Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
- Tsikkel: Tuned & modded Tuono
- Asukoht: Tallinn
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
ole nüüd nii kena ja selgita palun rumalamatele, milline neist on öö ja milline päev.
See graafik on üks asi, ratta käitumine ja tunnetus hoopis teised asjad. 1000 r4 pead gaasiga mängides kohalt minema 1000 v2 läheb tühikäigupööretel juba minema. Pole siin seletada midagi v2 on vääne igas pööretevahemikus r4 on ka vääne olemas aga ülevalpool pööretevahemikus. Algajal on alguses raske kui masin tahab kohe alt ära minna kui vähegi eksid gaasiga.
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
Võibolla see nii väga graafikutes ei kajastu, aga proovisõidu põhjal saan "Algajale pigem r4 mootoriga 1000 kui v2 1000." väitega 100% nõustuda. Olin kindel, et tahan v2 mootoriga ratast(seda siis just neid tänaval sõitmas kuuldes), proovisin, rsv-d, bulldogi ja sv1000'det. Ja oi kuidas mulle meeldis peale neid rattaid 1000se fazeri selga istuda. Oluliselt algajasõbralikum. Ehk siis oli see jõhker mootoripidurdus ja pidevalt munadega paaki lendamine see, mis värske lubade omaniku sealt eemale peletas
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
- Tsikkel: zx7r
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
3m kirjutas:Võibolla see nii väga graafikutes ei kajastu, aga proovisõidu põhjal saan "Algajale pigem r4 mootoriga 1000 kui v2 1000." väitega 100% nõustuda. Olin kindel, et tahan v2 mootoriga ratast(seda siis just neid tänaval sõitmas kuuldes), proovisin, rsv-d, bulldogi ja sv1000'det. Ja oi kuidas mulle meeldis peale neid rattaid 1000se fazeri selga istuda. Oluliselt algajasõbralikum. Ehk siis oli see jõhker mootoripidurdus ja pidevalt munadega paaki lendamine see, mis värske lubade omaniku sealt eemale peletas
Algajale jah pigem r4, nähes neid 1000 bike vendasid kes foorist foorini kiirendades neljanda sisse saavad ja kui tonnine lahjaks jääb, siis 1.3 või 1.4
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
3m kirjutas:... jõhker mootoripidurdus ja pidevalt munadega paaki lendamine see, mis värske lubade omaniku sealt eemale peletas
Selle nähtuse välistab "Slipper Cluth" ehk blokeerumiskindel sidur. Uuemal põlvkonnal on kangematel mudelitel see juba standardis, teistele saab osta http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=46&item=461
"Vanasti" oli see puhas rinkateema, täna on V2 ilma slipperita nagu auto millel aknad vändaga käivad...
Kui kellelgi täpsem huvi mis see on ja kuidas on siis küsige julgesti, olen need pannud kõikidele oma ratastele nii rinkal kui tänaval viimase 10 aasta jooksul. Momendil liiklen v2 Ducatiga ja mudepidi paagi otsa ei satu ka siis kui kahesaja pealt esimene käik sisse taguda. Mina väidan, et algajale V2 kindlasti parem kui R4 - alt vääne parandab aeglaste ja järskude manöövrite juhitavust, võimaldab paigaltvõtu ka oskamatule sidurilibistajale ja mis peamine - V2 kurvispüsimine on oluliselt parem (R4 gaasikäsitlus nõuab sama pidamise juures lihtsalt rohkemat täpsust ja vilumust).
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
tramm, vaata peeglisse ja tunnista endale, et sa pole tavakasutaja
Ma olen ja mu kogenematus ütleb küll, et tonnine V-2 on küll selline, mida algajal on ridamootorist keerulisem käsitseda. Samas jagad sa biiti keskmisest kõvasti paremini küll, ehk on sul isegi õigus
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
Ah mis te nüüd siin nii. Tonnine V2 on paras mänguasi algajale. Saab põhjagaasiga igalt poolt muretult startida
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
- Tsikkel: K8 gixxer
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
Lisaks lugemisele ütleks vahele, et äge, laske tulla. Väga hea ja hariv on lugeda seda laest-lakke teemaaretust siin.
Veel nii palju, et mõte baigist oli mul esimese asjana peas ainult tänu sellele, et ma olen noor ja esimene ratas võiks ikka äge ja edev olla. Selle miinustest ei teadnud ma midagi, kuna puudub ju igasugune kogemus...Selle pärast oleks ka väike soov, et mõnitustega minu pihta, kui idioodist, kes teeb lolli otsuse, võiks natuke tuure vähemaks võtta.
Selle pärast ma siin olengi, et enne ostmist natuke tausta uurida...
Igatahes, praeguse seisuga on mul plaanis mõnda motopoodi sisse astuda ja kui hästi läheb, on müügimeestel natuke vähem kiire aeg ja lubavad erinevate rataste seljas istuda ja ehk ka midagi tarka rääkida mulle.
Aga for now...laske samas vaimus edasi, nagu senimaani, head lugemist on siin
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
Kui sa juba poodi lähed müügimeha kuulama, siis mine Tallinna tsiklipoodide "kuldsesse kolmnurka": Depoo, StreetMoto ja Biker24. Neis kohtades on ikka vähemalt üks biiti jagav kodanik käepärast, kes ei ürita ehk sulle mingit jama ajada.
(Jajah, StreetMoto ei müü küll tsikleid põhitegevusena, aga seal on dr. Neeme, kelle hingeasi on tõerääkimine.)
Või vali siit foorumist postituste järgi mõni tüüp ja küsi talt, nii mõnigi on siin nii abivalmis küll, et istub suga maha ja räägib. Või viitsib isegi minna erinevaid rattaid vaatama.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
Bikepointis on ka normaalsed vennad minu kogemuste kohaselt.
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
Antu14 kirjutas:Bikepointis on ka normaalsed vennad minu kogemuste kohaselt.
omast kogemusest... esimese ratta ostjal soovitan bikepointi minna koos targema sõbraga kes suudab anda ratta olukorda pädevalt hinnata. ise ostsin sealt ja väidetavalt pidavat antud rattal olema kõik kõige paremas korras (küsimuse peale, et kas peaks midagi lähiajal ka vahetama). ei läinud kaua mööda kui avastasin, et tagarehvist juba traadid väljas (ei ole põletanud). siis lähemalt seisukorda uurima hakates dr.Neeme juures selgus, et pidurivedelik ei ole kindlasti pidurivedelik vaid pigem midagi makaronikastme sarnast. vahetust vajasid ka piduriklotsid ja kett+hammakad jne. enne kui bikepointi-Tarvo sõbrad mind sõimama hakkavad siis saan aru jah tegemist kuluosadega ning et neid peabki vahetama aegajalt. lihtsalt motomüügimehelt eeldaks pädevat ja ausat infot. külapealt olen kuulnud, et bikepointi-Leevi pidi rääkima ausamat juttu
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
Ahfrsk kirjutas:Veel nii palju, et mõte baigist oli mul esimese asjana peas ainult tänu sellele, et ma olen noor ja esimene ratas võiks ikka äge ja edev olla.
Esimese rattaga tegelikult alles õpid alles sõitma, seega pea silmas, et igas olukorras peaks sina pigem rattast üle käima kui ratas sinust. Suvaline 600 cm2 masin suudab sinu tänased oskused (kui sa just väga andekas pole) ülitõsiselt proovile panna. Oma esimese sõidukiga õpid tegelikult tsiklit valitsema ja tema käitumisest aru saama - autokool annab vaid niiplju, kui vajalik eksami sooritamiseks. Usu, et seda pole just palju. Teiseks saad oma esimese tsikli peal selgeks, millise masinaga sa tegelikult sõita tahad. See võib olulisel määral erineda tänasest ettekujutusest. Samas, mõned ostavad oma esimese tsikli ja sõidavad sellega pea-aegu igavesti.
Ütled, et oled noor. Kui noor täpselt? Kas sa liiklusseadusest tulenevate nõuetega ikka tuttav oled? Uuest seadusest johtuvalt on "täis A" vanusepiiriks 24.
vt. http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=8 ... 0&p=589985
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
macintosh kirjutas:Samas, mõned ostavad oma esimese tsikli ja sõidavad sellega pea-aegu igavesti.
Vot nüüd jõuamegi poindini kus tuleb välja, et pole mõtet mingit võrri osta. Kui ostad esimese ratta mingi mannetu susiseja ja harjud selle sõiduasendiga ära siis hiljem on keeruline ennast ümber harjutada. Lihtsam oleks suuremale rattale gaasirutska piiraja peale panna senikaua kuni õpid kui hiljem eluaeg võrriga ringi väristada.
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
macintosh kirjutas:Ahfrsk kirjutas:Veel nii palju, et mõte baigist oli mul esimese asjana peas ainult tänu sellele, et ma olen noor ja esimene ratas võiks ikka äge ja edev olla.
Esimese rattaga tegelikult alles õpid alles sõitma, seega pea silmas, et igas olukorras peaks sina pigem rattast üle käima kui ratas sinust. Suvaline 600 cm2 masin suudab sinu tänased oskused (kui sa just väga andekas pole) ülitõsiselt proovile panna. Oma esimese sõidukiga õpid tegelikult tsiklit valitsema ja tema käitumisest aru saama - autokool annab vaid niiplju, kui vajalik eksami sooritamiseks. Usu, et seda pole just palju. Teiseks saad oma esimese tsikli peal selgeks, millise masinaga sa tegelikult sõita tahad. See võib olulisel määral erineda tänasest ettekujutusest. Samas, mõned ostavad oma esimese tsikli ja sõidavad sellega pea-aegu igavesti.
Ütled, et oled noor. Kui noor täpselt? Kas sa liiklusseadusest tulenevate nõuetega ikka tuttav oled? Uuest seadusest johtuvalt on "täis A" vanusepiiriks 24.
vt. http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=8 ... 0&p=589985
Sekundeerin maci postitusele. On ka olnud igasuguse olemuse ja kuubikuga tsikleid aga viimasel aastal tekkis päris mõnus tunne ühe rahuliku ja raskemapoolse palja ning gondlivaba 600se Bandiidiga sõites. Selline hea ja murevaba sõitmine - keerad gaasi nagu soovid, tsikkel liigub ikka omasoodu ja vaikselt. Mingeid ootamatusi ette ei tule. Samuti ei tunne ka vajadust maanteel hakata kiirust ületama, kuna siis läheb olemine ebamugavaks.
Seda võib ka nimetada taandarenguks ja regressiooniks, aga mulle see meeldib
Mis bikepointi puudutab, siis ma küll ei näe põhjust miks mitte sealt ratast osta. Tänase päeva seisuga sealt ise nüüdseks juba viis tsiklit ostnud ning ei nurise ühegi üle.
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
Oli kord selline asi, et saarel oli kari naisi, noored ja alasti puha kah. Aga suure maa rannas, mitte väga
kaugel, on jälle kari mehi. Vaatavad, et saarel on naised. 20-aastane mees kargab kohe vette ja hakkab
saarele ujuma. 30-aastane jookseb rannas paaniliselt ringi – otsib paati. 40-aastane on rahulik: – Oh,
pole kiiret kuhugi, küll nad ujuvad varsti ise siia. 70-aastane mees on nõutu: – Ei tea, mis nad sinna
saarele ujuvad! Siia on ju kõik niigi näha
Tundub, et sama asi toimub siin foorumis mootorratturitega:
0-24a =>600ccm
24-45a=<600ccm-2000ccm
45+=>600ccm
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
Täitsa mööda ju..
0-24a =>1000+ ccm
24-45a=<750ccm-1300 ccm
45+=>1500+ ccm
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
pontus kirjutas:Kui ostad esimese ratta mingi mannetu susiseja ja harjud selle sõiduasendiga ära siis hiljem on keeruline ennast ümber harjutada.
Inimestel ei teki sisseõpinud sõiduasendit, mida hiljem keeruline ümber õppida ning kubatuur ei mõjuta asendit hoopiski. Sõiduasend on seotud ikka konkreetse tsikli ja tsiklitüübiga. Iga kord kui ostad uut tüüpi tsikli, omandad uue sõiduasendi, lähed platsile ja harjutad, kuni tunned end kindlalt.
Sõiduasenditega erinevatel tsiklitel saad tutvuda siin: http://cycle-ergo.com/
-
- Postitusi: 1102
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
macintosh kirjutas:Sõiduasend on seotud ikka konkreetse tsikli ja tsiklitüübiga. Iga kord kui ostad uut tüüpi tsikli, omandad uue sõiduasendi, lähed platsile ja harjutad, kuni tunned end kindlalt.
seda lugedes tundub see mootorrattaga s6itmine nii keeruline asiigakord platsile uuesti harjutama,vbl peaks yldse autokooli uuesti minema
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
Tekib. Ja kuidas veel tekib
Ja ei mõjuta küll otseselt kubatuur, kuid kindlasti mõjutab tsikli kaal.
Näide krossirataste juurest - õpid sõitma omaenese tarkusega ja raske tsikliga - omandad ja kinnistad sõiduvõtted, mida hiljem on väga raske ajust välja saada. Näiteks vales kohas istumine, istumine jne. Liivas nina kergeks ei saa, kurvis kallata ei jaksa/julge.
Lähed kerge ratta peale üle, sõiduvõtted aga jäävad raske ratta omad, kui piisavalt pikalt esimese rattana pomm oli. Ja sa võid teada õiget sõiduasendit, kuid keha võtab ikkagi harjunud asendi sisse.
Sama kehtib ka maanteerataste juures kuigi väiksema mõjuga. Kergel rattal on juhil oluliselt suurem võimalus tsiklit kontrollida. Raske ratta puhul oled tegelikult pigem reisija ja mõjutusvahendite hulk on märksa piiratum.
Palju sõltub ka juhi ja ratta kaaluerinevusest.
macintosh kirjutas:Inimestel ei teki sisseõpinud sõiduasendit, mida hiljem keeruline ümber õppida ning kubatuur ei mõjuta asendit hoopiski.
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
mella kirjutas:Tekib. Ja kuidas veel tekib
Ja ei mõjuta küll otseselt kubatuur, kuid kindlasti mõjutab tsikli kaal.Näide krossirataste juurest - õpid sõitma omaenese tarkusega ja raske tsikliga - omandad ja kinnistad sõiduvõtted, mida hiljem on väga raske ajust välja saada. Näiteks vales kohas istumine, istumine jne. Liivas nina kergeks ei saa, kurvis kallata ei jaksa/julge.
Lähed kerge ratta peale üle, sõiduvõtted aga jäävad raske ratta omad, kui piisavalt pikalt esimese rattana pomm oli. Ja sa võid teada õiget sõiduasendit, kuid keha võtab ikkagi harjunud asendi sisse.Sama kehtib ka maanteerataste juures kuigi väiksema mõjuga. Kergel rattal on juhil oluliselt suurem võimalus tsiklit kontrollida. Raske ratta puhul oled tegelikult pigem reisija ja mõjutusvahendite hulk on märksa piiratum.
Palju sõltub ka juhi ja ratta kaaluerinevusest.macintosh kirjutas:Inimestel ei teki sisseõpinud sõiduasendit, mida hiljem keeruline ümber õppida ning kubatuur ei mõjuta asendit hoopiski.
Mina aga julgeks väita,et raskel rattal mõnigi eelis...
Pidurdamisel oluliselt stabiilsem ja maanteel samuti.
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
No pidurdamise stabiilsus on küll kaheldav. Ilmselgelt saab väiksema massiga ratta kiiremini pidama, kui sel pidurid normaalselt töötavad. (jätame välja mittekorras või trummelpiduriga võrdluse)
Millisel alusel sa väidad, et raskel rattal on pidurdamine oluliselt stabiilsem?
Maanteel on külgtuulele stabiilsem jah. Ilma tuuleta pole vahet täheldanud.
Hardrocker kirjutas:Mina aga julgeks väita,et raskel rattal mõnigi eelis...
Pidurdamisel oluliselt stabiilsem ja maanteel samuti.
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
mella kirjutas:Millisel alusel sa väidad, et raskel rattal on pidurdamine oluliselt stabiilsem?
Hardrocker kirjutas:Mina aga julgeks väita,et raskel rattal mõnigi eelis...
Pidurdamisel oluliselt stabiilsem ja maanteel samuti.
Isiklike kogemuste põhjal väidan seda.
Praeguse 240 kg kaaluva rattaga on asi (pidurdamine siis) oluliselt mõnusam kui eelmise 195kg kaaluva rattaga.Täpsemalt räägin siis tasakaalust.Ratas on küll raskem,aga see raskus on oluliselt madalamale viidud kui bike`l seda oli.
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
Ehk siis sul on kogemus 2 ratta võrdluses. Lisaks on hetkel teadmata, milline on sinu sõiduoskuse tase.
Kõrvutan siia võrdluse 130kg kaaluva SM ja 220kg kaaluva klassikalise rattaga (klassikaline ei tähenda siinjuures cruiserit).
130kg rattaga teen ma seda, mida tahan. Kui oskan, võin ka enamvähem ohutult külglibisemisse lasta. Kui esiratas ka blokeerub, on see enamjaolt korrigeeritav.
220 kg rattaga oled nagu rongijuht. pidurdad sirgelt, muud võimalused puuduvad. Blokeeruva esiratta saab kontrolli alla ikkagi vaid oskaja.
Jah, väga algajale on ehk raskem ratas ohutum täpselt senikaua kuni ta enda oskuste piire ületama ei kipu. Kui aga kipub, siis kergemat ratast on lihtsam tagasi tuua.
Tegelikult võiks Mart kommenteerida baigiliste käitumist näiteks 160 ja 200+ kg korral. Kes veel paremini oskavad selliste masinate käitumist võrrelda kui sõita oskavad stuntijad.
Hardrocker kirjutas:Praeguse 240 kg kaaluva rattaga on asi (pidurdamine siis) oluliselt mõnusam kui eelmise 195kg kaaluva rattaga.Täpsemalt räägin siis tasakaalust.Ratas on küll raskem,aga see raskus on oluliselt madalamale viidud kui bike`l seda oli.
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
Ma ütleks ka oma kogemustest ja siklitest, et mõnusam ja kiirem on pidurdada kergema tsikliga ikkagi. Mida raskem tsikkel, seda rohkem massi esirattale pressib ja vähe ekstreemsemates (näiteks kui ratas on kaldes) oludes kaob seda kiiremini esiratta haardumine pinnaga.
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
mella kirjutas:Ehk siis sul on kogemus 2 ratta võrdluses. Lisaks on hetkel teadmata, milline on sinu sõiduoskuse tase.
Kõrvutan siia võrdluse 130kg kaaluva SM ja 220kg kaaluva klassikalise rattaga (klassikaline ei tähenda siinjuures cruiserit).
130kg rattaga teen ma seda, mida tahan. Kui oskan, võin ka enamvähem ohutult külglibisemisse lasta. Kui esiratas ka blokeerub, on see enamjaolt korrigeeritav.
220 kg rattaga oled nagu rongijuht. pidurdad sirgelt, muud võimalused puuduvad. Blokeeruva esiratta saab kontrolli alla ikkagi vaid oskaja.Jah, väga algajale on ehk raskem ratas ohutum täpselt senikaua kuni ta enda oskuste piire ületama ei kipu. Kui aga kipub, siis kergemat ratast on lihtsam tagasi tuua.
Tegelikult võiks Mart kommenteerida baigiliste käitumist näiteks 160 ja 200+ kg korral. Kes veel paremini oskavad selliste masinate käitumist võrrelda kui sõita oskavad stuntijad.
Hardrocker kirjutas:Praeguse 240 kg kaaluva rattaga on asi (pidurdamine siis) oluliselt mõnusam kui eelmise 195kg kaaluva rattaga.Täpsemalt räägin siis tasakaalust.Ratas on küll raskem,aga see raskus on oluliselt madalamale viidud kui bike`l seda oli.
Ei ole kogemust ainult 2 rattaga võrreldes ja sõidukogemust on vähe.Alates 2007 aastast olen sõitnud (u.7000 km-i aastas) ja kukkunud ei ole kordagi.
Anna andeks Mella,et suu paotasin...enam ei tee
Pidurdamisel tasub proovida ka tagapiduri kasutamist samaaegselt esipiduri kasutamisele
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
pyta kirjutas:macintosh kirjutas:Sõiduasend on seotud ikka konkreetse tsikli ja tsiklitüübiga. Iga kord kui ostad uut tüüpi tsikli, omandad uue sõiduasendi, lähed platsile ja harjutad, kuni tunned end kindlalt.
seda lugedes tundub see mootorrattaga s6itmine nii keeruline asiigakord platsile uuesti harjutama,vbl peaks yldse autokooli uuesti minema
Mitte igakord aga iga kevad oleks soovitav küll
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
Yerba kirjutas:Ma ütleks ka oma kogemustest ja siklitest, et mõnusam ja kiirem on pidurdada kergema tsikliga ikkagi. Mida raskem tsikkel, seda rohkem massi esirattale pressib ja vähe ekstreemsemates (näiteks kui ratas on kaldes) oludes kaob seda kiiremini esiratta haardumine pinnaga.
Esijäsemete treening on ka abiks, jõuab kõvemini pidurit vajutada.
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
Kas see, et sa kukkunud ei ole, peaks väidetele usaldusväärsust lisama? Või näitama, et sa ratta stabiilsusest rääkides tegelikult teemas ei ole?
Hardrocker kirjutas:Ei ole kogemust ainult 2 rattaga võrreldes ja sõidukogemust on vähe.Alates 2007 aastast olen sõitnud (u.7000 km-i aastas) ja kukkunud ei ole kordagi.
Pidurdamisel tasub proovida ka tagapiduri kasutamist samaaegselt esipiduri kasutamisele
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
mella kirjutas:Kas see, et sa kukkunud ei ole, peaks väidetele usaldusväärsust lisama? Või näitama, et sa ratta stabiilsusest rääkides tegelikult teemas ei ole?
Hardrocker kirjutas:Ei ole kogemust ainult 2 rattaga võrreldes ja sõidukogemust on vähe.Alates 2007 aastast olen sõitnud (u.7000 km-i aastas) ja kukkunud ei ole kordagi.
Pidurdamisel tasub proovida ka tagapiduri kasutamist samaaegselt esipiduri kasutamisele
Saan ma õieti aru,et sina räägid eespool enda kogemustest?
Katsu sina ka aru saada,et mina räägin enda kogemustest.
Küsisid eespool ka minu sõidukogemuste kohta?Või sain ma jälle valesti aru?
Püüan vaid väita,et ei ole need raskemad rattad saatanast midagi.On neil omad eelised.Minu arvates.
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
mella kirjutas:Tegelikult võiks Mart kommenteerida baigiliste käitumist näiteks 160 ja 200+ kg korral. Kes veel paremini oskavad selliste masinate käitumist võrrelda kui sõita oskavad stuntijad.
Minu meelest ausalt öeldes on see vahe nii väike, et paistab välja ainult teoorias. Minu ratas on täpselt 200kg ja eelmine oli 170. Vahe oli väga suur, kuid see kindlasti ei tulene kaalust. Nagu sa enne rääkisid, siis 130kg supermotoga võid lolliks pidurdada, kuid cruiser tüüpi rattaga kindlasti mitte nii palju. Teoreetiliselt võiks raskem olla stabiilsem(võid tugevamini pidurdada ilma et veel võimlema peaks hakkama), kuid kergem pidurdab kiiremini ja kuuletub paremini, kui kõik muud tegurid samad on. Aga praktiliselt on kümneid tähtsamaid tegureid kui kaal, mis sind kinni peavad.
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
reimps kirjutas:Yerba kirjutas:Ma ütleks ka oma kogemustest ja siklitest, et mõnusam ja kiirem on pidurdada kergema tsikliga ikkagi. Mida raskem tsikkel, seda rohkem massi esirattale pressib ja vähe ekstreemsemates (näiteks kui ratas on kaldes) oludes kaob seda kiiremini esiratta haardumine pinnaga.
Esijäsemete treening on ka abiks, jõuab kõvemini pidurit vajutada.
Ahah, tänan soovituse eest.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.