Kawasaki ER-6N ?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Rähn
Postitusi: 4
Liitunud: 06 Mär 2016, 17:55

Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas Rähn »

Tervist!

Esimene postitus siin foorumis. Tsiklisõidu hooaeg ei ole enam mägede taga ja nii ruttu kui võimalik, peaksin oma esimesed load saama. A2. Ja ratast on ka vaja.
Silma on jäänud Kawasaki er6n. Kui kelllegi on kogemusi antud rattaga, siis oleks huvitav kuulda, mida arvatakse.

Pildimaterjali kah. http://www.mototehnika.ee/kasutatud/nim ... &otsi=otsi

Kw tuleb piirata vastavalt A2le. Kui kallis on ülalpidamine jne? Midaa peaks arvestama seda tüüpi kasutatud ratta ostul? Tüüpvead? Mis oleks optimaalne kilometraaž nt 2011 väljalaskele?

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3191
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7346
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Rähn kirjutas:

Silma on jäänud Kawasaki er6n. Kui kelllegi on kogemusi antud rattaga, siis oleks huvitav kuulda, mida arvatakse.

Väga asine ratas algajale. See on ka üks põhjustest, miks autokoolid neid tänasel päeval armastavad. Lihtne juhtida, väga andestav, samas piisava kiirenduse ja jõuga. Saab vabalt ka kaassõitja vedamisega hakkama. Ilma gondlita rattaga väga kauagle ei viitsiks ilmselt sõita. Amordid pole mitte liiga head, odavapoolsed. Samas vaevalt sa algajana sellele oluliselt suudad tähelepanu pöörata.

Kui kallis on ülalpidamine jne?

Ei mingit erinevust ükskõik millise kaasaegse tsikli ülapidamisest. Kuluosi vahetad tavapäraselt vastavlt läbisõidule - rehvid, piduriklotsid, ketid-hammakad.
Õlivahetus on ainult häbematult odav, sest sinna mootorisse mahub vahetuse käigus mitte rohkem, kui 2L õli sisse.

Midaa peaks arvestama seda tüüpi kasutatud ratta ostul? Tüüpvead?

Huh? Korralikel kaasaegsetel Jaapani masinatel pole tüüpvigu. Tüüpvead on itaalia ja saksa inseneride pärusmaa. Vaatad ikka samu asju, mis suvalise kasutatud ratta ostul.
http://goo.gl/vEvvA
http://goo.gl/7rdmdK

Mis oleks optimaalne kilometraaž nt 2011 väljalaskele?

Pole olemas sellist asja. Tsikkel on peaasjalikult lõbusõiduk. Kõik sõltub omanikust. Mõni laseb suve jooksul 12K km ja teine alla 2K. Võid läbi korrutada.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

trege
Postitusi: 22
Liitunud: 03 Nov 2014, 01:31
Tsikkel: Yamaha MT-07
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas trege »

Soovitan vaadata ka täitsa uut masinat kui läbisõit häirib https://www.motodepoo.ee/soidukid/6185-er-6n
Ise oli eelmine aasta täpselt samas seisus ja otsustasi täiesti uue pilli kasuks. Uue pilli plussid - garantii, kõik kuluosad uued, ABS, 0 läbisõit, ei pea ise mõtlema kuidas 35kw peale saada :) (tehakse sinu eest ära). Oleks ka Kawa võtnud aga sellel hetkel ei olnud minu soovitud pilli saadaval ja oli "kohe" vaja.

Piiramine on umbes 200 kanti.

Load tegin nii vara ära kui võimalik (2 nädalat pidi küll sellest ajast Siilil olema). Ratta selga sain juuni algul.

Kulud uue ratta puhul 2x u100 euri hooldus (peale sissesõitu ja enne talvituma panemist), kui läbisõit ei ole väga suur(üle 10 000km).


mafo
Postitusi: 7
Liitunud: 10 Jaan 2016, 19:02

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas mafo »

Googelda ja tulevad ka jaapanlase vead välja.

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2506
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 182 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas Maaks »

trege kirjutas:

Soovitan vaadata ka täitsa uut masinat ...

Esimeseks rattaks EI OSTA mõtlev imimene MITTE KUNAGI tutikat ratast. :wack:
Kõigepealt õpid sõitma (naiivne on arvata, et kui load koolist käes, siis oskadki sõita), saad kätte oma esimesed "kriimud" (triibulised) ja siis osta mis aga pähe tuleb.
PS! Mina ostaks pigem aastaarvu kui et läbisõitu.

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

TPB
Mode
Postitusi: 248
Liitunud: 22 Mai 2015, 22:07
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas TPB »

Elame ajastul kus uusi asju ostetakse mitte eputamiseks, vaid selle pärast, et ei peaks foorumis istuma päevade kaupa küsimustega "kuidas karpasi sünkroniseeritakse" ja "kas dot 4 ja dot 5.1 võib segada".
Kui rahakott kannatab siis why not, istud garantiilise ratta selga ja ei põe. Avariide jaoks on tänapäeval KASKO.

Kasutaja avatar

trege
Postitusi: 22
Liitunud: 03 Nov 2014, 01:31
Tsikkel: Yamaha MT-07
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas trege »

Maaks kirjutas:
trege kirjutas:

Soovitan vaadata ka täitsa uut masinat ...

Esimeseks rattaks EI OSTA mõtlev imimene MITTE KUNAGI tutikat ratast. :wack: .....

Uue rattaga jääb tõesti ära remondirõõm (bingo) ja see asendub sõidurõõmuga. Kasko on 35kw ratta puhul täiesti mõistliku hinnaga (tasub uurida erinevad pakkujaid) ehk kui kogenematusest ära peaks lõhkuma (crash) siis viskad vähe sulli ja saad ratta korda.

Kasutaja avatar

MOTODEPOO
Kaupmees
Postitusi: 245
Liitunud: 23 Aug 2004, 13:47
Tänatud: 45 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas MOTODEPOO »

Tere,

Uue Kawasaki piiramine enne esmaregistreerimist ei tekita sellest aastast ühtegi senti lisakulu.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Rähn
Postitusi: 4
Liitunud: 06 Mär 2016, 17:55

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas Rähn »

Tänud vastuste eest!
Uue ratta mõte on ikka peast läbi käinud ka, aga kaldun arvama siiski, et ei lähe seda teed. Kuna kogemus tsiklitega üsna väike, siis täpselt ei teagi, mida ma otsin või ootan... Ja kui tutikas osta, siis ilmselt läheks liisingusse, kuna 6k+ on suht suur summa, mida tagataskust niisama ei vedele. Seega.. kui ratas ei sobigi vms, siis edasimüügi hinnas saab korraliku miinuse kirja. Prooviks siiski korralikku kasutatud ratast leida.

Siin üritangi vastust saada küsimusele, et kui heas või halvas korras keskmise läbisõiduga antud mudel olla võib. Loomulikult sõltub kõik lõpuks konkreetsest isendist, aga mingid tüüpilisemad asjad, mida silmas võiks pidada, kui ER-6n mudelit vaadata. Googeldades pilt nii kirju, et ei saa midagi lõpuks aru.

ps. ilma kasutajaks regamata otsing vist ei toimi vms. igatahes ei leidnud enne midagi.


reimps

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas reimps »

Macintosh kirjutas:

Huh? Korralikel kaasaegsetel Jaapani masinatel pole tüüpvigu. Tüüpvead on itaalia ja saksa inseneride pärusmaa. Vaatad ikka samu asju, mis suvalise kasutatud ratta ostul.
http://goo.gl/vEvvA
http://goo.gl/7rdmdK

Ära nüüd ette ka kujutama hakka, absoluutselt kõikidel sõidukitel on tüüpvead täitsa siiamaani olemas.

Kasutaja avatar

muumitramm
Postitusi: 16
Liitunud: 05 Nov 2012, 19:05
Tsikkel: ER-6N

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas muumitramm »

Ostsin eelmisel aastal er6-ni bikepointist esimeseks rattaks. Sõitsin eelmisel hooajal 7000+ km ilma ühegi intsidendita. Hooldust tegin niipalju, et vahetasin õli, õlifiltri, õhufiltri ja tagarehvi ära. Olen rattaga igati rahul ja sõidan tõenäoliselt ka selle hooaja sama rattaga.
Plussid:
-Kergesti juhitav
-mahe 2 silindri hääl (eriti sportsummutiga)
-mõnusa väändega
-ökonoomne
-hind ei ole ka üldse krõbe

Nüüd talvel tegin veel tail tidy ja vahetasin summutivilla ära. Poolel hooajal tuleb tõenäoliselt tagarehv uuesti ära vahetada.

Delta RMR-24 > CPI Oliver City > Kawasaki ER-6N
Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 810
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas kaimex »

reimps kirjutas:

Ära nüüd ette ka kujutama hakka, absoluutselt kõikidel sõidukitel on tüüpvead täitsa siiamaani olemas.[/quote]
täiesti õigus ja teistmoodi ei saagi olla ju. Vaata mis juhtus Volvoga, kui tegid korraliku auto ja pm sama asi oli ka Mercedes-e tehasel ju. :)
Kui teha ideaalne ratas, siis inimesed ostaks seda. Varuosasi müüa ei õnnestuks, kuna on ideaalne ja olekski pankrott lähedal. :) :bsmile:


Hec
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Juun 2014, 17:47
Tsikkel: Kawasaki ER-6N
Asukoht: Maardu

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas Hec »

Oman 2007 aasta 51 kw ER-6n isendit, omal kasutuses olnud 2 hooaega.

Läbisõit:
Ostmise hetkel oli ratas 6 aastat vana ja läbisõit 30 tuhande peal ehk keskeltläbi 5000 km hooaja kohta. Ma ise ei sõida rattaga iga päev, pigem teen nädalavahetustel pikemaid otsi ning sellise sõiduviisiga on hooaja läbisõit jäänud 5-6 tuhande vahele. Seega ei tundu 2011 a ratta 32 tuhandene läbisõit (keskmiselt 8 tuhandet kilomeetrit hooajal) sugugi üle mõistuse suur number. Eriti kui sõitja on ratast kasutanud pidevaks liikumiseks, mitte pühapäevasõitudeks.

Plussid:
Eespool Muumitramm juba mainis olulisemad plussid ära.
Mina lisaks oma (lühem naisterahvas) vaatepunktis juurde suhteliselt madala istumise ja kerge kaalu. Ja hea püstise istumisasendi - ei väsita nii palju selga ja randmeid, kui näiteks bike. Kuigi see tähendab, et juba kuskil 100-105 km/h k peal hakkab õhutakistus tunda andma.
Ökonoomsuse kohta võin öelda, et minul on keskmine kütusekulu maanteel suhtelisel legaalse kiiruse juures 4,3-4,5 l /100 km. Linnas turnides võib arvestada umbes 4.7 l

Miinuseks võib välja tuua suhteliselt kitsa ja kõva istme. Hooaja alguses ja pikkade sõitude pealt võib arvestada mõnevõrra krampis istmikulihastega. Minul endal on seda probleemi aidanud leevendada kukkumispunnid, kuhu saab sõidu ajal vajadusel ka jalgu toetada ja sellega istumisasendit muuta.

Ratta remont-hooldus:
Tõsisemat remonti ei ole hetkel veel pidanud tegema, seega ei oska kommenteerida kui kalliks see läheks.
Hooldused - igasugu vedelike ja filtrite vahetused, keti pesu, küünalde vahetus - olen lasnud teha hooaja lõpus Biker24-s ja need arved on jäänud 100-150 euri vahemikku. Lisaks võib arvestada just-in-case uus aku igaks hooajaks ehk kulu umbes 40 euri suurusjärgus.

Viimati muutis Hec, 16 Mär 2016, 12:40, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Rähn
Postitusi: 4
Liitunud: 06 Mär 2016, 17:55

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas Rähn »

Tänan vastuste eest! Sain kinnitust enda arvamusele, et antud aparaat on sobilik esimeseks rattaks.
Tuleks nüüd päriselt minna ja proovida, kas ka mõõdud klapivad. Olen 186 cm pikk.. Õppesõiduks oli Yamaha MT03, kus jalgadel polnud eriti ruumi. Tund, poolteist jutti sõites andsid põlved tunda..


MargusL
Postitusi: 42
Liitunud: 14 Aug 2015, 11:22
Tsikkel: Suzuki GSF600N Bandit 96.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas MargusL »

Muidu on hea ratas aga miinustena tooks välja käigukasti mis vahetab väga robustselt käike ja üle tunni aja sõites suri gaasi käsi ära.


henrij
Postitusi: 167
Liitunud: 09 Mär 2011, 12:46
Tänanud: 1 kord

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas henrij »

Olen omanud 650. versyst mis siis omab sama mootorit nagu er6. Käiguvahetus esimeselt teisele tundub tõesti veidi rohmakas, aga selline eripära neil on. Ülejäänud käigud peavad vahetuma kõrvaliste helideta. Gaasikäe probleem on inimeses kinni. Tüüpvigadest on nö küünlapiibud(süütepoolid). Mõranevad ja hakkavad läbipeksma. Uus maksis vist mingi 100 raha, aga enamasti lähevad külge zx6 omad mis pidid paremini kestma
Pilt

Kasutaja avatar

Laur
Postitusi: 377
Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
Tsikkel: VTX1800R
Asukoht: Muhv nõudmiseni
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas Laur »

Läbisõidupärast pea hirmsalt põdema juhul kui ikka tead läbisõitu--ei tohi segi ajada odomeetri näiduga :)
Hooldatud rattal pole 10 tuhanded probleemiks. Mul ilutseb cbr1100 73000 midagi odokal, õli veel ei kuluta ja käivitub hästi nii peale päevas kui ka 5 kuud seismist.

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans

Hec
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Juun 2014, 17:47
Tsikkel: Kawasaki ER-6N
Asukoht: Maardu

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas Hec »

MargusL kirjutas:

Muidu on hea ratas aga miinustena tooks välja käigukasti mis vahetab väga robustselt käike ja üle tunni aja sõites suri gaasi käsi ära.

Jah, seda käe suremise probleemi tekkis ka minul. Aga enda ja teiste kogemused näitavad, et see ei ole niivõrd konkreetse masina probleem vaid sõltub pigem inimese enda tervisest, ilmastikust ja teeoludest.
Samas leidsin lahenduseks sellise toreda vidina: http://www.amazon.co.uk/Scottoiler-Cram ... B002ULP5RK . Alguses nõuab küll veidi harjumist, et linnas sõites kätt mitte kogemata peale toetada. Aga see-eest maanteel on väga kasulikvidin :)

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8784
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Depoos peaks selline asi kohapeal ka olema: https://www.motodepoo.ee/lisavarustus/1 ... sist-of378

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

Piipz kirjutas:

Depoos peaks selline asi kohapeal ka olema: https://www.motodepoo.ee/lisavarustus/1 ... sist-of378

Täiesti asendamatu jublakas! Talve jooksul kadus see kuidagi mu masina pealt minema ja täna lähen Depoosse uue järgi.. Kui ühel hetkel õige nurga leiad ja ära harjud, siis ei saa enam aru, miks need standardina küljes ei ole...

Kasutaja avatar

Pinchu
Postitusi: 372
Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas Pinchu »

elektromargu kirjutas:
Piipz kirjutas:

Depoos peaks selline asi kohapeal ka olema: https://www.motodepoo.ee/lisavarustus/1 ... sist-of378

Täiesti asendamatu jublakas! Talve jooksul kadus see kuidagi mu masina pealt minema ja täna lähen Depoosse uue järgi.. Kui ühel hetkel õige nurga leiad ja ära harjud, siis ei saa enam aru, miks need standardina küljes ei ole...

Mulle oli see Depoo jublakas liiga suur ja segav ning põhjustas ühel korral ka liiklusohtliku olukorra, kuna jäi gaas peale. (algajate värk)
Motomarketis on müügil palju väiksem, mille saab nii paigutada, et vajadusel kasutad ja vajadusel mitte.
http://motomarket.ee/product/kuryakyn-u ... aasihoidja

... hetkel rattatu ...

Hec
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Juun 2014, 17:47
Tsikkel: Kawasaki ER-6N
Asukoht: Maardu

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas Hec »

Rähn kirjutas:

Tuleks nüüd päriselt minna ja proovida, kas ka mõõdud klapivad. Olen 186 cm pikk.. Õppesõiduks oli Yamaha MT03, kus jalgadel polnud eriti ruumi. Tund, poolteist jutti sõites andsid põlved tunda..

Minu tutvusringkonna rahva jaoks on pikkade sõitude asendiprobleemi aidanud leevendada kukkumispunnid, mida saab kasutada mittesihtotstarbeliselt jalatoena :)
Mitmetele bike'idele tehti ise punnid selles stiilis: http://www.auto24.ee/products/kukkumisk ... le/420340/ Kuna punnid on sirged ja piisavalt pikad, siis saab täiesti rahulikult jalad välja sirutada ja punnide peale toetada.

Oma masinal sellised vidinad https://www.motodepoo.ee/lisavarustus/5 ... r-rr-03-04 . Need kahjuks ei toimi nii hästi, sest kinnituse varred on suht lühikesed, punnid ise suure diameetriga ja kumerad ning seega peab tõsiselt pahkluud punni serva taha haakima, et jalg ära ei vajuks (ja pikemate jalgadega see variant ilmselt väga ei toimi).

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas AzA »

Pinchu kirjutas:

Mulle oli see Depoo jublakas liiga suur ja segav ning põhjustas ühel korral ka liiklusohtliku olukorra, kuna jäi gaas peale. (algajate värk)
Motomarketis on müügil palju väiksem, mille saab nii paigutada, et vajadusel kasutad ja vajadusel mitte.
http://motomarket.ee/product/kuryakyn-u ... aasihoidja

Nii oxfordi kui ka scottoileri kui ka suvalise hiinaka saab eest ära keerata, poovad alla vajutades kinni ja üles keerates keerlevad vabalt ümber rutska.
Suurus sõltub pigem sõitjast ja isegi kinnastest. Ma sõidan õhemate kinnastega laiemaga, on mugavam.
Siuke keskmine on algatuseks hüva.

Aga tõsi, enamik, kes seda vidinat vaadanud on vangutavad pead ja absoluutselt kõik, kes endale hankinud on ütlevad, et kuidas küll varem ei taibanud :bsmile:

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Tegin rutskakäele puhkuse andmiseks ise vidina.
Selle asja järgi.
Pilt

SERTÃO
Kasutaja avatar

Teema algataja
Rähn
Postitusi: 4
Liitunud: 06 Mär 2016, 17:55

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas Rähn »

Ohlik pole selline asi? :bsmile:

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7200
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

AzA kirjutas:
Pinchu kirjutas:

Mulle oli see Depoo jublakas liiga suur ja segav ning põhjustas ühel korral ka liiklusohtliku olukorra, kuna jäi gaas peale. (algajate värk)
Motomarketis on müügil palju väiksem, mille saab nii paigutada, et vajadusel kasutad ja vajadusel mitte.
http://motomarket.ee/product/kuryakyn-u ... aasihoidja

Nii oxfordi kui ka scottoileri kui ka suvalise hiinaka saab eest ära keerata, poovad alla vajutades kinni ja üles keerates keerlevad vabalt ümber rutska.
Suurus sõltub pigem sõitjast ja isegi kinnastest. Ma sõidan õhemate kinnastega laiemaga, on mugavam.
Siuke keskmine on algatuseks hüva.

Aga tõsi, enamik, kes seda vidinat vaadanud on vangutavad pead ja absoluutselt kõik, kes endale hankinud on ütlevad, et kuidas küll varem ei taibanud :bsmile:

Ma kuulun ka nende viimaste sekka,nüüd ei oska ilma sõitagi enam.Mul Scottoiler.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Mina küll seda ohtlikuks ei pea. Ega see asi seal siis jäigalt kupatust fikseeri. Just nii palju, et vedru ei jõua rutskat tagasi keerata. Käega aga saad koheselt maha keerata vajadusel. Neid on ka vähe teistsuguse lahendusega, aga nn kiirushoidja mahavõtmine käib ikkagi parema käe/põidla lisaliigutusega.
Vähe teistsuguse fikseeringuga:
Pilt

On ka elektroonilisi.

SERTÃO
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas AzA »

Rähn kirjutas:

Ohlik pole selline asi? :bsmile:

Raske öelda, sõltub ilmselt kasutajast. Nn. scottoiler tüüpi on toetuspunkt ... mina ohtlikuks küll ei pea, küll aga väga mugavaks lisaks.
Toetad käe rutskale, mitte ei hoia ümbert kinni.
Pead lihtsalt ära proovima, hind kuskil 5€ pole just suur risk.
Isiklikult pean ilma sõitmist ohtlikumaks ... käsi ära väsib on hullem kui see väike klõpsakas rutska ääres.

Aga mulle meeldib.

Hec
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Juun 2014, 17:47
Tsikkel: Kawasaki ER-6N
Asukoht: Maardu

Re: Kawasaki ER-6N ?

Lugemata postitus Postitas Hec »

Rähn kirjutas:

Ohlik pole selline asi? :bsmile:

Igasuguseid kiirusekontrolle on erinevaid https://www.youtube.com/watch?v=yxnbizi3eZA. Selline randmetoe tüüpi jublakas on kõige odavam ja lihtsam (nii paigaldamise kui ehituse poolest).

Tegelikult uuematele ja rohkema elektroonikaga ratastele pakutakse lausa elektroonseid püsikiirusehoidjaid, mis toimivad nagu autol. Ainult nende asjade hinnad on üüratud http://www.mccruise.com/collections/kawasaki.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”