Aprilia Tuono

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Sasskin
Postitusi: 27
Liitunud: 23 Veebr 2010, 18:23

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #181 Postitas Sasskin » 28 Dets 2013, 18:05



Ah sa mait, vaat kui terane poiss.
Suvel õli vahetades võis küll toimuda kerge over fill.


Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3801
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #182 Postitas Kirs » 28 Dets 2013, 18:28

No vaat siis, juba soojem:-)
TUONO
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 652
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #183 Postitas Andrea » 01 Jaan 2014, 23:58

Mis teema selle punase tulukesega on armatuuril - 6-7k rpm hakkab vilkuma. Kas see on reguleeritav? :D Kahtlane, et ta nii vara vilkuma hakkab. :wack:
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3625
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 272 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #184 Postitas reimps » 02 Jaan 2014, 00:52

See on isetimmitav "pööretepiiraja". Noh, à la käiguvahetuse vms märkimiseks. Defauldina ongi kuskil seal 6500 peal. Täitsa ise sätitav, ma peast ütlen nüüd, et kui süüte sisse paned, teeb ratas self-testi ära (tahhonõel käib lõpus ära) ja siis vist C nupuga saad seda mõnesaja pöörde kaupa liigutada. Hoia nuppu veits all ja näed, et hakkab liikuma. Kui oled rahul, ära rohkem nuppu näpi ja ta jääbki sinna, kuhu sa ta sättisid. Kasvõi selleks, et sätid tulukese 2500 rpm peale, eet jumala eest kiirust ei ületaks ja kütusekulu häbiväärselt madalal püsiks :mrgreen:

Tal üleüldse ongi ju neli nuppu + reset kellade all, eksperimenteeri. Või loe siit: http://www.factorypro.com/tech/Aprilia%20computer.html#SETTING%20THE%20REDLINE%20THRESHOLD%20%28WITH%20ENGINE%20OFF%20ONLY%29
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 652
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #185 Postitas Andrea » 02 Jaan 2014, 11:01

Tänks reimpsile! Nüüd on selge pilt :D
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012
Kasutaja avatar

renXx
Postitusi: 340
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
Asukoht: Karjamaa
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #186 Postitas renXx » 02 Jaan 2014, 17:59

reimps kirjutas:.... ja kütusekulu häbiväärselt madalal püsiks...

Naljakas küll, aga minu Tuonol pole vahet kas kimad piirajas, või töristad tühikäigul, mingi umbes seitse liitrit sajale on igal juhul.. :)
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3625
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 272 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #187 Postitas reimps » 02 Jaan 2014, 19:58

Kütusekulust rääkides.. maanteel 5-6 kandis, linnas 10-11. Võib suht rahule jääda :)
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

renXx
Postitusi: 340
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
Asukoht: Karjamaa
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #188 Postitas renXx » 02 Jaan 2014, 20:48

Mu rattal on siis midagi viga, või mootor veel "lahti" sõitmata. :D
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 652
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #189 Postitas Andrea » 09 Mär 2014, 17:55

Tere!

Kevad käes, kõik paugtavad. Mõtlesin, et sõidaks ka. Näe, käima ei saand raisk. Tõmbas täis kohe. Proovisin igatpidi - toorega/ilma, käiasin sinna-tänna, isegi eetriga proovisin, lasin otse lõõri jne - ikka ei saanud. Samas aastavahetusel käivitus probleemideta, ilm oli külmem ja niiskem kui praegu. Kallasin sisse värske 98. Kellelgi on mõni hea ja lihtne nipp, mida teha sellisel puhul. Hädasti oleks vaja ratas jalutama viia. (help)
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012

maiko93
Postitusi: 115
Liitunud: 10 Jaan 2007, 22:13
Tsikkel: tonnine võrr
Asukoht: Tartu ligidal

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #190 Postitas maiko93 » 09 Mär 2014, 19:24

Antu14 kirjutas:Tere!

Kevad käes, kõik paugtavad. Mõtlesin, et sõidaks ka. Näe, käima ei saand raisk. Tõmbas täis kohe. Proovisin igatpidi - toorega/ilma, käiasin sinna-tänna, isegi eetriga proovisin, lasin otse lõõri jne - ikka ei saanud. Samas aastavahetusel käivitus probleemideta, ilm oli külmem ja niiskem kui praegu. Kallasin sisse värske 98. Kellelgi on mõni hea ja lihtne nipp, mida teha sellisel puhul. Hädasti oleks vaja ratas jalutama viia. (help)



Pane suurem aku krokodega külge, väga hea oleks kui saaks kütte korra tagant ära volla krimpsu/pumba juhe tagant ära ( kui lubama hakkb siis kütte taas taha) siis lõõr lahti ja starterit (muidugi oleks lihtsam küünlad maha kruvida ja kuivatada... :wack: )
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 652
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #191 Postitas Andrea » 09 Mär 2014, 21:17

Lugesin välismaa foorumeid. Tundub, et korralikult täis aku ja gaaspõhja-variant peaks uputanud mootori ellu tooma uuesti. Homme proovib. :roll:
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3801
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #192 Postitas Kirs » 09 Mär 2014, 22:32

Kas keegi oma Tuonol joodikujalaga ka midagi ette on võtnud? Probleemi on ka mujal välismaal kajastatud. Pannud komplektse USA versiooni oma või Honda Fireblade jala? Olemasolevat modinud? Meie turu omal on see ikka jube lühike minuarust. Sellise tuulega ei tundu üldse kindel asi olevat. On kogemusi, et hommikul ratas siruli? Või muretsen põhjuseta? Arusaamatu, miks üldse usa versioonil kindlam-pikem jalg on.
TUONO
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3625
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 272 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #193 Postitas reimps » 09 Mär 2014, 23:59

Pole vahetama hakanud, aga parkides tõmban tagaratta korraks õhku, vajub vähe paremasse asendisse. Ja kuumal suvepäeval soovitan hoolega vaadata, kui pehme asfalt jala alla jääb, vajub lihtsalt ümber. Tegelt on mul sadula all ka 15x15 plekitükk ka, pehmema pinnase jaoks.
Ainus kord, kui ümber läks, oligi pehme asfaldi tõttu ja siis seisin ka kõrval ja sain põlve alla õnneks. Tuulega (ka katte all) pole ümber aga läinud.

Harju sellega, sel rattal on "kiikse" ;)
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

müristaja
Postitusi: 372
Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
Tsikkel: Tuned & modded Tuono
Asukoht: Tallinn

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #194 Postitas müristaja » 10 Mär 2014, 00:25

holma kirjutas:Kas keegi oma Tuonol joodikujalaga ka midagi ette on võtnud? Probleemi on ka mujal välismaal kajastatud. Pannud komplektse USA versiooni oma või Honda Fireblade jala? Olemasolevat modinud? Meie turu omal on see ikka jube lühike minuarust. Sellise tuulega ei tundu üldse kindel asi olevat. On kogemusi, et hommikul ratas siruli? Või muretsen põhjuseta? Arusaamatu, miks üldse usa versioonil kindlam-pikem jalg on.


Kui juhtud sõites naela tagarehvi saama ja peale seda tsikkel seisma jääb, siis tagarehvi tühjenedes kukub ratas ümber. Mul juhtunud 2x õnneks murupeal. Kukub ta siis paremale küljele!
Drop a gear and disappear...
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 652
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #195 Postitas Andrea » 10 Mär 2014, 14:22

Antu14 kirjutas:Lugesin välismaa foorumeid. Tundub, et korralikult täis aku ja gaaspõhja-variant peaks uputanud mootori ellu tooma uuesti. Homme proovib. :roll:

Hihi, toimis. Pritsungiteema minu jaoks uus värk, mistõttu gaasi põhja keeramine ei tundunud esimesel katsel kõige loogilisem toiming olevat. Tänud Bikepoindile särtsu eest!
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 652
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #196 Postitas Andrea » 17 Apr 2014, 10:14

Jou, Tuonomehed! Rääkige, mis akud Teil peal on aparaatidel? Mul on praegu mingi noname aku vanusega 1kuu ja see tõmbab ikka väga vaevaliselt käima seda ratast. Täna hommikul ilmselgelt ei piisanud särtsust, tõmbas täis, kellad jm näidikud nulli jne. Keegi äkki viskaks mingi lingi, kust saaks mingi kõva aku. Ette tänades, :)
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3625
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 272 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #197 Postitas reimps » 17 Apr 2014, 10:17

Ma olen täpselt nii pussy, et kui õues on +5 või alla selle temperatuur, siis võtan ööseks aku maha. On jah liigettevaatlik võibolla, aga hommikul läheb ratas vähemalt kindlapeale käima :)
Pealegi ma tean, kui valus on uue starteripendiksi soetamine :mrgreen:

Mingi suht OK aku on, pidi olema USA-st, mitte pilusilmadelt ehk siis veel kvaliteetselt tehtud. Seni on kestnud ilusti.
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7345
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 104 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #198 Postitas Piipz » 17 Apr 2014, 10:19

Andrea kirjutas:Jou, Tuonomehed! Rääkige, mis akud Teil peal on aparaatidel? Mul on praegu mingi noname aku vanusega 1kuu ja see tõmbab ikka väga vaevaliselt käima seda ratast. Täna hommikul ilmselgelt ei piisanud särtsust, tõmbas täis, kellad jm näidikud nulli jne. Keegi äkki viskaks mingi lingi, kust saaks mingi kõva aku. Ette tänades, :)

Lae aku uuesti täis, pane ratas käima ja mõõda multimeetriga laadimist, see ei pruugi aku viga olla.
Vaata seda linki, sul võib hoopis laadimisprobleem olla, pidavat Tuonode tüüpviga olema:
http://joe250.com/motorcycles/tuono/bro ... ctors.html

Nii palju, kui mina aru saan, tasub seda juhet ümber ka siis teha, kui see connector ise terve on.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 1941
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: 90º L2 ja KTM 690SMC
Asukoht: HLK-TAL
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #199 Postitas puna » 17 Apr 2014, 10:26

Samas peaks aku olema ka vastavalt rattale.
Ise ostsin just ühele rattale uue aku ja võtsin grammivõrra kangema kui orig oli
Müügiks kõik mis piltidel näha: http://picasaweb.google.com/10670690264 ... 42/Sale02#
Tel. +3725654585, +358445654585
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 652
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #200 Postitas Andrea » 17 Apr 2014, 10:34

Kusjuures ratas seisab Viimsis, mereäärses külakeses, kus kevad ei ole veel väga näole andnud. Öösel on raudpolt miinuskraadid. Võimalik, et seepärast on ka akus vähem särtsu ja õil paks (ei tea, kas kuivkarteriga masinal niiväga mõjutab).

Piipz, sinu jagatud lingilt nähtub, et probleem IIgen Tuonodega. Kas keegi teab rääkida, kas Igen Tuonol on sama kamm?
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012
Kasutaja avatar

müristaja
Postitusi: 372
Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
Tsikkel: Tuned & modded Tuono
Asukoht: Tallinn

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #201 Postitas müristaja » 17 Apr 2014, 10:45

Andrea kirjutas:Jou, Tuonomehed! Rääkige, mis akud Teil peal on aparaatidel? Mul on praegu mingi noname aku vanusega 1kuu ja see tõmbab ikka väga vaevaliselt käima seda ratast. Täna hommikul ilmselgelt ei piisanud särtsust, tõmbas täis, kellad jm näidikud nulli jne. Keegi äkki viskaks mingi lingi, kust saaks mingi kõva aku. Ette tänades, :)


Jaa 1 gen. On sama kamm. Pistikud on ainult teistes kohtades.

+ akujuhe mis läheb starteri külge puhasta ära 99% tõenäosus miks ei jõua vedada. Siis see sama pruun pistik tagagondli paremal pool viska minema ja tee otse ühendus. Valge silindri kujuline pistik paagi all paremal pool samamoodi vahelt ära.
Seda pistikut on üldiselt raske kontrollida, kuna on kokku sulanud ja ei pruugi lahti tulla. Lõika ükshaaval juhtmed lahti ja jooda kokku. Tõmberelee peal olevad + klemmid keera lahti ja puhasta ära. Tuono tõmberelee on 50 amprine, tark oleks vahetada 100a vastu. Aku pane nõks kangem YTX 14BS näiteks. See aku tuppa tassimine on laisa inimese värk rohkem :)
Kui kõik eelnev on tehtud, siis veab ringi vurinal nagu R4 mootorit.

Ehk leiad veel mõningaid nippe minu teemast mu kasutaja on apriliac http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?66603-**-Members-Gallery-**/page172
Drop a gear and disappear...

Raimo
Postitusi: 23
Liitunud: 02 Nov 2010, 11:53
Tänanud: 2 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #202 Postitas Raimo » 17 Apr 2014, 11:24

See pole mitte üksnes tuono probleem vaid ka rsv mille. Endal tegin selle puhastamise ja pistiku vahetuse ( pruuni ) eelmine nv ära, ümara jätsin veel puutumata, kuna klemmid olid ilusad. Aga eks see tuleb ka millalgi ette võtta. Endal oli sama jama eelmine aasta, et tahtis hommikuti täis tõmmata, kuid see lahenes lihtsalt vähe kangema aku ostuga. :bsmile:


Raimo
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 652
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #203 Postitas Andrea » 17 Apr 2014, 16:05

Nonohh, selged pildid siis. Tänud vastajatele! :bsmile:
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3625
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 272 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #204 Postitas reimps » 17 Apr 2014, 16:59

müristaja kirjutas: Aku pane nõks kangem YTX 14BS näiteks. See aku tuppa tassimine on laisa inimese värk rohkem :)
Ongi sama aku, hästi hoitud ja eelmisest suvest.. Mul on endal süda rahulikum, kui ma "laiska panen". Usu mind, kui ma ütlen, et sa ei taha kuulda siristavat starterit :mrgreen:

Ja muide Mille = Tuono = RSV. Kardinaalseid erinevusi tegelikult ju pole.
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

marko233
Postitusi: 194
Liitunud: 18 Sept 2007, 13:47

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #205 Postitas marko233 » 17 Apr 2014, 17:14

Kas kellelgi gen II peegleid pole üle, mida müüa? Tahaks Miki kõrvadest vabaneda.
CBR F3; CBR 954rr; Tuono 1000; MT-01
Kasutaja avatar

müristaja
Postitusi: 372
Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
Tsikkel: Tuned & modded Tuono
Asukoht: Tallinn

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #206 Postitas müristaja » 17 Apr 2014, 18:44

reimps kirjutas:
müristaja kirjutas: Aku pane nõks kangem YTX 14BS näiteks. See aku tuppa tassimine on laisa inimese värk rohkem :)
Ongi sama aku, hästi hoitud ja eelmisest suvest.. Mul on endal süda rahulikum, kui ma "laiska panen". Usu mind, kui ma ütlen, et sa ei taha kuulda siristavat starterit :mrgreen:

Ja muide Mille = Tuono = RSV. Kardinaalseid erinevusi tegelikult ju pole.

Pead sel juhul oma ratta üle vaatama, korras rattal uue akuga ei hakka midagi siristama 8)
Ja kellel kehvasti käivitub, vahetage paagisisesed bensiinivoolikud ja filter ära. Aprilia foorumis selle kohta väga hea teema, kuidas ja mismoodi see tunda annab. http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?276617-Tank-fuel-pump-hoses-Regular-maintenance-item-!
Drop a gear and disappear...
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3801
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #207 Postitas Kirs » 17 Apr 2014, 19:52

Andrea kirjutas:Jou, Tuonomehed! Rääkige, mis akud Teil peal on aparaatidel? Mul on praegu mingi noname aku vanusega 1kuu ja see tõmbab ikka väga vaevaliselt käima seda ratast. Täna hommikul ilmselgelt ei piisanud särtsust, tõmbas täis, kellad jm näidikud nulli jne. Keegi äkki viskaks mingi lingi, kust saaks mingi kõva aku. Ette tänades, :)


Siin saab kaks asja olla. Kas on uus aku vigane või on probleemid laadimisega. Või sõidud niivõrd lühikesed käivituste vahel, et ei jõuagi laadida. Laadimist ju ülimugav kontrollida otse "kelladelt". Ise viskan tihti ka laadimisele pilgu peale. Samuti enne käivitust hommikul vaata palju akus pinget ja mis numbri peale see kukub, kui starerit annad. Saad selge pildi aku seisukorrast. Ka pruuni pistiku kindluse mõttes üle vaatasin, kõik oli tibens ja vähe tuunisin seda veekindlamaks. Aku mul 10 amprine. Üks hommik oli +1 ja ei olnud probleemi.
Kuidas see YTX14-BS ära mahub? Kas sellel mitte kõrgus mingi 146-7mm ole? Peal olev orginaal YTX12-BS Yuasa ju 130mm.
TUONO
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3625
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 272 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #208 Postitas reimps » 19 Apr 2014, 09:01

müristaja kirjutas:Pead sel juhul oma ratta üle vaatama, korras rattal uue akuga ei hakka midagi siristama 8)

Said vähe valesti aru - siristamise all mõtlesin ma koostööst juba loobunud starteripendiksit ja siis on juba kellad ;)
Pole mu ratta käivitamisel seni viga midagi, lihtsalt tean läbi isikliku kogemuse, et poolkõva akuga seda ratast käima käiata ei tohi, lõpeb väga halvasti ;)
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

Tuono
Postitusi: 1758
Liitunud: 07 Sept 2011, 21:49
Asukoht: Helsingi

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #209 Postitas Tuono » 19 Apr 2014, 13:28

liisplika kirjutas:See pole mitte üksnes tuono probleem vaid ka rsv mille. Endal tegin selle puhastamise ja pistiku vahetuse ( pruuni ) eelmine nv ära, ümara jätsin veel puutumata, kuna klemmid olid ilusad. Aga eks see tuleb ka millalgi ette võtta. Endal oli sama jama eelmine aasta, et tahtis hommikuti täis tõmmata, kuid see lahenes lihtsalt vähe kangema aku ostuga. :bsmile:


Raimo

Vaatasin oma võrril täna selle pruuni pistiku üle ja täiesti korralik!
Siit ka küsimus, kas piisab, et pistkiku puhastus sparyga üle pritsida ja siis silikooni möksi täis ?
Müüa mootorrataste lisa-ja varuosad: http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/sets/1134345
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3801
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #210 Postitas Kirs » 19 Apr 2014, 14:19

Ise silikoonitasin need avad kinni, kust juhtmed pistikusse jooksevad. Võiks ju ka tegelikult pistikute liitekoha kah üle lasta. Siis täis veekindel. Ma sättisin pistiku nii, et "emane" pool jäi ülespoole, siis ülevalt tulev vesi ei valgu pistiku liitekohast sisse.
TUONO




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist