Aprilia Tuono
Moderaator: Moded
Re: Aprilia Tuono
Mina sõidan reeglina mingite eksootilisemate mudelitega, kui autodest jutt käib. Mis siis? Nussi on vahetevahel, aga sõidurõõmu kõvasti rohkem kui teistel meestel VW Passatitega näiteks.
Rattaga sama lugu - ma teadvustan neid nõrku kohti ja olen mingil määral ka valmis, aga samas ka tean, et sõidurõõmu on mu Mille + Tuono valmistanud kuhjaga enam kui neile eelnenud gixxer + gixxef. Naisi saab ka rohkem.
Ära tule siia temasse mingit rida4-juttu ajama, palun. Kui tahad mu kallutatult ausat promo Apriliate kohta lugeda, keri mitu-mitu lehekülge tagasi ja loe. Pole kunagi eitanudki, et japsid on töökindlamad, aga fakt on see, et mingil gixxeril (vabandust, see on tegelikult suht räigelt öeldud) ei ole sellist hinge ega iseloomu.
-
- Postitusi: 1102
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Aprilia Tuono
Tuono kirjutas:Kas Aprilia tehas pole teinud korralikku diagnostika seadet või ei raatsi Aprilia maaletooja seda osta, praegu jääb küll selline mulje, et Aprilia on mõeldud ühekordseks kasutamiseks, sest, kui mingi pistik hakkab streikima siis ongi kõik selle tsikliga?!
vaata Tuono,nüüd see lause ja sinna järgi kohe see lause ....
Tuono kirjutas:No minu pill sõidab rohkem vihmas, kui kõik japsid kokku ja pole midagi häda, need tavalised pistikud lähevad roheliseks kõikidel tsiklitel ja auto on töökindel Opel Astra.
ei lähe nagu väga hästi kokku...
Ja Reimps...ma ei ole mingi r4 ülistaja,kindlasti proovin ka v2-te(juba sõbraga kokku lepitud jaaniks tema rsv testimine)
aga no enamuse ajast loeb teie jutust välja ainult seda,kuidas japsid on pasad ja hingetud ja apriliad on ainukesed rattad. aga no samas naljalt selliseid vigu ei leia pilukatelt,nagu makaroni meestel.
jah,sõidan gixxeriga ja passatiga
Re: Aprilia Tuono
Kuskohas olen ma öelnud, er r4 on pask? Tahaks tsitaati lausa näha.
Või ok, mil moel ma olen otseselt vihjanud, et minul on suurem kui sul, sest mul on RSVR? Pigem kisub asi siin rohkem su enda komplekside ja soovmõtlemise juurde
Ei, ära nüüd tühja koha pealt leili mine, sul niigi kehvem võrr kui mul
Mine proovi see RSV ära ja saad aru, et see on teistsugune. Võin sulle oma ka proovida anda, kui sa mulle oma r4 proovida annad (viimati sai nädal-kaks tagasi sõidetud R7-ga ja no vabandust, aga see oli ikka veits pettumus. Vist liiga harjunud madala väändega).
Re: Aprilia Tuono
Mu tsiklil on mingi pistiku viga küll aga vihmas sõitu see ei sega.
Kui paljud Aprilia omanikud vahetavad õli 5k tagant ja samas pesevad õhufiltri/panevad uue
Küsimus tekkis täna, kui vahetasin m.õli ja pesin õhufiltri ära, 5k oli ikka uskumatult sodi kogunenud.
Re: Aprilia Tuono
Õhufilter iga kahe õlivahetuse tagant ja ma ei pese teda. Panen lihtsalt uue, sest ma pole kunagi pestavaid katsetanud. Lihtsam on tavaline osta.
Õlivahetus iga 5000-7500 tagant, kuidas kunagi. Üle 7,5 ei lase.
-
- Postitusi: 1102
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Aprilia Tuono
reimps kirjutas:Täpselt, Apriliate puhul peab kohe liigutama, järjest rohkem inimesi on hakanud avastama õigeid tsikleid enda jaoks
(Vabandan normaalsete japsidega sõitjate ees, aga õnneks on teid vähe.)
siit juba näiteks loeb välja,et ainuke tsikkel on aprilia,japs ei ole
mul niisama igav ja norimistuju,kindlasti võib temaga lahe sõita olla(eks ma selles õige pea ka veendun,ei viitsi Tlna sõita,et sinu oma proovida)
lihtsalt,mõndasi lauseid on vahest lihtsalt liiga imelik lugeda
ei hakka keerutama ja ütlen ausalt välja,et 750 gixxer mingi ulme püss pole jah
Re: Aprilia Tuono
pyta kirjutas:mul niisama igav ja norimistuju,kindlasti võib temaga lahe sõita olla(eks ma selles õige pea ka veendun,ei viitsi Tlna sõita,et sinu oma proovida)
lihtsalt,mõndasi lauseid on vahest lihtsalt liiga imelik lugeda
ei hakka keerutama ja ütlen ausalt välja,et 750 gixxer mingi ulme püss pole jah
Nu nokkida on alati äge, eriti kui tahta lugeda just neid asju, mis kõlavadki kahemõtteliselt. Ma, muide, olengi hull sõnadeväänaja ja tülinorija (eriti kui ma saan kellegi peenise peale astuda). Ja su poolt tsiteeritud sõnad ongi sellise eesmärgiga postitatud, kahjuks puuduvad foorumis sarkasmi ja iroonia märgid
Minu kogemused ütlevad, et 1990.a. gixxer-750 on igati vihane püss, isiklike kogemuste baasil. Kellad käisid põhjas ära.
Re: Aprilia Tuono
Jääb üle vaid Reimpsi sõnu kinnitada. Minu eelmine oli 954rr (111kW) - ühtegi halba sõna ei ole selle ratta kohta öelda. Kiire, ülimalt töökindel kuid pakkus oluliselt vähem positiivseid emotsioone kui Tuono, ometi liigun Tuonoga märgatavalt aeglasemalt kui CBR-ga. Senini olen väga rahul R4 V2 vahetamise vastu.
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Aprilia Tuono
Põhiline on ikka pidevalt rõhutada erinevates postides ka seda, et Apriliaga saab rohkem naisi. Peeniste ümber käib ka jutt suht tihti. Krt hea, et mul enam Apriliat pole,,,
Re: Aprilia Tuono
Just hakkas teema normaliseeruma, kui sa pidid tulema siia ja demonstreerima, et "once you go r4, you'll lose your sense of humor"
Re: Aprilia Tuono
Pässas Aprilia ei tegele enam selle õliga
Ok, kirjutan siis Agip õlide ajalugu natuke lahti. Agip on firmamärgina kuulunud juba aastakümneid niisuguse kontserni alla nagu Eni. Mingil põhjusel alates eelmisest aastast lõpetati "Agip" õlide tootmine ja nüüd toodetakse sama õli nime all "Eni".
Ma ei tööta Eni's ja ei oska öelda, miks nende müügiosakonna inimesed otsustasid nimevahetuse ära teha, sest Agip on tuntud ja legendaarne nimi.
Need õlipotsikud, mis Te suudate Soomest või kuskilt mujalt üles leida ja mis kannavad nime "agip" on laojäägid.
Kõikidel uutel Itaalia ratastel on soovitatud õlideks nüüdseks Eni i-Ride PG(Piaggio grupp) õlid. Lisaks on loodud ka spetsiaalne Eni õlide kategooria punase sildiga "Aprilia Racing".
Eriõlid, mis on loodud Piaggio Gruppile kannavad Sinist silti ja liitrise õlipudeli nurgas on kirjas kõik margid, mida piaggio grupp toodab (Moto Guzzi,Vespa,Aprilia,Gilera,Derbi jne).
Uus (Tegelt lihtsalt uue sildiga) Tehaseõli Aprilia V2 990 rotax mootoritele on : ENI I-Ride PG 15w-50 ja seda saab pääskülast, Aprilia esindusest.
edu,
Magi
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Aprilia Tuono
Magimees kirjutas:Pässas Aprilia ei tegele enam selle õliga
Ok, kirjutan siis Agip õlide ajalugu natuke lahti. Agip on firmamärgina kuulunud juba aastakümneid niisuguse kontserni alla nagu Eni. Mingil põhjusel alates eelmisest aastast lõpetati "Agip" õlide tootmine ja nüüd toodetakse sama õli nime all "Eni".
Ma ei tööta Eni's ja ei oska öelda, miks nende müügiosakonna inimesed otsustasid nimevahetuse ära teha, sest Agip on tuntud ja legendaarne nimi.
Need õlipotsikud, mis Te suudate Soomest või kuskilt mujalt üles leida ja mis kannavad nime "agip" on laojäägid.
Kõikidel uutel Itaalia ratastel on soovitatud õlideks nüüdseks Eni i-Ride PG(Piaggio grupp) õlid. Lisaks on loodud ka spetsiaalne Eni õlide kategooria punase sildiga "Aprilia Racing".
Eriõlid, mis on loodud Piaggio Gruppile kannavad Sinist silti ja liitrise õlipudeli nurgas on kirjas kõik margid, mida piaggio grupp toodab (Moto Guzzi,Vespa,Aprilia,Gilera,Derbi jne).Uus (Tegelt lihtsalt uue sildiga) Tehaseõli Aprilia V2 990 rotax mootoritele on : ENI I-Ride PG 15w-50 ja seda saab pääskülast, Aprilia esindusest.
edu,
Magi
Mõnus info!
ENI-st sain ise ka kevadel teada, kui enda Agipi otsisin. Siis veel Pässas seda ei olnud ja noormees, kellega suhtlesin, ei andnud ka lootust ENI õlile. Soovitati Castrolit. Aga kui Teil ENI olemas, siis varsti näeme!
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia Tuono
Hei, Tuonomehed.
Küsimus selline, et kas keegi oskaks soovitada mingit mõnusa häälega sumpat? Rääkige, mis pütid teil all on ja äkki on kellelgi isegi mingi soundcheck tehtud.
Endal on hetkel 2 mõtet:
1) tellida e-bay'st mingi Danmoto oma (GP Conical, JISU Scario või GP Extreme);
2) teha originaal paunale väike operatsioon.
Samas oleks kena, kui originaal on kuuris naela otsas olemas, et ülevaatusel käia jne.
Ette tänades,
A.
Re: Aprilia Tuono
panin sulle privasse.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono
Antu14 kirjutas:Hei, Tuonomehed.
Küsimus selline, et kas keegi oskaks soovitada mingit mõnusa häälega sumpat? Rääkige, mis pütid teil all on ja äkki on kellelgi isegi mingi soundcheck tehtud.
Endal on hetkel 2 mõtet:
1) tellida e-bay'st mingi Danmoto oma (GP Conical, JISU Scario või GP Extreme);
2) teha originaal paunale väike operatsioon.Samas oleks kena, kui originaal on kuuris naela otsas olemas, et ülevaatusel käia jne.
Ette tänades,
A.
Mu rattal sellised ja ilma db-killeriteta ülevaatusel probleeme ei olnud.
Re: Aprilia Tuono
davidsoniharald kirjutas:Pane need mis reimpsil. Terve Nõmme aknad värisesid kui kiirendas.
Lilleke, mul veel vana mudel, mul üks summ. Lärmab rohkem kui teiste meest kaks. Autoalarmid kipuvad vahetevahel reageerima küll, akende kohta ei tea, ma olen ise alati õues olnud, kui kiirendan
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia Tuono
Mul on ka see "vana" mudel. Sama mis reimpsil. Reimps, räägi, mis pütt sul all on? Kas on peedistades väga terav heli või pigem selline bassine?
Re: Aprilia Tuono
Antu14 kirjutas:Mul on ka see "vana" mudel. Sama mis reimpsil. Reimps, räägi, mis pütt sul all on? Kas on peedistades väga terav heli või pigem selline bassine?
Bassine ikka, üpris-üpris tühi toru on. Giannelli. Leegid võlub ka üpris lihtsalt välja. Soovitan soojalt
DB-killer on ka olemas, kuskil riiulis. Vist.
Räägivad, et äss hääl pidi olema, ma ise polegi kuulnud, aga mõnesaja meetri pealt lähenedes vaadatakse küll juba
PS kütusekulu on linnas 8-12, vist pole normaalne, aga ma ajan selle tühja sumpsi kaela.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia Tuono
Aga kui originaalist saia teha - kuidas siis kõlab?
Re: Aprilia Tuono
Antu14 kirjutas:Aga kui originaalist saia teha - kuidas siis kõlab?
Pole aimugi, mul on kõik näpud pöidlad ja ma ei ole seda teinud. Aga ma võin sulle oma summi laenata, proovi ise. Orika võid mulle sõitmiseks anda senikaua. Ilmselt mõni spets ütleb kohe, et ära lõhu originaali ära, vaid sebi teine kõrvale (TÜV-teema ja üldse). Mu orikas on juba ammu kellelegi maha äritud, too oli ka lühemaks tehtud, aga shotgun-ots oli jäetud (vaata enda oma ja kujuta ette, et ainult "racing" kiri paistab, "aprilia"-tekstiga osa oli maha saetud).
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia Tuono
Okei. Väga lahke sinust. Kui järgmiseks nädalaks talve pole tulnud, võtan tõenäoliselt ühendust.
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Aprilia Tuono
Antu14 kirjutas:Hei, Tuonomehed.
Küsimus selline, et kas keegi oskaks soovitada mingit mõnusa häälega sumpat? Rääkige, mis pütid teil all on ja äkki on kellelgi isegi mingi soundcheck tehtud.
Endal on hetkel 2 mõtet:
1) tellida e-bay'st mingi Danmoto oma (GP Conical, JISU Scario või GP Extreme);
2) teha originaal paunale väike operatsioon.Samas oleks kena, kui originaal on kuuris naela otsas olemas, et ülevaatusel käia jne.
Ette tänades,
A.
Seisin üleelmine aasta sama probleemi ees. Kuna igasugused tuuning paunad olid tol hetkel minujaoks mõttetult kallid, leidsin uued originaal pütid ja otsustasin ise tuunima hakata.
Pilt
Lõikasin pauna lahti ja viskasin sisu välja
Pilt
Olles lugenud igasugusei vastusurve kadumise jutte jne. otsustasin katalüsaatorid alles jätta ja tekitasin nende sisse faasid resoka toru jaoks
Pilt
Resoka toru mähkisin villa sisse ja kõige pealmiseks kihiks kerisin originaal sumpsivilla.
Pilt
Seejärel panis sumpsi kokku ja neetidega kinni, et hiljem oleks mugavam uuesti lammutada, kui peaks vajadus olema villa vahetada.
Kuna alustasin käepärste ja olemasolevate vahenditega, sai kasutatud klaasvilla:) See põles paari kuuga ära. Teisel korral kasutasin tavalist kivivilla mis kestis terve suve ja vist kestab veel.
Ja mis kõige olulisem, hääl tuli ülikõva, paremat ei oskagi tahta. Pimedas on hõõguvad katalüsaatorid ka ilusad
Pilt
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia Tuono
Väga asjalik vastus! Olen seda tutoritali netis ringi vaadates enne ka näind. Paraku mul see vanem mudel ning sellel on see nö shotgun-otsaga pütt. Ümberehitamine juba sellevõrra keerulisem, et vaja lahti lõigata ja TIG-keevitusega pärast kinni õmmelda. Keerulisemaks teeb see shotgun-ots ka - nimelt ei kujuta ette, kuidas need perfo-torud vedada, et mõlemast august tolku oleks. Ega kellelgi Tuono OEM sumpat vedelema ei ole jäänud?
Re: Aprilia Tuono
Tere
Eemaldasin tuono rsv 2003. a klapikambrikaane tihendeid vahetades õhufiltri korpuse ja mida ma nägin - korpuses oli päris paks kiht õli. Õhufilter oli ka päris rokane, umbes veerand filtrist oli õliga määrdunud (kuid mitte nii palju, et sealt üldse õhk läbi ei käiks). Karteri tuulutus ei tundunud ka umbes. Oskab ehk keegi öelda, millest see õli sinna võis sattuda? Jääb mulje, justkui rõngad ei peaks. Samas mootor ise õli ei tarbi - 5000 km läbides ei pea ma midagi juurde kallama ja isegi põhjagaasiga ei viska sinist.
Teiseks loksub segusiibrite all paremal pool mingi andur oma pesas liiga vabalt. Mille andur see on ja kas ta peabki nii vabalt liigutatav olema?
Kolmandaks, milliseid küünlaid võiks sellele masinale osta?
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Aprilia Tuono
Kas manualis küünalde kohta midagi ei räägita? Samuti kõikvõimalike andurite asukohtadest?
Re: Aprilia Tuono
Sasskin kirjutas:Mõtlesin, et lasen sul küünalde osas särada.Ikkagi jõulud ju.
Valik on sinu http://www.louis.de/_50620dab6a0ef04b18 ... RP%2FTUONO
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Aprilia Tuono
Sasskin kirjutas:Mõtlesin, et lasen sul küünalde osas särada.Ikkagi jõulud ju.
Jõulud? Läbi pole vä?
Kingin sulle manuaali: http://www.manualslib.com/manual/363613 ... -2003.html
Mul on tunne, et see kulub sulle ära;)
Midagi veel http://www.apriliaforum.com/forums/show ... 2003-Tuono
Re: Aprilia Tuono
No selge. Mis mul muud üle jääb, kui see siiras kingitus vastu võtta. Sellega on kaks viimast mure lahendatud, aga õli probleemile ootan siiski lahendusi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.