Aprilia Tuono

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Vint
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1139
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome-Riihimäki
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 29 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #211 Postitas Vint » 19 Apr 2014, 14:26

Mida sa nüüd täpsemalt silikooni nime all mõtled?
Kas hermeetikut tihendamiseks või peale pihustatavat kraami,niiskuse hülgamiseks?

Isiklikult soovitaks hoopis tehnilist vaseliini, näiteks elektrikud kasutavad seda hea meelega.
Ja isegi sellistel asjadel nagu suuremad kaabli kingad- nendele on siiani vaseliini tuup või kotike kaasa pandud. :bsmile:


Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3801
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #212 Postitas Kirs » 19 Apr 2014, 14:51

Kasvuhoone polükarbonaatplaatide spets.silikoon, sellega tihendasin.
TUONO
Kasutaja avatar

Tuono
Postitusi: 1758
Liitunud: 07 Sept 2011, 21:49
Asukoht: Helsingi

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #213 Postitas Tuono » 19 Apr 2014, 15:08

Vint kirjutas:Mida sa nüüd täpsemalt silikooni nime all mõtled?
Kas hermeetikut tihendamiseks või peale pihustatavat kraami,niiskuse hülgamiseks?

Isiklikult soovitaks hoopis tehnilist vaseliini, näiteks elektrikud kasutavad seda hea meelega.
Ja isegi sellistel asjadel nagu suuremad kaabli kingad- nendele on siiani vaseliini tuup või kotike kaasa pandud. :bsmile:

Ma arvan, et see silikooni rasva (würthi oma) ongi see tehniline vaseliin, sest üks tsikli hooldaja soovitas seda!
Müüa mootorrataste lisa-ja varuosad: http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/sets/1134345
Kasutaja avatar

müristaja
Postitusi: 372
Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
Tsikkel: Tuned & modded Tuono
Asukoht: Tallinn

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #214 Postitas müristaja » 19 Apr 2014, 15:21

reimps kirjutas:
müristaja kirjutas:Pead sel juhul oma ratta üle vaatama, korras rattal uue akuga ei hakka midagi siristama 8)

Said vähe valesti aru - siristamise all mõtlesin ma koostööst juba loobunud starteripendiksit ja siis on juba kellad ;)
Pole mu ratta käivitamisel seni viga midagi, lihtsalt tean läbi isikliku kogemuse, et poolkõva akuga seda ratast käima käiata ei tohi, lõpeb väga halvasti ;)

Natuke võimendad seda asja üle. See starteri pendiks ei ole küll selline väljaminek mille pärast pead valutada.
http://m.ebay.co.uk/itm/111238466692?nav=SEARCH
Drop a gear and disappear...
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3625
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #215 Postitas reimps » 19 Apr 2014, 15:44

3-4 aastat tagasi ei olnud ebays seda kola sellise hinnaga, sai otsitud igast variante, aga ei olnud siis nii lihtne see kui praegu.. Ainult originaaljupid ja sa peaks teadma, palju itaallaste A-osad maksavad.
Poh, see mootor sai juba ammu müüdud, seega ostja sai korraliku asja :)
Nüüd on aga kiiks endal peas, et pooliku akuga käivitamine lõpetab sõidupäeva üpris lihtsalt. Mu ratas saab korralikult vatti ja ilmastikku ka tunda niikuinii, tuleb mõnes suhtes veits hellem olla :)
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3801
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #216 Postitas Kirs » 19 Apr 2014, 19:59

Kuidas selle tiba võimsama ytx14bs-ga ikkagi on? Kuidas te selle peale saate, kui originaal madalam? Okei, kuidagi võib-olla topib selle sinna kuidagi, aga aku fikseerimiseks mõeldud jullat ju siis kasutada ei saa. 1gen. teistmoodi? Ühes kohas jäi silma motikaakude parameetrid. YTX12 ja 14 olid ühe ja sama käivitusvooluga :roll:
TUONO
Kasutaja avatar

müristaja
Postitusi: 372
Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
Tsikkel: Tuned & modded Tuono
Asukoht: Tallinn

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #217 Postitas müristaja » 19 Apr 2014, 20:04

holma kirjutas:Kuidas selle tiba võimsama ytx14bs-ga ikkagi on? Kuidas te selle peale saate, kui originaal madalam? Okei, kuidagi võib-olla topib selle sinna kuidagi, aga aku fikseerimiseks mõeldud jullat ju siis kasutada ei saa. 1gen. teistmoodi? Ühes kohas jäi silma motikaakude parameetrid. YTX12 ja 14 olid ühe ja sama käivitusvooluga :roll:

Ei ole midagi keerulist, lihtsalt kinnitusjullale pikem polt+distantspuks leida. Selle ühesuguse käivitusvoolu asja kohta ei oska kommenteerida. Käivitusel on ikka vahe vahel. Üks aku ju 2ah võimsam.
Drop a gear and disappear...
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 652
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #218 Postitas Andrea » 19 Apr 2014, 20:05

Täna läks raibe ilma laadimata kohe poolest pöördest käima. Vaatasin, laadimine 12,7V. Veidi vähe ei ole?
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012
Kasutaja avatar

tynys
Postitusi: 78
Liitunud: 21 Sept 2008, 17:47
Tsikkel: Aprilia RSV Mille R
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #219 Postitas tynys » 19 Apr 2014, 20:08

On küll vähe. Mul on laadimine ca 14 volti
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3801
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #220 Postitas Kirs » 19 Apr 2014, 20:11

Müristaja, mul on tunne, et 1gen.on see aku fikseerimine kuidagi teisiti lahendatud, sest ma küll ei saa aru kuidas sinu pakutud lahendust enda kinnituse puhul kasutada :roll:


12 kopikatega on laadimiseks vähe. 13,6-7 alates on mul. Läheb 14,5 ja sinna kanti välja.
TUONO
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 1941
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: 90º L2 ja KTM 690SMC
Asukoht: HLK-TAL
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #221 Postitas puna » 19 Apr 2014, 20:17

On jah vähe mul ka rattal miski 14, millegagi
Müügiks kõik mis piltidel näha: http://picasaweb.google.com/10670690264 ... 42/Sale02#
Tel. +3725654585, +358445654585
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3801
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #222 Postitas Kirs » 19 Apr 2014, 20:23

See laadimine vist polegi kogu aeg 14v ja edasi peal. Just peale käivitusi laeb suurema pingega, eks korvab kiirelt akust lahkunud särtsu. Kui olen pikemalt ringi sõitnud, siis langeb laadimine 13,6-7v kanti. Eks aku täis ja pole vaja ka suurema pingega laadida enam. Võibolla eksin, aga tundub, et nii asi käib.
TUONO
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 652
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #223 Postitas Andrea » 14 Mai 2014, 08:33

Selline küsimus, et kui sõita originaalsummutiga, on kõik OK. Kui panna alla veidi väiksema takistusega pütt, siis vähel harva turtsub õhupuhastajasse. Kas tegu võib olla lahja seguga? Kuidas seda probleemi kõrvaldada saaks? Mainin igaksjuhuks ära, et küljes on ka K&N filter.
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012
Kasutaja avatar

müristaja
Postitusi: 372
Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
Tsikkel: Tuned & modded Tuono
Asukoht: Tallinn

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #224 Postitas müristaja » 14 Mai 2014, 10:12

Andrea kirjutas:Selline küsimus, et kui sõita originaalsummutiga, on kõik OK. Kui panna alla veidi väiksema takistusega pütt, siis vähel harva turtsub õhupuhastajasse. Kas tegu võib olla lahja seguga? Kuidas seda probleemi kõrvaldada saaks? Mainin igaksjuhuks ära, et küljes on ka K&N filter.


Kuidas sa seda kindlaks teed, et lööb õhupuhastisse? Ostsid filtri uuena? Mis kiip sul ajus on? Originaal kiibiga tegid ilmselt asja hullemaks ja segu lahja, siis hakkab puhastisse lööma.
Tuleb tellida vastavalt oma muudatustele uus kiip. Ja ka aju peal olevad el. kütusekruvid paika keerata. Muu ei aita.
Drop a gear and disappear...
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 652
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #225 Postitas Andrea » 14 Mai 2014, 10:56

Kindlaks teen kõrvaga. Filter oli ostes peal juba. Filter äsja pestud ja õlitatud. Kiibi kohta info puudub. Müristaja, järsku saad üle vaadata millalgi? :roll:
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012

freelander
Postitusi: 4
Liitunud: 09 Apr 2014, 10:24
Tsikkel: z1000 -09
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #226 Postitas freelander » 14 Mai 2014, 21:14

Mul on kiire küsimus, käisin ühe Tuonoga sõitmas.
Terve talve oli seisnud ja see aasta veel sõidetud ei olnud.
Nimelt väikest ringi tehes jäi jubedalt häirima selline asi: Sõidad ilusti, kiirendad, siis lased gaasi maha ning kui uuesti gaasi annad siis käib tugev jõnks läbi.
Kas see on normaalne? Põhjustatud millestki?
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3625
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #227 Postitas reimps » 14 Mai 2014, 22:06

Kui tugev jõks? Kett pingutamata?
Muidu jõnksutab ja "koliseb" see ratas rohkem aga küll, kui suvalise R4-ga võrrelda. Ma süüdistan V-d :)

Või on mu Apriliad siiani lihtsalt peldikud olnud.. :mrgreen:
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

marko233
Postitusi: 194
Liitunud: 18 Sept 2007, 13:47

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #228 Postitas marko233 » 14 Mai 2014, 22:12

Andrea kirjutas:Kindlaks teen kõrvaga. Filter oli ostes peal juba. Filter äsja pestud ja õlitatud. Kiibi kohta info puudub. Müristaja, järsku saad üle vaadata millalgi? :roll:


Kiipe mul 2 tk üle. Võin testimiseks laenata (vb ka müüa), kui Müristaja segukruvisi näppima tuleb.
CBR F3; CBR 954rr; Tuono 1000; MT-01

freelander
Postitusi: 4
Liitunud: 09 Apr 2014, 10:24
Tsikkel: z1000 -09
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #229 Postitas freelander » 14 Mai 2014, 22:13

No umbes selline jõnks, kui sidur lahutada, natuke gaasi anda ja siis järsku vabastada.
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3625
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #230 Postitas reimps » 14 Mai 2014, 22:40

freelander kirjutas:No umbes selline jõnks, kui sidur lahutada, natuke gaasi anda ja siis järsku vabastada.

Mulle tundub, et see on normaalne, vedu on suht vägivaldne sel mootoril. Võid mu omaga proovida, kas on samasugune jõnks. Näiteks :)
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3801
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #231 Postitas Kirs » 14 Mai 2014, 23:01

:roll: Ei jonksuta mul midagi, annad hagu, lased rutska maha, uuesti keerad ja rebib koheselt.
Ju kaua seisnud ja vajab lihtsalt ühte korralikku kuumaandmist. Köhib puhtaks.
TUONO
Kasutaja avatar

Yerba
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1177
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Yamaha Bulldog BT 1100 '02
Tänatud: 17 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #232 Postitas Yerba » 14 Mai 2014, 23:22

freelander kirjutas:Mul on kiire küsimus, käisin ühe Tuonoga sõitmas.
Terve talve oli seisnud ja see aasta veel sõidetud ei olnud.
Nimelt väikest ringi tehes jäi jubedalt häirima selline asi: Sõidad ilusti, kiirendad, siis lased gaasi maha ning kui uuesti gaasi annad siis käib tugev jõnks läbi.
Kas see on normaalne? Põhjustatud millestki?


Sidur ei ole ära väsima ehk libisema hakanud?
-Yamaha Bulldog BT 1100 '02
-Honda CB600F '01
-Suzuki GSF600 (Bandit) '95
-Suzuki SV 1000N '04
-Moto Guzzi Griso 1100 '09
-BMW K1200RS '97
-Honda CBR1000F '88
-Yamaha TDM 850 '98
Kasutaja avatar

arendaja
Toetajaliige
Postitusi: 243
Liitunud: 05 Mai 2007, 09:54
Tsikkel: CBR1000RR
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #233 Postitas arendaja » 15 Mai 2014, 07:01

Veokett lõtv siis kipub ka loksutama gaasiga mängides. Sama olen ka täheldanud gaasitrossi liiga suure lodevuse korral.
Slr 650 > Gsxr 600 > Hornet 919 > Cbr1krr
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3625
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #234 Postitas reimps » 15 Mai 2014, 07:22

arendaja kirjutas:Veokett lõtv siis kipub ka loksutama gaasiga mängides.
No mul näiteks on kett otsakorral küll, seda "kolksu" tunnen ma ise ka juba. Pingutatud ketiga on palju sujuvam. Algse küsimuse peale pakukski kas veninud ja pingutamata ketti või teine variant - kui freelander pole varem Tuonoga sõitnud, siis ridamootoriga võrreldes on see ratas ikka äkilisem küll ja võib "rapsida".
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

henrij
Postitusi: 146
Liitunud: 09 Mär 2011, 12:46
Tänanud: 1 kord

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #235 Postitas henrij » 15 Mai 2014, 07:58

Kui mõnel tuono omanikul on riiulisse jäänud vedelema selliseid originaal peegleid siis oleksin sümboolse tasu eest täitsa huviline
Pilt

Jaan_S
Postitusi: 91
Liitunud: 05 Okt 2011, 22:48
Asukoht: Pärnu

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #236 Postitas Jaan_S » 15 Mai 2014, 10:57

freelander kirjutas:Mul on kiire küsimus, käisin ühe Tuonoga sõitmas.
Terve talve oli seisnud ja see aasta veel sõidetud ei olnud.
Nimelt väikest ringi tehes jäi jubedalt häirima selline asi: Sõidad ilusti, kiirendad, siis lased gaasi maha ning kui uuesti gaasi annad siis käib tugev jõnks läbi.
Kas see on normaalne? Põhjustatud millestki?



Tagaketiratta kummileevendid kulunud.? Kontrollida saad kui ketiratast edasi-tagasi liigutad, tagaratas maas, kast neutraali peal. Loksumist olla ei tohiks.
Yamaha RD250lc, Kawasaki ZR750f, Suzuki SV1000S, Yamaha YZF-R1 2005, Aprilia RSV1000
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3801
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #237 Postitas Kirs » 20 Mai 2014, 19:15

Õlivahetusel selgus, et olen õlifiltrite ostuga veidi mõõda pannud. Seega kel soovi, siis müüa on kolm õlifiltrit(vastab koodile HF152). Tegemist siis niiöelda short versioonidega. Minule aga sobivad long versioonid(HF564). Need kellel Tuono, Mille, Falco, Futura, Capanord ja filtrikaas madal, siis neile sobib HF152.
TUONO

tiit1990
Postitusi: 70
Liitunud: 04 Nov 2010, 17:55
Tsikkel: aprilia rsv tuono 1000R
Asukoht: kuressaare
Tänatud: 1 kord

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #238 Postitas tiit1990 » 20 Mai 2014, 19:43

palju hinnaks
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3801
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #239 Postitas Kirs » 20 Mai 2014, 19:55

tiit1990 kirjutas:palju hinnaks

Tsekka PS.
TUONO
Kasutaja avatar

marko233
Postitusi: 194
Liitunud: 18 Sept 2007, 13:47

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus #240 Postitas marko233 » 09 Juun 2014, 21:55

Kiiremas korras vaja starteri releed (starter solenoid relay). eBay`s olemas neid hulgi, aga äkki saab siin kaubale.
Pidi sobima ka mõne muu margi relee (kui keegi teab täpsemalt, võib ka selle kohta infot jagada).
CBR F3; CBR 954rr; Tuono 1000; MT-01




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist