GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

TankSlapper
Postitusi: 152
Liitunud: 29 Jaan 2012, 12:14
Tsikkel: high performance nitro rollu
Asukoht: Rapla/Tallinn

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #151 Postitas TankSlapper » 18 Juun 2014, 14:17

Tänud, abi eest. Nädalavahetusel saab jälle käed külge panna :bsmile:


Riga 50--->Sada Hiina imet--->Aprilia RS125--->GSX-R600--->GSX-R750--->ZX-9R---> R6 2006---> GSX-R K4---> GSX-R 1000 K8 & RMZ450
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 679
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #152 Postitas Hurt » 19 Juun 2014, 09:07

Tõenäoliselt ei ole aga küsida võib ikka. Esimesi pidurikettaid vaja 91a GSX-r 750-le. Et kui kellelgi on jäänud mingil põhjusel vedelema ja kettad pole kõverad ega alla 4,5mm kulumispiiri, siis võib pakkuda.
Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

Märtt
Postitusi: 69
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tsikkel: Yamaha
Asukoht: Tallinn

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #153 Postitas Märtt » 19 Juun 2014, 09:23

Seoses sama ratta esipiduri ketastega tekkis küsimus. Kas ketta pidurdusosa neetide välimisel küljel peab olema seib või mitte? Olen osadel ratastel sellist lahendust näinud. Enda omal needi all seibi ei ole ning kettad kipuvad vaikselt kolisema. Võibolla ongi seibi paigaldamine ajutiseks lahenduseks kolisemise vastu?

Teine küsimus. Kust leida piduriketta neetide taga olevaid vedruseibe? Käisin lollusest balticboltis küsimas neid - leiti natuke suuremad vedruseibid ja ühe hind oli ligi 10eur :lol:

Ilge jama. Kettal peaaegu kulumismärke ei ole, aga juba kolisevad.

Tänud
Kasutaja avatar

TankSlapper
Postitusi: 152
Liitunud: 29 Jaan 2012, 12:14
Tsikkel: high performance nitro rollu
Asukoht: Rapla/Tallinn

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #154 Postitas TankSlapper » 19 Juun 2014, 16:13

Hurt kirjutas:Tõenäoliselt ei ole aga küsida võib ikka. Esimesi pidurikettaid vaja 91a GSX-r 750-le. Et kui kellelgi on jäänud mingil põhjusel vedelema ja kettad pole kõverad ega alla 4,5mm kulumispiiri, siis võib pakkuda.




Kuttil paar nädalat tagasi olid täitsa olemas ( peaksid Teile sobiba ): viewtopic.php?t=85730
Riga 50--->Sada Hiina imet--->Aprilia RS125--->GSX-R600--->GSX-R750--->ZX-9R---> R6 2006---> GSX-R K4---> GSX-R 1000 K8 & RMZ450
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 679
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #155 Postitas Hurt » 25 Juun 2014, 10:40

Käisin nädalavahetusel ühel pikemal tiirul ja koju jõudes avanes selline vaatepilt. http://www.upload.ee/image/4123176/DSC_0430.JPG
Lappasin põgusalt manuali ja püüan endale selgeks teha kui keeruline on amortide hooldus. Pole kunagi upsidedown amorte lahti kakkund. Kunagi sai ühed CBR-i amordid tehtud sõbra abiga ja need jäid küll pidama ja ei mäleta et oleks raketiteadus olnud. Tookord sai vahtetud vaid simmerid, tolmukatted ja õli.
Praegu manuali lapatas on aga osi, mida peaks vahetama tunduvalt rohkem. Igast o-ringid jne.

Näiteks selline lause manualist. The outer tube and inner tube "anti-fiction" metals must be replaced along with the oil seal and dust seal, when assembling front fork. Ma saan aru et jutt käib metall puksist nr.23 http://www.suzukipart.com/oemparts/a/suz/50d3c3f4f870021958f275a7/front-damper
Töökojas simmerite vahtus + uus õli on umbes 110 raha kui viia aind amordid. Ma ei usu et selle 110 sees on antud puksid + igast o-ringe, mida joonise järgi on seal amordi sees peoga.
Siin on raudselt kodanikke kes on oma amorte ise hooldand. Kas oleks mõtet teha kõike by the book või minna poodi võtta simmerid, tolmukatted ja liiter õli ning teha vaid simmerite vahetus?
Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #156 Postitas cossie » 26 Juun 2014, 18:30

Kas pikemal tiirul esiosa kõrgelt ei kukkunud või löökauku ei saanud? Enda GSXR USD'l vahetasin ka kunagi need juhtpuksid ära. Sest vanades oli juba see (vist teflon) ollus kohati maha kulunud ja sisemise ja välimise toru vahel oli kerge loks. Kui sul lõi selle õli niimoodi äkki välja siis lõpetas arvatavasti simmer oma töölepingu. Ma endal vahetasin pärast seda kui esimene simmerite vahetus leket ei kõrvaldanud, ju andis torust niipalju loksuma et lasi vahelt välja. Puksid sain streetmotost vist, mingi 60-80 euri äkki, võis ebay ka olla. O-ringid olid minu mälu järgi ainult üleval otsas, suured, kohe mutri all. Sealt oli kuiv, seega neid ei vahetanud. Töökojas on jah üldjuhul simmekate vahetus, läbipesu ja õli hinna sees, ehk isegi uued o-rõngad, kuna need ei maksa eriti midagi. Kui loksu pole ja puksidelt pole must kiht kahjustada saanud, siis ei peaks neid esialgu vahetama. (ühtedel siis kiht seespool ja teistel väljapool) pildil 23 ja 3 (bush guide ja bush slide)
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 912
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 13 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #157 Postitas MarekM » 27 Juun 2014, 15:53

kellel küljegondlid kodus jalus vedelemas on pealkirjas mainitud mudelitele... andke teada, ehk läheb äriks...
フーリガン
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 834
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #158 Postitas Margusxx » 27 Juun 2014, 17:47

Mul on olemas kui viitsid tartusse sõita.
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #159 Postitas cossie » 27 Juun 2014, 18:10

1993 1100 korralikud küljed virumaal samuti olemas. Liigun ka tallinna vahet
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1193
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #160 Postitas kurikristjan » 27 Juun 2014, 18:19

Leian ka gonleid, hinnad teen ka soodsad.
Hälvik-mootorrattur
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 118
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #161 Postitas Smm » 27 Juun 2014, 21:38

Aga räägime hindadest siis... Endalgi oleks yhe komplekti kylgede vastu huvi!
Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #162 Postitas cossie » 27 Juun 2014, 22:01

kaks komplektset külge 60.- seisukord on vaatamata vanale pildile sama hea. soovi korral on ka komplektne nina pakkuda

Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 679
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #163 Postitas Hurt » 03 Juul 2014, 08:21

Kus te pidurisuportite jaoks simmerid/tihendid olete võtnud? Käisin eile Motohoovis heas usus, et äkki leiab kohe riilust midagi aga ei, liiga mudelipõhised asjad öeldi. ei hoia sees. Amordi simmerid võeti küll kohe otse riiulist, need vist siis pole nii mudeli põhised :) Ühesõnaga pealt 90.- ja nädal. Depoost öeldi tublisti üle 100.- ja mitu nädalat kuna ei saavat B varuosana ja tuleb otse Suzukist/Ramost tellida.
Hakkasid silma sellised komplektid http://www.ebay.co.uk/itm/201017010584?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 19,18.- ja UK-st tuleb üldiselt ka nädal kuni poolteist. Ja teine http://www.ebay.co.uk/itm/151110473672?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 63.- umbes. Samas mul nagu pole vaja uusi õhutusnipleid, vaskseibe ja neid väikseid kummitihendeid mis kahe poole vahele käivad.
Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 371
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: KAWASAKI MEAN STREAK 1500
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #164 Postitas kristjan128 » 03 Juul 2014, 17:36

Ma olen ostnud nii nei esimesel lingil olevaid, kui ka teisi, koos niplite ja määrdega. Kõik on ilusti vastu pidanud probleemideta. Kunagi paar aastat tagasi küsisin ise ka hindu ja taheti samamoodi 100 euri ringis saada Eestis----las tahavad siis edasi :mrgreen:
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 118
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #165 Postitas Smm » 05 Juul 2014, 16:40

Kiire kysimus õlirõhu lyliti kohta-kas see asub syytekaane taga peidus?
Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 118
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #166 Postitas Smm » 05 Juul 2014, 19:26

Vesigixxeril mootori all see lyliti.
Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 679
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #167 Postitas Hurt » 07 Juul 2014, 08:15

Tellisin odavama komplekti ära. Pandi juba teelegi ja ehk nädala lõpuks on käes. Sadulad on lahti kakutud ja puhastatud, ning kõik seisab hetek puuduvate tihendite taga. Sadulad oli täis mingit imelikku puru, tundus nagu katlakivi moodi sodi või oksiid ei teagi täpselt aga päris palju oli seda.
Pole veel jõudnud otsima hakata aga äkki oskab keegi juhatada kus Tartus saaks lasta uued pidurivoolikud teha? Hetkel on nii, et jagamisest kuni sadulateni lähevad vanad originaalid ja lenkuslt jagamisse läheb armeeritud (oli lenksu ja muu mudruga kaasas). Võib olla paneks kõiks ühte moodi kui juba laiali on.

Kas piduripumpa on ka mõtet laiali kakkuda ja puhatsada? Leidub seal ka mingit sodi, mida hiljem süsteemi täites ja õhutades jälle sadulatesse pumpan?
Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 118
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #168 Postitas Smm » 07 Juul 2014, 09:40

Voolikute osas soovitan Hydroscandi.
Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #169 Postitas cossie » 07 Juul 2014, 09:59

kui juba laiali on, siis tee ülemine ots ikka puhtaks
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 371
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: KAWASAKI MEAN STREAK 1500
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #170 Postitas kristjan128 » 07 Juul 2014, 12:11

Smm kirjutas:Voolikute osas soovitan Hydroscandi.

Kevadel käisin armeeritud voolikute sooviga Tartu Hydroscandis ja seal öeldi, et nemad neid ei valmista, saadeti Dunlopisse (ark majast tagapool üleval) ning seal taheti vist ca 80 euri 2 volla eest. Tellisin jällegi egayst 45 koos saatmine cobra armeeritud voolikud.

wulfi
Postitusi: 48
Liitunud: 09 Mär 2014, 18:50
Tsikkel: Custom Gpz400

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #171 Postitas wulfi » 09 Juul 2014, 10:24

Tere
Ega kellelgi tagavelge ei ole üleliigset?
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 118
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #172 Postitas Smm » 19 Juul 2014, 10:46

95a 750gsxr'ile kõrge lenks panna, siis on vaja peale pidurivooliku veel mingi kaabel välja vahetada?
Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 834
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #173 Postitas Margusxx » 19 Juul 2014, 10:52

Minul jagus originaal kaablitest, jääb suht piiri peale aga kummalegi poole välja keerates gaas peale ei jää.
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 834
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #174 Postitas Margusxx » 19 Juul 2014, 10:58

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #175 Postitas cossie » 19 Juul 2014, 11:07

pidurivoolikud on vaja arvatavasti pikemad panna. trossid tuleb võibolla natuke teist kaudu vedada, mul igatahes ulatasid
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 118
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #176 Postitas Smm » 19 Juul 2014, 14:10

Rõõm kuulda. Margusxx- raatsid äkki mõne pildi veel sheerida?
Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 834
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #177 Postitas Margusxx » 19 Juul 2014, 14:25

jagaks hea meelega aga ma pole arvutite teemal nii kõva käpp, maailm on muutunud, igast krdi google drive ja muud jamad on igasuguse jagamise nii keeruliseks teinud. aga ma vaikselt üritan
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 118
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #179 Postitas Smm » 19 Juul 2014, 15:34

Väga vinge! Endale meeldib ka militaarroheline. Plaan ka kunagi samasse tooni värvida...
Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

TankSlapper
Postitusi: 152
Liitunud: 29 Jaan 2012, 12:14
Tsikkel: high performance nitro rollu
Asukoht: Rapla/Tallinn

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus #180 Postitas TankSlapper » 21 Juul 2014, 23:34

Tegin kaua mõeldud plaanid lõpuks teoks. Vanal vesi gixxeril Yamaha R6( 03-05 ) saba peal, seal juures kasutasin orginaalsadula ära .. täitsa tehtav, mõned kohad tuleb veel üle vaadata. Lähiajal värv peale :twisted:

Pilt
Riga 50--->Sada Hiina imet--->Aprilia RS125--->GSX-R600--->GSX-R750--->ZX-9R---> R6 2006---> GSX-R K4---> GSX-R 1000 K8 & RMZ450




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist