GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

TankSlapper
Postitusi: 159
Liitunud: 29 Jaan 2012, 12:14
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas TankSlapper »

Tänud, abi eest. Nädalavahetusel saab jälle käed külge panna :bsmile:



Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Tõenäoliselt ei ole aga küsida võib ikka. Esimesi pidurikettaid vaja 91a GSX-r 750-le. Et kui kellelgi on jäänud mingil põhjusel vedelema ja kettad pole kõverad ega alla 4,5mm kulumispiiri, siis võib pakkuda.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

Märtt
Postitusi: 211
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 25 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Märtt »

Seoses sama ratta esipiduri ketastega tekkis küsimus. Kas ketta pidurdusosa neetide välimisel küljel peab olema seib või mitte? Olen osadel ratastel sellist lahendust näinud. Enda omal needi all seibi ei ole ning kettad kipuvad vaikselt kolisema. Võibolla ongi seibi paigaldamine ajutiseks lahenduseks kolisemise vastu?

Teine küsimus. Kust leida piduriketta neetide taga olevaid vedruseibe? Käisin lollusest balticboltis küsimas neid - leiti natuke suuremad vedruseibid ja ühe hind oli ligi 10eur :lol:

Ilge jama. Kettal peaaegu kulumismärke ei ole, aga juba kolisevad.

Tänud

Kasutaja avatar

TankSlapper
Postitusi: 159
Liitunud: 29 Jaan 2012, 12:14
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas TankSlapper »

Hurt kirjutas:

Tõenäoliselt ei ole aga küsida võib ikka. Esimesi pidurikettaid vaja 91a GSX-r 750-le. Et kui kellelgi on jäänud mingil põhjusel vedelema ja kettad pole kõverad ega alla 4,5mm kulumispiiri, siis võib pakkuda.


Kuttil paar nädalat tagasi olid täitsa olemas ( peaksid Teile sobiba ): http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=85730

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Käisin nädalavahetusel ühel pikemal tiirul ja koju jõudes avanes selline vaatepilt. http://www.upload.ee/image/4123176/DSC_0430.JPG
Lappasin põgusalt manuali ja püüan endale selgeks teha kui keeruline on amortide hooldus. Pole kunagi upsidedown amorte lahti kakkund. Kunagi sai ühed CBR-i amordid tehtud sõbra abiga ja need jäid küll pidama ja ei mäleta et oleks raketiteadus olnud. Tookord sai vahtetud vaid simmerid, tolmukatted ja õli.
Praegu manuali lapatas on aga osi, mida peaks vahetama tunduvalt rohkem. Igast o-ringid jne.

Näiteks selline lause manualist. The outer tube and inner tube "anti-fiction" metals must be replaced along with the oil seal and dust seal, when assembling front fork. Ma saan aru et jutt käib metall puksist nr.23 http://www.suzukipart.com/oemparts/a/su ... ont-damper
Töökojas simmerite vahtus + uus õli on umbes 110 raha kui viia aind amordid. Ma ei usu et selle 110 sees on antud puksid + igast o-ringe, mida joonise järgi on seal amordi sees peoga.
Siin on raudselt kodanikke kes on oma amorte ise hooldand. Kas oleks mõtet teha kõike by the book või minna poodi võtta simmerid, tolmukatted ja liiter õli ning teha vaid simmerite vahetus?

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas cossie »

Kas pikemal tiirul esiosa kõrgelt ei kukkunud või löökauku ei saanud? Enda GSXR USD'l vahetasin ka kunagi need juhtpuksid ära. Sest vanades oli juba see (vist teflon) ollus kohati maha kulunud ja sisemise ja välimise toru vahel oli kerge loks. Kui sul lõi selle õli niimoodi äkki välja siis lõpetas arvatavasti simmer oma töölepingu. Ma endal vahetasin pärast seda kui esimene simmerite vahetus leket ei kõrvaldanud, ju andis torust niipalju loksuma et lasi vahelt välja. Puksid sain streetmotost vist, mingi 60-80 euri äkki, võis ebay ka olla. O-ringid olid minu mälu järgi ainult üleval otsas, suured, kohe mutri all. Sealt oli kuiv, seega neid ei vahetanud. Töökojas on jah üldjuhul simmekate vahetus, läbipesu ja õli hinna sees, ehk isegi uued o-rõngad, kuna need ei maksa eriti midagi. Kui loksu pole ja puksidelt pole must kiht kahjustada saanud, siis ei peaks neid esialgu vahetama. (ühtedel siis kiht seespool ja teistel väljapool) pildil 23 ja 3 (bush guide ja bush slide)

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas MarekM »

kellel küljegondlid kodus jalus vedelemas on pealkirjas mainitud mudelitele... andke teada, ehk läheb äriks...

フーリガン
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Mul on olemas kui viitsid tartusse sõita.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas cossie »

1993 1100 korralikud küljed virumaal samuti olemas. Liigun ka tallinna vahet


Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Leian ka gonleid, hinnad teen ka soodsad.

Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Smm »

Aga räägime hindadest siis... Endalgi oleks yhe komplekti kylgede vastu huvi!

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas cossie »

kaks komplektset külge 60.- seisukord on vaatamata vanale pildile sama hea. soovi korral on ka komplektne nina pakkuda

Pilt

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Kus te pidurisuportite jaoks simmerid/tihendid olete võtnud? Käisin eile Motohoovis heas usus, et äkki leiab kohe riilust midagi aga ei, liiga mudelipõhised asjad öeldi. ei hoia sees. Amordi simmerid võeti küll kohe otse riiulist, need vist siis pole nii mudeli põhised :) Ühesõnaga pealt 90.- ja nädal. Depoost öeldi tublisti üle 100.- ja mitu nädalat kuna ei saavat B varuosana ja tuleb otse Suzukist/Ramost tellida.
Hakkasid silma sellised komplektid http://www.ebay.co.uk/itm/201017010584? ... 1423.l2649 19,18.- ja UK-st tuleb üldiselt ka nädal kuni poolteist. Ja teine http://www.ebay.co.uk/itm/151110473672? ... 1423.l2649 63.- umbes. Samas mul nagu pole vaja uusi õhutusnipleid, vaskseibe ja neid väikseid kummitihendeid mis kahe poole vahele käivad.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 455
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 20 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kristjan128 »

Ma olen ostnud nii nei esimesel lingil olevaid, kui ka teisi, koos niplite ja määrdega. Kõik on ilusti vastu pidanud probleemideta. Kunagi paar aastat tagasi küsisin ise ka hindu ja taheti samamoodi 100 euri ringis saada Eestis----las tahavad siis edasi :mrgreen:

Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Smm »

Kiire kysimus õlirõhu lyliti kohta-kas see asub syytekaane taga peidus?

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Smm »

Vesigixxeril mootori all see lyliti.

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Tellisin odavama komplekti ära. Pandi juba teelegi ja ehk nädala lõpuks on käes. Sadulad on lahti kakutud ja puhastatud, ning kõik seisab hetek puuduvate tihendite taga. Sadulad oli täis mingit imelikku puru, tundus nagu katlakivi moodi sodi või oksiid ei teagi täpselt aga päris palju oli seda.
Pole veel jõudnud otsima hakata aga äkki oskab keegi juhatada kus Tartus saaks lasta uued pidurivoolikud teha? Hetkel on nii, et jagamisest kuni sadulateni lähevad vanad originaalid ja lenkuslt jagamisse läheb armeeritud (oli lenksu ja muu mudruga kaasas). Võib olla paneks kõiks ühte moodi kui juba laiali on.

Kas piduripumpa on ka mõtet laiali kakkuda ja puhatsada? Leidub seal ka mingit sodi, mida hiljem süsteemi täites ja õhutades jälle sadulatesse pumpan?

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Smm »

Voolikute osas soovitan Hydroscandi.

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas cossie »

kui juba laiali on, siis tee ülemine ots ikka puhtaks

Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 455
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 20 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kristjan128 »

Smm kirjutas:

Voolikute osas soovitan Hydroscandi.

Kevadel käisin armeeritud voolikute sooviga Tartu Hydroscandis ja seal öeldi, et nemad neid ei valmista, saadeti Dunlopisse (ark majast tagapool üleval) ning seal taheti vist ca 80 euri 2 volla eest. Tellisin jällegi egayst 45 koos saatmine cobra armeeritud voolikud.


wulfi
Postitusi: 48
Liitunud: 09 Mär 2014, 18:50
Tsikkel: Custom Gpz400

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas wulfi »

Tere
Ega kellelgi tagavelge ei ole üleliigset?

Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Smm »

95a 750gsxr'ile kõrge lenks panna, siis on vaja peale pidurivooliku veel mingi kaabel välja vahetada?

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Minul jagus originaal kaablitest, jääb suht piiri peale aga kummalegi poole välja keerates gaas peale ei jää.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas cossie »

pidurivoolikud on vaja arvatavasti pikemad panna. trossid tuleb võibolla natuke teist kaudu vedada, mul igatahes ulatasid

Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Smm »

Rõõm kuulda. Margusxx- raatsid äkki mõne pildi veel sheerida?

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

jagaks hea meelega aga ma pole arvutite teemal nii kõva käpp, maailm on muutunud, igast krdi google drive ja muud jamad on igasuguse jagamise nii keeruliseks teinud. aga ma vaikselt üritan

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Smm »

Väga vinge! Endale meeldib ka militaarroheline. Plaan ka kunagi samasse tooni värvida...

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

TankSlapper
Postitusi: 159
Liitunud: 29 Jaan 2012, 12:14
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas TankSlapper »

Tegin kaua mõeldud plaanid lõpuks teoks. Vanal vesi gixxeril Yamaha R6( 03-05 ) saba peal, seal juures kasutasin orginaalsadula ära .. täitsa tehtav, mõned kohad tuleb veel üle vaadata. Lähiajal värv peale :twisted:

Pilt

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”