Aprilia Tuono
Moderaator: Moded
Re: Aprilia Tuono
Ma targutan veits, üldised vastused su küsimustele mõtet pähetorkamise järjekorras:)
Käigukast ja sidur peaks täitsa adekvaatse kvaliteediga olema, ma tean nüüdseks ainult ühte juhtumit Eestis, kui kellelgi käigukastiga mingi probleem oli ja too mees sai selle lahendatud. Siduri suhtes on ainus n**s õhutamisega (kui seda vaja peaks olema), seal on oma nõksud, muidu kestab. Millel oli mul originaalsidur ja läbisõit oli 75-80 tuhat ning mingeid probleeme polnud. Slipper-clutch peaks kõikidel uuematel tonnistel peal olema.
Kahekesi sõitmiseks täitsa mugav, ma olen trippinud seljaoktiga päris pikalt järjest ja kui tagaistuja seljas magama ei hakka, siis ei ole kuidagi ebamugav. Kui magama jääb, siis vajub selga lihtsalt ja su käed hakkavad ära surema Kahekesi reisides võibki tekkida probleem eeskätt mõlema sõitja pagasi kuhugi paigutamisega - seljakotile suur seljakott on suht ainus lahendus.
Maanteekiirustel väga hea, 180-200 pealt hakkab gondli puudumine tunda andma - mul tahab tuul pead ära tirida, siis peab paagi vastu liibuma hakkama. Vibra? Mina ei tunne vibra, kuigi korra kuus keeran polte üle, st sellega harjub ja see on normaalne. Keermeliim on selle ratta puhul kohustuslik abimees.
Pikemateks sõitudeks? Nuh, Eesti piires olen ma teinud trippe, kannatab täitsa ilusti, pakkimisega võib probleeme olla, sest ma ei kujuta seda ratast mingite kohvritega väga ette. Mul kogu kraam alati seljakotis + paagi peal. Ulmekogused kola olen suutnud selle rattaga ära transportida, alustades suitsugraanatide kastist (20 kg paagi peal) ja lõpetades kuulivesti ja automaadiga, magamisvarustusest rääkimata
38 tuhat läbisõitu on täitsa OK, tal pidada olema mingi 70-80 tuhat, kui tahab juba tõsisemalt remondipilguga vaatamist (mootoripool just), veermikus laagrid jms sodi on kuluosad enivei ja vahetad siis kui vaja. (Mootori osas toetun väljamaa foorumitest loetule.) Elektrisüsteem on aga itaallaste poolt tehtud ja suht porno, seega selles suhtes aeg-ajalt hakakd erinevaid veakoode nägema küll, aga küll sulle need numbrid meelde jäävad, mille puhul võib lihtsalt õlgu kehitada ja edasi sõita, küll läheb ise korda (DIAG 22 näiteks on siseneva õhu temperatuuri andur, st kas pistik loksub või andur on sitane. Peale kergelt suurema küttekulu pole ma muud efekti märganud ja see kood näitab mul ennast harva.)
Jaapanlastest paremini hoiab hinda, aga Eestis on suhteliselt vähe tonniste V2'de austajaid tegelikult, seega lahtisaamisega on veidi keerulisem kui japsiga. Aga üldiselt pole vist ükski RSV müümata veel jäänud
Üldiselt olen ma siin foorumist pikalt jahunud mõlemast RSV'st, mis mul on olnud. Siiamaani arvan, et tonnise ridamootori peale ma tagasi ei lähe. Täitsa esimeseks rattaks aga ei soovita - pärast seda ratast mingit erilist arenguruumi ei jää
Kui järgmine nädalavahetus Tallinnas oled, võid mu oma näppida, varem pole mul mahti.
Re: Aprilia Tuono
Tavaliselt on ratas nn. "peremehenägu", kui ei hoolda siis on parsad kõik ja pööretest niipalju, et 6käik ja 140km/h siis on 5000rpm, maanteid mõõta kannatab ehk ikka koos "sejlakotiga" (ise sõidan üksi), Aprilia on Mootorratas
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Aprilia Tuono
reimps kirjutas:...... Täitsa esimeseks rattaks aga ei soovita - pärast seda ratast mingit erilist arenguruumi ei jää.....
Natukene targutan vastu, sest endal oli esimene "Päris" ratas Bandit 1200 ja peale seda ei olnud küll enam midagi valida. Tuono lihtsalt meeldis mulle ja pärast tonniste zettide jne proovimist tundus Tuono peale Banditit kõikse normim olevat. Muidugi on ka seal psühholoogoline nüanss. Nimelt rida neli kiunub 200+ nagu vormel, tundub nagu ulme miljon on sees, samas V2 teeb vähem lärmi, kuid numbrid kellal on hoopis suuremad
Kuna enda rattal odo alla 6000, siis ei oska nagu midagi halba öelda. Peale sumpside tühjaks tegemist ei vaheta seda ratast vist kunagi enam mingi riisiveski vastu välja (seda siis hääle pärast). Samas, kui rääkida pööretest, siis peale sumpside tühjaks tegemist ei saa ma enam aru, millal see kuues sisse tuleb panna...... 140 ja viies on ok, aga kuues teeb nõkanõka....
Re: Aprilia Tuono
Matkale saab ka minna, paned sellised rauad külge http://bike.motors24.ee/vehicles/371955 ... &sort=paid
Ja Reimp, kus sa sõidad, et polte/kruvisid pead pingutama? Ma ei ole veel kordagi midagi pingutama pidanud, muidugi läbisõit ka ilmselt väiksem, 10t suve jooksul
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Aprilia Tuono
Tuono kirjutas:Matkale saab ka minna, paned sellised rauad külge http://bike.motors24.ee/vehicles/371955 ... &sort=paid
Nende raudadega on selline lugu, et kuna keegi neid ei paku originaalis, siis helistasin kunagi ka antud kuulutuse peale ja küsisin, et kus kohast rauad ostetud. Tuli välja et motika müüja keevitas need ise kokku. Aga kui huvi on, võib ta neid veel teha. Vähemalt mulle ta nii ütles....
Re: Aprilia Tuono
Kas Aprilial on siduriõli eraldi? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=844469
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono
Ei ole.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Aprilia Tuono
renxx9 kirjutas:Mis totsik see siduriebla juures siis on?
See on hüdraulika totsik, see ei puutu ketastega kokku Ja seda ei nimetata siduriõliks vaid vedelikuks ja vahetatakse vähemalt iga kevad, mitte siis , kui amordiõli.
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Aprilia Tuono
Usun et müüja seda mõtleski siduriõli all. Ise olen ka sellest rääkinud kui siduriõlist ja siiani pole keegi mind veel valesti mõistnud. Ju siis pole nokkimistuju olnud.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono
tegelikult sain ma küsimusest valesti aru, sest kui poleks olnud sõna "eraldi" võiks eeldada, et tegemist oleks olnud küsimusega kuivsiduri kohta.
aga seda võib nimetada selleks, mis parasjagu pähe tuleb, mina ütlen siduriõli, pidurivedelik, dot4, teatud juhtudel ka "citroeni roheline"
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Aprilia Tuono
Piipz kirjutas:tegelikult sain ma küsimusest valesti aru, sest kui poleks olnud sõna "eraldi" võiks eeldada, et tegemist oleks olnud küsimusega kuivsiduri kohta.
aga seda võib nimetada selleks, mis parasjagu pähe tuleb, mina ütlen siduriõli, pidurivedelik, dot4, teatud juhtudel ka "citroeni roheline"
See tsikli müüja väitis, et mootoriõlil pole siduriga midagi pistmist, sellest ka küsimus.
Re: Aprilia Tuono
Mis liimiga liimida Aprilia porilaua mõra kinni, kui materjaliks on "PP", käisin täna poes liimi otsimas aga ei osanud ühegi liimi kasuks otsustada, sest ühelgi ei olnud juttugi PP, küll aga oli peal ABS kohta
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono
ega polüpropüleeni liimimine on suht võimatu. materjali üks põhiomadusi on resistentsus igasugste lahustite suhtes. Soovitatakse ultrahelikeevitust.
Re: Aprilia Tuono
Kuina vahepeal palju vett merre voolanud ja palju on saanud ringi vaadata siis küsiks pealinnameestelt ehk keegi mäletab sellist ratast.
Kuna omanik ise ei osanud midagi öelda. Omanud on ta teda umbes täpselt aasta väidetavalt on tema 2 rattaomanik eestis ja olevat ostnud selle tallinnast.
Olen mõelnud vaatama minna, aga ei tea mida sellise rattapuhul üldse jälgida.
http://www.auto24.ee/used/1300637
Aeg surub peale ja varsti on ilmad lõplikult ilusad.
-
- Postitusi: 89
- Liitunud: 14 Sept 2012, 00:52
- Tsikkel: Aprilia Shiver, Husaberg 450
- Tänatud: 1 kord
Re: Aprilia Tuono
Hind on ju täitsa nii. Võrdluseks: http://www.autoscout24.de/Moto/ListGN.a ... doorto=NaN
Re: Aprilia Tuono
Sai täna sindis käidud ja see imeloom koju sõidutatud. Päris lahe sõiduriist. Rohkem väga ei oska seletada,peab natukene rohkem ratast kogema. Ja no see hääl mis sealt summutist kostub . Korra peab veel bikepoindist läbi sõitma las kogenumad viskavad pilgu peale.
Seniks aga edu..
Re: Aprilia Tuono
Biker 24' ja Tuono tundub ka kaubaks läinud olevat et siis peaks paar tükki lausa juures olema.
Re: Aprilia Tuono
Ostsin ka täna Bikepointist ühe T ära (2005 a). Väga rahul ratta ergonoomika ja jõuga - tegin ka ühe veidi pikema ringi ning ratas suri 2-l !!! korral välja sõidu pealt Mis anomaalia see on? Sellel hetkel sabistas natukene ka vihma. Olen kuulnud, et T-d on vihma suhtes tundlikud, aga no et nii väike sabin midagi teeb...
Kiiremas korras vaja ka originaal summuti viisakama vastu vahetada ning kõik vedelikud rattal vahetada.
Oskab keegi arvata, miks ratas välja suri?
Re: Aprilia Tuono
Paar nädalat tagasi kui BP käisin ühte Bandiiti vaatamas kiikasin ka sama Tuonot. Aga ta oli siis bronnitud juba. Nende juurde saad samas südamerahus tagasi pöörduda- las aitavad kaasa mõelda.
Kui see oli seesama
http://www.mototehnika.ee/used/1317682
Re: Aprilia Tuono
marko233 kirjutas:Seesama - oli ka minu poolt broneeritud.
Lase mihklil korda teha, garantii ju 1kuu või 1000km., mul on ka pooleks sekundiks mootor seiskunud või vahele jätnud, leidsin vasakult poolt paagialt kaks pistikut, mis olid poolenisti roheliseks läinud, puhastasin ära aga midagi ei muutunud (enne seda näitas diagnostikaa, et pistiku viga aga millise pistiku, seda ei näidanud)
Re: Aprilia Tuono
AndrusB kirjutas:Mida Te nendes Apriliates leiate? Lihtsalt küsimus. Vabandust kui teemast välja.
Seda mida nendes pornofighterites ei ole
Re: Aprilia Tuono
AndrusB kirjutas:Küll sa oma sõnad tagasi võtad. . .
Ei võta, ütle üks asi mis on neis parem ,kui Aprilia Tuonol
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Aprilia Tuono
Olen Tuonoga sõitnud, hääled, sõiduasend ja omadused meeldisid, aga välimus on jama, eriti rõve on esituli või see nö mask seal ees. A noh see maitse asi. Töökindlus ka muidugi japsidest sitem.
Re: Aprilia Tuono
marko233 kirjutas:Oskab keegi arvata, miks ratas välja suri?
Joodikujalga vaata. Kui vedru väsinud või see pistik/andur/misganes loksub, siis peksab segast ka jaapanlastel
Pistikud kardavad vihma. Iseasi, palju sa viitsid mässata - kummilutud peale ja korras.
Üleüldse olen ma varemgi öelnud, et itaallased on jah kapriissemad kui japsid, aga see hing, mis tal on ja kui ta liigub, siis mingi K1 jääb maha (testitud )
Kes omab, see teab neid "nu**imiseasju" hiljemalt aasta peale omandamist, aga üldiselt annab see asjale juurde. Aga see on minu arvamus, fighterite ja japside omanikud ei hakka must kunagi aru saama
Muide, jaapanlased disainivad mootori, raami ja seejärel leiutavad kesta rattale ümber. Itaalia insenerid, tundub, et teevad välimuse ja siis hakkavad tehnikat sinna sisse/alla paigutama-toppima. Tulemus on seda ka väärt - n**s elektriga, aga disain.. (Ja ma pole välimusepede, kuid mu meelest on japsid ühte nägu nagu ka kõik Volkswagenid ja BMW'd automaailmas.)
Maitse üle ei vaielda, naisi saab Tuonoga ikka rohkem
EDIT: Andrus, rahu - me leiame Apriliates sedasama, mida sina leiad (oma) fighterites.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.