Hai,
et kuna ilm tänavasõiduks liig vihmane ja enduroratas ka nässus...ega siis ei jäägi muud üle, kui netis kõvatada
Nii siis otsustasin hoopis oma Triumphist siia ka paar rida visata. Pealegi nüüd juba pea 2000 sõidukilomeetrit ka selja taga, ehk et julgeks juba ühtteist kommenteerida (et kuna murtud varbad endurokaga vahepeal sõita ei lubanud, siis oli tagavaravariandina päris meeldiv vahelduseks ka sellisega kurve painutada...ja ilmselt mõnda aega peab veel, sest nüüd läks metsarattal pada ka veel laiali :/ )
Ratas ise siis Street Triple, 2011 aasta isend (2008-2012 selliseid vist üldse tehti)ja miski 65oo oli läbisõitu, kui kätte sain, seega suht värske. Seda on sõites kuidagi suht meeldivalt tajuda ka, kuskilt midagi ei kolise, ei logise veel ning kõik käib kui siidi...
Kannab nimes tähte "R", mis peaks siis kangemaid pidureid ja säätavat vedrustust tähendama. Seda viimast näppima pole veel küll hakanud, lihtsalt huvi pärast mõõtsin ära, et enamvähem sobib, või pigem küll gramm pehmemas seades rajalkäigu ideaalist, aga teisalt Eesti teedel paneb niigi kiruma, et krdi jäik on. Kaalu sellisel kuivalt vist 167 vms, teh. passi küll 180midagi läks, aga see siis koos vedelikega ja tangituna vist? Igatahes kurve on päris mõnusalt kerge võtta küll ja kuidagi liiga väike see ratas nüüd ka ei tundu.
Ilupudinatest esimene omanik veel kellade pealse "noka" ja kõhualuse tuulesuunaja raatsinud lisada. Sportsumme ei ole ja minu käes ilmselt ka ei tule ( hind vs. saavutatav möla pole seda vist väärt...pealegi tänavaratas võiks ikka vajadusel nii vaikne olla, et nooremaid tüdrukuid koju viies viimaste vanemad üles ei ärkaks vms )
Mootori poolelt 675cm3 ja lubavad 78kW, mis pole küll midagi röögatut, aga samas endale meeldib ka just see, et veab meeldivalt ühtlaselt läbi pöörete, nagu üks eelkõnelejagi mainis. Ja esimesed käigud lähevad vajadusel siiski suht ruttu sinna 13k pöörde juurde ära, samas kui viimaste käikudega kannatab vajadusel ka 3-4k pöördel joristada, jorgutama siis veel ei hakka igatahes.
Võrdlusmomenti kiirenduse poolelt hetkel küll ainult sõbra suht korraliku 1200 Banditiga: paigalt saab tavaliselt sivem minema, siis 2-4 käik astuvad täitsa suht sama sammu, aga pealt 180 kiirust läheb Bandit juba kindlalt oma teed. Ise üldse paar korda ainult üle 200 olen proovinud, suht ebameeldivaks läheb, tuul tahab jope seljast ja kiivri peast viia. Eelmainitud põhjusel viimast pigistada polegi proovinud, aga 210 kiirusel tundus küll, et ega sealt vist palju rohkem enam ei tulegi...
Ahjaa, üks mõnus lisa on veel seoses sooritusvõimega, nimelt siniste led-ide rida spido ülaservas, mida saab siis ise vastavalt vajadusele timmida õigetel pööretel järjest põlema süttima. Kuna täiskiirendusel niikuinii pole mõistlik kellasid vahtida, siis see sinakas valgus ikka väga hästi annab märku, millal järgmisele kiirusele võiks lülituda
Ning kuna ma ise suht rott, siis bensukulu olen ka ikka silmanurgast jälginud. Kahjuks siin midagi hõisata pole, võtab nagu auto...
5l sajale, nagu eelkõnelja tonnine, pole mina küll suutnud saavutada. Kuigi kaasaegsel pritsemootoril alla 5 ikka vaikselt lootsin, vähemalt matkareziimis. Parim saavutus on siis 5,3 maanteel (kiirustel 100-130 ehk siis kuskil 5-6k pöörde kandis), aga linnas ikka pigem 7, pähe andes ka 8 saanud. Paagi suurus 16l, ehk siis 200-300km ning märku annab tuluke siis, kui viimased 3l veel võtta on.
Aga paar pilti kah siis möla kaunistama juba:
Ning mingit erilist "Triumph, kui tõsine asi" aurat ma ise sellisel vähemalt küll ei tunne, võibolla see rohkem selliste Bonnevillede ja Rocketite teema...too on lihtsalt selline mõnus, loodetavasti veidi üle keskmise sõiduomadustega naked bike!?
Jah, samas sellega liigeldes on päris mitu korda juurde astutud ja lähemat huvi tuntud ning väljanägemistki kiidetud...mida oma Suzuki metsapeletisega pole küll kunagi kogeda saanud
Ega väga nagu muud ei oskagi öelda, kui et olen kommentaaridele ja küsimustele valla