Aprilia Tuono
Moderaator: Moded
Aprilia Tuono
Tere! Sooviks väheke infot antud mudeli kohta. Vastupidavus,hoolduskulud jne. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Re: Aprilia Tuono
jann001 kirjutas:Tere! Sooviks väheke infot antud mudeli kohta. Vastupidavus,hoolduskulud jne. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
See oleneb kuidas on hoitud aga muidu ainult kuluosade vahetus nagu teistelgi ja kui käiad tühja akuga siis läheb vähe kulukamaks
Re: Aprilia Tuono
Mine osta ära, tingi paar sotti alla ka. Bikepoindil on trumbiks see, et neil on seal üks mees, kes jagab Apriliatest sittakanti palju ja ma loodan, et ta on selle pilli ka üle vaadanud.
Pooltühja akuga ära käia ja pingeregulaatori pistik vaata üle (ühenda otse), muidu on erapoolikult öeldes sigahea ratas
Minu käest saad normaalse (loe: seest tühjavõitu) summuti ka.
Re: Aprilia Tuono
driver12 kirjutas:http://bike.motors24.ee/vehicles/350412 ... &sort=paid
Äkki tasuks käia vaadata?
Mõtekam ju ikka bikepointist võtta on vähemalt mingi garantii aga vanka garantii kestab sama kaua, kui tagatuled paistavad!
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia Tuono
Raisk, Tuono on ikka ilus ratas küll. Mine või ise ostma...
Re: Aprilia Tuono
Antu14 kirjutas:Raisk, Tuono on ikka ilus ratas küll. Mine või ise ostma...
Pead kohe minema, muidu Jann ostab eest ära
Re: Aprilia Tuono
Mis selle pooltühja aku käivitamisega siis on peale selle, et käima ei taha hästi minna?
Re: Aprilia Tuono
kareelius kirjutas:Mis selle pooltühja aku käivitamisega siis on peale selle, et käima ei taha hästi minna?
Nõrk koht on starteripendiks. Läheb katki, noh. Ja usu mind, kui ma ütlen, et sa ei taha teada, kui palju siuke jublakas maksab
OK, ma ikka ütlen - arvesta kulutusega alates 300 euri ja ülespoole. Millegipärast Apriliatele pole B- ega C-varuosi
Kri§to kirjutas:seal summ küljes juba
Ja see küljesolev summ näeb veider välja. Mul on Tuono originaalist tehtud lühem variant üle. No selline, mis on praktliselt pooleks lõigatud. Täitsa mehine hääl oli, minekut ta tuntavalt ei mõjuta nagu kõik siuksed tuuningsummid, aga välja näeb normaalne - samasugune shotguni-ots, aga kiri külje peale pole enam "Aprilia racing", vaid lihtsalt "racing"
Lisaks vaatan, et Bikepointi omal on ainult üks peegel. Ülevaatusel läheb raskeks. Aga see-eest saaks ma sellele kaasa kinkida normaalse numbrialuse, mis ei lohise maad mööda järgi (mul jäi Millest alles).
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Aprilia Tuono
mx77 kirjutas:Kas see Aprilia V2 ei ole Suzu mootoriga miskitpidi suguluses?
Kui sa suzu liitrist v2htwe mõtled siis neil on küll suht vähe ühist. 1 on 90kraadi teine 60 kraadi, kuivkarter vs märgkarter. jpm.
Edit: Suzu mootor ikka peaks suzu oma olema ja Aprilia oma on Rotax
Re: Aprilia Tuono
mx77 kirjutas:Kas see Aprilia V2 ei ole Suzu mootoriga miskitpidi suguluses?
Kust sa seda võtad? Ikka täitsa erinevad peaks olema.
Kuigi TLR-iga on sarnased küll, aga pigem persetunde järgi, mitte ehituslikult. Samas ei jaga ma mootoritest midagi, guugeldada ma ka ei oska.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono
OK, ma lihtsalt olen kuskil kuulnud, et ei ole 100% oma kodu arendus.
Ok, leidsin - tootjaks Rotax
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Aprilia Tuono
mx77 kirjutas:OK, ma lihtsalt olen kuskil kuulnud, et ei ole 100% oma kodu arendus.
Rotaxi mootorit kasutab Aprilia. Vb siis sellepärast
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Aprilia Tuono
reimps kirjutas:Austrial ja Itaalial pole väga palju vahet.
See on muidugi sama hea kui öelda, et Eestil ja Venemaal pole väga palju vahet. Piirid ju täitsa koos.
Re: Aprilia Tuono
Rotaxi v2 tuhandene mootor peaks pommikindel olema aga varuosade hinnad selle eest jälle laes. Rotax on hinnad üles löönud, mis teha. Minu Shiveri V2 750 cc on 100% aprilia enda toodang ja varuosade hinnakirja sirvides on juppide hinnad kordades odavamad.
Edu!
Re: Aprilia Tuono
No räägivad, et mootorid ongi tuumapommikindlad, lihtsalt üksikud jupid selle mootori juurde võivad masenduse tuppa tuua. Aga kui mõttetult vägistama ei kuku, kestab kogu värk kaua-kaua.
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Aprilia Tuono
villy kirjutas:Ja teemaalgatajale. Kindlasti leia kuiv koht ratta igapäevaseks hoidmiseks =)
Olen kuulnud küll jutte itaalia tehnika niiskuskartusest, küll autode koha pealt, aga kas see peab ka motikate poole pealt paika? Ühte elektri-niiskusprobleemide käes vaevlevat Ducati-t mäletan siit ka.
Re: Aprilia Tuono
Pistkud kardavad veits niiskust, seega see ratas tahab tegelikult veidi rohkem hoolitsust kui jaapanlased. Ehk siis tungiv soovitus on kate peale visata, kui õues seisab. Samas seisab mul kogu aeg väljas, ainult katte viskan peale, kui on vihmane. Või lumine nagu praegult
Krt, kui nüüd järjest lugeda, kui kapriisne see ratas japsidega võrreldes on, siis tundub jube nu** seda omada. Tegelt ei ole, väga lihtne ülal pidada ning kõik kompenseerib see, kuidas ta liigub ja välja näeb suvalise Jaapani rattaga võrreldes. (Ja ma olin kunagi veendunud, et gixxerid on ainukesed Rattad.)
Ratta iseloom loeb.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono
reimps kirjutas:Austrial ja Itaalial pole väga palju vahet.
Mine ütle seda mõnele austerlasele, vaata kas ellu jääd
Re: Aprilia Tuono
Päris ilus isend on see Bikepointis olev Tuono. Käisin eile seda kaemas ka. Läks kaubaks üks teine tsikkel, aga kuna peres võiks siiski kaks tsiklit olla, siis on ühte niivõinaa veel kevadeks juurde vaja.
Üldiselt Itaalia tehnika kapriiside koha pealt ei oska väga sõna võtta - ainuke Itaalia toode on mul olnud Moto Guzzi toode ja see kestis ja sõitis küll kenasti.
Re: Aprilia Tuono
Nad sõidavadki väga kenasti, aga vajavad veidi paitamist vahetevahel. Need rattad on kõige ehedamad naised
Re: Aprilia Tuono
reimps kirjutas:Ja see küljesolev summ näeb veider välja. Mul on Tuono originaalist tehtud lühem variant üle. No selline, mis on praktliselt pooleks lõigatud. Täitsa mehine hääl oli, minekut ta tuntavalt ei mõjuta nagu kõik siuksed tuuningsummid, aga välja näeb normaalne - samasugune shotguni-ots, aga kiri külje peale pole enam "Aprilia racing", vaid lihtsalt "racing"
Krt mulle just nagu imponeerib see selline sale sumpapütt:D Aprilia originaal on küljes nagu keskaegne raskekahur
Re: Aprilia Tuono
Sellepärast ma pakkusingi oma üleliigset summi - too on nagu Teise maailmasõja haubits, lühike ja jäme. See olemasolev on liiga suzukilaadne
Jeesus, ma poleks uskunud, et ma mõne ratta välimust kritiseerima hakkan kunagi.
Re: Aprilia Tuono
Tänud tähelepanu eest Ilmselt enne Kevadet ostma ei torma,tahaks ikka korralikult proovisõittu teha
Re: Aprilia Tuono
jann001 kirjutas:Tänud tähelepanu eest Ilmselt enne Kevadet ostma ei torma,tahaks ikka korralikult proovisõittu teha
Selle tuono viivad kevadeks sommid minema
Re: Aprilia Tuono
Tuono kirjutas:jann001 kirjutas:Tänud tähelepanu eest Ilmselt enne Kevadet ostma ei torma,tahaks ikka korralikult proovisõittu teha
Selle tuono viivad kevadeks sommid minema
Ega see viimane ole mis müügis
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.