00' Honda Hornet cbf600

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 62
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: 00´ CB600F "Hornet"
Asukoht: Pärnus.

00' Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #1 Postitas DMaD2 » 26 Mai 2013, 12:33

Sai siis selline tibukollane herilane ligi võtta paari kuu eest, kui tekkis mõte metsast välja ronida ja maanteel draivida..
Pilt
Hornetiga seoses aga paar küsimust tekkinud :D Hetkel mingi ~2000 km läbisõitu selle aastaga ja olen tähendanud et kurvides kallutades tagumine ratas "otsib kohta"? ei oska selle kohta paremat seletust anda, vibab ära vms.. Samas kui võtan mingi näitsiku peale nii ala 50-60 kilose siis ratas käitub stabiilsemalt nii kurvis kui sirgel, muidu vahest tunne et künklikumal asfaldil tahab seljast maha visata.
Rehvidega probleemi ei tohiks olla hetkel mingid eriti pehme seguga rehvid all, küll paar aastat vanad aga pole libedust suurt (liivasel pinnal, pinnatud pinnal ikka ;) ) tähendanud kiirendamistel. Alguses arvasin et rattad tasakaalust väljas ja lasin need pingis ära tasakaalustada, vähendas seda loperdamist üksi sõites aga see endiselt seal... -.- Peale seda hakkasin vedrustusele mõtlema, ehk siis kas on võimalik tagumise otsa tugevust ise muuta? Või peaks minema Honda keskusesse ja laskma oma 69 kilose kehakaalu järgi seal see seada? Muidu oleks nagu kõik tore et kahekesi ratas hea.. aga sellest 2000ndest ehk 100 on kahekesti seljas istutud :D

Lisaks, kas kasutatud rattal oleks mõistlik küünlad ära vahetada ostes? ~40000 km läbisõitu peal hetkel, ma pole veel vahetanud aga tühikäigul töötades kuidagi poriseb või nii

Vabandan algaja küsimuste eest xD
Valdo.


Pilt

mart211

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #2 Postitas mart211 » 30 Mai 2013, 11:33

Rehvirõhku oled kontrollinud?
Kasutaja avatar

Yerba
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1178
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Yamaha Bulldog BT 1100 '02
Tänatud: 17 korda

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #3 Postitas Yerba » 30 Mai 2013, 11:49

Mul sarnane toode, 2001 aasta oma. Ja kurvides ei hüple tagaratas kuidagi. Võib-olla on asi ka sõitja kaalus - ma kaalun koos oma motovarustusega nii kerged 120 kg :)
-Yamaha Bulldog BT 1100 '02
-Honda CB600F '01
-Suzuki GSF600 (Bandit) '95
-Suzuki SV 1000N '04
-Moto Guzzi Griso 1100 '09
-BMW K1200RS '97
-Honda CBR1000F '88
-Yamaha TDM 850 '98
Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 233
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, G650 Xc
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 5 korda

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #4 Postitas Kalts » 30 Mai 2013, 12:08

Tagaamordis on õli ikka sees?
--
Vallo
Pilt
Kasutaja avatar

jazz1
Postitusi: 27
Liitunud: 13 Apr 2012, 11:43

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #5 Postitas jazz1 » 30 Mai 2013, 14:07

Ka 2001a. isendi omanik kuid sellist käitumist pole küll täheldanud.
Tuli küll korra mõttesse, kuid see, et esiratas on enne ´01a masinaid 16" (vs. tagumine 17") ei tohiks vast ratta käitumist tavakasutajale väga muuta.
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1366
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 36 korda

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #6 Postitas tali » 30 Mai 2013, 15:17

Löö "Randmevääne" lahti ja vaata, kas Sa ikka ise teed kõik kurvi kallates õigesti (vastujuhtimine, õigel hetkel lahti keerama hakkamine jne). Vedru eelpingest oleneb ka stabiilsus kurvis kindlasti. Mis on hea kahekesi, ei pruugi seda üksi sõites olla ja vastupidi. :bsmile:
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Slinky
Postitusi: 113
Liitunud: 13 Mär 2011, 18:25
Tsikkel: 05' z750
Asukoht: Tallinn

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #7 Postitas Slinky » 30 Mai 2013, 16:10

mul "viskas" või otsis kohta ka kui rehv oli kulunud, tutikas kumm alla ja sõidaks nagu teise rattaga :D

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 62
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: 00´ CB600F "Hornet"
Asukoht: Pärnus.

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #8 Postitas DMaD2 » 31 Mai 2013, 01:17

mart211 kirjutas:Rehvirõhku oled kontrollinud?


Rehvirõhud nagu raami peale kleebitud kleepsul 2.5 bar ees 2.9 taga...
Amordid üle kontrollitud juba poe poolt kust ratas osta sai (bikepointist) seega julgen eeldada et nendega ei tohiks ka muret olla :D Aga ootab palgapäeva ära ja käib korra Honda keskuses vaatab mis mehaanik räägib.

Dunlop-i sportmax ei tohiks nii libe ka olla ju? Küll veidi vanemad rehvid kuid sõites lähevad ikka kenasti pehmeks, ning rehv käitub ju ikka samamoodi olenemata kas on varustusega ~80 kilone onu seljas või siis 2 inimest ~120-140 kilo kui ma ei eksi?
Pilt

raunts
Postitusi: 136
Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #9 Postitas raunts » 31 Mai 2013, 06:20

Eksperimenteeri rehvirõhkudega. Mina laseksin rehvidest õhku vähemaks. Aga noh ma kaalun 2 sind kaa :)
Kasutaja avatar

paikas
Postitusi: 74
Liitunud: 19 Juul 2012, 08:32
Tsikkel: Suzuki GSF600 Bandit
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 1 kord

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #10 Postitas paikas » 31 Mai 2013, 09:04

tagarehv on kandiline, isegi sellelt pisipildilt ju näha, sellest ka otsimine, tean ise vaevlen sama murega banditiga ja ootan hetkel palgapäeva, et saaks rehvi lasta ära vahetada. Kuna banditil saab ainult taga amorti regulleerida siis see on igatepidi läbi testitud juba aga vahet ei olnud ja ilusa ümara rehviga bandit nii ei käitunud.
Ajalugu: Pannonia T5: 250cc, IŽ planeta 5: 350cc, jawa 634: 350cc, honda mbx50: 50cc, Suzuki GSF600N Bandit: 600cc

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 62
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: 00´ CB600F "Hornet"
Asukoht: Pärnus.

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #11 Postitas DMaD2 » 31 Mai 2013, 20:15

paikas kirjutas:tagarehv on kandiline, isegi sellelt pisipildilt ju näha, sellest ka otsimine, tean ise vaevlen sama murega banditiga ja ootan hetkel palgapäeva, et saaks rehvi lasta ära vahetada. Kuna banditil saab ainult taga amorti regulleerida siis see on igatepidi läbi testitud juba aga vahet ei olnud ja ilusa ümara rehviga bandit nii ei käitunud.



hah tegelt enne foto tegemist sai sõita üht "head" kallutamis teed millel oli palju talvel liivatud liiva veel peal (Saarlased ehk teavad Orissaare - Leisi nn maanteed xD) ja see kuidagi kleepus sinna, peale seda teed oli ~1.5 km sirget asfaldit mis ei suutnud rehvi puhtaks teha.
Pilt
Kasutaja avatar

arendaja
Toetajaliige
Postitusi: 246
Liitunud: 05 Mai 2007, 09:54
Tsikkel: CBR1000RR
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #12 Postitas arendaja » 01 Juun 2013, 08:59

Ma katsetaks ka rehvirõhu vähendamisega, enda hornetil ka taha 2.9 peaks panema aga sellega nagu kits põrkab meie vahvatel Tallinna teedel. Ägedamateks kurvisõitudeks olen tavapärasest 2.7 asemel lasknud veel suts vähemaks. Aga vedrustusel muud seal saa muuta, kui eelpingu. Võid vaadata, kui oskad, et kas vedru on keeratud pingemale. See peaks käima vast sõitja kaalujärgi paika.
Slr 650 > Gsxr 600 > Hornet 919 > Cbr1krr
Kasutaja avatar

paikas
Postitusi: 74
Liitunud: 19 Juul 2012, 08:32
Tsikkel: Suzuki GSF600 Bandit
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 1 kord

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #13 Postitas paikas » 01 Juun 2013, 11:44

aga noriks ka natukene, et cbf600 ei ole hornet ju, see ninakondliga cb600 ehk cb seeria on hornet.

*Muidu testisin ise nüüd rehvirõhu vähendamist enda kandilise rehviga, isegi siis aitab hästi lasin 0,2 bari vähem rõhku sisse ja paremini püsib kaldes, proovi ära kuigi jah enne vaata taga amordi preload asendit, et kui su kaalu kohta liiga jäik siis ka suht otsib.

Aga Leisi-orissaare tee ongi vist eesti parim tsiklitee, olen eesti küll jah autoga igatepidi läbi sõitnud aga too ainus kus autoga sõites peab kurvis hoogu vähendama, ehk rattaga mõnusalt kaldesse minema.
Ajalugu: Pannonia T5: 250cc, IŽ planeta 5: 350cc, jawa 634: 350cc, honda mbx50: 50cc, Suzuki GSF600N Bandit: 600cc

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 62
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: 00´ CB600F "Hornet"
Asukoht: Pärnus.

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #14 Postitas DMaD2 » 02 Juun 2013, 01:56

paikas kirjutas:aga noriks ka natukene, et cbf600 ei ole hornet ju, see ninakondliga cb600 ehk cb seeria on hornet.

*Muidu testisin ise nüüd rehvirõhu vähendamist enda kandilise rehviga, isegi siis aitab hästi lasin 0,2 bari vähem rõhku sisse ja paremini püsib kaldes, proovi ära kuigi jah enne vaata taga amordi preload asendit, et kui su kaalu kohta liiga jäik siis ka suht otsib.

Aga Leisi-orissaare tee ongi vist eesti parim tsiklitee, olen eesti küll jah autoga igatepidi läbi sõitnud aga too ainus kus autoga sõites peab kurvis hoogu vähendama, ehk rattaga mõnusalt kaldesse minema.



Hetkel seal lahtine killustik :/ + on seal risti rööpad üle tee kuskil kilomeetriks..
Ning norimise koha pealt sõna "Hornet" ilutseb paagi kleepsu peal :D ning yeah pealkirjas sai veidi vales järjestuses panna siiski cb600f :D ei teadnud et neil mingi vahe oli algaja nagu ma olen
Pilt

dragontree
Postitusi: 50
Liitunud: 27 Juun 2011, 08:32
Tsikkel: Honda CB600FS Hornet

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #15 Postitas dragontree » 06 Juun 2013, 12:09

Ninagondliga isend on FS märgistusega. Hornetid on nad kõik ikka.
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 491
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #16 Postitas Whitebalance » 06 Juun 2013, 12:17

Lisaksin mõned asja veel, mida võib vaadata:
Pane ratas püsti seisma või lase kellegil hoida, nii et ta peal ei istu.
Mina tagaratta juurde ja "raputa" seda, et kontrollida, et kas kiige laager ja tagaratta laager on korras. Kui seal kuskil loks sees siis tuleb midagi ära vahetada.

Lisaks võid hammasratast ka katsuda. Hammasratas ei tohi liikuda, kui tagaratas on paigal.


Kõige lihtsam on, et viid mõnda motopoodi ja lased kellegil üle vaadata. Jääb see häma ära, et mis, kus ja võibolla. :bsmile:

zazzikas
Postitusi: 1
Liitunud: 21 Okt 2008, 08:10
Tsikkel: Yamahaxvs1100
Asukoht: Kehra-Tln

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #17 Postitas zazzikas » 06 Juun 2013, 12:25

Kui kunagi sai Hornet soetatud oli algselt sama probleem,et tagaratas otsis räda.
Tagumine rehv oli 190 mis oli sellele veljele lai,vahetasin 180se alla ja igasugune rajaotsimine oli kadunud.
:wink:

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 62
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: 00´ CB600F "Hornet"
Asukoht: Pärnus.

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #18 Postitas DMaD2 » 06 Juun 2013, 21:28

Sai täna Honda keskuses käidud ja muudeti taga ratta vedru eelpingsust pehmemaks ja nüüd on kõik kena (y)
Pilt

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 62
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: 00´ CB600F "Hornet"
Asukoht: Pärnus.

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #19 Postitas DMaD2 » 08 Juul 2013, 20:07

Kellegil 00´ Horneti kasutaja manuaali pole? Tahaks teada kui pikad peavad olema esi amordis olevad vedrud, simmerite pärast pidin nkn laiali tõmbama juba et siis võiks need ka üle mõõta :)
Pilt

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 62
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: 00´ CB600F "Hornet"
Asukoht: Pärnus.

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #20 Postitas DMaD2 » 02 Aug 2015, 15:10

Noo nüüd mõni aasta rattaga sõidetud ja omandatud ka hooldus manuaal. Kahjuks iga asi mis liigub kulub ja nüüd oleks vaja teada mis laagrid lähevad 2000a Horneti tagarattasse, uurinud manuaali risti ja rästi läbi ja seal pole see kuskil kirjas või ei oska ma seda leida.. :wack:

Tänud ette, Valdo
Pilt

franz125
Postitusi: 1953
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 39 korda

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #21 Postitas franz125 » 02 Aug 2015, 15:37

Manualis sul seda kirjas polegi.Võta lahti ja vaata järgi.Mu VTR-il olid vist 602.Igatahes võta c3.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 62
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: 00´ CB600F "Hornet"
Asukoht: Pärnus.

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #22 Postitas DMaD2 » 02 Aug 2015, 16:00

Sellega probleem selline et elan korteris ja ratas hetkel mu põhiliikumis vahend, seega kui tõmbaks tagumise ratta alt ära ja uuriks mis seal sees on siis kaotaksin oma liikumisvahendi et saaks uusi laagreid tooma minna, seega eelistaks laagrid enne hankida ja siis ühe alt ära võtmisega ära vahetada...

Samas vb oleks kergem ta lihtsalt kusagile veeretada ja lasta professinaalidel ära teha..
Pilt

wend
Postitusi: 107
Liitunud: 25 Apr 2007, 19:39
Asukoht: Kilulinna ligidal metsas
Tänatud: 6 korda

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #23 Postitas wend » 02 Aug 2015, 16:03

6303 C3 laager peaks minema. Mõõdud on 17x47x14 mm.

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 62
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: 00´ CB600F "Hornet"
Asukoht: Pärnus.

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #24 Postitas DMaD2 » 02 Aug 2015, 17:17

(Y) suured tänud
Pilt

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 62
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: 00´ CB600F "Hornet"
Asukoht: Pärnus.

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #25 Postitas DMaD2 » 03 Apr 2016, 22:49

Ajasin ka lõpuks ratta kuuri alt päikese kätte ja avastasin ühe põneva asja külje pealt. Keegi oskab öelda mis viga? Ilmselt selle tihendi vahetus vaja ette võtta? Ratas jäi sügisel seisma mustana ja enne talvekorterisse minekut ei kontrollinud üle ka kuna arst andis 5 kuud jalutamisest puhkust - seega näidatav pilt võis avaneda juba Leedust naastes. :wack:
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar

ermicas
Postitusi: 70
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänatud: 7 korda

Re: 00' Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #26 Postitas ermicas » 17 Apr 2016, 12:34

Tagumise ratta teeotsimine võib olla tingitud rehvirõhust, millest te juba rääkinud olete. Tagumist amorti saad ka teeääres timmida, vasakpoolne küljeplastik maha ja orig.tööriistakotis on see võti sul olemas (juhul kui sul see kott rattaga kaasa tuli). Tagavelje leevendid, kiige laagrid jne. Seal taga palju mis tagumiku vibama panevad.

ermicas
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 653
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: 00' Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #27 Postitas Andrea » 17 Apr 2016, 12:41

Päris sita koha pealt lekib :( Korralik töö see tihendi vahetamine sellise koha peal.
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 62
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: 00´ CB600F "Hornet"
Asukoht: Pärnus.

Re: 00' Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #28 Postitas DMaD2 » 17 Apr 2016, 12:55

Sai tegelt valges uuritud juba ja see tuleb kuskilt karpa vahelt.. nüüd pean ainult veel lahti võtma ja vaatama kas lohvid karburaatori ja mootoribloki vahel on terved ning kas neis on bensiini. Kui jah siis ilmselt karpas nõel ei pea ja ujutab üle
Pilt

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 62
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: 00´ CB600F "Hornet"
Asukoht: Pärnus.

Re: 00' Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #29 Postitas DMaD2 » 28 Apr 2016, 19:13

Nii kevadine hooldus LÕPUKS tehtud korralikult ja ka nire probleem leidis lahenduse.. Vaatasin aga youtuubis videosid ja hakkasin lolle mõtteid mõtlema :wack: Tea kas peaks 16a ratta summutil sõelad jms laskma ära uuendada või hoopis mingi uuema püti saba peale sebima? Kellel Horneti custom sumpsidega tegemist on olnud võiks kommenteerida ja pakkuda oma arvamust.

Rahakotile vist esimene mõjuks tervislikumalt samas?
Pilt
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1219
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 269 korda
Tänatud: 93 korda
Kontakt:

Re: 00' Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #30 Postitas AzA » 28 Apr 2016, 19:54

Mul on 2k6 hornet mingi nn custom summutiga. Saad juurde müra, lolliks minemiseni karbusse regullida ja siis noh kõik :)
Katku lihtsalt see summuti lahti ja vaheta vill ära.
Aga mulle meeldib.




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist