Aprilia Tuono

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


reimps

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas reimps »

Mina sõidan reeglina mingite eksootilisemate mudelitega, kui autodest jutt käib. Mis siis? Nussi on vahetevahel, aga sõidurõõmu kõvasti rohkem kui teistel meestel VW Passatitega näiteks.
Rattaga sama lugu - ma teadvustan neid nõrku kohti ja olen mingil määral ka valmis, aga samas ka tean, et sõidurõõmu on mu Mille + Tuono valmistanud kuhjaga enam kui neile eelnenud gixxer + gixxef. Naisi saab ka rohkem.

Ära tule siia temasse mingit rida4-juttu ajama, palun. Kui tahad mu kallutatult ausat promo Apriliate kohta lugeda, keri mitu-mitu lehekülge tagasi ja loe. Pole kunagi eitanudki, et japsid on töökindlamad, aga fakt on see, et mingil gixxeril (vabandust, see on tegelikult suht räigelt öeldud) ei ole sellist hinge ega iseloomu.




pyta
Postitusi: 1102
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas pyta »

Tuono kirjutas:

Kas Aprilia tehas pole teinud korralikku diagnostika seadet või ei raatsi Aprilia maaletooja seda osta, praegu jääb küll selline mulje, et Aprilia on mõeldud ühekordseks kasutamiseks, sest, kui mingi pistik hakkab streikima siis ongi kõik selle tsikliga?!

vaata Tuono,nüüd see lause ja sinna järgi kohe see lause ....

Tuono kirjutas:

No minu pill sõidab rohkem vihmas, kui kõik japsid kokku ja pole midagi häda, need tavalised pistikud lähevad roheliseks kõikidel tsiklitel ja auto on töökindel Opel Astra.

ei lähe nagu väga hästi kokku...
Ja Reimps...ma ei ole mingi r4 ülistaja,kindlasti proovin ka v2-te(juba sõbraga kokku lepitud jaaniks tema rsv testimine)
aga no enamuse ajast loeb teie jutust välja ainult seda,kuidas japsid on pasad ja hingetud ja apriliad on ainukesed rattad. aga no samas naljalt selliseid vigu ei leia pilukatelt,nagu makaroni meestel.
jah,sõidan gixxeriga ja passatiga :D :bsmile:

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)

reimps

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas reimps »

Kuskohas olen ma öelnud, er r4 on pask? Tahaks tsitaati lausa näha.
Või ok, mil moel ma olen otseselt vihjanud, et minul on suurem kui sul, sest mul on RSVR? Pigem kisub asi siin rohkem su enda komplekside ja soovmõtlemise juurde ;)

Ei, ära nüüd tühja koha pealt leili mine, sul niigi kehvem võrr kui mul :mrgreen:

Mine proovi see RSV ära ja saad aru, et see on teistsugune. Võin sulle oma ka proovida anda, kui sa mulle oma r4 proovida annad (viimati sai nädal-kaks tagasi sõidetud R7-ga ja no vabandust, aga see oli ikka veits pettumus. Vist liiga harjunud madala väändega).

Viimati muutis reimps, 16 Juun 2013, 21:17, muudetud 2 korda kokku.

Tuono

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Mu tsiklil on mingi pistiku viga küll aga vihmas sõitu see ei sega.

Kui paljud Aprilia omanikud vahetavad õli 5k tagant ja samas pesevad õhufiltri/panevad uue :?:
Küsimus tekkis täna, kui vahetasin m.õli ja pesin õhufiltri ära, 5k oli ikka uskumatult sodi kogunenud.


reimps

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas reimps »

Õhufilter iga kahe õlivahetuse tagant ja ma ei pese teda. Panen lihtsalt uue, sest ma pole kunagi pestavaid katsetanud. Lihtsam on tavaline osta.
Õlivahetus iga 5000-7500 tagant, kuidas kunagi. Üle 7,5 ei lase.


pyta
Postitusi: 1102
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas pyta »

reimps kirjutas:

Täpselt, Apriliate puhul peab kohe liigutama, järjest rohkem inimesi on hakanud avastama õigeid tsikleid enda jaoks :wack:

(Vabandan normaalsete japsidega sõitjate ees, aga õnneks on teid vähe.)

siit juba näiteks loeb välja,et ainuke tsikkel on aprilia,japs ei ole :D
mul niisama igav ja norimistuju,kindlasti võib temaga lahe sõita olla(eks ma selles õige pea ka veendun,ei viitsi Tlna sõita,et sinu oma proovida)
lihtsalt,mõndasi lauseid on vahest lihtsalt liiga imelik lugeda
ei hakka keerutama ja ütlen ausalt välja,et 750 gixxer mingi ulme püss pole jah

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)

reimps

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas reimps »

pyta kirjutas:

mul niisama igav ja norimistuju,kindlasti võib temaga lahe sõita olla(eks ma selles õige pea ka veendun,ei viitsi Tlna sõita,et sinu oma proovida)
lihtsalt,mõndasi lauseid on vahest lihtsalt liiga imelik lugeda
ei hakka keerutama ja ütlen ausalt välja,et 750 gixxer mingi ulme püss pole jah

Nu nokkida on alati äge, eriti kui tahta lugeda just neid asju, mis kõlavadki kahemõtteliselt. Ma, muide, olengi hull sõnadeväänaja ja tülinorija (eriti kui ma saan kellegi peenise peale astuda). Ja su poolt tsiteeritud sõnad ongi sellise eesmärgiga postitatud, kahjuks puuduvad foorumis sarkasmi ja iroonia märgid :)

Minu kogemused ütlevad, et 1990.a. gixxer-750 on igati vihane püss, isiklike kogemuste baasil. Kellad käisid põhjas ära.

Kasutaja avatar

marko233
Postitusi: 200
Liitunud: 18 Sept 2007, 13:47

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas marko233 »

Jääb üle vaid Reimpsi sõnu kinnitada. Minu eelmine oli 954rr (111kW) - ühtegi halba sõna ei ole selle ratta kohta öelda. Kiire, ülimalt töökindel kuid pakkus oluliselt vähem positiivseid emotsioone kui Tuono, ometi liigun Tuonoga märgatavalt aeglasemalt kui CBR-ga. Senini olen väga rahul R4 V2 vahetamise vastu.

CBR F3; CBR 954rr; Tuono 1000; MT-01
Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 455
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas kristjan128 »

Põhiline on ikka pidevalt rõhutada erinevates postides ka seda, et Apriliaga saab rohkem naisi. (lol) Peeniste ümber käib ka jutt suht tihti. Krt hea, et mul enam Apriliat pole,,, :wack: :ner:


reimps

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas reimps »

Just hakkas teema normaliseeruma, kui sa pidid tulema siia ja demonstreerima, et "once you go r4, you'll lose your sense of humor" 8)

Kasutaja avatar

Magimees
Postitusi: 369
Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
Asukoht: Nõmme

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Magimees »

Pässas Aprilia ei tegele enam selle õliga

Ok, kirjutan siis Agip õlide ajalugu natuke lahti. Agip on firmamärgina kuulunud juba aastakümneid niisuguse kontserni alla nagu Eni. Mingil põhjusel alates eelmisest aastast lõpetati "Agip" õlide tootmine ja nüüd toodetakse sama õli nime all "Eni".

Ma ei tööta Eni's ja ei oska öelda, miks nende müügiosakonna inimesed otsustasid nimevahetuse ära teha, sest Agip on tuntud ja legendaarne nimi.

Need õlipotsikud, mis Te suudate Soomest või kuskilt mujalt üles leida ja mis kannavad nime "agip" on laojäägid.

Kõikidel uutel Itaalia ratastel on soovitatud õlideks nüüdseks Eni i-Ride PG(Piaggio grupp) õlid. Lisaks on loodud ka spetsiaalne Eni õlide kategooria punase sildiga "Aprilia Racing".
Eriõlid, mis on loodud Piaggio Gruppile kannavad Sinist silti ja liitrise õlipudeli nurgas on kirjas kõik margid, mida piaggio grupp toodab (Moto Guzzi,Vespa,Aprilia,Gilera,Derbi jne).

Uus (Tegelt lihtsalt uue sildiga) Tehaseõli Aprilia V2 990 rotax mootoritele on : ENI I-Ride PG 15w-50 ja seda saab pääskülast, Aprilia esindusest.

edu,

Magi

Võrr-> Stella 50cc -> Moskva 125cc ->Dirt bike 110cc ->Kawasaki KMX 125cc -> Aprilia Shiver 750 cc
Kasutaja avatar

renXx
Postitusi: 361
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
Asukoht: Karjamaa

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas renXx »

Magimees kirjutas:

Pässas Aprilia ei tegele enam selle õliga

Ok, kirjutan siis Agip õlide ajalugu natuke lahti. Agip on firmamärgina kuulunud juba aastakümneid niisuguse kontserni alla nagu Eni. Mingil põhjusel alates eelmisest aastast lõpetati "Agip" õlide tootmine ja nüüd toodetakse sama õli nime all "Eni".

Ma ei tööta Eni's ja ei oska öelda, miks nende müügiosakonna inimesed otsustasid nimevahetuse ära teha, sest Agip on tuntud ja legendaarne nimi.

Need õlipotsikud, mis Te suudate Soomest või kuskilt mujalt üles leida ja mis kannavad nime "agip" on laojäägid.

Kõikidel uutel Itaalia ratastel on soovitatud õlideks nüüdseks Eni i-Ride PG(Piaggio grupp) õlid. Lisaks on loodud ka spetsiaalne Eni õlide kategooria punase sildiga "Aprilia Racing".
Eriõlid, mis on loodud Piaggio Gruppile kannavad Sinist silti ja liitrise õlipudeli nurgas on kirjas kõik margid, mida piaggio grupp toodab (Moto Guzzi,Vespa,Aprilia,Gilera,Derbi jne).

Uus (Tegelt lihtsalt uue sildiga) Tehaseõli Aprilia V2 990 rotax mootoritele on : ENI I-Ride PG 15w-50 ja seda saab pääskülast, Aprilia esindusest.

edu,

Magi

Mõnus info!
ENI-st sain ise ka kevadel teada, kui enda Agipi otsisin. Siis veel Pässas seda ei olnud ja noormees, kellega suhtlesin, ei andnud ka lootust ENI õlile. Soovitati Castrolit. Aga kui Teil ENI olemas, siis varsti näeme! ;)

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Hei, Tuonomehed.

Küsimus selline, et kas keegi oskaks soovitada mingit mõnusa häälega sumpat? Rääkige, mis pütid teil all on ja äkki on kellelgi isegi mingi soundcheck tehtud.
Endal on hetkel 2 mõtet:
1) tellida e-bay'st mingi Danmoto oma (GP Conical, JISU Scario või GP Extreme);
2) teha originaal paunale väike operatsioon.

Samas oleks kena, kui originaal on kuuris naela otsas olemas, et ülevaatusel käia jne.

Ette tänades,
A. :bsmile:

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021

mega1
Postitusi: 526
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas mega1 »

panin sulle privasse.

Suzuki TL1000R-----Suzuki GSXR 1000 K3------Aprilia RSV 1000R

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Pane need mis reimpsil. Terve Nõmme aknad värisesid kui kiirendas. (w)


Tuono

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Antu14 kirjutas:

Hei, Tuonomehed.

Küsimus selline, et kas keegi oskaks soovitada mingit mõnusa häälega sumpat? Rääkige, mis pütid teil all on ja äkki on kellelgi isegi mingi soundcheck tehtud.
Endal on hetkel 2 mõtet:
1) tellida e-bay'st mingi Danmoto oma (GP Conical, JISU Scario või GP Extreme);
2) teha originaal paunale väike operatsioon.

Samas oleks kena, kui originaal on kuuris naela otsas olemas, et ülevaatusel käia jne.

Ette tänades,
A. :bsmile:

Mu rattal sellised ja ilma db-killeriteta ülevaatusel probleeme ei olnud.


reimps

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas reimps »

davidsoniharald kirjutas:

Pane need mis reimpsil. Terve Nõmme aknad värisesid kui kiirendas. (w)

Lilleke, mul veel vana mudel, mul üks summ. Lärmab rohkem kui teiste meest kaks. Autoalarmid kipuvad vahetevahel reageerima küll, akende kohta ei tea, ma olen ise alati õues olnud, kui kiirendan :bsmile:

Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Mul on ka see "vana" mudel. Sama mis reimpsil. Reimps, räägi, mis pütt sul all on? Kas on peedistades väga terav heli või pigem selline bassine? :mrgreen:

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021

reimps

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas reimps »

Antu14 kirjutas:

Mul on ka see "vana" mudel. Sama mis reimpsil. Reimps, räägi, mis pütt sul all on? Kas on peedistades väga terav heli või pigem selline bassine? :mrgreen:

Bassine ikka, üpris-üpris tühi toru on. Giannelli. Leegid võlub ka üpris lihtsalt välja. Soovitan soojalt :)
DB-killer on ka olemas, kuskil riiulis. Vist.

Räägivad, et äss hääl pidi olema, ma ise polegi kuulnud, aga mõnesaja meetri pealt lähenedes vaadatakse küll juba :roll:

PS kütusekulu on linnas 8-12, vist pole normaalne, aga ma ajan selle tühja sumpsi kaela.

Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Aga kui originaalist saia teha - kuidas siis kõlab?

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021

reimps

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas reimps »

Antu14 kirjutas:

Aga kui originaalist saia teha - kuidas siis kõlab?

Pole aimugi, mul on kõik näpud pöidlad ja ma ei ole seda teinud. Aga ma võin sulle oma summi laenata, proovi ise. Orika võid mulle sõitmiseks anda senikaua. Ilmselt mõni spets ütleb kohe, et ära lõhu originaali ära, vaid sebi teine kõrvale (TÜV-teema ja üldse). Mu orikas on juba ammu kellelegi maha äritud, too oli ka lühemaks tehtud, aga shotgun-ots oli jäetud (vaata enda oma ja kujuta ette, et ainult "racing" kiri paistab, "aprilia"-tekstiga osa oli maha saetud).

Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Okei. Väga lahke sinust. Kui järgmiseks nädalaks talve pole tulnud, võtan tõenäoliselt ühendust. :bsmile:

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
Kasutaja avatar

renXx
Postitusi: 361
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
Asukoht: Karjamaa

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas renXx »

Antu14 kirjutas:

Hei, Tuonomehed.

Küsimus selline, et kas keegi oskaks soovitada mingit mõnusa häälega sumpat? Rääkige, mis pütid teil all on ja äkki on kellelgi isegi mingi soundcheck tehtud.
Endal on hetkel 2 mõtet:
1) tellida e-bay'st mingi Danmoto oma (GP Conical, JISU Scario või GP Extreme);
2) teha originaal paunale väike operatsioon.

Samas oleks kena, kui originaal on kuuris naela otsas olemas, et ülevaatusel käia jne.

Ette tänades,
A. :bsmile:

Seisin üleelmine aasta sama probleemi ees. Kuna igasugused tuuning paunad olid tol hetkel minujaoks mõttetult kallid, leidsin uued originaal pütid ja otsustasin ise tuunima hakata.
Pilt
Lõikasin pauna lahti ja viskasin sisu välja
Pilt
Olles lugenud igasugusei vastusurve kadumise jutte jne. otsustasin katalüsaatorid alles jätta ja tekitasin nende sisse faasid resoka toru jaoks
Pilt
Resoka toru mähkisin villa sisse ja kõige pealmiseks kihiks kerisin originaal sumpsivilla.
Pilt
Seejärel panis sumpsi kokku ja neetidega kinni, et hiljem oleks mugavam uuesti lammutada, kui peaks vajadus olema villa vahetada.
Kuna alustasin käepärste ja olemasolevate vahenditega, sai kasutatud klaasvilla:) See põles paari kuuga ära. Teisel korral kasutasin tavalist kivivilla mis kestis terve suve ja vist kestab veel.
Ja mis kõige olulisem, hääl tuli ülikõva, paremat ei oskagi tahta. Pimedas on hõõguvad katalüsaatorid ka ilusad :)
Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Väga asjalik vastus! Olen seda tutoritali netis ringi vaadates enne ka näind. Paraku mul see vanem mudel ning sellel on see nö shotgun-otsaga pütt. Ümberehitamine juba sellevõrra keerulisem, et vaja lahti lõigata ja TIG-keevitusega pärast kinni õmmelda. Keerulisemaks teeb see shotgun-ots ka - nimelt ei kujuta ette, kuidas need perfo-torud vedada, et mõlemast august tolku oleks. Ega kellelgi Tuono OEM sumpat vedelema ei ole jäänud?

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021

Sasskin
Postitusi: 27
Liitunud: 23 Veebr 2010, 18:23

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Sasskin »

Tere
Eemaldasin tuono rsv 2003. a klapikambrikaane tihendeid vahetades õhufiltri korpuse ja mida ma nägin - korpuses oli päris paks kiht õli. Õhufilter oli ka päris rokane, umbes veerand filtrist oli õliga määrdunud (kuid mitte nii palju, et sealt üldse õhk läbi ei käiks). Karteri tuulutus ei tundunud ka umbes. Oskab ehk keegi öelda, millest see õli sinna võis sattuda? Jääb mulje, justkui rõngad ei peaks. Samas mootor ise õli ei tarbi - 5000 km läbides ei pea ma midagi juurde kallama ja isegi põhjagaasiga ei viska sinist.

Teiseks loksub segusiibrite all paremal pool mingi andur oma pesas liiga vabalt. Mille andur see on ja kas ta peabki nii vabalt liigutatav olema?

Kolmandaks, milliseid küünlaid võiks sellele masinale osta?

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kas manualis küünalde kohta midagi ei räägita? Samuti kõikvõimalike andurite asukohtadest?

SERTÃO

Sasskin
Postitusi: 27
Liitunud: 23 Veebr 2010, 18:23

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Sasskin »

Mõtlesin, et lasen sul küünalde osas särada.Ikkagi jõulud ju. 8)


Tuono

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Sasskin kirjutas:

Mõtlesin, et lasen sul küünalde osas särada.Ikkagi jõulud ju. 8)

Valik on sinu http://www.louis.de/_50620dab6a0ef04b18 ... RP%2FTUONO

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Sasskin kirjutas:

Mõtlesin, et lasen sul küünalde osas särada.Ikkagi jõulud ju. 8)

Jõulud? Läbi pole vä?
Kingin sulle manuaali: http://www.manualslib.com/manual/363613 ... -2003.html
Mul on tunne, et see kulub sulle ära;)
Midagi veel http://www.apriliaforum.com/forums/show ... 2003-Tuono

SERTÃO

Sasskin
Postitusi: 27
Liitunud: 23 Veebr 2010, 18:23

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Sasskin »

No selge. Mis mul muud üle jääb, kui see siiras kingitus vastu võtta. Sellega on kaks viimast mure lahendatud, aga õli probleemile ootan siiski lahendusi.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”