Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
..noh, tegelt nagu jätkuvalt veel valin, aga panen siia oma viis senti, kuidas ma oma nö tsiklimehe karjääri alustan...
Kõigepealt minu parameetrid:
- Pikkust on 183 ja (sulg)kaalu 61
- Sõidukogemust on koolis ER-6n-iga etteantud paar tundi, platsitreening ja arki eksam uuemapoolse (2013) Hornetiga ning ühe korra kärutasin tunnikese Pärnu peal isa Shadowga (VT750CSE) 2014
- 33 aastat vana
- A-kat on 26.06.2015 seisuga 15 päeva vana (B-kati staaž üle 15 aasta)
- Tsiklit tahaks igapäevaseks linnas liikumiseks, enese näitamiseks ja Eesti piires kulgemiseks (nii kuus korra-kaks)
- Raha on paar-kolm tuhat
- Kõige tõenäolisemalt hakkan koos sõitma oma isaga (seesama VT750) ja ühel sõbral on mingi väga veider BMW linnakas (Scarver). Muidu olen seltskonnas nö teerajaja
- Kindlasti on plaan ühel hetkel maale sõitmiseks ka elukaaslane selja taha meelitada. Maale on max 140 km
Hakkasin lube tegema 2014 aasta maikuus, pärast seda, kui olin kaotanud traagiliselt haigusele ema ja murest murtud isa otsis lohutust oma poisikesepõlve hobist - tsiklitest. Ehk siis suhteliselt impulss-ostuna ostis omale selle kruiiseri/chopperi. Ja nii torgatas ka mulle pähe, et kui ma seni olin alati pigem emaga lähedasem, siis nüüd tahan isaga rohkem aega koos veeta ja tsiklisõit oleks väga mõnus koos ajaviitmise viis.
Siis tuli mingi sada asja vahele ja lubade tegemine hakkas venima. Kooli teooria sai tehtud suht kiirelt, nagu ka plats (kus keegi midagi ei õpetanud, kuigi juhtisin tähelepanu sellele, et istun sisuliselt esimest korda elus tsikli seljas). Siis sügisel enne hooaja lõppu sai nädalaga linnasõit tehtud (ja ellu jäin, kuigi suht tundamtus kohas visati vette.. näiteks valgusfoori ees pidurdamise ja käikudega opereerimise sain selgeks alles kolmandal ristmikul), aga kuna esimese hooga kooli teeooriaeksamit läbi ei teinud (kasutasin testide õppimiseks valet vihikut), siis jäi jälle asi venima. Nüüd kevadel lõpuks võtsin end kokku, tuupisin testid pähe, tegin ära koolieksami (0 veaga), läksin sama hooga arki teooriat tegema (0 viga) ja siis pärast veidi kaalumist tegin sõidueksami Pärnus. Enne seda võtsin tunnikese pärnu autokooli tsikliga platsil harjutamist, et õpiks tunda eksami tsiklit ja eksamiplatsi. Pärnus reaalselt õpetati lõpuks ometi ka platsisõitu. Minu tervitused selle eest Aide autokoolile ja eriti just Peetrile.
Plats läks nitšekalt, linnasõit oli täielik katastroof. Kuidagi ei saanud esimese käiguga hakkama ja pööretest välja tulemine oli täielik õnnetus. Ei saanud kiirust üles ja tsikkel ise nõudis nii palju tähelepanu, et liikluse jälgimiseks jäi piinlikult vähe mahti. Õnneks aga ühtegi ohtlikku viga ei teinud ja eksam loeti sooritatuks. Krt, kuidas oleks tahtnud seda teha tsikliga, mida tunnen ja millega olen harjunud... Sest järgmisel päeval isa lubas mulle oma tsikli, et saaksin omas tempos oma valitud maršruudil veidi ringi sõita. Ja kõik need eelmisel päeval esinenud probleemid olid nagu peoga pühitud. Pöörangute lõppedes sai kiiruse ilusti üles, ratas kuuletus ideaalselt ja sai rahulikult ümbrust, tüdrukuid ja teisi tsikleid jälgida (ja no liiklust ka ikka, loomulikult).
Praeguse seisuga on kogu see tsiklimaailm selle ühe aastaga kujunenud minu jaoks täielikuks ja absoluutseks kinnisideeks. Ma istun päevad läbi lugedes ja uurides tsiklite kohta, vaatan tsiklimeeste v-logisid juutjuubis ja enne uinumist enamasti unelen oma isikliku tsikli poest koju toomise teemadel..
Eelmise kuu seisuga minu tsikli-eelistuste kohta saab lugeda siit (ei hakka seda kõike ümber kirjutama): http://elektromargus.blogspot.com/2015/ ... ekiri.html
Kui ühel hetkel jõudsin otsusele, et esimese tsikli nimel panka röövima ei hakka (ega lase ka pangal end röövida), vaid võtan kasutatud paarituhandese pilli, siis kõigepealt jäi pilk pidama Suzuki VX800-l. Midagi selle välimuses köitis mind. Kui sain sellel veel peal istuda, siis selle sale joon kinnitas seda tahtmist veelgi. Kiitsakas nagu mina isegi. Tuttav mehhaanik, keda ma usaldan tingimusteta, aga pidurdas minu entusiasmi. Et see chopperi baasile loodud linnaratas on raske ja tujukas ja pikemas perspektiivis tõenäoliselt suurem peavalu.. Ja noh - kõik need on suht vanad. Tahaks ikkagi vaadata midagi praegusest sajandist..
Seega nüüd on pilk pidama jäänud Hornetil. Kõik, mis ma selle kohta lugenud olen, imponeerib mulle. Just see väiksus, kerge manööverdamine ja lollikindlus sobib mulle. Pean silmas siis mehhaanilist lollikindlust. Täna lähen ja üritan proovida selga istuda sellele isendile: http://motard.ee/mootorratas.html?id=531&lang=et. Tõenäoliselt, kui ühel hetkel suve lõpus otsmiseks läheb, siis proovin, äkki rahakott peab ka sellele vastu: http://motard.ee/mootorratas.html?id=414&lang=et.
Jällegi - välimus on minu jaoks üsna oluline aspekt tsikli juures, edev nagu ma olen. Ja Horneti kõrge sumps ja suhteliselt puhas tagaots ja üldse puhtad jooned on minu meelest väga viis. Vähemasti pildi peal... tegelt ongi kell juba pea nii palju, et peaks seal Motardis ära käima... Pealegi, jutt kisub pikaks ja pikk jutt ............
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Üks mure on Sul nüüd vähem. Selle valge Horneti ostsin ma oma naisele ära juba rohkem, kui nädal tagasi.
-
Teema algataja - Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Kiilukas kirjutas:Üks mure on Sul nüüd vähem. Selle valge Horneti ostsin ma oma naisele ära juba rohkem, kui nädal tagasi.
ha! tänks! siis jääb mul rohkem raha korralikuma varustuse ostmiseks
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Blogis on list päris coolidest ratastest ja lõpuks ikka Hornet. Milleks see furoor? Ostnud ära ja kogu moos Eks see samas vist iseloomustab ka motokultuuri ja maitset, et mõne aja taguses Yamu testipäeva uudises ei hakanud silma, et oleks pakkuda olnud ka SR näiteks ja keegi ei küsinud ka. Äkki tegelikult oli, ei tea.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
See "spetsialisti" jutt VX800 kohta on paras PULLIKAKA!!!
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
yeekim kirjutas:See "spetsialisti" jutt VX800 kohta on paras PULLIKAKA!!!
edu
Mõtlesin just pärast läbilugemist sama kirjutada.
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Pilt ja reaalsus võivad päris erinevad olla, kindlasti käi ja proovi istuda võimalikult paljude erinevate rataste seljas. Mulle meeldis väga Yamaha FZ1 välimuselt, aga peale istudes oli selge EI ja kusjuures pole tänaseni mugavat Yamahat suutnud leida. Kuidagi ei klapi minu keha nendega. Aga olemasolevale rattale nagu selga istusin, nii oli otsus tehtud ja rahul tänaseni. Seega pilt, unistused ja tõeline tunne võivad erineda väga palju.
-
Teema algataja - Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
hmnjah... valik muutus veel lihtsamaks, et ka see must Hornet sõitis just poest minema..
No vot.. umbes selle mõttega ma siia kirjutasingi sellel teemal, et tagasisidet saada... niisamuti selle VX800 kohta.
Kuna reaalselt teemaks läheb umbes kuu aja pärast, siis natuke on veel mõtlemise aega. Siis kindlasti tahaks proovida ka reaalselt sõita. Praegu poes istusin Hornetile peale ja no see 600 tundub isegi minusuguse kilu all päris pisike.. võib-olla on see hea, aga tahaks enne reaalselt liikuda ka selle masinaga, enne kui julgeks otsustada...
Ega kastutatud tsiklite poed vist eriti proovida ei luba? Aga kuidas on otse omanike poolt müüdavate tsiklitega, kas keegi julgeb üldse täieliku rohelise oma tsikliga liikuma lubada?
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Lõhu=ostad!
Igal pool saad proovida
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Igal pool saad proovida
Lubad?
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Postitusi: 551
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Mina luban. Tule osta omale SuperDuke ära ja unusta need Hornetid jne jamad ära.
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Täpselt nii - vähem ülemõtlemist ja Hornetitega onamist. Mine võta SuperDuke ja pikalt mureta.
-
Teema algataja - Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Kox kirjutas:Mina luban. Tule osta omale SuperDuke ära ja unusta need Hornetid jne jamad ära.
Milline Super Duke? 950 SM? Mitu raha
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Kahtlen, et see super duke sulle esimeseks rattaks sobib need suht metsalised siiski,
aga sellest plikade hornetist võiksid küll mööda vaadata
Kawa Z seeria masin pigem
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
kas super duke tundub sõites sama nagu rc8? seljuhul on see esimeseks rattaks päris kehv valik...
Paar päeva tagasi lappasin garaazhis olevad siklid läbi:
Hommikut alustasin yamaha 1100 dragstariga... suhteliselt masendav, enne kui linnast välja sain, oli selge, et see on arvatavasti viimane cruiser mille selga ma istun, juhtraud proovib ennast sirgu väänata väga tugevalt, esimene käik on väga lühike ja maanteel on kiirendus kalendriga mõõdetav. Käänuliste teede peale ei hakkanud ronima, sest juba ringteedel käisid jalarauad vastu asfaltit. Kuna tegemist on ilma tuuleklaasita rattaga, siis üle 90km/h raputab tuul sisikonna sassi. Võtsin pubis kohvi ja töristasin garaazhi tagasi.
Järgmiseks võtsin KTM RC8
Istumisasend on väga hea, olen üle 180cm, seega on jalarauad lastud alumisse asendisse, käed ei väsi ära ja rooliamort töötab väga mõnusalt.
Linnas on suht keeruline liigelda kuna mootor on suur ja sidur.. ohh, kui rahulikult paigalt võtta, siis terve raam väriseb nagu traktor T25, hääl on ka sarnane. Maanteel on rc8 väga mõnus, vääne on heas vahemikus ja möödasõidud on lausa lust. Käänulisematel teedel..mmmm
Peale paari tundi lõbutsemist panin eluka garaazhi ja võtsin busa, et saada võrdlus.
Sõiduasend on päris hea, jalarauad võiks olla madalamal, muidu on kõik õiges kohas. Linnas on hea lihtne sõita, r4 mootor töötab sujuvalt ja sidur on mõnusalt sujuv, pidurid... võrreldes eelmiste ratastega on busal peaaegu olematud pidurid. Maanteel on busa kõigist eelmistest mugavam ja parema väändega, möödumised on lihtsad ja kiired, linnavälisel teel võib kuuenda käigu sisse panna ja sinna unustada, sobib 70kmh ja samuti 270kmh.
Väike kohvi pubis ja siis kurvidesse... Kuna tegemist on avaliku teega mitte ringrajaga, siis on busa kurvides mõnusam kui rc8, vedrustus on hea ja sujuv, juhtimisvead saab kompenseerida gaasi lisamisega ja korralike rehvide puhul pole karta midagi.
Kogu päeva kokku võttes sain aru, et r4 on MINU jaoks kordades vastuvõetavam kui v mootorid. Esimeseks rattaks ostaksin arvatavasti ka r4 mootoriga ratta.
-
Teema algataja - Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Mida aeg edasi, seda enam mulle tundub, et ma isegi ei muretse niiväga võimsuse pärast (juhtaju kontrollib randme väänet päris hästi), vaid masina närvilisuse pärast..
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Ma annan ka kindla hääle Super Dukele, saad ikka emotsiooni ka sõitmisest, mida mingid Hornetid ja väikeste mootoritega cruiserid ei paku,,,
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Kaastunne kaotuse pärast perekonnas.
Arvestades kogu seda juttu, siis oled õigel teel, Hornet on täiesti OK. Kuigi mina soovitaks pigem alustada kas BMW F 650 GS-i või Honda Transalpiga. Need viimased on väga hea sõiduasendiga ratta kontrollimise mõttes ning ka liiklusest ülevaate saamiseks. Aga igatahes sõitma tasub õppida sellise rattaga, mida valitsed sina, mitte ei valitse ratas sind. Pidevalt sõites tekivad ühest küljest head refleksid ja harjumused ning teisest küljest saad paremini aru, mis ratast sul tegelikult vaja on.
Super Duke'il on pointi siis kui võtad 690 Duke R-st viimast ning tunned, et kurat, lahjaks jääb. OK, no hea küll, naljaga pooleks Super Duke'il on head omadused ka normaalselt kruisides. Aga mõte jääb samaks. Tsiklisõit ei ole õige koht laiamiseks ja kõvatamiseks. Vastavalt võimetele ja mõistusele peab see asi käima.
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
puna kirjutas:Kahtlen, et see super duke sulle esimeseks rattaks sobib need suht metsalised siiski,
aga sellest plikade hornetist võiksid küll mööda vaadata
Kawa Z seeria masin pigem
Soovitaks ka kawa z seeriat vaadata ja proovida.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Kui ikkagi Super Duke siis http://www.1290superduker.com/cms/
Ok saan aru, et siiski eelarve ei kannata ja samas ei luba ka oskused.
See ei ole kindlalt algaja ratas ja ega ka need vanad duked ei ole siiski sobilikud algajale kes mõtleb käiguvahetusele ja muule liikluses toimuvale.
Nende ratastega muutuvad olukorrad hetkega ja ei ole hea kui see ratas sinust kõvasti üle on.
Vaata rahakoti järgi osta korralik varustus ja siis ratas takkaotsa.
Hiljem saab alati ratta välja vahetada kui tundub, et vussuks hakkab jääma
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Mida ebamugavama (loe: pisema) tagaistmega ja sportlikuma (loe: kahekesi sõiduks rahutuma) ratta valid, seda suurem on tõenäosus, et Su elukaaslane ei tiku Sinuga kaasa sõitma 140 km kaugusel asuvasse maakoju ja tagasi. Kui ta just paadunud adrenaliinijunky ei ole . Ja pagasit on ka vilets mahutada sportlikumatel ratastel. Mina soovitaks valida midagi suurema mootoriga, mugavamat. Kui tingimata naked, siis ehk Bulldog. Või miks mitte Max näiteks, miskite sadulapaunadega vajadusel pikemaks sõiduks. Või suur Diversant, kui muidugi hullult kangutama ei plaani hakata. Puhta poissmehele muidugi ei ole Superdukest toredamat asja . Kui, siis ehk mõni võimsama otsa Monster tõelisteks elamusteks. Ja kui Hornet, siis pigem suur. Või siis veel, kui oled rahulikum sõidumees ja plaanid pikemaid otsi ja kahekesi nautima hakata, siis praegu on päris mitu Pan Eur-i hea hinnaga saadaval, kestab lapsele ka veel . Pole küll miski paugutamise relv, aga väänet süle ja seljaga.
Kuni 3k eest valikut tglt on küll, edu proovimisel ja valimisel
Ah jaa, juba eelpoolmainit Kawa suur Z on ka argument kindlasti.
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 303
- Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
- Tsikkel: Honda VT600 Shadow
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
nilsleven kirjutas:Kaastunne kaotuse pärast perekonnas.
Arvestades kogu seda juttu, siis oled õigel teel, Hornet on täiesti OK. Kuigi mina soovitaks pigem alustada kas BMW F 650 GS-i või Honda Transalpiga. Need viimased on väga hea sõiduasendiga ratta kontrollimise mõttes ning ka liiklusest ülevaate saamiseks. Aga igatahes sõitma tasub õppida sellise rattaga, mida valitsed sina, mitte ei valitse ratas sind. Pidevalt sõites tekivad ühest küljest head refleksid ja harjumused ning teisest küljest saad paremini aru, mis ratast sul tegelikult vaja on.
Super Duke'il on pointi siis kui võtad 690 Duke R-st viimast ning tunned, et kurat, lahjaks jääb. OK, no hea küll, naljaga pooleks Super Duke'il on head omadused ka normaalselt kruisides. Aga mõte jääb samaks. Tsiklisõit ei ole õige koht laiamiseks ja kõvatamiseks. Vastavalt võimetele ja mõistusele peab see asi käima.
kurat, hea lugeda, et mõnel ka ajud peas on
minagi arvan, et proovi rattaid ja usalda "persetunnet", "mul on suurem kui sul" on vale argument. mille seljas mugavalt tunned ja mis Su vajadustele vastab,see vali. enne proovi, mis stiili ratas ülse ajuehitusega kokkuklapib. mees peaks ostma tsikli endale sõitmiseks mitte teiste ees taidlemiseks, siis on ka lootust, et kabeleid vähem tuleb.
-
- Postitusi: 551
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Kabelisse saab rolleriga ka kui idikas oled.
Minu point ongi see, et kui mõistus peas pole vaja naisteratastega kulgeda.
Ma kuulsin ka aastal 2006, et õumaigaad R6 = instant kabel...
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Selles on ka muidugi oma point sees. On üksikuid täisflegmasid, kes hakkavadki sõitma võimsa mootorrattaga ning kellel samas lihtsalt on distsipliini püsida oma võimete piires. Mina nende hulka näiteks ei kuulu, noorest peast sai omast lollusest korralik litter pandud, millest jääb kogu eluks väike vigastus. Aga jah, on selliseid. Lihtsalt tuleb ausalt hinnata, kas sina isiklikult kuulud nende hulka või ei.
Kox kirjutas:Kabelisse saab rolleriga ka kui idikas oled.
Minu point ongi see, et kui mõistus peas pole vaja naisteratastega kulgeda.
Ma kuulsin ka aastal 2006, et õumaigaad R6 = instant kabel...
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Mu hornetit saad proovida kui tahad. Pikali muidugi siis plekid kinni. Niisama kohapeal külg maha ei pole midagi
Kogu jutu ta kohta saad ka. Samasugused luukered oleme.
Aga kui sa maanteed sõita kavatsed, siis unusta hornet kohe ära. Tegu on linnarattaga. Maanteel on see ikka super ebamugav.
Tema ainus eelis on hea juhitavus.
-
- Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
See teema jookseb täpselt selles suunas kuhu kõik teisedki, igaühel on oma arvamus mida keegi peaks tahtma, kuid arvamustega on tihti just nii, et need on vägagi isiklike kogemuste põhjal kujunevad arusaamad. See ei tähenda, et häid soovitusi ei jagataks, algaja jaoks on pigem maailm liiga kirju kui igaühe tarkusetera esimese korraga arvesse võtma hakata.
Arvestades, et algajana ei tea enamus meist mida me tegelikult tahame, on väga oluline näitaja ratta juures välimus, kas meeldib endale, naisele, sõpradele...
Hind, seda ei tasuks lasta välimusest tähtsamaks kujuneda, sest järgmine palgapäev saab hambad varnast jälle kasutusse võtta kuid koledat ratast vist ei joo ka ilusaks.
Ei midagi keerulist
Ohverdan bensiini !
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Hornet 600 puhul on asi mugavast linnarattast väga kaugel,sel märgkaal üle 200kg.Maanteel haagisega veokitest möödasõidud tuleb ka sellise rattaga ära unustada.Eelmisel suvel hukkus kogenud hornet600 juht kui üritas haagisega veokist mööda sõita.Mootor oli liiga lahja ja ei jõudnud õigeks ajaks möödasõitu tehtud.
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
Antud juhul pimestas siiski päike juhti. Horneti 70kw märgkaaluga ca 195kg ei ole möödasõidu tegemine mingi probleem. Sa pole vist ise sõitnud
Muud juttu ei kammentaari.
Aga Melxiga samas paadis. Vaata välimuse järgi ja siis katseta.
Naguinii on lõppeks mitut ratast vaja, mis on linnas mugav pole rajal hea, maanteel hea ei kõlba jälle linna
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
426f kirjutas:Hornet 600 puhul on asi mugavast linnarattast väga kaugel,sel märgkaal üle 200kg.Maanteel haagisega veokitest möödasõidud tuleb ka sellise rattaga ära unustada.Eelmisel suvel hukkus kogenud hornet600 juht kui üritas haagisega veokist mööda sõita.Mootor oli liiga lahja ja ei jõudnud õigeks ajaks möödasõitu tehtud.
Ja mitu aastat ma veel sõitma pean et sellist kogemuse taset saavutada?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 303
- Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
- Tsikkel: Honda VT600 Shadow
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..
426f kirjutas:Hornet 600 puhul on asi mugavast linnarattast väga kaugel,sel märgkaal üle 200kg.Maanteel haagisega veokitest möödasõidud tuleb ka sellise rattaga ära unustada.Eelmisel suvel hukkus kogenud hornet600 juht kui üritas haagisega veokist mööda sõita.Mootor oli liiga lahja ja ei jõudnud õigeks ajaks möödasõitu tehtud.
sellisel juhul ei olnud ju piisavalt kogenenud, kui ta ei hinnanud mootori võimsust ja sooritatava manöövri ohutust adekvaatselt?
mis on kogemus? kas see, kaua load taskus on olnud ja kaua ringi on kruiisitud või see, kui hästi sa ennast ja oma istumise all olevat pilli hinnata oskad?
mina väidan, et 203 tühimassiga 600-se shadowga on võimalik sooritada ohutuid möödasõite. mina väidan, et KOGENUD mootorrattur on suuteline ka 125-sega möödasõite tegema JUHUL kui selleks on vajadus ja võimalus, nii et SEE ei ole küll argument. tõsi, liiklushuligaanile liiklusviisakuse õpetamine on nagu hane selga vesi...
tagasi teemasse: eks jah, nõuandjad kipu kõik oma pilli kiitma, valiku peab ikka igaüks ise tegema
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.