Aprilia Tuono

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

renXx
Postitusi: 361
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
Asukoht: Karjamaa

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas renXx »

jann001 kirjutas:
Tuono kirjutas:
jann001 kirjutas:

Tänud tähelepanu eest :bsmile: Ilmselt enne Kevadet ostma ei torma,tahaks ikka korralikult proovisõittu teha (crash)

Selle tuono viivad kevadeks sommid minema :ner:

Ega see viimane ole mis müügis

Kindlasti ei ole viimane, aga sellise aastaarvuga "kompusid" ei liigu just eriti tihti....



Pilt

Pilt

Credo

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Credo »

ja nii jätkub see onaneerimine erinevate kuulutuste ja samasisuliste "küll ma kevadel vaatan" postitustega kuni kevadeni. või suveni.
ootame jaanuaris uut samalaadset postitust. teise tsikli lingiga ikka soovitavalt.


reimps

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas reimps »

Täpselt, Apriliate puhul peab kohe liigutama, järjest rohkem inimesi on hakanud avastama õigeid tsikleid enda jaoks :wack:

(Vabandan normaalsete japsidega sõitjate ees, aga õnneks on teid vähe.)


H.P
Postitusi: 397
Liitunud: 08 Juul 2008, 09:13
Tsikkel: Tiger 800 XCA
Asukoht: Tallinn

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas H.P »

Saksa mootorrataste foorumites räägitakse tüüpvigadest.
Itaalia mootorrataste foorumites räägitakse varuosade tarneaegadest.
Jaapani mootorrataste foorumites räägitakse sõitmisest. 8)

EDIT: Inglismaa tsiklitega oli ka mingi teema.

Ex: Yamaha FZ6

Teema algataja
jann001
Postitusi: 89
Liitunud: 09 Mai 2010, 17:16
Tsikkel: TDM900
Tänanud: 1 kord

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas jann001 »

Credo kirjutas:

ja nii jätkub see onaneerimine erinevate kuulutuste ja samasisuliste "küll ma kevadel vaatan" postitustega kuni kevadeni. või suveni.
ootame jaanuaris uut samalaadset postitust. teise tsikli lingiga ikka soovitavalt.

Ilmselt ei jõua kohale,et huvi on margi kohta,mitte konkreetse ratta. Pilt sai lihtsalt lamppi võetud nii ,et pole mõtet kohe onaneerima hakata

Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1225
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Yerba »

jann001 kirjutas:
Credo kirjutas:

ja nii jätkub see onaneerimine erinevate kuulutuste ja samasisuliste "küll ma kevadel vaatan" postitustega kuni kevadeni. või suveni.
ootame jaanuaris uut samalaadset postitust. teise tsikli lingiga ikka soovitavalt.

Ilmselt ei jõua kohale,et huvi on margi kohta,mitte konkreetse ratta. Pilt sai lihtsalt lamppi võetud nii ,et pole mõtet kohe onaneerima hakata

Ahaa, kui konkreetset mudelit silmas ei pea, siis selle ratta margi kohta kasuta üleval paremas nurgas olevat search kastikest. Tuono kohta ilmub peale seda päris palju biker.ee-s olevat eestikeelset juttu. Google abil saad ka välismaa keeltes selle ratta kohta infot.
Ning seda kõike tublisti rohkem, kui antud teemast. Kuna see Tuono osa on juba läbi ja lõhki ära jahvatatud.

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!

Credo

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Credo »

jann001 kirjutas:
Credo kirjutas:

ja nii jätkub see onaneerimine erinevate kuulutuste ja samasisuliste "küll ma kevadel vaatan" postitustega kuni kevadeni. või suveni.
ootame jaanuaris uut samalaadset postitust. teise tsikli lingiga ikka soovitavalt.

Ilmselt ei jõua kohale,et huvi on margi kohta,mitte konkreetse ratta. Pilt sai lihtsalt lamppi võetud nii ,et pole mõtet kohe onaneerima hakata

jann001, sa vana ihuliikmeürask (vabandan kõnepruugi eest), lõpeta see tõmblemine. kasutaja yerba ütles kogu muu asjaliku asja ära.
reimps räägib ülejäänut. minu 22 mootorrattast on olnud 3 apriliad - tonnise v2 mootoriga tuono, tonnine caponord ning tonnine tuono v4. just see viimane on mind viinud järelduseni, et ma ei taha kunagi ühtegi jaapani baiki. mitte kunagi. sest neil pole iseloomu. ja neid on brazillion, kuid apriliaid on vähe.
reimps ütles õigesti - need on nagu naised. on küll. ostsin v2 tuono aastal 2008 uuena ning esimese 300km peale läks pingeregulaator ja aku peeti. aga see pole oluline. caponord oli raske ja kole kolakas aga see-eest Inks sõitis sellega nagu vana mees. ja tuono v4r oli lõuna-euroopa kiirteedel oma nime vääriline - nagu välk.

uuemate v4 mootoritega kohta on marko rohtlaan öelnud (ja kipun temaga ühinema) et läbisõitudel 25k km + on väga riskibusiness. vanad v2 tonnised on suhteliselt kuulikindlad mootori poolest. küll aga tasuks tähelepanu pöörata käigukastile. kolksuga käigud on normaalsed kuni sinnamaani, kus nad enam pole. aga selle tunned ära juba ise. hooldama pead, 6k km on maksimumvälp. unusta ära raamatutarkused ja mis on manualis. parem enne kui pärast.

ja osta ära ning sõida. ja ära mölise. ilgelt ajavad kettasse need, kes onavad juba detsembris kuulutuste peale ratast, et siis ostan kogu raha eest ja kui on vaja lisaväljaminekut, on kõik elundid. kasutatud ratta ost on loterii. lepi sellega. itaalia rattaga juhtub igasuguseid loogilisele mõtlemisele mittealluvaid asju. täpselt nagu itaalia autodega (jah, mul on olnud ka enam kui üks Alfa Romeo). lepi sellega.


reimps

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas reimps »

Pilt

Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 455
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas kristjan128 »

reimps kirjutas:

Täpselt, Apriliate puhul peab kohe liigutama, järjest rohkem inimesi on hakanud avastama õigeid tsikleid enda jaoks :wack:

(Vabandan normaalsete japsidega sõitjate ees, aga õnneks on teid vähe.)

Kle mida sa ülistad oma Itaalia rattaid pidevalt? Keera läki-läki summutisse ja pane vanaasta lõpetuseks korralik surakas taha oma italiaanole ning ole õnnelik. Mul on olnud ca 15 ratast---itaallasi, japse ja sakslasi, ma küll Apriliat maa ja taevani ei kiidaks. Mõni ikka näeb ainult oma ratta otsast asju. Igatahes julgen sulle soovitada külma närvi ja situ pihku prill :mrgreen: :mrgreen: Ära võta tõsiselt, lihtsalt tundus lõpetuseks äge lause joogise peaga letti lüüa :wack:


Tuono

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Kuna Apriliate pistikud kardavad niiskust siis huvitav miks ei ole eestis kellegil tehnikat millega näitaks ära, kus pistikus viga on, mainin kohe ära, et AP-Motorsis seda ei ole?!

Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Pontus »

kristjan128 kirjutas:
reimps kirjutas:

Täpselt, Apriliate puhul peab kohe liigutama, järjest rohkem inimesi on hakanud avastama õigeid tsikleid enda jaoks :wack:

(Vabandan normaalsete japsidega sõitjate ees, aga õnneks on teid vähe.)

Kle mida sa ülistad oma Itaalia rattaid pidevalt? Keera läki-läki summutisse ja pane vanaasta lõpetuseks korralik surakas taha oma italiaanole ning ole õnnelik. Mul on olnud ca 15 ratast---itaallasi, japse ja sakslasi, ma küll Apriliat maa ja taevani ei kiidaks. Mõni ikka näeb ainult oma ratta otsast asju. Igatahes julgen sulle soovitada külma närvi ja situ pihku prill :mrgreen: :mrgreen: Ära võta tõsiselt, lihtsalt tundus lõpetuseks äge lause joogise peaga letti lüüa :wack:

Just, eks igal asjal omad head-vead.

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...

reimps

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas reimps »

kristjan128 kirjutas:

Ära võta tõsiselt, lihtsalt tundus lõpetuseks äge lause joogise peaga letti lüüa :wack:

Joppas, just hakkasin tõsiselt võtma. Aga siis jõudsin selle lauseni ja soovin õnne, sel aastal ma su kallal võtma ei hakka :mrgreen:
Prille kah pole, muidu teeks videoblogi kah pihkusittumisest, seda ma polegi varem jäädvustanud.

PS Apriliad on paremad. Sinu K1 lüpsan iga kell ära nii kiirenduse kui lõppkiirusega. (Ma tahan verd näha tegelt veel korrakski sel aastal.) :bsmile:


pyta
Postitusi: 1102
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas pyta »

challange :twisted:

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)
Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 455
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas kristjan128 »

reimps kirjutas:
kristjan128 kirjutas:

PS Apriliad on paremad. Sinu K1 lüpsan iga kell ära nii kiirenduse kui lõppkiirusega. (Ma tahan verd näha tegelt veel korrakski sel aastal.) :bsmile:

muidugi lüpsad, ma pole päris 65kg poiss ka :D:D 30kg kaaluvahe teeb oma töö :wack: (lol) (lol)

Kasutaja avatar

Magimees
Postitusi: 369
Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
Asukoht: Nõmme

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Magimees »

Kuna Apriliate pistikud kardavad niiskust siis huvitav miks ei ole eestis kellegil tehnikat millega näitaks ära, kus pistikus viga on, mainin kohe ära, et AP-Motorsis seda ei ole?!

AP-motorsis on aprilia diagnostika seadmed täitsa olemas. Muidugi diagnostika pult näitaks lihtsalt, et mingi andur tagant ära korra käinud (halb ühendus). Uuematel masinatel on asi isegi lihtsamaks tehtud. Minu Shiveri kompuuter näitab ka diagnostikamenüüd, mis töötab sarnasel põhimõttel ja registreerib veakoodi siis, kui mõni pistik on tagant ära võetud. Suht raske jutt, aga pea liiga pohmellis ja sõnad pole veel sõbrad :D

Võrr-> Stella 50cc -> Moskva 125cc ->Dirt bike 110cc ->Kawasaki KMX 125cc -> Aprilia Shiver 750 cc

Tuono

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Magimees kirjutas:

Kuna Apriliate pistikud kardavad niiskust siis huvitav miks ei ole eestis kellegil tehnikat millega näitaks ära, kus pistikus viga on, mainin kohe ära, et AP-Motorsis seda ei ole?!

AP-motorsis on aprilia diagnostika seadmed täitsa olemas. Muidugi diagnostika pult näitaks lihtsalt, et mingi andur tagant ära korra käinud (halb ühendus). Uuematel masinatel on asi isegi lihtsamaks tehtud. Minu Shiveri kompuuter näitab ka diagnostikamenüüd, mis töötab sarnasel põhimõttel ja registreerib veakoodi siis, kui mõni pistik on tagant ära võetud. Suht raske jutt, aga pea liiga pohmellis ja sõnad pole veel sõbrad :D

Kui Sa mäletad ma suvel käisin seal siis Alex pani kompuutri tsiklile külge ja näitas ainult, et mingi pistiku viga aga missuguse, seda ei näidanud :bsmile:

Kasutaja avatar

Magimees
Postitusi: 369
Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
Asukoht: Nõmme

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Magimees »

pistiku viga aga missuguse, seda ei näidanud

Mhm, siis oli minu info vist veits vale. Pole ise suure diagnostika pulti kahjuks kasutanud ja rohkem kõrvalt pilgu peale heitnud.

Võrr-> Stella 50cc -> Moskva 125cc ->Dirt bike 110cc ->Kawasaki KMX 125cc -> Aprilia Shiver 750 cc
Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

paar nädalat ja lännu ongi vist :D

Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1225
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Kri§to kirjutas:

paar nädalat ja lännu ongi vist :D

Hakkad ostma?

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

kuulutus kadunud. pidasin silmas, et paari nädalaga oli selline kompu läinud vististi


reimps

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas reimps »

Eiei, pohui, ma ikkagi ostan sellesama kevadel ära. Kindlapeale on alles.


Kulu
Postitusi: 83
Liitunud: 28 Jaan 2010, 13:10
Tsikkel: Aprilia Tuono
Asukoht: Jõgeva

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Kulu »

Mille jaoks on istme all (2004 Tuono) nö ühene pistik(üks pistikupool ühe juhtmega, teine pool kaks juhet ühte samma pistikusse) kui see pistik ühendada ja süüde sisse keerata ilmub kompusse kiri "DIAG 1" ja käivitada ei saa. Tava olekus peaks see pistik nö lahti olema ja saab käivitada. Saan pildi ka teha kui selgusetuks jäi. Hakkas lihtsalt silma et lahti on, tavaliselt on pistikud ikka omavahel ühendamiseks loodud.

Elus on kaks tähtsat reeglit: ära kunagi ütle kõike korraga.

reimps

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas reimps »

Diagnostikapistik, toimibki nii, et ühendad ära ja lööb süüdet sisse keerates veakoodi ekraanile.
Ja muide, saab käivitada ning sõita ka ühendatuna, mõnikord on mõne koodi jaoks sedasi vaja läheneda. Vähemalt sedasi Ameerikamaal spetsialistid kirjutavad..

Veakoodid peaks sellised olema:
http://www.apriliaforum.com/techtips/10 ... tcodes.htm
Ja kui sõidu ajal viskab EFI-kirja, siis vaata siit:
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... -EFI-light

Need siis vanade kelladega RSV'de kohta ehk siis need kellad, kus tahho on keskel ja sellest kahel pool on LCD'd.

"Diag 0 / 1 / -1" pole mingi eriline viga.


Kulu
Postitusi: 83
Liitunud: 28 Jaan 2010, 13:10
Tsikkel: Aprilia Tuono
Asukoht: Jõgeva

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Kulu »

reimps kirjutas:

Diagnostikapistik, toimibki nii, et ühendad ära ja lööb süüdet sisse keerates veakoodi ekraanile.
Ja muide, saab käivitada ning sõita ka ühendatuna, mõnikord on mõne koodi jaoks sedasi vaja läheneda. Vähemalt sedasi Ameerikamaal spetsialistid kirjutavad..

Veakoodid peaks sellised olema:
http://www.apriliaforum.com/techtips/10 ... tcodes.htm
Ja kui sõidu ajal viskab EFI-kirja, siis vaata siit:
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... -EFI-light

Need siis vanade kelladega RSV'de kohta ehk siis need kellad, kus tahho on keskel ja sellest kahel pool on LCD'd.

"Diag 0 / 1 / -1" pole mingi eriline viga.

Tänud reimps!

Elus on kaks tähtsat reeglit: ära kunagi ütle kõike korraga.

reimps

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas reimps »

Kelladest ei tohiks ei Falcol ega RSV'del midagi sõltuda (samas pole proovinud). Itaallaste arusaam elektrisüsteemist on malakat väärt küll, jah :)


Tuono

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Tuono »

AndrusB kirjutas:

Kas aprill SL Mille ( Falco) ilma kelladeta ka sõidab? See on tehniline küsimus, mitte . . .
Ennem olin Honda elektri süsteemist halval arvamusel , nüüd on üks mark veel lisandunud.
Ja üldsegi miks peab tsikli küljes niipalju kola olema.

Mihkel bikepointist teab kindlalt :bsmile:


timoriik
Postitusi: 275
Liitunud: 17 Dets 2004, 18:40
Tsikkel: mõned on
Asukoht: Pärnu

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas timoriik »

Teise põlvkonna RSV kindlasti kelladetta käima ei lähe. Starteri võtab järgi aga jah, käima ei lähe.


Kulu
Postitusi: 83
Liitunud: 28 Jaan 2010, 13:10
Tsikkel: Aprilia Tuono
Asukoht: Jõgeva

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Kulu »

Kas Tuono jala probleemile ainuke lahendus on USA oma külge kruvida või siis tonnise CBR-i oma pidi vist ka sobima.
Põhimõtteliselt nagu ma aru saan, on häda selles et vaja nurka suurendada ja jalg pikemaks saada?

Elus on kaks tähtsat reeglit: ära kunagi ütle kõike korraga.

reimps

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas reimps »

Jep.


Sasskin
Postitusi: 27
Liitunud: 23 Veebr 2010, 18:23

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Sasskin »

Tere, Tuono targad.
Kuna mingi nõtruse tõttu müüsin oma Yamaha fzs1000 maha, oleks tarvis uut sõidukit. Rattaid on sama palju kui arvamusi, kuid hakkas huvitama Aprilia Tuono RSV. Hetkel Bikepoindis Üks 2005a mudel sees.
Kuidas kestavad sellel masinal käigukast, sidur? Olen pigem rahulik sõitja. Rada ei sõida ja 95% ajast olen legaalne kulgeja.
Kuna palju on kaaslannaga sõitmist, siis kas Tuono on selleks õige valik?
Kuidas käitub V2 maantekiirusel, kas vibrab (võrreldes Fazeriga, millel oli 100km/4300rpm)?
Kas Tuono on just see ratas, millega võiks ette võtta ka pikemaid reise?
Kas Bikepointis pakutava ratta läbisõit on köömes ,kui seda on korralikult hooldatud.(38t)
Kuidas on lood Aprilia järelturuga, kas on lootust kunagi masinast lahti ka saada ilma et peaks poolmuidu ära kinkima.

Ärge siis halvasti öelge ,kui midagi valesti küsisin

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”