Aprilia Tuono
Moderaator: Moded
Re: Aprilia Tuono
Ah sa mait, vaat kui terane poiss.
Suvel õli vahetades võis küll toimuda kerge over fill.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia Tuono
Mis teema selle punase tulukesega on armatuuril - 6-7k rpm hakkab vilkuma. Kas see on reguleeritav? Kahtlane, et ta nii vara vilkuma hakkab.
Re: Aprilia Tuono
See on isetimmitav "pööretepiiraja". Noh, à la käiguvahetuse vms märkimiseks. Defauldina ongi kuskil seal 6500 peal. Täitsa ise sätitav, ma peast ütlen nüüd, et kui süüte sisse paned, teeb ratas self-testi ära (tahhonõel käib lõpus ära) ja siis vist C nupuga saad seda mõnesaja pöörde kaupa liigutada. Hoia nuppu veits all ja näed, et hakkab liikuma. Kui oled rahul, ära rohkem nuppu näpi ja ta jääbki sinna, kuhu sa ta sättisid. Kasvõi selleks, et sätid tulukese 2500 rpm peale, eet jumala eest kiirust ei ületaks ja kütusekulu häbiväärselt madalal püsiks
Tal üleüldse ongi ju neli nuppu + reset kellade all, eksperimenteeri. Või loe siit: http://www.factorypro.com/tech/Aprilia% ... %20ONLY%29
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia Tuono
Tänks reimpsile! Nüüd on selge pilt
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Aprilia Tuono
reimps kirjutas:.... ja kütusekulu häbiväärselt madalal püsiks...
Naljakas küll, aga minu Tuonol pole vahet kas kimad piirajas, või töristad tühikäigul, mingi umbes seitse liitrit sajale on igal juhul..
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia Tuono
Tere!
Kevad käes, kõik paugtavad. Mõtlesin, et sõidaks ka. Näe, käima ei saand raisk. Tõmbas täis kohe. Proovisin igatpidi - toorega/ilma, käiasin sinna-tänna, isegi eetriga proovisin, lasin otse lõõri jne - ikka ei saanud. Samas aastavahetusel käivitus probleemideta, ilm oli külmem ja niiskem kui praegu. Kallasin sisse värske 98. Kellelgi on mõni hea ja lihtne nipp, mida teha sellisel puhul. Hädasti oleks vaja ratas jalutama viia.
Re: Aprilia Tuono
Antu14 kirjutas:Tere!
Kevad käes, kõik paugtavad. Mõtlesin, et sõidaks ka. Näe, käima ei saand raisk. Tõmbas täis kohe. Proovisin igatpidi - toorega/ilma, käiasin sinna-tänna, isegi eetriga proovisin, lasin otse lõõri jne - ikka ei saanud. Samas aastavahetusel käivitus probleemideta, ilm oli külmem ja niiskem kui praegu. Kallasin sisse värske 98. Kellelgi on mõni hea ja lihtne nipp, mida teha sellisel puhul. Hädasti oleks vaja ratas jalutama viia.
Pane suurem aku krokodega külge, väga hea oleks kui saaks kütte korra tagant ära volla krimpsu/pumba juhe tagant ära ( kui lubama hakkb siis kütte taas taha) siis lõõr lahti ja starterit (muidugi oleks lihtsam küünlad maha kruvida ja kuivatada... )
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia Tuono
Lugesin välismaa foorumeid. Tundub, et korralikult täis aku ja gaaspõhja-variant peaks uputanud mootori ellu tooma uuesti. Homme proovib.
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Aprilia Tuono
Kas keegi oma Tuonol joodikujalaga ka midagi ette on võtnud? Probleemi on ka mujal välismaal kajastatud. Pannud komplektse USA versiooni oma või Honda Fireblade jala? Olemasolevat modinud? Meie turu omal on see ikka jube lühike minuarust. Sellise tuulega ei tundu üldse kindel asi olevat. On kogemusi, et hommikul ratas siruli? Või muretsen põhjuseta? Arusaamatu, miks üldse usa versioonil kindlam-pikem jalg on.
Re: Aprilia Tuono
Pole vahetama hakanud, aga parkides tõmban tagaratta korraks õhku, vajub vähe paremasse asendisse. Ja kuumal suvepäeval soovitan hoolega vaadata, kui pehme asfalt jala alla jääb, vajub lihtsalt ümber. Tegelt on mul sadula all ka 15x15 plekitükk ka, pehmema pinnase jaoks.
Ainus kord, kui ümber läks, oligi pehme asfaldi tõttu ja siis seisin ka kõrval ja sain põlve alla õnneks. Tuulega (ka katte all) pole ümber aga läinud.
Harju sellega, sel rattal on "kiikse"
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
- Tsikkel: Tuned & modded Tuono
- Asukoht: Tallinn
Re: Aprilia Tuono
holma kirjutas:Kas keegi oma Tuonol joodikujalaga ka midagi ette on võtnud? Probleemi on ka mujal välismaal kajastatud. Pannud komplektse USA versiooni oma või Honda Fireblade jala? Olemasolevat modinud? Meie turu omal on see ikka jube lühike minuarust. Sellise tuulega ei tundu üldse kindel asi olevat. On kogemusi, et hommikul ratas siruli? Või muretsen põhjuseta? Arusaamatu, miks üldse usa versioonil kindlam-pikem jalg on.
Kui juhtud sõites naela tagarehvi saama ja peale seda tsikkel seisma jääb, siis tagarehvi tühjenedes kukub ratas ümber. Mul juhtunud 2x õnneks murupeal. Kukub ta siis paremale küljele!
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia Tuono
Antu14 kirjutas:Lugesin välismaa foorumeid. Tundub, et korralikult täis aku ja gaaspõhja-variant peaks uputanud mootori ellu tooma uuesti. Homme proovib.
Hihi, toimis. Pritsungiteema minu jaoks uus värk, mistõttu gaasi põhja keeramine ei tundunud esimesel katsel kõige loogilisem toiming olevat. Tänud Bikepoindile särtsu eest!
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia Tuono
Jou, Tuonomehed! Rääkige, mis akud Teil peal on aparaatidel? Mul on praegu mingi noname aku vanusega 1kuu ja see tõmbab ikka väga vaevaliselt käima seda ratast. Täna hommikul ilmselgelt ei piisanud särtsust, tõmbas täis, kellad jm näidikud nulli jne. Keegi äkki viskaks mingi lingi, kust saaks mingi kõva aku. Ette tänades,
Re: Aprilia Tuono
Ma olen täpselt nii pussy, et kui õues on +5 või alla selle temperatuur, siis võtan ööseks aku maha. On jah liigettevaatlik võibolla, aga hommikul läheb ratas vähemalt kindlapeale käima
Pealegi ma tean, kui valus on uue starteripendiksi soetamine
Mingi suht OK aku on, pidi olema USA-st, mitte pilusilmadelt ehk siis veel kvaliteetselt tehtud. Seni on kestnud ilusti.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono
Andrea kirjutas:Jou, Tuonomehed! Rääkige, mis akud Teil peal on aparaatidel? Mul on praegu mingi noname aku vanusega 1kuu ja see tõmbab ikka väga vaevaliselt käima seda ratast. Täna hommikul ilmselgelt ei piisanud särtsust, tõmbas täis, kellad jm näidikud nulli jne. Keegi äkki viskaks mingi lingi, kust saaks mingi kõva aku. Ette tänades,
Lae aku uuesti täis, pane ratas käima ja mõõda multimeetriga laadimist, see ei pruugi aku viga olla.
Vaata seda linki, sul võib hoopis laadimisprobleem olla, pidavat Tuonode tüüpviga olema:
http://joe250.com/motorcycles/tuono/bro ... ctors.html
Nii palju, kui mina aru saan, tasub seda juhet ümber ka siis teha, kui see connector ise terve on.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Aprilia Tuono
Samas peaks aku olema ka vastavalt rattale.
Ise ostsin just ühele rattale uue aku ja võtsin grammivõrra kangema kui orig oli
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia Tuono
Kusjuures ratas seisab Viimsis, mereäärses külakeses, kus kevad ei ole veel väga näole andnud. Öösel on raudpolt miinuskraadid. Võimalik, et seepärast on ka akus vähem särtsu ja õil paks (ei tea, kas kuivkarteriga masinal niiväga mõjutab).
Piipz, sinu jagatud lingilt nähtub, et probleem IIgen Tuonodega. Kas keegi teab rääkida, kas Igen Tuonol on sama kamm?
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
- Tsikkel: Tuned & modded Tuono
- Asukoht: Tallinn
Re: Aprilia Tuono
Andrea kirjutas:Jou, Tuonomehed! Rääkige, mis akud Teil peal on aparaatidel? Mul on praegu mingi noname aku vanusega 1kuu ja see tõmbab ikka väga vaevaliselt käima seda ratast. Täna hommikul ilmselgelt ei piisanud särtsust, tõmbas täis, kellad jm näidikud nulli jne. Keegi äkki viskaks mingi lingi, kust saaks mingi kõva aku. Ette tänades,
Jaa 1 gen. On sama kamm. Pistikud on ainult teistes kohtades.
- akujuhe mis läheb starteri külge puhasta ära 99% tõenäosus miks ei jõua vedada. Siis see sama pruun pistik tagagondli paremal pool viska minema ja tee otse ühendus. Valge silindri kujuline pistik paagi all paremal pool samamoodi vahelt ära.
Seda pistikut on üldiselt raske kontrollida, kuna on kokku sulanud ja ei pruugi lahti tulla. Lõika ükshaaval juhtmed lahti ja jooda kokku. Tõmberelee peal olevad + klemmid keera lahti ja puhasta ära. Tuono tõmberelee on 50 amprine, tark oleks vahetada 100a vastu. Aku pane nõks kangem YTX 14BS näiteks. See aku tuppa tassimine on laisa inimese värk rohkem
Kui kõik eelnev on tehtud, siis veab ringi vurinal nagu R4 mootorit.
Ehk leiad veel mõningaid nippe minu teemast mu kasutaja on apriliac http://www.apriliaforum.com/forums/show ... **/page172
Re: Aprilia Tuono
See pole mitte üksnes tuono probleem vaid ka rsv mille. Endal tegin selle puhastamise ja pistiku vahetuse ( pruuni ) eelmine nv ära, ümara jätsin veel puutumata, kuna klemmid olid ilusad. Aga eks see tuleb ka millalgi ette võtta. Endal oli sama jama eelmine aasta, et tahtis hommikuti täis tõmmata, kuid see lahenes lihtsalt vähe kangema aku ostuga.
Kood: Vali kõik
Raimo
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia Tuono
Nonohh, selged pildid siis. Tänud vastajatele!
Re: Aprilia Tuono
müristaja kirjutas:Aku pane nõks kangem YTX 14BS näiteks. See aku tuppa tassimine on laisa inimese värk rohkem
Ongi sama aku, hästi hoitud ja eelmisest suvest.. Mul on endal süda rahulikum, kui ma "laiska panen". Usu mind, kui ma ütlen, et sa ei taha kuulda siristavat starterit
Ja muide Mille = Tuono = RSV. Kardinaalseid erinevusi tegelikult ju pole.
Re: Aprilia Tuono
Kas kellelgi gen II peegleid pole üle, mida müüa? Tahaks Miki kõrvadest vabaneda.
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
- Tsikkel: Tuned & modded Tuono
- Asukoht: Tallinn
Re: Aprilia Tuono
reimps kirjutas:müristaja kirjutas:Aku pane nõks kangem YTX 14BS näiteks. See aku tuppa tassimine on laisa inimese värk rohkem
Ongi sama aku, hästi hoitud ja eelmisest suvest.. Mul on endal süda rahulikum, kui ma "laiska panen". Usu mind, kui ma ütlen, et sa ei taha kuulda siristavat starterit
Ja muide Mille = Tuono = RSV. Kardinaalseid erinevusi tegelikult ju pole.
Pead sel juhul oma ratta üle vaatama, korras rattal uue akuga ei hakka midagi siristama
Ja kellel kehvasti käivitub, vahetage paagisisesed bensiinivoolikud ja filter ära. Aprilia foorumis selle kohta väga hea teema, kuidas ja mismoodi see tunda annab. http://www.apriliaforum.com/forums/show ... nce-item-!
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Aprilia Tuono
Andrea kirjutas:Jou, Tuonomehed! Rääkige, mis akud Teil peal on aparaatidel? Mul on praegu mingi noname aku vanusega 1kuu ja see tõmbab ikka väga vaevaliselt käima seda ratast. Täna hommikul ilmselgelt ei piisanud särtsust, tõmbas täis, kellad jm näidikud nulli jne. Keegi äkki viskaks mingi lingi, kust saaks mingi kõva aku. Ette tänades,
Siin saab kaks asja olla. Kas on uus aku vigane või on probleemid laadimisega. Või sõidud niivõrd lühikesed käivituste vahel, et ei jõuagi laadida. Laadimist ju ülimugav kontrollida otse "kelladelt". Ise viskan tihti ka laadimisele pilgu peale. Samuti enne käivitust hommikul vaata palju akus pinget ja mis numbri peale see kukub, kui starerit annad. Saad selge pildi aku seisukorrast. Ka pruuni pistiku kindluse mõttes üle vaatasin, kõik oli tibens ja vähe tuunisin seda veekindlamaks. Aku mul 10 amprine. Üks hommik oli +1 ja ei olnud probleemi.
Kuidas see YTX14-BS ära mahub? Kas sellel mitte kõrgus mingi 146-7mm ole? Peal olev orginaal YTX12-BS Yuasa ju 130mm.
Re: Aprilia Tuono
müristaja kirjutas:Pead sel juhul oma ratta üle vaatama, korras rattal uue akuga ei hakka midagi siristama
Said vähe valesti aru - siristamise all mõtlesin ma koostööst juba loobunud starteripendiksit ja siis on juba kellad
Pole mu ratta käivitamisel seni viga midagi, lihtsalt tean läbi isikliku kogemuse, et poolkõva akuga seda ratast käima käiata ei tohi, lõpeb väga halvasti
Re: Aprilia Tuono
liisplika kirjutas:See pole mitte üksnes tuono probleem vaid ka rsv mille. Endal tegin selle puhastamise ja pistiku vahetuse ( pruuni ) eelmine nv ära, ümara jätsin veel puutumata, kuna klemmid olid ilusad. Aga eks see tuleb ka millalgi ette võtta. Endal oli sama jama eelmine aasta, et tahtis hommikuti täis tõmmata, kuid see lahenes lihtsalt vähe kangema aku ostuga.
Kood: Vali kõik
Raimo[/quote]
Vaatasin oma võrril täna selle pruuni pistiku üle ja täiesti korralik!
Siit ka küsimus, kas piisab, et pistkiku puhastus sparyga üle pritsida ja siis silikooni möksi täis ?
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Aprilia Tuono
Ise silikoonitasin need avad kinni, kust juhtmed pistikusse jooksevad. Võiks ju ka tegelikult pistikute liitekoha kah üle lasta. Siis täis veekindel. Ma sättisin pistiku nii, et "emane" pool jäi ülespoole, siis ülevalt tulev vesi ei valgu pistiku liitekohast sisse.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.