Aprilia Tuono

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


reimps

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas reimps »

Ma targutan veits, üldised vastused su küsimustele mõtet pähetorkamise järjekorras:)

Käigukast ja sidur peaks täitsa adekvaatse kvaliteediga olema, ma tean nüüdseks ainult ühte juhtumit Eestis, kui kellelgi käigukastiga mingi probleem oli ja too mees sai selle lahendatud. Siduri suhtes on ainus n**s õhutamisega (kui seda vaja peaks olema), seal on oma nõksud, muidu kestab. Millel oli mul originaalsidur ja läbisõit oli 75-80 tuhat ning mingeid probleeme polnud. Slipper-clutch peaks kõikidel uuematel tonnistel peal olema.
Kahekesi sõitmiseks täitsa mugav, ma olen trippinud seljaoktiga päris pikalt järjest ja kui tagaistuja seljas magama ei hakka, siis ei ole kuidagi ebamugav. Kui magama jääb, siis vajub selga lihtsalt ja su käed hakkavad ära surema :mrgreen: Kahekesi reisides võibki tekkida probleem eeskätt mõlema sõitja pagasi kuhugi paigutamisega - seljakotile suur seljakott on suht ainus lahendus.
Maanteekiirustel väga hea, 180-200 pealt hakkab gondli puudumine tunda andma - mul tahab tuul pead ära tirida, siis peab paagi vastu liibuma hakkama. Vibra? Mina ei tunne vibra, kuigi korra kuus keeran polte üle, st sellega harjub ja see on normaalne. Keermeliim on selle ratta puhul kohustuslik abimees.
Pikemateks sõitudeks? Nuh, Eesti piires olen ma teinud trippe, kannatab täitsa ilusti, pakkimisega võib probleeme olla, sest ma ei kujuta seda ratast mingite kohvritega väga ette. Mul kogu kraam alati seljakotis + paagi peal. Ulmekogused kola olen suutnud selle rattaga ära transportida, alustades suitsugraanatide kastist (20 kg paagi peal) ja lõpetades kuulivesti ja automaadiga, magamisvarustusest rääkimata :mrgreen:
38 tuhat läbisõitu on täitsa OK, tal pidada olema mingi 70-80 tuhat, kui tahab juba tõsisemalt remondipilguga vaatamist (mootoripool just), veermikus laagrid jms sodi on kuluosad enivei ja vahetad siis kui vaja. (Mootori osas toetun väljamaa foorumitest loetule.) Elektrisüsteem on aga itaallaste poolt tehtud ja suht porno, seega selles suhtes aeg-ajalt hakakd erinevaid veakoode nägema küll, aga küll sulle need numbrid meelde jäävad, mille puhul võib lihtsalt õlgu kehitada ja edasi sõita, küll läheb ise korda (DIAG 22 näiteks on siseneva õhu temperatuuri andur, st kas pistik loksub või andur on sitane. Peale kergelt suurema küttekulu pole ma muud efekti märganud ja see kood näitab mul ennast harva.)
Jaapanlastest paremini hoiab hinda, aga Eestis on suhteliselt vähe tonniste V2'de austajaid tegelikult, seega lahtisaamisega on veidi keerulisem kui japsiga. Aga üldiselt pole vist ükski RSV müümata veel jäänud ;)

Üldiselt olen ma siin foorumist pikalt jahunud mõlemast RSV'st, mis mul on olnud. Siiamaani arvan, et tonnise ridamootori peale ma tagasi ei lähe. Täitsa esimeseks rattaks aga ei soovita - pärast seda ratast mingit erilist arenguruumi ei jää :twisted:
Kui järgmine nädalavahetus Tallinnas oled, võid mu oma näppida, varem pole mul mahti.

Viimati muutis reimps, 21 Apr 2013, 09:25, muudetud 1 kord kokku.



Tuono

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Tavaliselt on ratas nn. "peremehenägu", kui ei hoolda siis on parsad kõik ja pööretest niipalju, et 6käik ja 140km/h siis on 5000rpm, maanteid mõõta kannatab ehk ikka koos "sejlakotiga" (ise sõidan üksi), Aprilia on Mootorratas :bsmile:

Kasutaja avatar

müristaja
Postitusi: 384
Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
Tsikkel: Tuned & modded Tuono
Asukoht: Tallinn

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas müristaja »

Ja 90kmh on 3500rpm.

Drop a gear and disappear...
Kasutaja avatar

renXx
Postitusi: 361
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
Asukoht: Karjamaa

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas renXx »

reimps kirjutas:

...... Täitsa esimeseks rattaks aga ei soovita - pärast seda ratast mingit erilist arenguruumi ei jää.....

Natukene targutan vastu, sest endal oli esimene "Päris" ratas Bandit 1200 ja peale seda ei olnud küll enam midagi valida. Tuono lihtsalt meeldis mulle ja pärast tonniste zettide jne proovimist tundus Tuono peale Banditit kõikse normim olevat. Muidugi on ka seal psühholoogoline nüanss. Nimelt rida neli kiunub 200+ nagu vormel, tundub nagu ulme miljon on sees, samas V2 teeb vähem lärmi, kuid numbrid kellal on hoopis suuremad :lol:
Kuna enda rattal odo alla 6000, siis ei oska nagu midagi halba öelda. Peale sumpside tühjaks tegemist ei vaheta seda ratast vist kunagi enam mingi riisiveski vastu välja (seda siis hääle pärast). Samas, kui rääkida pööretest, siis peale sumpside tühjaks tegemist ei saa ma enam aru, millal see kuues sisse tuleb panna...... 140 ja viies on ok, aga kuues teeb nõkanõka.... :D

Pilt

Pilt

Tuono

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Matkale saab ka minna, paned sellised rauad külge http://bike.motors24.ee/vehicles/371955 ... &sort=paid
Ja Reimp, kus sa sõidad, et polte/kruvisid pead pingutama? Ma ei ole veel kordagi midagi pingutama pidanud, muidugi läbisõit ka ilmselt väiksem, 10t suve jooksul

Kasutaja avatar

renXx
Postitusi: 361
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
Asukoht: Karjamaa

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas renXx »

Tuono kirjutas:

Matkale saab ka minna, paned sellised rauad külge http://bike.motors24.ee/vehicles/371955 ... &sort=paid

Nende raudadega on selline lugu, et kuna keegi neid ei paku originaalis, siis helistasin kunagi ka antud kuulutuse peale ja küsisin, et kus kohast rauad ostetud. Tuli välja et motika müüja keevitas need ise kokku. Aga kui huvi on, võib ta neid veel teha. Vähemalt mulle ta nii ütles....

Pilt

Pilt

Tuono

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Kas Aprilial on siduriõli eraldi? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=844469

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Ei ole.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

renXx
Postitusi: 361
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
Asukoht: Karjamaa

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas renXx »

Mis totsik see siduriebla juures siis on? :wack:

Pilt

Pilt

Tuono

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Tuono »

renxx9 kirjutas:

Mis totsik see siduriebla juures siis on? :wack:

See on hüdraulika totsik, see ei puutu ketastega kokku :wack: Ja seda ei nimetata siduriõliks vaid vedelikuks ja vahetatakse vähemalt iga kevad, mitte siis , kui amordiõli.

Kasutaja avatar

renXx
Postitusi: 361
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
Asukoht: Karjamaa

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas renXx »

Usun et müüja seda mõtleski siduriõli all. Ise olen ka sellest rääkinud kui siduriõlist ja siiani pole keegi mind veel valesti mõistnud. Ju siis pole nokkimistuju olnud. :D

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Piipz »

tegelikult sain ma küsimusest valesti aru, sest kui poleks olnud sõna "eraldi" võiks eeldada, et tegemist oleks olnud küsimusega kuivsiduri kohta.
aga seda võib nimetada selleks, mis parasjagu pähe tuleb, mina ütlen siduriõli, pidurivedelik, dot4, teatud juhtudel ka "citroeni roheline"

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Tuono

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Piipz kirjutas:

tegelikult sain ma küsimusest valesti aru, sest kui poleks olnud sõna "eraldi" võiks eeldada, et tegemist oleks olnud küsimusega kuivsiduri kohta.
aga seda võib nimetada selleks, mis parasjagu pähe tuleb, mina ütlen siduriõli, pidurivedelik, dot4, teatud juhtudel ka "citroeni roheline"

See tsikli müüja väitis, et mootoriõlil pole siduriga midagi pistmist, sellest ka küsimus.


Tuono

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Mis liimiga liimida Aprilia porilaua mõra kinni, kui materjaliks on "PP", käisin täna poes liimi otsimas aga ei osanud ühegi liimi kasuks otsustada, sest ühelgi ei olnud juttugi PP, küll aga oli peal ABS kohta :?: :wack:

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas mx77 »

ega polüpropüleeni liimimine on suht võimatu. materjali üks põhiomadusi on resistentsus igasugste lahustite suhtes. Soovitatakse ultrahelikeevitust.


Sasskin
Postitusi: 27
Liitunud: 23 Veebr 2010, 18:23

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Sasskin »

Kuina vahepeal palju vett merre voolanud ja palju on saanud ringi vaadata siis küsiks pealinnameestelt ehk keegi mäletab sellist ratast.
Kuna omanik ise ei osanud midagi öelda. Omanud on ta teda umbes täpselt aasta väidetavalt on tema 2 rattaomanik eestis ja olevat ostnud selle tallinnast.
Olen mõelnud vaatama minna, aga ei tea mida sellise rattapuhul üldse jälgida.

http://www.auto24.ee/used/1300637

Aeg surub peale ja varsti on ilmad lõplikult ilusad.


extrafine
Postitusi: 89
Liitunud: 14 Sept 2012, 00:52
Tsikkel: Aprilia Shiver, Husaberg 450
Tänatud: 1 kord

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas extrafine »

Hind on ju täitsa nii. Võrdluseks: http://www.autoscout24.de/Moto/ListGN.a ... doorto=NaN


reimps

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas reimps »

Osta ara. Ma voin kaasa tulla, aga alates puhapaevast.

Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

sindis ju uputab- minge mõne nädala pärast, äkki siis garaazh vee alt väljas :twisted:


Sasskin
Postitusi: 27
Liitunud: 23 Veebr 2010, 18:23

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Sasskin »

Sai täna sindis käidud ja see imeloom koju sõidutatud. Päris lahe sõiduriist. Rohkem väga ei oska seletada,peab natukene rohkem ratast kogema. Ja no see hääl mis sealt summutist kostub (w) . Korra peab veel bikepoindist läbi sõitma las kogenumad viskavad pilgu peale.

Seniks aga edu..


reimps

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas reimps »

Järjekordne õigesse usku pööratu :mrgreen:

Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

Biker 24' ja Tuono tundub ka kaubaks läinud olevat et siis peaks paar tükki lausa juures olema.

Kasutaja avatar

marko233
Postitusi: 200
Liitunud: 18 Sept 2007, 13:47

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas marko233 »

Ostsin ka täna Bikepointist ühe T ära (2005 a). Väga rahul ratta ergonoomika ja jõuga - tegin ka ühe veidi pikema ringi ning ratas suri 2-l !!! korral välja sõidu pealt :| Mis anomaalia see on? Sellel hetkel sabistas natukene ka vihma. Olen kuulnud, et T-d on vihma suhtes tundlikud, aga no et nii väike sabin midagi teeb...
Kiiremas korras vaja ka originaal summuti viisakama vastu vahetada ning kõik vedelikud rattal vahetada.
Oskab keegi arvata, miks ratas välja suri?

CBR F3; CBR 954rr; Tuono 1000; MT-01
Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

Paar nädalat tagasi kui BP käisin ühte Bandiiti vaatamas kiikasin ka sama Tuonot. Aga ta oli siis bronnitud juba. Nende juurde saad samas südamerahus tagasi pöörduda- las aitavad kaasa mõelda.

Kui see oli seesama
http://www.mototehnika.ee/used/1317682

Kasutaja avatar

marko233
Postitusi: 200
Liitunud: 18 Sept 2007, 13:47

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas marko233 »

Seesama - oli ka minu poolt broneeritud.

CBR F3; CBR 954rr; Tuono 1000; MT-01

Tuono

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Tuono »

marko233 kirjutas:

Seesama - oli ka minu poolt broneeritud.

Lase mihklil korda teha, garantii ju 1kuu või 1000km., mul on ka pooleks sekundiks mootor seiskunud või vahele jätnud, leidsin vasakult poolt paagialt kaks pistikut, mis olid poolenisti roheliseks läinud, puhastasin ära aga midagi ei muutunud (enne seda näitas diagnostikaa, et pistiku viga aga millise pistiku, seda ei näidanud)


Tuono

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Tuono »

AndrusB kirjutas:

Mida Te nendes Apriliates leiate? Lihtsalt küsimus. Vabandust kui teemast välja.

Seda mida nendes pornofighterites ei ole :bsmile:


Tuono

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas Tuono »

AndrusB kirjutas:

Küll sa oma sõnad tagasi võtad. . .

Ei võta, ütle üks asi mis on neis parem ,kui Aprilia Tuonol

Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 455
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas kristjan128 »

Olen Tuonoga sõitnud, hääled, sõiduasend ja omadused meeldisid, aga välimus on jama, eriti rõve on esituli või see nö mask seal ees. A noh see maitse asi. Töökindlus ka muidugi japsidest sitem.


reimps

Re: Aprilia Tuono

Lugemata postitus Postitas reimps »

marko233 kirjutas:

Oskab keegi arvata, miks ratas välja suri?

Joodikujalga vaata. Kui vedru väsinud või see pistik/andur/misganes loksub, siis peksab segast ka jaapanlastel :)
Pistikud kardavad vihma. Iseasi, palju sa viitsid mässata - kummilutud peale ja korras.

Üleüldse olen ma varemgi öelnud, et itaallased on jah kapriissemad kui japsid, aga see hing, mis tal on ja kui ta liigub, siis mingi K1 jääb maha (testitud :nono: )
Kes omab, see teab neid "nu**imiseasju" hiljemalt aasta peale omandamist, aga üldiselt annab see asjale juurde. Aga see on minu arvamus, fighterite ja japside omanikud ei hakka must kunagi aru saama 8)

Muide, jaapanlased disainivad mootori, raami ja seejärel leiutavad kesta rattale ümber. Itaalia insenerid, tundub, et teevad välimuse ja siis hakkavad tehnikat sinna sisse/alla paigutama-toppima. Tulemus on seda ka väärt - n**s elektriga, aga disain.. (Ja ma pole välimusepede, kuid mu meelest on japsid ühte nägu nagu ka kõik Volkswagenid ja BMW'd automaailmas.)

Maitse üle ei vaielda, naisi saab Tuonoga ikka rohkem :mrgreen:

EDIT: Andrus, rahu - me leiame Apriliates sedasama, mida sina leiad (oma) fighterites.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”