhi alt ja düüsid välja ja puhtaks? Karpa jooniselt leidsin Main JET ja Pilot JET. Kumb see süüdlane on?
Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4174
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se+650ccm tegemisel
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 41 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #108 Postitas yeekim » 28 Apr 2014, 18:46

Kui 1 ja 4 silinder, siis äkki ka süütepool :roll:

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3625
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 273 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #109 Postitas reimps » 28 Apr 2014, 19:58

Märtt kirjutas:Kuidas spidomeetri küljest eemaldada läbisõidu nullimise keeratavat nuppu, et spidomeetri-kobakas teda hoidva raami vahelt välja mahuks? Sikutasin nii ja naapidi, lugesin manuaali, aga abi ei leidnud. Võibolla keegi on varem sellise probleemiga kokku puutunud.
Ratas on 91 aasta gsxr 750.

Tänud!

Tõmba jõuga ära, hiljem liimid klaasiliimiga tagasi. Muud varianti ma omal ajal ise ei leidnud (mul eraldus see nupp aga ise kasutamise käigus ja mingeid keermeid ega muud taolist ei paistnud).
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2046
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 21 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #110 Postitas StreetMoto » 28 Apr 2014, 20:00

Hurt kirjutas:Karpa jooniselt leidsin Main JET ja Pilot JET. Kumb see süüdlane on?


Ma päris hiromandiks ennast ei pea ja ei saa küll öelda, et viga 100% seal on aga tegelikult ei omagi mingit tähtsust nende düüside nimetus. Kui karpat juba puhastada, siis tuleb puhastada kõik düüsid ja kanalid, välja kiskuda ka ujukinõela pesa ning kontrollida selle pesa ümber olev kummitihend samuti. Aga kui rääkida statistikast, siis jah "Pilot Jet" on süüdi enamasti selles jamas. Auk on seal nõnda peenike et tavalise nööpnõelaga seda läbi ei torka. Kõige lihtsam kontrollimeetod:

1. Karpad maha ratta pealt
2. Karpad lauale tagurpidi
3. Kõigil neljal karpal põhi alt ära
4. Lased törts brake cleanerit kõikide karpade "Pilot Jet" nimelisse düüsi

Need, millest brake cleaner kiirelt läbi jookseb on OK. Need, mille pessa jääb loik pikemaks ajaks või jäädavalt on umbes. Siis kruvikas kätte, düüsid välja ja peenikese orgiga (näit trossikiud) läbi torgata.

5. Kui kõik puhastatud ja kokku pandud, siis paned laual olles bensuvooliku pisikesest paagist külge ja veendud, et kuskilt ülevoolust läbi ei voola.
6. Kõikse suurem kebens ehk karpade tagasipanek tsikli peale :-)

Edu...
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 679
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #111 Postitas Hurt » 28 Apr 2014, 20:33

yeekim kirjutas:Kui 1 ja 4 silinder, siis äkki ka süütepool :roll: edu


Ei saa ka seda välistada. Kuigi esimene leegikas läks ka lõpuks tuliseks aga tunduvalt hiljem kui 2 ja 3. Neljas aga jäi ka siis vaevalt leigeks kui 1-3 olid tulised. Mul on juhtmete ja piipude ühendused veidi "emased", vaatan need üle enne kui karpasid hakkan maha kakkuma. Kui sellest pole abi, siis kakun karpad maha ja vaatan düüsid üle kui need ka ok, siis vist peab hakkama süütepooli otsima. Ehku peale ei tahaks nagu midagi tellima hakata. Kuidas veenduda, et süütepool vigane?
Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4174
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se+650ccm tegemisel
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 41 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #112 Postitas yeekim » 28 Apr 2014, 20:37

Vaheta süütepoolid ära: kui ennem olid 1;4 jahedad, siis pärast jäävad 2;3( kui Sul ikkagi on 2 pooliga ratas :roll: )

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Mait
Postitusi: 61
Liitunud: 25 Aug 2004, 00:08
Tsikkel: GSXR 1000
Asukoht: Põltsamaa

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #113 Postitas Mait » 28 Apr 2014, 22:23

Hei!

Oleks vaja 94a GSXR 1100w masinale sidurit. Lamellid+ kettad. Pakkuda võib nii kasutatud kui ka uut komplekti. Uuele komplektile hinnapakkumine juba olemas aga ehk keegi teeb veel parema pakkumise :)
Overtake everybody!
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 535
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #114 Postitas cossie » 28 Apr 2014, 22:58

Kuidas veenduda, et süütepool vigane?


Manualis peaks ilusti kirjas olema, kuidas ja kust takistusi mõõta. enne võid seda proovida kui hakkad juhtmeid ümber tõstma. Kui juba piibujuhtmed maha kisud, siis lõika otstest jupid ka maha kohe. Edu :bsmile:
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 679
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #115 Postitas Hurt » 02 Mai 2014, 10:36

Juhtmed üle käidud, karpad maas ja lahti võetud ning düüsid peene traadiga läbi surgitud. Karpade põhjas leidus veel sodi hoolimata sellest, et olid puhastatud tea kas jooksis paagist sodi juurde või puhuti suruõhuga kiirelt üle puhastamisel. Kruvid olid kõik väga kõvasti kinni ja nende lahti keeramine nõudis tõsist pingutust. Üks kruvidest oli asendatud kuuskandiga sest ilmselt polnud seda tervelt kätte saadud. Ka mina olin sunnitud ühel kruvil rauasaega sälgu lõikama, et saaks tavalise kruvikaga keerata. Enamus kruvide ristid olid juba korduvalt üle keeratud. Täna peale tööd BalticBolti uusi kruve ostma. Lisaks oli ühel düüsile veidi liiga tehtud varasemalt, ilmselt vale suurusega kruvikeerajat kasutatud. Ei hakka vist hetkel uut ka tellima aga panen kirja, et järgmine kord kui karpad lähevad "tegemisse" siis tellib varakult ka uue düüsi. Õhtul kõik kokku ja eks siis näha ole kas tühi töö või oli asi vaeva väärt.
Pilt
Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 679
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #116 Postitas Hurt » 08 Mai 2014, 13:32

Karpad said korda, puhtad ja reguleeritud. Reguleerimise all pean, siis silmas ujukite kõrgust, bench sync-i ja tühikäigu segu. Reguleerides tuginesin manualis antud piiridele ja tundub, et töötab ilusti. Küll aga otsustasin ära vahetada küünlajuhtmed, sest neid on ajapikku järjest lühemaks saetud ja kolmas juhe ulatus juba vaevu vaevu ning oli suht pingul. Mõeldud tehtud. Motohoovist 2m BERU juhet (alla 7 euri maksis) ja asusin vahetama. Kahest klambrist suutsin ühe täiesti ära lõhkuda ja teisel läks üks kinnituskõrv katki. Vahetus ise on lapsemäng aga plastikust klambrid on aja pikku nii pudedaks muutund, et lagunesid käes ära lihtsalt. Mõtlesin, et milles küsimus, tellin uued. Küsisin Motohoovist kus tuli väga kiirelt vastus, et ei saa tellida, sest originaalis varuosakataloog ei anna sellist osa eraldi välja ja nii lihtne ongi. Depoost ootan siiani vastust aga vaevalt ka neil seda kohapeal oleks leidund. Läksin lihtsama vastupanu teed ja tellisin http://www.ebay.de/itm/Zundspule-Ersatzclips-Suzuki-GSXR-GSX-R-750-1100-R-W-Clips-Klammern-Kabel-/200814905795?pt=DE_Motorradteile&hash=item2ec18049c3 10 euri koos transaga, teisipäeval pandi teele ja täna kohal. Õhtul panen külge.
Ahh jaa süütepoolidel mõõtsin ka takistused ära. Manual näeb ette 30-40K ohmi. Üks oli 38 ja teine 37, nii et ka need on korras. Mõõtmised tegin enne karpade lahti kakkumist, et olla kindel selles et viga ikka on karpades.

Kogu selle pusimise ja jebimise peale on hakkand peas üks plaan kerkima. Peaks endale ühe ratta juurde ostma, vähe uuema pritsega isendi, millega igapäevaselt sõita saab. Las see õlipõleti jääbki nokitsemise rattaks, mille seltsis vaba aega veeta või kui vaja naise eest peitu minna garaasi.
Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 679
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #117 Postitas Hurt » 15 Mai 2014, 09:59

Murran pead jälle, sest anomaaliad jätkuvad. Tõenäoliselt olen ise midagi ära vussind. Aga alustaks algusest.
Enne karpade puhastamist töötasid 2-3 silinder ilusti ja 1-4 jamasid. Peale puhastamist tundus nagu töötaksid kõik ilusti. Peale küünla juhtmete vahetust aga kolmas silinder ei taha töötada korralikult.
Karpad peaks olema puhtad ja töötama. Küünlajuhtmed vahetatud koos kinnitusklambritega. Võtsin küünla maha ja see on täiesti märg, see vist välistab karpad ja kütuse puudumise. Mõõtsin uuesti üle 2-3 piibu vaheleise takistuse, mis on endiselt 37 kilo ohmi nagu manual ette näeb, provisin ka teist küünalt kolmandale silindrile aga ka see on peale mõningast mootori ebaühtlast käimist märg. Vahetasin ka piibud juhtmete otsas, et välistada vigane piip. Minul on mõistus otsas. Selleks et silindris toimuks plahvatus on ju vaja kütust ja sädet. Kui küünal on märg siis ju kütus on aga säde puudu? Elekter tuleb ju süütepoolist mööda juhet läbi piibu küünlasse kus siis tekib säde. Vahetatud on juhe, proovitud teist küünalt ja piipu. Et siis mida veel?

Vahetada 2-3 silindri piibud oma vahel ära? Süütepooli kohapealt pole ju vahet kas välja tulevad juhtmed on 2-3 või 3-2 sest kui süütepool on töös on elekter mõlemas piibus korraga? Hetkel on süüteloolidest välja tulevad juhtmed vaadatuna sadula poolt ja vasakult paremale 1-4 ja 2-3 omast arust said kõik juhtmed tagasi nii nagu olid vanad.
Samas kui vahetada 2-3 silindri piibud ära ja viga püsib, siis see välistaks vigase juhtme või halva ühenduse 3 silindri piibu ja süütepooli vahel. Kuigi kui ma mõõtsin 2-3 vahel takistust ja see oli lubatud piiris, siis võiks ju ka kõik korras olla?
Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 535
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #118 Postitas cossie » 15 Mai 2014, 11:01

Süütepooli kohapealt pole ju vahet kas välja tulevad juhtmed on 2-3 või 3-2 sest kui süütepool on töös on elekter mõlemas piibus korraga?


selles on sul õigus, nendel peaks olema wasted-spark, ehk siis säde antakse ka sinna silindrisse kus seda tegelikult hetkel vaja pole. Muu koha pealt ei oska kommenteerida, anomaalia tõesti . Edu :bsmile:
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 679
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #119 Postitas Hurt » 15 Mai 2014, 16:42

Kuidas te olete lahendanud klapikambri tuulutuse kui olete originaal õhufiltri vahetand aftermarketi vastu? Originaalis jookseb klapikambrikaane küljest volla õhufiltri korpuse alla.
Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

Märtt
Postitusi: 69
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tsikkel: Yamaha
Asukoht: Tallinn

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #120 Postitas Märtt » 15 Mai 2014, 17:36

Kui küünal läheb märjaks ja küünlal korralik säde olemas, siis kahtlustaks ikkagi kolmandat karpat. Liiga rikas segu, umbes tühikäigudüüs või siis ujukinõel ei täida enda ülesannet, mistõttu üle ujutab.




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist