GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Kui palju on siin foorumis "vanakooli" GSXR ja uuemate vesijahutusega masinate omanikke? Omale pakub huvi kas ja mis vingeid/kasulikke modifikatsioone keegi teinud on ja hea oleks ka niisama üldist infot vahetada, nagu näiteks kellel missuguseid üleliigseid osi seismas on ja nii edasi.
Omal 94. aasta 1100W. Esialgse plaani järgi jääb täisgondlisse, aga eks hiljem paistab mis reaalsuses välja kukub, praegu suurt midagi öelda ei julge. Üht koma teist tahaks ikka kevadeks ära teha.
Samas tekkis kohe küsimus, äkki kellelgi juhuslikult seisab gondli osi sellisele rattale millest oleks nõus teatud asjaoludel loobuma?
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
extinction kirjutas:Kui palju on siin foorumis "vanakooli" GSXR ja uuemate vesijahutusega masinate omanikke? Omale pakub huvi kas ja mis vingeid/kasulikke modifikatsioone keegi teinud on ja hea oleks ka niisama üldist infot vahetada, nagu näiteks kellel missuguseid üleliigseid osi seismas on ja nii edasi.
Omal 94. aasta 1100W. Esialgse plaani järgi jääb täisgondlisse, aga eks hiljem paistab mis reaalsuses välja kukub, praegu suurt midagi öelda ei julge. Üht koma teist tahaks ikka kevadeks ära teha.
Samas tekkis kohe küsimus, äkki kellelgi juhuslikult seisab gondli osi sellisele rattale millest oleks nõus teatud asjaoludel loobuma?
Endal selline gsxr 750w millel on vana kooli õli jahutus mootor vahele pandud, ideaalne streetfighteri projekt muidu.http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=5 ... 3&start=40
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
extinction kirjutas:Samas tekkis kohe küsimus, äkki kellelgi juhuslikult seisab gondli osi sellisele rattale millest oleks nõus teatud asjaoludel loobuma?
Mul vedeleb 92 a. 750-se täis gondliring niisama. Iseenesest peaksid ka 1100-sele sobima vist. Ise otsin juba pikemat aega paagikraani samale rattale.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
91a gsxr 750-e (mudeli tähis vist M) plastik vedeleb, esimesed suunad, esituli, peeglid, raam mis tuld hoiab, ülemised prillid, originaal lenksud, vanad remonti vajavad karpad. Kindlasti on veel mingeid väikseid pudinaid. Võib olla jääb üle kevadeks ka originaal õhufilter koos kopsikuga, näidikute kogu pudru (spido tahho jne).
Kui keegi arvab, et tal on vaja midagi sellest nimekirjast, siis võtke aga ühendust. Plastik ei ole teab mis heas korras aga kasutatav.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Märgin ka teema kuna ise ühe 90 aasta gsxr 750 omanik. Osad pildid http://tinyurl.com/cyc7hsy . Hetkel ratas täiesti laiali ja ootab uut värvi
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Ei kujuta momendil ette kuidas 750 gondel suuremale sobib, 1100W raam on väiksest vennast lindiga mõõtes grammi jagu suurem, ilma proovimata ei oska esialgu midagi arvata.
7 sabaosa mõte käis muidu juba ostuplaani pidades peast läbi kuna see 11 omast saledam ja sõbral võib üks isegi üle olla. Kuid vaatasin et mu rattal on esimest külge remonditud ja eriti ei meeldi remonditud plastik, tahaks mitteremonditut - on juba kord selline kiiks küljes...
-
- Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Endal ehitusel üks 1997 600ne gsx-r: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=56&t=74220
-
- Postitusi: 99
- Liitunud: 27 Okt 2011, 11:01
- Tsikkel: kawa z750, kawa z1000
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
omasin kunagi 94 a 750 gsx r -i ja mul on mõningad jupid järel, täis gondliring, tagavelg,sadulad, vin plate dokkidega (25kw) ja veel mingeid pudipadisi. ja muidugi veel tutikas must tuuleklaas. kellel soovi millegi järgi võtku ühendust ja saab vaadata mis soovi on.
-
- Postitusi: 99
- Liitunud: 27 Okt 2011, 11:01
- Tsikkel: kawa z750, kawa z1000
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Endal 93 aasta 1100 wp. Olemas üleliigsed korralikud küljed, ninagondel, clip-on'id, ketikaitse, uus kasutamata starteri solenoid, kasutatud aga korralik komplekt ujuki nõelasid koos pesadega. Ehitasin ratta nakediks paar talve tagasi.http://fotoalbum.ee/photos/cossie/sets/988467
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Enda 11 sai nädalavahetusel veidi laiali tõmmatud, olude sunnil kitsavõitu paigas, sest garaazis jäi sügiskoristus tegemata ja prügimäekraam välja viimata.
Mingi foto tegin ka: http://p1.bikepics.com/2012%5C11%5C12%5 ... 41-800.jpg
Tulevikus võib huvi olla ninagondli, esiporika ja vasaku külje vastu, ehk isegi parema külje ja esitule.
-
- Postitusi: 552
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: KTM 530 EXC-R
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 5 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
cossie kirjutas:Endal 93 aasta 1100 wp. Olemas üleliigsed korralikud küljed, ninagondel, clip-on'id, ketikaitse, uus kasutamata starteri solenoid, kasutatud aga korralik komplekt ujuki nõelasid koos pesadega. Ehitasin ratta nakediks paar talve tagasi.http://fotoalbum.ee/photos/cossie/sets/988467
Kas selle aasta SMASHIL jäid summuti sõelad ikka oma kohapeale?
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Sel aastal oli all pisike isetehtud pütt, mille sõelad korralike neetidega ikka kinni. Natuke sai ikka välku ja pauku tehtud, aga siiski veits tagasihoidlikumalt. Minu mäletamistmööda polnud vist paugautamise võistlust ka eraldi, või ei pannud lihtsalt tähele
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
kas keegi oskab öelda 750W kiige pikkust kiigevõlli keskelt tagateljeni. Tekkis mõte panna enda rattale tonnise FZR kiik kuna mul on korralik olemas ja selle kuju meeldib rohkem. Aga see on ligikaudu 7-8 cm originaalist lühem. Kui 750 omast lühem pole siis annaks vist tuld, sai mõõdetud ja uuritud ning eriti keerukaks ei tohiks isegi minna. Kui küljest ära saan mõlemad, tahaks kaalule ka panna ja vaadata kas ja kui palju võidab.
Huvi pakuks tegelt ka K4 või muu analoogne saba - plastmaas, sadulad ja tuli, eriti luks oleks kui saaks koos tagasadula kattega isegi, aga teine asi on juba see kust kohast komplekti saab ja mis hinnaga, vaeseks ei tahaks ka maksta, kui küündib mitmete sadadeni siis ennem värskendaks mootorit.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
extinction kirjutas:kas keegi oskab öelda 750W kiige pikkust kiigevõlli keskelt tagateljeni. Tekkis mõte panna enda rattale tonnise FZR kiik kuna mul on korralik olemas ja selle kuju meeldib rohkem. Aga see on ligikaudu 7-8 cm originaalist lühem. Kui 750 omast lühem pole siis annaks vist tuld, sai mõõdetud ja uuritud ning eriti keerukaks ei tohiks isegi minna. Kui küljest ära saan mõlemad, tahaks kaalule ka panna ja vaadata kas ja kui palju võidab.
Huvi pakuks tegelt ka K4 või muu analoogne saba - plastmaas, sadulad ja tuli, eriti luks oleks kui saaks koos tagasadula kattega isegi, aga teine asi on juba see kust kohast komplekti saab ja mis hinnaga, vaeseks ei tahaks ka maksta, kui küündib mitmete sadadeni siis ennem värskendaks mootorit.
Ee... Miks sa tahad mingi teise antiigi kuurist leitud lühemat kiiget sinna alla aretada, k4 tagumiku järgi võiks arvata et päris rotikat ei ehita ju? Uuemate rataste normaalse välimuse, kaalu ja sobiva pikkusega kiikesid jagatakse pmst muidu ju, võrreldes enda aja maksumusega, mis aretamise peale läheb.
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Ma ei ütleks et uuema malli FZR kiige nüüd pask ja rott välja näeb, kena lihtne kuju ja silmale ilus anodeeritud alumiinium ning mõlemalt poolt ühesugune. Mingit hüpersuper bracingu ja kujuga kiiget ma ei taotlegi sinna alla.
Arvestades seda et uuemate rataste kiiged ka nagunii 1:1 ei sobi, siis aretamisele kulub aega nagunii, mistõttu on see küll viimane asi millest probleemi otsida.
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Kas gsx1100f katana mootor on sarnane gsxr-ile? Kas sellel mootoril peaks olema lpingeregulaator generaatori korpuses?
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
A kas keegi oskab öelda, kas 1058 ('87a mudel) mootor sobib vesijahutusega wp '93 raami vahele? Ja kas tolle mootori iseloom on madalamal pöördel parem? Ilma kogu veevärgita peaks ratta kergemaks ja lihtsamaks saama, aga kas sel on mõtet? Lihtsalt on võimalus saada odavalt selline mootor
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Mul tekkis idee üks sõidukorras ja paberitega täisgondlis 1100-ne vesigixer varuosadeks teha. Mootor saadaval ei oleks, aga kui kellelgi mingeid osi vaja läheb siis tasub ühendust võtta, mida rohkem potentsiaalseid huvilisi seda suurem saaks olema enesekndlus ratta jupitamisel ja sõitma mitte panemisel.
cossie kirjutas:A kas keegi oskab öelda, kas 1058 ('87a mudel) mootor sobib vesijahutusega wp '93 raami vahele? Ja kas tolle mootori iseloom on madalamal pöördel parem? Ilma kogu veevärgita peaks ratta kergemaks ja lihtsamaks saama, aga kas sel on mõtet? Lihtsalt on võimalus saada odavalt selline mootor
1127 mootorpeaks küll keskpööretel edevam olema. See oleneb nii vanade masinate puhul juba sellest, kui kulunud on karburaatorid, 1100W puhul nõela ja nõelakaevu kulumine levinud nähtus kuna nõel vahib siibri sees viltu ning kulunud osad mõjutavad karburaatori tööd. Uuema raami vahele peaksid aga nii 1127 kui 1052 mootorid sobima väga lihtsalt.
janis kirjutas:Kas gsx1100f katana mootor on sarnane gsxr-ile? Kas sellel mootoril peaks olema lpingeregulaator generaatori korpuses?
pingeregull minu teada jah geneka korpuses ja mootor on GSXR-iga justnimelt sarnane.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Ok kui mootor pole saadaval, siis huvitaks esimesed pidurikettad (kui on veel normi piires), signaal ja juhtmestik
Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
cossie kirjutas:Ok kui mootor pole saadaval, siis huvitaks esimesed pidurikettad (kui on veel normi piires), signaal ja juhtmestik
Mootor ju müügis! http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=35&t=76840
-
- Postitusi: 173
- Liitunud: 24 Dets 2008, 11:37
- Tsikkel: suzuki Bandit
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Oleks huvitatud esi hargist
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Mul on nüüd üle 3 väga korralikku originaal kolbi (treimisjäljedki peal ja puha) vesi 1100 mootorile ja üks rikkis 95a plokikaas, kust ehk mingi portsu klappe saab, või siis karpade kummikurgud. Katsun hiljem kolvid ka kruvikuga ära mõõta, et uurida välja kulumine võrreldes tehaseandmetega, aga usun et midagi hullu ei ole.
Samuti leiab 1100-sele sabagondleid, raami, ja veel mingit pisemat pudi mis mul talvel juppideks tehtud tsiklist endiselt vedelevad.
Enda mootori ehitus tundub et võib edenema hakata, kui vaid seda va pappi kiiremini ja rohkem korraga saaks, uus korralik kaas on olemas ja kolvid saab vist päris uued.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Tulevikule mõeldes märk maha.
Infot, manuaalid jne. Esimese ning teise gene gixxeri kohta
Slabside 85-87/750's & 86-88/1100's (1Gen)
www.mydrive.ch/en
Username: Slabside Password: gixxer
Slingshot 88-92/750's & 89-92/1100's (2Gen)
www.mydrive.ch/en
Username: Slingshot Password: gixxer
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
http://www.mydrive.ch/en leiab veel:
1994 Yoshimura kataloog (huvitav vaadata, mida tol ajal saada oli )
93-98 GSX-R 1100W 40 mm karpade sättimise juhend
92-95 GSX-R 750W service manual
93-98 GSX-R 1100W service manual
92-95 GSX-R 750W microfiche
Username: oltrusty Password: trusty
Kopeeritud gixxer.com foorumist, kui juhuslikult mõni ei ole seal veel kasutaja.
Lisaks on vana hea Oldskool Suzuki oldskoolsuzuki.info kaua maas olnud foorumi asemele tulnud tänu tõsistele entusiastidele asendusfoorum aadressil http://old-skool-suzuki.proboards.com kust leiab juba niimõndagi huvitavat.
Minu kodukandis on mulle teada olevalt 3 vanemat GSX-R'i - minu 1100w, ühel sõbral 750w ja teisel sõbral vesijahutusega 7/11.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Tere
Kuna ühe projekti käigus jäid osad jupid üle, siis pakun neid siin ka. teema ise asub. http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=35&t=79335
Rattaks oli GSX 1100G.
Äkk iläheb kellelgi midagi vaja
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Tere
Pakun samuti projektide jääke müügiks GSXR 1100 WP ja 1200 Bandit mk1. Tuled, gondlid, sumpsid, lenksdud jms...
http://fotoalbum.ee/photos/cossie
Tel. 55564150
Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Kellelgi kasutuskõlbmatut õlijahutusega 750/1100/1200 plokikaant ei ole, mida õlle vastu vahetada? Aretamiseks ja lõikumiseks vaja.
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
edit: peaaegu terve 95. a 1100w läheb juppideks. Miinus mootor, karpad, aju. Kõik muu saadaval.
-
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03 Juun 2004, 21:51
- Tsikkel: GSXR-1100 & HD Dyna
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
kurikristjan kirjutas:Ise jahin 94-95 aasta 750-se ninaraami, mis esituld ja kellade plokki hoiab ning samuti on vaja 92-95 750se (kõik vanad vesijahutusega gixerid) juhiistet. Võtsin talveks miskit ette ja neist juppidest puudus!
Mõned 750-se jäägid mul olemas. Pean vaatama, äkki ninaraam on alles.
Aga otsin GSXR1100W 95-98 tagakiige.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.