00' Honda Hornet cbf600
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 70
- Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
- Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
- Asukoht: Pärnus.
00' Honda Hornet cbf600
Sai siis selline tibukollane herilane ligi võtta paari kuu eest, kui tekkis mõte metsast välja ronida ja maanteel draivida..
Hornetiga seoses aga paar küsimust tekkinud Hetkel mingi 2000 km läbisõitu selle aastaga ja olen tähendanud et kurvides kallutades tagumine ratas "otsib kohta"? ei oska selle kohta paremat seletust anda, vibab ära vms.. Samas kui võtan mingi näitsiku peale nii ala 50-60 kilose siis ratas käitub stabiilsemalt nii kurvis kui sirgel, muidu vahest tunne et künklikumal asfaldil tahab seljast maha visata.
Rehvidega probleemi ei tohiks olla hetkel mingid eriti pehme seguga rehvid all, küll paar aastat vanad aga pole libedust suurt (liivasel pinnal, pinnatud pinnal ikka ) tähendanud kiirendamistel. Alguses arvasin et rattad tasakaalust väljas ja lasin need pingis ära tasakaalustada, vähendas seda loperdamist üksi sõites aga see endiselt seal... -.- Peale seda hakkasin vedrustusele mõtlema, ehk siis kas on võimalik tagumise otsa tugevust ise muuta? Või peaks minema Honda keskusesse ja laskma oma 69 kilose kehakaalu järgi seal see seada? Muidu oleks nagu kõik tore et kahekesi ratas hea.. aga sellest 2000ndest ehk 100 on kahekesti seljas istutud
Lisaks, kas kasutatud rattal oleks mõistlik küünlad ära vahetada ostes? 40000 km läbisõitu peal hetkel, ma pole veel vahetanud aga tühikäigul töötades kuidagi poriseb või nii
Vabandan algaja küsimuste eest xD
Valdo.
Re: 00´ Honda Hornet cbf600
Mul sarnane toode, 2001 aasta oma. Ja kurvides ei hüple tagaratas kuidagi. Võib-olla on asi ka sõitja kaalus - ma kaalun koos oma motovarustusega nii kerged 120 kg
Re: 00´ Honda Hornet cbf600
Ka 2001a. isendi omanik kuid sellist käitumist pole küll täheldanud.
Tuli küll korra mõttesse, kuid see, et esiratas on enne ´01a masinaid 16" (vs. tagumine 17") ei tohiks vast ratta käitumist tavakasutajale väga muuta.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: 00´ Honda Hornet cbf600
Löö "Randmevääne" lahti ja vaata, kas Sa ikka ise teed kõik kurvi kallates õigesti (vastujuhtimine, õigel hetkel lahti keerama hakkamine jne). Vedru eelpingest oleneb ka stabiilsus kurvis kindlasti. Mis on hea kahekesi, ei pruugi seda üksi sõites olla ja vastupidi.
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: 00´ Honda Hornet cbf600
mul "viskas" või otsis kohta ka kui rehv oli kulunud, tutikas kumm alla ja sõidaks nagu teise rattaga
-
Teema algataja - Postitusi: 70
- Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
- Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
- Asukoht: Pärnus.
Re: 00´ Honda Hornet cbf600
mart211 kirjutas:Rehvirõhku oled kontrollinud?
Rehvirõhud nagu raami peale kleebitud kleepsul 2.5 bar ees 2.9 taga...
Amordid üle kontrollitud juba poe poolt kust ratas osta sai (bikepointist) seega julgen eeldada et nendega ei tohiks ka muret olla Aga ootab palgapäeva ära ja käib korra Honda keskuses vaatab mis mehaanik räägib.
Dunlop-i sportmax ei tohiks nii libe ka olla ju? Küll veidi vanemad rehvid kuid sõites lähevad ikka kenasti pehmeks, ning rehv käitub ju ikka samamoodi olenemata kas on varustusega 80 kilone onu seljas või siis 2 inimest 120-140 kilo kui ma ei eksi?
-
- Postitusi: 141
- Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: 00´ Honda Hornet cbf600
Eksperimenteeri rehvirõhkudega. Mina laseksin rehvidest õhku vähemaks. Aga noh ma kaalun 2 sind kaa
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 19 Juul 2012, 08:32
- Tsikkel: Suzuki GSF600 Bandit
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 1 kord
Re: 00´ Honda Hornet cbf600
tagarehv on kandiline, isegi sellelt pisipildilt ju näha, sellest ka otsimine, tean ise vaevlen sama murega banditiga ja ootan hetkel palgapäeva, et saaks rehvi lasta ära vahetada. Kuna banditil saab ainult taga amorti regulleerida siis see on igatepidi läbi testitud juba aga vahet ei olnud ja ilusa ümara rehviga bandit nii ei käitunud.
-
Teema algataja - Postitusi: 70
- Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
- Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
- Asukoht: Pärnus.
Re: 00´ Honda Hornet cbf600
paikas kirjutas:tagarehv on kandiline, isegi sellelt pisipildilt ju näha, sellest ka otsimine, tean ise vaevlen sama murega banditiga ja ootan hetkel palgapäeva, et saaks rehvi lasta ära vahetada. Kuna banditil saab ainult taga amorti regulleerida siis see on igatepidi läbi testitud juba aga vahet ei olnud ja ilusa ümara rehviga bandit nii ei käitunud.
hah tegelt enne foto tegemist sai sõita üht "head" kallutamis teed millel oli palju talvel liivatud liiva veel peal (Saarlased ehk teavad Orissaare - Leisi nn maanteed xD) ja see kuidagi kleepus sinna, peale seda teed oli 1.5 km sirget asfaldit mis ei suutnud rehvi puhtaks teha.
-
- Postitusi: 285
- Liitunud: 05 Mai 2007, 09:54
- Tsikkel: Tenere 700
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: 00´ Honda Hornet cbf600
Ma katsetaks ka rehvirõhu vähendamisega, enda hornetil ka taha 2.9 peaks panema aga sellega nagu kits põrkab meie vahvatel Tallinna teedel. Ägedamateks kurvisõitudeks olen tavapärasest 2.7 asemel lasknud veel suts vähemaks. Aga vedrustusel muud seal saa muuta, kui eelpingu. Võid vaadata, kui oskad, et kas vedru on keeratud pingemale. See peaks käima vast sõitja kaalujärgi paika.
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 19 Juul 2012, 08:32
- Tsikkel: Suzuki GSF600 Bandit
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 1 kord
Re: 00´ Honda Hornet cbf600
aga noriks ka natukene, et cbf600 ei ole hornet ju, see ninakondliga cb600 ehk cb seeria on hornet.
*Muidu testisin ise nüüd rehvirõhu vähendamist enda kandilise rehviga, isegi siis aitab hästi lasin 0,2 bari vähem rõhku sisse ja paremini püsib kaldes, proovi ära kuigi jah enne vaata taga amordi preload asendit, et kui su kaalu kohta liiga jäik siis ka suht otsib.
Aga Leisi-orissaare tee ongi vist eesti parim tsiklitee, olen eesti küll jah autoga igatepidi läbi sõitnud aga too ainus kus autoga sõites peab kurvis hoogu vähendama, ehk rattaga mõnusalt kaldesse minema.
-
Teema algataja - Postitusi: 70
- Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
- Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
- Asukoht: Pärnus.
Re: 00´ Honda Hornet cbf600
paikas kirjutas:aga noriks ka natukene, et cbf600 ei ole hornet ju, see ninakondliga cb600 ehk cb seeria on hornet.
*Muidu testisin ise nüüd rehvirõhu vähendamist enda kandilise rehviga, isegi siis aitab hästi lasin 0,2 bari vähem rõhku sisse ja paremini püsib kaldes, proovi ära kuigi jah enne vaata taga amordi preload asendit, et kui su kaalu kohta liiga jäik siis ka suht otsib.
Aga Leisi-orissaare tee ongi vist eesti parim tsiklitee, olen eesti küll jah autoga igatepidi läbi sõitnud aga too ainus kus autoga sõites peab kurvis hoogu vähendama, ehk rattaga mõnusalt kaldesse minema.
Hetkel seal lahtine killustik :/ + on seal risti rööpad üle tee kuskil kilomeetriks..
Ning norimise koha pealt sõna "Hornet" ilutseb paagi kleepsu peal ning yeah pealkirjas sai veidi vales järjestuses panna siiski cb600f ei teadnud et neil mingi vahe oli algaja nagu ma olen
-
- Postitusi: 50
- Liitunud: 27 Juun 2011, 08:32
- Tsikkel: Honda CB600FS Hornet
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Re: 00´ Honda Hornet cbf600
Lisaksin mõned asja veel, mida võib vaadata:
Pane ratas püsti seisma või lase kellegil hoida, nii et ta peal ei istu.
Mina tagaratta juurde ja "raputa" seda, et kontrollida, et kas kiige laager ja tagaratta laager on korras. Kui seal kuskil loks sees siis tuleb midagi ära vahetada.
Lisaks võid hammasratast ka katsuda. Hammasratas ei tohi liikuda, kui tagaratas on paigal.
Kõige lihtsam on, et viid mõnda motopoodi ja lased kellegil üle vaadata. Jääb see häma ära, et mis, kus ja võibolla.
Re: 00´ Honda Hornet cbf600
Kui kunagi sai Hornet soetatud oli algselt sama probleem,et tagaratas otsis räda.
Tagumine rehv oli 190 mis oli sellele veljele lai,vahetasin 180se alla ja igasugune rajaotsimine oli kadunud.
-
Teema algataja - Postitusi: 70
- Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
- Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
- Asukoht: Pärnus.
Re: 00´ Honda Hornet cbf600
Sai täna Honda keskuses käidud ja muudeti taga ratta vedru eelpingsust pehmemaks ja nüüd on kõik kena (y)
-
Teema algataja - Postitusi: 70
- Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
- Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
- Asukoht: Pärnus.
Re: 00´ Honda Hornet cbf600
Kellegil 00´ Horneti kasutaja manuaali pole? Tahaks teada kui pikad peavad olema esi amordis olevad vedrud, simmerite pärast pidin nkn laiali tõmbama juba et siis võiks need ka üle mõõta
-
Teema algataja - Postitusi: 70
- Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
- Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
- Asukoht: Pärnus.
Re: 00´ Honda Hornet cbf600
Noo nüüd mõni aasta rattaga sõidetud ja omandatud ka hooldus manuaal. Kahjuks iga asi mis liigub kulub ja nüüd oleks vaja teada mis laagrid lähevad 2000a Horneti tagarattasse, uurinud manuaali risti ja rästi läbi ja seal pole see kuskil kirjas või ei oska ma seda leida..
Tänud ette, Valdo
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: 00´ Honda Hornet cbf600
Manualis sul seda kirjas polegi.Võta lahti ja vaata järgi.Mu VTR-il olid vist 602.Igatahes võta c3.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 70
- Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
- Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
- Asukoht: Pärnus.
Re: 00´ Honda Hornet cbf600
Sellega probleem selline et elan korteris ja ratas hetkel mu põhiliikumis vahend, seega kui tõmbaks tagumise ratta alt ära ja uuriks mis seal sees on siis kaotaksin oma liikumisvahendi et saaks uusi laagreid tooma minna, seega eelistaks laagrid enne hankida ja siis ühe alt ära võtmisega ära vahetada...
Samas vb oleks kergem ta lihtsalt kusagile veeretada ja lasta professinaalidel ära teha..
-
Teema algataja - Postitusi: 70
- Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
- Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
- Asukoht: Pärnus.
Re: 00´ Honda Hornet cbf600
Ajasin ka lõpuks ratta kuuri alt päikese kätte ja avastasin ühe põneva asja külje pealt. Keegi oskab öelda mis viga? Ilmselt selle tihendi vahetus vaja ette võtta? Ratas jäi sügisel seisma mustana ja enne talvekorterisse minekut ei kontrollinud üle ka kuna arst andis 5 kuud jalutamisest puhkust - seega näidatav pilt võis avaneda juba Leedust naastes.
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
- Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: 00' Honda Hornet cbf600
Tagumise ratta teeotsimine võib olla tingitud rehvirõhust, millest te juba rääkinud olete. Tagumist amorti saad ka teeääres timmida, vasakpoolne küljeplastik maha ja orig.tööriistakotis on see võti sul olemas (juhul kui sul see kott rattaga kaasa tuli). Tagavelje leevendid, kiige laagrid jne. Seal taga palju mis tagumiku vibama panevad.
ermicas
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: 00' Honda Hornet cbf600
Päris sita koha pealt lekib Korralik töö see tihendi vahetamine sellise koha peal.
-
Teema algataja - Postitusi: 70
- Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
- Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
- Asukoht: Pärnus.
Re: 00' Honda Hornet cbf600
Sai tegelt valges uuritud juba ja see tuleb kuskilt karpa vahelt.. nüüd pean ainult veel lahti võtma ja vaatama kas lohvid karburaatori ja mootoribloki vahel on terved ning kas neis on bensiini. Kui jah siis ilmselt karpas nõel ei pea ja ujutab üle
-
Teema algataja - Postitusi: 70
- Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
- Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
- Asukoht: Pärnus.
Re: 00' Honda Hornet cbf600
Nii kevadine hooldus LÕPUKS tehtud korralikult ja ka nire probleem leidis lahenduse.. Vaatasin aga youtuubis videosid ja hakkasin lolle mõtteid mõtlema Tea kas peaks 16a ratta sumbutil [Motobot: õige on "summutil"] sõelad jms laskma ära uuendada või hoopis mingi uuema püti saba peale sebima? Kellel Horneti custom sumpsidega tegemist on olnud võiks kommenteerida ja pakkuda oma arvamust.
Rahakotile vist esimene mõjuks tervislikumalt samas?
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: 00' Honda Hornet cbf600
Mul on 2k6 hornet mingi nn custom summutiga. Saad juurde müra, lolliks minemiseni karbusse regullida ja siis noh kõik
Katku lihtsalt see summuti lahti ja vaheta vill ära.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.