Aprilia Tuono
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Aprilia Tuono
jann001 kirjutas:Tuono kirjutas:jann001 kirjutas:Tänud tähelepanu eest Ilmselt enne Kevadet ostma ei torma,tahaks ikka korralikult proovisõittu teha
Selle tuono viivad kevadeks sommid minema
Ega see viimane ole mis müügis
Kindlasti ei ole viimane, aga sellise aastaarvuga "kompusid" ei liigu just eriti tihti....
Re: Aprilia Tuono
ja nii jätkub see onaneerimine erinevate kuulutuste ja samasisuliste "küll ma kevadel vaatan" postitustega kuni kevadeni. või suveni.
ootame jaanuaris uut samalaadset postitust. teise tsikli lingiga ikka soovitavalt.
Re: Aprilia Tuono
Täpselt, Apriliate puhul peab kohe liigutama, järjest rohkem inimesi on hakanud avastama õigeid tsikleid enda jaoks
(Vabandan normaalsete japsidega sõitjate ees, aga õnneks on teid vähe.)
Re: Aprilia Tuono
Saksa mootorrataste foorumites räägitakse tüüpvigadest.
Itaalia mootorrataste foorumites räägitakse varuosade tarneaegadest.
Jaapani mootorrataste foorumites räägitakse sõitmisest.
EDIT: Inglismaa tsiklitega oli ka mingi teema.
Re: Aprilia Tuono
Credo kirjutas:ja nii jätkub see onaneerimine erinevate kuulutuste ja samasisuliste "küll ma kevadel vaatan" postitustega kuni kevadeni. või suveni.
ootame jaanuaris uut samalaadset postitust. teise tsikli lingiga ikka soovitavalt.
Ilmselt ei jõua kohale,et huvi on margi kohta,mitte konkreetse ratta. Pilt sai lihtsalt lamppi võetud nii ,et pole mõtet kohe onaneerima hakata
Re: Aprilia Tuono
jann001 kirjutas:Credo kirjutas:ja nii jätkub see onaneerimine erinevate kuulutuste ja samasisuliste "küll ma kevadel vaatan" postitustega kuni kevadeni. või suveni.
ootame jaanuaris uut samalaadset postitust. teise tsikli lingiga ikka soovitavalt.Ilmselt ei jõua kohale,et huvi on margi kohta,mitte konkreetse ratta. Pilt sai lihtsalt lamppi võetud nii ,et pole mõtet kohe onaneerima hakata
Ahaa, kui konkreetset mudelit silmas ei pea, siis selle ratta margi kohta kasuta üleval paremas nurgas olevat search kastikest. Tuono kohta ilmub peale seda päris palju biker.ee-s olevat eestikeelset juttu. Google abil saad ka välismaa keeltes selle ratta kohta infot.
Ning seda kõike tublisti rohkem, kui antud teemast. Kuna see Tuono osa on juba läbi ja lõhki ära jahvatatud.
Re: Aprilia Tuono
jann001 kirjutas:Credo kirjutas:ja nii jätkub see onaneerimine erinevate kuulutuste ja samasisuliste "küll ma kevadel vaatan" postitustega kuni kevadeni. või suveni.
ootame jaanuaris uut samalaadset postitust. teise tsikli lingiga ikka soovitavalt.Ilmselt ei jõua kohale,et huvi on margi kohta,mitte konkreetse ratta. Pilt sai lihtsalt lamppi võetud nii ,et pole mõtet kohe onaneerima hakata
jann001, sa vana ihuliikmeürask (vabandan kõnepruugi eest), lõpeta see tõmblemine. kasutaja yerba ütles kogu muu asjaliku asja ära.
reimps räägib ülejäänut. minu 22 mootorrattast on olnud 3 apriliad - tonnise v2 mootoriga tuono, tonnine caponord ning tonnine tuono v4. just see viimane on mind viinud järelduseni, et ma ei taha kunagi ühtegi jaapani baiki. mitte kunagi. sest neil pole iseloomu. ja neid on brazillion, kuid apriliaid on vähe.
reimps ütles õigesti - need on nagu naised. on küll. ostsin v2 tuono aastal 2008 uuena ning esimese 300km peale läks pingeregulaator ja aku peeti. aga see pole oluline. caponord oli raske ja kole kolakas aga see-eest Inks sõitis sellega nagu vana mees. ja tuono v4r oli lõuna-euroopa kiirteedel oma nime vääriline - nagu välk.
uuemate v4 mootoritega kohta on marko rohtlaan öelnud (ja kipun temaga ühinema) et läbisõitudel 25k km + on väga riskibusiness. vanad v2 tonnised on suhteliselt kuulikindlad mootori poolest. küll aga tasuks tähelepanu pöörata käigukastile. kolksuga käigud on normaalsed kuni sinnamaani, kus nad enam pole. aga selle tunned ära juba ise. hooldama pead, 6k km on maksimumvälp. unusta ära raamatutarkused ja mis on manualis. parem enne kui pärast.
ja osta ära ning sõida. ja ära mölise. ilgelt ajavad kettasse need, kes onavad juba detsembris kuulutuste peale ratast, et siis ostan kogu raha eest ja kui on vaja lisaväljaminekut, on kõik elundid. kasutatud ratta ost on loterii. lepi sellega. itaalia rattaga juhtub igasuguseid loogilisele mõtlemisele mittealluvaid asju. täpselt nagu itaalia autodega (jah, mul on olnud ka enam kui üks Alfa Romeo). lepi sellega.
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Aprilia Tuono
reimps kirjutas:Täpselt, Apriliate puhul peab kohe liigutama, järjest rohkem inimesi on hakanud avastama õigeid tsikleid enda jaoks
(Vabandan normaalsete japsidega sõitjate ees, aga õnneks on teid vähe.)
Kle mida sa ülistad oma Itaalia rattaid pidevalt? Keera läki-läki summutisse ja pane vanaasta lõpetuseks korralik surakas taha oma italiaanole ning ole õnnelik. Mul on olnud ca 15 ratast---itaallasi, japse ja sakslasi, ma küll Apriliat maa ja taevani ei kiidaks. Mõni ikka näeb ainult oma ratta otsast asju. Igatahes julgen sulle soovitada külma närvi ja situ pihku prill Ära võta tõsiselt, lihtsalt tundus lõpetuseks äge lause joogise peaga letti lüüa
Re: Aprilia Tuono
Kuna Apriliate pistikud kardavad niiskust siis huvitav miks ei ole eestis kellegil tehnikat millega näitaks ära, kus pistikus viga on, mainin kohe ära, et AP-Motorsis seda ei ole?!
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Aprilia Tuono
kristjan128 kirjutas:reimps kirjutas:Täpselt, Apriliate puhul peab kohe liigutama, järjest rohkem inimesi on hakanud avastama õigeid tsikleid enda jaoks
(Vabandan normaalsete japsidega sõitjate ees, aga õnneks on teid vähe.)
Kle mida sa ülistad oma Itaalia rattaid pidevalt? Keera läki-läki summutisse ja pane vanaasta lõpetuseks korralik surakas taha oma italiaanole ning ole õnnelik. Mul on olnud ca 15 ratast---itaallasi, japse ja sakslasi, ma küll Apriliat maa ja taevani ei kiidaks. Mõni ikka näeb ainult oma ratta otsast asju. Igatahes julgen sulle soovitada külma närvi ja situ pihku prill Ära võta tõsiselt, lihtsalt tundus lõpetuseks äge lause joogise peaga letti lüüa
Just, eks igal asjal omad head-vead.
Re: Aprilia Tuono
kristjan128 kirjutas:Ära võta tõsiselt, lihtsalt tundus lõpetuseks äge lause joogise peaga letti lüüa
Joppas, just hakkasin tõsiselt võtma. Aga siis jõudsin selle lauseni ja soovin õnne, sel aastal ma su kallal võtma ei hakka
Prille kah pole, muidu teeks videoblogi kah pihkusittumisest, seda ma polegi varem jäädvustanud.
PS Apriliad on paremad. Sinu K1 lüpsan iga kell ära nii kiirenduse kui lõppkiirusega. (Ma tahan verd näha tegelt veel korrakski sel aastal.)
-
- Postitusi: 1102
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Aprilia Tuono
challange
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Aprilia Tuono
reimps kirjutas:kristjan128 kirjutas:PS Apriliad on paremad. Sinu K1 lüpsan iga kell ära nii kiirenduse kui lõppkiirusega. (Ma tahan verd näha tegelt veel korrakski sel aastal.)
muidugi lüpsad, ma pole päris 65kg poiss ka :D 30kg kaaluvahe teeb oma töö
Re: Aprilia Tuono
Kuna Apriliate pistikud kardavad niiskust siis huvitav miks ei ole eestis kellegil tehnikat millega näitaks ära, kus pistikus viga on, mainin kohe ära, et AP-Motorsis seda ei ole?!
AP-motorsis on aprilia diagnostika seadmed täitsa olemas. Muidugi diagnostika pult näitaks lihtsalt, et mingi andur tagant ära korra käinud (halb ühendus). Uuematel masinatel on asi isegi lihtsamaks tehtud. Minu Shiveri kompuuter näitab ka diagnostikamenüüd, mis töötab sarnasel põhimõttel ja registreerib veakoodi siis, kui mõni pistik on tagant ära võetud. Suht raske jutt, aga pea liiga pohmellis ja sõnad pole veel sõbrad
Re: Aprilia Tuono
Magimees kirjutas:Kuna Apriliate pistikud kardavad niiskust siis huvitav miks ei ole eestis kellegil tehnikat millega näitaks ära, kus pistikus viga on, mainin kohe ära, et AP-Motorsis seda ei ole?!
AP-motorsis on aprilia diagnostika seadmed täitsa olemas. Muidugi diagnostika pult näitaks lihtsalt, et mingi andur tagant ära korra käinud (halb ühendus). Uuematel masinatel on asi isegi lihtsamaks tehtud. Minu Shiveri kompuuter näitab ka diagnostikamenüüd, mis töötab sarnasel põhimõttel ja registreerib veakoodi siis, kui mõni pistik on tagant ära võetud. Suht raske jutt, aga pea liiga pohmellis ja sõnad pole veel sõbrad
Kui Sa mäletad ma suvel käisin seal siis Alex pani kompuutri tsiklile külge ja näitas ainult, et mingi pistiku viga aga missuguse, seda ei näidanud
Re: Aprilia Tuono
pistiku viga aga missuguse, seda ei näidanud
Mhm, siis oli minu info vist veits vale. Pole ise suure diagnostika pulti kahjuks kasutanud ja rohkem kõrvalt pilgu peale heitnud.
Re: Aprilia Tuono
Kri§to kirjutas:paar nädalat ja lännu ongi vist
Hakkad ostma?
Re: Aprilia Tuono
kuulutus kadunud. pidasin silmas, et paari nädalaga oli selline kompu läinud vististi
Re: Aprilia Tuono
Mille jaoks on istme all (2004 Tuono) nö ühene pistik(üks pistikupool ühe juhtmega, teine pool kaks juhet ühte samma pistikusse) kui see pistik ühendada ja süüde sisse keerata ilmub kompusse kiri "DIAG 1" ja käivitada ei saa. Tava olekus peaks see pistik nö lahti olema ja saab käivitada. Saan pildi ka teha kui selgusetuks jäi. Hakkas lihtsalt silma et lahti on, tavaliselt on pistikud ikka omavahel ühendamiseks loodud.
Re: Aprilia Tuono
Diagnostikapistik, toimibki nii, et ühendad ära ja lööb süüdet sisse keerates veakoodi ekraanile.
Ja muide, saab käivitada ning sõita ka ühendatuna, mõnikord on mõne koodi jaoks sedasi vaja läheneda. Vähemalt sedasi Ameerikamaal spetsialistid kirjutavad..
Veakoodid peaks sellised olema:
http://www.apriliaforum.com/techtips/10 ... tcodes.htm
Ja kui sõidu ajal viskab EFI-kirja, siis vaata siit:
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... -EFI-light
Need siis vanade kelladega RSV'de kohta ehk siis need kellad, kus tahho on keskel ja sellest kahel pool on LCD'd.
"Diag 0 / 1 / -1" pole mingi eriline viga.
Re: Aprilia Tuono
reimps kirjutas:Diagnostikapistik, toimibki nii, et ühendad ära ja lööb süüdet sisse keerates veakoodi ekraanile.
Ja muide, saab käivitada ning sõita ka ühendatuna, mõnikord on mõne koodi jaoks sedasi vaja läheneda. Vähemalt sedasi Ameerikamaal spetsialistid kirjutavad..Veakoodid peaks sellised olema:
http://www.apriliaforum.com/techtips/10 ... tcodes.htm
Ja kui sõidu ajal viskab EFI-kirja, siis vaata siit:
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... -EFI-lightNeed siis vanade kelladega RSV'de kohta ehk siis need kellad, kus tahho on keskel ja sellest kahel pool on LCD'd.
"Diag 0 / 1 / -1" pole mingi eriline viga.
Tänud reimps!
Re: Aprilia Tuono
Kelladest ei tohiks ei Falcol ega RSV'del midagi sõltuda (samas pole proovinud). Itaallaste arusaam elektrisüsteemist on malakat väärt küll, jah
Re: Aprilia Tuono
AndrusB kirjutas:Kas aprill SL Mille ( Falco) ilma kelladeta ka sõidab? See on tehniline küsimus, mitte . . .
Ennem olin Honda elektri süsteemist halval arvamusel , nüüd on üks mark veel lisandunud.
Ja üldsegi miks peab tsikli küljes niipalju kola olema.
Mihkel bikepointist teab kindlalt
Re: Aprilia Tuono
Teise põlvkonna RSV kindlasti kelladetta käima ei lähe. Starteri võtab järgi aga jah, käima ei lähe.
Re: Aprilia Tuono
Kas Tuono jala probleemile ainuke lahendus on USA oma külge kruvida või siis tonnise CBR-i oma pidi vist ka sobima.
Põhimõtteliselt nagu ma aru saan, on häda selles et vaja nurka suurendada ja jalg pikemaks saada?
Re: Aprilia Tuono
Tere, Tuono targad.
Kuna mingi nõtruse tõttu müüsin oma Yamaha fzs1000 maha, oleks tarvis uut sõidukit. Rattaid on sama palju kui arvamusi, kuid hakkas huvitama Aprilia Tuono RSV. Hetkel Bikepoindis Üks 2005a mudel sees.
Kuidas kestavad sellel masinal käigukast, sidur? Olen pigem rahulik sõitja. Rada ei sõida ja 95% ajast olen legaalne kulgeja.
Kuna palju on kaaslannaga sõitmist, siis kas Tuono on selleks õige valik?
Kuidas käitub V2 maantekiirusel, kas vibrab (võrreldes Fazeriga, millel oli 100km/4300rpm)?
Kas Tuono on just see ratas, millega võiks ette võtta ka pikemaid reise?
Kas Bikepointis pakutava ratta läbisõit on köömes ,kui seda on korralikult hooldatud.(38t)
Kuidas on lood Aprilia järelturuga, kas on lootust kunagi masinast lahti ka saada ilma et peaks poolmuidu ära kinkima.
Ärge siis halvasti öelge ,kui midagi valesti küsisin
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.