Ostuhuvi:BMW F 650GS 52kW
Moderaator: Moded
Ostuhuvi:BMW F 650GS 52kW
Tere.
Sooviks natuke hüva nõu.
Sõber soovib seda ratast osta:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Müüja käest saime niipalju teada,et ratas on teinud kunagi päris korraliku avarii,kuid väidetavalt on kõik korralikult korda tehtud.
Mis kohad võiksid olla nõrgemad? Mida peaks veel enne ostu kriitilisema pilguga üle vaatama. Ise ei ole Bmw ratastega kunagi kokku puutunud,küll aga muude masinatega.
Mis võiksid olla üldse selle ratta nõrgimad kohad,mida enne ostu üldse vaadata.
On keegi ise selle rattaga tuttav? Äkki on keegi seda vaatamas käinud?
Lugupidamisega Jargo.
BMW R1150R
KepsKotti
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Ostuhuvi:BMW F 650GS 52kW
Kui 2008a ratas pani paugu 2009 aastal ja veel mitte oma süü läbi, siis tõenäoliselt tehti see korda esinduses. (LKF-i lehelt vaatasin).
Esindus ilmselt kõverat raami aga ei paranda (oleks maha kantud), seega ma arvan, et see väga hull pauk ikkagi ei olnud, pigem plastikuring.
Küsi järgi, mis see "päris korralik pauk" oli ja kus tehti, siis saad ju ise järgi uurida.
Bemmi foorumites räägitakse, et orig. tagaamort on kehva, ei pea hästi vastu, soovitatakse kohe uuem panna.
Aku tasub vahetada geelaku vastu, orig akuga pidi probleeme olema. Ma ei usu, et käesoleval rattal enam orig. aku on.
Pingeregulaatoritega on probleeme olnud, kuid sinna sobib asemele ka poole odavam transalpi regulaator.
Veepumpadega on hädasid, võib lambist otsad anda.
Tagumise piduri peasilindriga on probleeme olnud.
Kuid need ei ole ühe inimese mured, vaid kokku kogutud, näita mulle mõnda teist ratast, millel ühtegi "häda" pole...
Üldiselt ikkagi kiidetakse ratast, et on töökindel ja liigub üsnagi hästi.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Ostuhuvi:BMW F 650GS 52kW
See on minu vana ratas, originaalis oli ratas punast värvi ja avarii toimus septembris 2009. Kui tahad veel midagi teada, võta privas ühendust.
ärge mu emale tsiklist rääkige. palun.
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Ostuhuvi:BMW F 650GS 52kW
janariin kirjutas:hotsepp kirjutas:Taaselustan ühe naisterahva murega teema.
Ratas BMW ujub kuni kiirusteni 50km/h.
Kas keegi oskaks soovitada midagi, mida vaadata või mida veel kahtlustada?Kui tegemist on BMW F650GSiga aastast 2008 ja ratas on Eestist ostetud (regnumber sisaldab tähte K ja nr 6) siis see ratas on läbi teinud suurema avarii ning selle raam on kõver.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Re: Ostuhuvi:BMW F 650GS 52kW
janariin kirjutas:See on minu vana ratas, originaalis oli ratas punast värvi ja avarii toimus septembris 2009. Kui tahad veel midagi teada, võta privas ühendust.
Liikusin privasse!
BMW R1150R
KepsKotti
Re: Ostuhuvi:BMW F 650GS 52kW
Piipz kirjutas:Kui 2008a ratas pani paugu 2009 aastal ja veel mitte oma süü läbi, siis tõenäoliselt tehti see korda esinduses. (LKF-i lehelt vaatasin).
Esindus ilmselt kõverat raami aga ei paranda (oleks maha kantud), seega ma arvan, et see väga hull pauk ikkagi ei olnud, pigem plastikuring.
Küsi järgi, mis see "päris korralik pauk" oli ja kus tehti, siis saad ju ise järgi uurida.Bemmi foorumites räägitakse, et orig. tagaamort on kehva, ei pea hästi vastu, soovitatakse kohe uuem panna.
Aku tasub vahetada geelaku vastu, orig akuga pidi probleeme olema. Ma ei usu, et käesoleval rattal enam orig. aku on.
Pingeregulaatoritega on probleeme olnud, kuid sinna sobib asemele ka poole odavam transalpi regulaator.
Veepumpadega on hädasid, võib lambist otsad anda.
Tagumise piduri peasilindriga on probleeme olnud.Kuid need ei ole ühe inimese mured, vaid kokku kogutud, näita mulle mõnda teist ratast, millel ühtegi "häda" pole...
Üldiselt ikkagi kiidetakse ratast, et on töökindel ja liigub üsnagi hästi.
Minu teada ei kasuta ükski kindlustusfirma BMW esindust rataste remontimiseks. Endal olnud kaks eraldi juhtumit BMW ratastega kus mõlemal korral suunati sinna Värval Transi, mis siis ongi selle HD esinduse all (kõrval vähemalt), ei mäleta enam kas kindlustusfirma oli sama. See ratas suure tõenäosusega ka seal samas tehtud.
Mis puudutab neid tüüpvigasid, mis sa foorumitest leidnud oled. Endal läheb nüüd juba viies hooaeg 2011 aasta F800GS'iga ja ei ole olnud mitte ühtegi eelnimetatud probleem. Stock aku on veel pealgi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.