VFR800 vs Pan-Europa vs Yamaha FJR 1300

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Madlobster
Postitusi: 716
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 178 korda
Tänatud: 214 korda

VFR800 vs Pan-Europa vs Yamaha FJR 1300

Lugemata postitus #1 Postitas Madlobster » 30 Aug 2016, 13:21

Tere :)
Mõnesõnaga siis endast reeglite täitmiseks
Staaž 0, kogemus noh tiba üle nulli aga võib siiski lugeda täiesti roheliseks (load sain eile :D)
Pikkus 177 umbes kaal 60 umbes st kilakas
Eelarve kuni 4k üle selle peab müüjal olema väga hea veenmisoskus :D
Sõidan nii lõbusõite kui ka vahest kliendi juurde. Enamasti ikka asfalt võibolla vahest harva tahaks näiteks Ristna randa sõita. Usun, et naine hakkab ka mingil hetkel sadulale kippuma (ka kilakas :D)
Ostan oma esimest ratast. Kõik jutud läbilugenud netis ja kuulutsed samuti läbi sirvitud jäi minu valikus sõelale pealkirjas mainitud rattad.

Väikest infot siis vaja natuke sõitnud meestelt, et miks eelistada ühte või teist? Kas 60k sõitnud ratas on elupäevade lõpus (suuremate investeeringute ootuses) või annab muretult teist sama palju peale keerata? Kuna olen täiesti roheline siis ei oska küsida. Ärge näkku lööge, mis on asjad, mida ma peaksin tähele panema? Lugesin siin foorumis ka VFR800 teemad läbi. Pigem on antud ratas heas nimekirjas. Pan-Europa kohta hetkel loen ja uurin.

Võib teha ka mulle pakkumisi nimetatud ratastele (eelistan kondlitega ja kohvritega versioone ning rattale otsa vaadates võiks paista hea peremehe käes olnud rattana)
PS varustus ka ei ole st kui kellelgi uue väärsed üle võib privasse pista (eelistan püksid jope eraldi, ilmastiku kindlus ei ole ulme tähtis kuna vihma kätte satun pigem harva ilmaga mööda pannes kui pidevalt meelega sõites, küll aga oleks tähtsad rohelisele kaitseomaduste hea tase :D) Aga need pakkumised siis teeme privaatselt mudu läheb alateemaga vastuollu ja kohe ei taha sisse lennata ka ja kõik teemad oma poste täis kirjutada (nagu rohelised ikka :D)
Viimati muutis Madlobster, 30 Aug 2016, 21:06, muudetud 1 kord kokku.


when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4190
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 356 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: VFR800 vs Pan-Europa

Lugemata postitus #2 Postitas Macintosh » 30 Aug 2016, 13:40

Madlobster kirjutas: Kas 60k sõitnud ratas on elupäevade lõpus (suuremate investeeringute ootuses) või annab muretult teist sama palju peale keerata?

Läbisõidukoll on üle pingutatud. Üljuhul on sedasorti reisirattad saanud ideaalilähedast kasutust - mootor on käima pandud ja sõidetud paarsada kilomeetrit. Mootori ressursi tapab enamasti külmkäivitus ja ülikõrged pöörded. Mõlemat on selline tsikkel väga vähe näinud. Vaatama peaks alati ikka konkreetset ratast ja mitte läbisõitu või väljalaskeaastat. Mõni väikese läbisõiduga ratas võib olla visuaalselt nadi ja mootor omadega läbi samas kui aastaid vanem ja suurema läbisõiduga rattal on kõik korras. Ostsin ise just 50K näiduga reisiratta, kontrollisin mootori igast otsast üle - kõik näitajad on nagu uuel. Selline ratas sõidab sul ilmselt 4x sama palju lisaks ja ei köhatagi. Eeldusel, et hooldad korralikult.

ilmastiku kindlus ei ole ulme tähtis kuna vihma kätte satun pigem harva ilmaga mööda pannes kui pidevalt meelega sõites, küll aga oleks tähtsad rohelisele kaitseomaduste hea tase :
Kaitsetase on kõikidel motoriietele enam-vähem sama - õlakaitsed, küünarnukikaitsed ja seljakaitse - viimane tavaliselt komplektist puudub ja see tuleb ise hankida. Vihmapidavus on mitmekihilistel riietele niikuinii pooe toobiga teema ja ei oma ka minu silmis olulist väärtust sest vähegi asisema saju korral tuleb nii või teisit vihmakile peale tõmmata.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Sukusuku
Postitusi: 410
Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
Tsikkel: Gixxer K5 ja Vfr800
Asukoht: Harjumaa Muuga
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: VFR800 vs Pan-Europa

Lugemata postitus #3 Postitas Sukusuku » 30 Aug 2016, 13:51

Tere, ise sõidan Vr800-ga 1999a, samuti olen sõitnud ka 2007a omaga. Vaadates sinu kaalu(ja pikkust) ja rataste kaalu, siis võta kindlasti VFR. Honda 2001-2012 kaalub (märg) kaal 240kg ja Pan European 2002-2013a kaalub 331kg. Ärge näkku lööge kui mõnel aastal ja mudelil on paar kilo siia sinna. VFR on selline ratas mida julgen kõigile soovitada. Tahad katsuda või pikemalt infi, siis PS.
Teed korda Eestis.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Madlobster
Postitusi: 716
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 178 korda
Tänatud: 214 korda

Re: VFR800 vs Pan-Europa

Lugemata postitus #4 Postitas Madlobster » 30 Aug 2016, 14:03

Selle kaalu peale ise väga mõelda ei oska (st ise pidasin kaalu tähtsaks olukordades, kus ratas on horisontaal asendisse sattunud ja rahvaroheks kohas saab kilakas kuni abivalmi kodaniku saabumiseni rahvale nalja pakkuda ja üksikus kohas sõpra appi helistada :D ) Kui palju see kaal sõiduajal kilakale oluline on ei oska kommentaarida (kuna kogemus puudub)
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear

franz125
Postitusi: 1988
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 45 korda

Re: VFR800 vs Pan-Europa

Lugemata postitus #5 Postitas franz125 » 30 Aug 2016, 15:20

No sada kilo annab linnas hästi tunda.Praegu kulgen 350 kg kaaluva VTX-ga,kuni liigud on hästi, foori taga seisma jäämine nõuab tasakaalu täpsust.Väheke hooletumalt seisma jääd siis saab jalg head trenni.200kg sportlik baigiline on kui säärekas selle kõrval.Ise võtaks VFR-i universaalsem natuke.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

kalle
Mode
Postitusi: 709
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 12 korda
Kontakt:

Re: VFR800 vs Pan-Europa

Lugemata postitus #6 Postitas kalle » 30 Aug 2016, 20:36

Ma ei saa päris erapooletult vatata, sest VFRi pole mul olnud:) Samas on mul mõnde rataste juures kummaline soft spot ja VFR on üks neist. Mingil kummalisel põhjusel vaatan nende müügikuulutusi, kuigi vähimatki kavatsust osta pole jne. Kindlasti on väga hea ratas, aga universaalsuse osas pole vahe STga väga suur. Samas ei suuda ma täna end ise panna sinu olukorda, kus peaks STga nö null kogemusega alustama.
Võib muidugi väita, et kui pikemaid otsi ei kavatse sõita, siis pole STd mõtet soetada, aga ka see väide on imho liialdus ja kui vaadata kui palju STsi on kasutatud nt Inglismaal kulleri jm ratastena, siis kõlbab ka linnas pikemalt sõita. 178 kasv on ST jaoks väga sobiv, sest üle 180 ja nö standard jala pikkusega võib põlveruumiga kitsaks minna. Piki V mootori eripära. Minul on oma 180cm ja 70kg selle rattaga ideaalne klapp ja sõidaksin sellega ka ainult linna kui peaks.
Kaalu osas on vahe VFRiga kindlasti tuntav, aga ise selles osas ei hakka kaasa rääkima, sest mulle pole see argument, aga teiste eest ei saa rääkida.

Mis puutub läbisõitu, siis siin pean ennast ilmselt taas kordama, seega PÜÜAN teha võimalikult lüdidalt. Sa ei täpsusta, kas jutt käib ST puhul 1100 või 1300 mudelist, aga 1100st kindlamaid valikuid kestvuse osas väga pikka nimekirja pole. Minu oma on hetkel u 220000km sõitnud ja kõik töötab nagu uuel rattal. Olen isikjlikult rääkind mitme ST omanikuga, kel 400K+ kellal ilma igsusguse mootorisse sekkumiseta ja ma ei näe hetkel põhjust, miks ma samasse ei võiks jõuda. Hetkel on mul käsil 15 hooaeg enda STga ja muretumat ratas ma hästi ette ei kujuta. Korralik hooldus ja 0 muresi siiani. Viimastel aastatel jaotub aasta läbisõit mul mitme ratta peale, seega saab ST vähem koormust kui varem, aga ma tõesti ei näe põhjust miks ei võiks selle rattaga veel väga pikalt sõita. Klapp on nii hea lihtsalt:)
Aga kuna VFR on ka siiski Honda, siis ega siin palju kevemini ei saa minna:) Arvestada tuleb veidi suuremat riski raskemale elule siiani, aga muus osas ei näe probleeme. Korralikust kontrollist ja kodutööst on palju räägitud ja see kehtib igal juhul. Sinu soovidele sobib VFR ehk tõesti paremini, aga kui mingil põhjusel vajad lisainfi 1100 kohta, siis kanalid on olemas ja võin jagada, mida tean.

ps. mõlema ratta kohta on netis tonne infot.

Kk
KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Kasutaja avatar

Teema algataja
Madlobster
Postitusi: 716
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 178 korda
Tänatud: 214 korda

Re: VFR800 vs Pan-Europa

Lugemata postitus #7 Postitas Madlobster » 30 Aug 2016, 21:02

tänud info eest.
Päev möödus jällegi mööda netti tuhlates erinevaid rattaid vaadates ning valikusse lisandus veel Yamaha FJR 1300 1.3 R4 105kW
eelis VFR i ees on kepivedu. Võimsust on ka rohkem aga ma arvan, et mul VFR i 80kw ka puudu ei jääks st see suurem võimsus hetkel lisa boonust ei anna.
ABS vist puudub mõlemal (algajale samas oleks võibolla kasulik featuur) VFR mida vaatan on 2003 aasta ja FJR on 2002 aasta.
FJR Maksab rohkem (jah seal on püsikiiruse hoidja, rohkem kw ja kepivedu)
Pan on hetkel tahaplaanile jäänud (ei ole eesti turult praktiliselt midagi saada)
Noh kui nüüd esimene kätevärin üle läheb ja see aasta sadulasse ronimise plaan järgmisse aastasse lükata siis oleks aega ka välismaa turgudel pakutavatega tutvuda.
VFR ist olen aru saanud, et suht kindel valik oleks (laidusõnu selle kohta väga ei kohta) Mis FJR ist arvata?

kalle mis regi sul avatari pildil on?
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

kalle
Mode
Postitusi: 709
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 12 korda
Kontakt:

Re: VFR800 vs Pan-Europa vs Yamaha FJR 1300

Lugemata postitus #8 Postitas kalle » 30 Aug 2016, 21:31

Et kui ma nüüd õigesti küsimuseSt aru sain, siis vastan, et pildil ongi minu ST1100 (92)

ps. ABS on võimalik kõigil sinu teema ratastel, oleneb aastast jm.

Kk
KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Kasutaja avatar

Teema algataja
Madlobster
Postitusi: 716
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 178 korda
Tänatud: 214 korda

Re: VFR800 vs Pan-Europa vs Yamaha FJR 1300

Lugemata postitus #9 Postitas Madlobster » 30 Aug 2016, 21:49

minu hinnapiir lubab sinna 2000 algusesse rattaid ja neil pole seda märgituna näinud.
Hondaga on jah paljud ütlevad, et oleks nagu hea ja õige valik. See jamu jäi lihtsalt sirvides järsku jalgu. alla 2000 aasta rattaid väga vaadanud ei ole. Samas näeb sinu ST väga hea välja :)
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear

Aha
Postitusi: 31
Liitunud: 12 Aug 2004, 23:16
Tsikkel: VFR 800
Tänatud: 2 korda

Re: VFR800 vs Pan-Europa vs Yamaha FJR 1300

Lugemata postitus #10 Postitas Aha » 30 Aug 2016, 23:52

Tere
Mõtteid VFR800 kohta. Ostsin 2004 uuena, läbisõit 40 Kkm, peamiselt paari aasta tagant matkad Lõuna-Euroopasse ja Alpidess ning ülejäänu kohapealne lõbusõit. Teisi rattaid ei ole omanud, seega võrdlusele ei pretendeeri.
Mõõdud: mulle 184 cm puhul täiesti ok tuulekaitse, veidi lühemana ilmselt veel vähem tuult ja keeriseid. Kuna pikali ei ole pannud, siis ei ole pidanud ka püsti sikutama. Massi poolest peaks VFR üks valiku kergemaid olema, seega võiks hädaolukorras eelis olla. Hallatavus kurvides, stabiilsus jms - no ei oska nuriseda. Pigem sõitjas kinni. Ka matkaolukorras täislastis (2 inimest ja täispagas) käitub 200 km/h kandis normaaselt st kiirendab, pidurdab jne. Tõsi, siis peab gondli varju pugema. Seal gondli varjus on ka kõvasti abi külma, (külg-)tuule või vihma korral. Üldse, sõiduasend suht avar ja laseb nii kiiresti kui aeglaselt ja sirge seljaga sõita. 177 cm pikkusena peaks jalad ilusti maha ulatuma, lisab veidi enesekindlust ning laseb paremini ratast püüda kui seisma jäädes veidi viltu jäänud. Keti pärast väga ei muretse - vahetasin alles 39 Kkm pealt ketijooksu kuigi nii pool sõidust täislastis tehtud. Kestab küll. Kardaanist olen puudust tundnud vihmaga matkates, siis kui ketiõli varu otsas. Muidu ikka koos tankimisega ka oma osa ketile. Lõbusõidule vihmase ilmaga lihtsalt ei lähe, seega ei ole siis ka probleemi (ja õli kodus niikuiniii olemas).
Ratas üldiselt kestnud. Tehtud regulaarsed vedelike vahetused ja piduriklotside (1x) ja ketijooksu vahetus (1x). Üllatusena tuli mootori temperatuurianduri vahetus nii 3 a tagasi ning generaatori vahetus mullu. Ahjaa, numbritule pirni pidin ka nädal tagasi enne ülevaatus vahetama.
Mida ostul vaadata. Mõnda aega olin hädas lenksu vibamisega käed-lahti olukorras. Selle lahendus ikkagi korralik tagaratta! tasakaalustus. Tegu on ühepoolse kiigega ja ilma võllita tagajooksuga. Sellest eripärast tulenevalt tagaratta tasakaalustusega kõik korralikult hakkama ei saa ning pikal sõidul väljendub see käte (randmete) 'ära suremises' tänud vibrale. Peale õiget tasakaalustus probleem kadus.
Ei olnud küll küsimuseks ja vajaduselt aga mina saan muretult päevaga 700-900 km päevaga sõita. Ironbutt samuti ok.
Originaal kohvriring on tänuväärt ja teeb oma tööd hästi. Soovitan. Samas kohvriraamid külge jättes veidi kipakas väljanägemine. Sabakohver veab raskuskeskme üles ja täislasti korral tuleb siduriga ettevaatlik olla et mitte wheelie'sse minna. Samas mahub saba peale 2 kiivrit ära - kahekesi sõites hea teada ning kaasale annab kohver seljataga omajagu kindlust juurde. Samuti originaal sabakohvri raamid on väga heaks käetoeks meil. Kohvrite pehme sisekohver ka praktiline kaasavõtmiseks.
Pidurid on VFRil kahesüsteemsed st jalaga vajutades pidurdab ka esiratas ja käega ka tagaratas. Päris ABS ei ole aga alustades pigem abiks. Paagi maht matkamiseks ok (270-300 km paagitäie (22l) ulatuvus), kodus sõites ei ole üldse teemaks. Kulu nii 6+ L aga väga palju sõitjas ja oludes kinni nagu ikka.
Päris randa ei julge ühegi asfalditsikliga soovitada. Juhitavus olematu ja mass vajutab sisse. Ketile ka vast väga ei meeldi. Igatahes olen ise liiva ja kruusa võimalusel vältinud. Kruusateel saab hakkama aga ei ole omas elemendis. Tuled topelthalogeenid ja mis näitavad enda kohta hästi.
V4 mootoril on väänet omajagu ning usun, et 60K km pealt saab normaalse rattaga veel palju sõita. VFR800 eripära on see, et kuni 6800 rpm on avatud 2 klappi ning seal ülespoole tulevad veel 2 klappi juurde. Seega toimib kerge 'turbolaadne efekt'. Kurvisõidul võib ülemineku hetk segada, samas kui tead ette arvestada siis saab õige käiguga sobivad pöörded valida.
Kokkuvõtteks on tänapäeval igas punktis paremaid rattaid olemas / tuled, ABS, kiirusehoidja, soojendused, sidurivaba käiguvahetus jne. Samas toodud eelarve piires peaks leidma täiesti OK isendi millega alustada ja veel pikalt sõita saab. Kuna mul pikem võrdlusmoment puudub siis soovitan lugeda ka vastavaid konkreetseid võrdlusi. Kui VFR osas veel midagi hingel, siis võin püüda vastata.
Õiget valikut, muretuid ja turvalisi kilomeetreid!
VFR
Kasutaja avatar

Sukusuku
Postitusi: 410
Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
Tsikkel: Gixxer K5 ja Vfr800
Asukoht: Harjumaa Muuga
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: VFR800 vs Pan-Europa vs Yamaha FJR 1300

Lugemata postitus #11 Postitas Sukusuku » 31 Aug 2016, 09:20

Jah, VFR 800 alates 2002a tuli VTEC peale 6400rpm juures, kusjuures tõmmet ja kütusekulu oli tunda. Dual pidur annab mõne vea andeks nt libedal ja lahtisel pinnasel.

Suvaline dyno graafik (aga enda ratta tulemus oli väga sarnane, kõik stock)
http://dynobike.com/gallery/technical/Honda_VFR800_rhs_chart.htm
Teed korda Eestis.

andu
Postitusi: 162
Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
Tsikkel: 2x yamaha, honda
Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 11 korda

Re: VFR800 vs Pan-Europa vs Yamaha FJR 1300

Lugemata postitus #12 Postitas andu » 31 Aug 2016, 11:13

Fjr kohta võin mainida niipalju et ülejäänud kahega võrreldes ülilihtne/kerge juhitavus, püstisem isteasend ning suuremat remonti tahab umbes 300tkm pealt- kolvirõngad, klapisääretihendid, käigukastis 2 ja 5 käik. abs vajab meiekliimas iga aasta korra andurite välja võtmist puhastamist(teede soolad tekitavad kiirelt korrosiooni ja pigistab anduri puruks). Samuti mõistlik peale ostu gardaan laiali võtta ja üle määrida nuudid. Fjr on pohjusega iron butt sõitjate lemmikuks saanud ;) kui nii pikamaa sõitja ei ole ja rohkem linnasõite siis vfr võib paremini sobida sulle
dare to dream...
Kasutaja avatar

Teema algataja
Madlobster
Postitusi: 716
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 178 korda
Tänatud: 214 korda

Re: VFR800 vs Pan-Europa vs Yamaha FJR 1300

Lugemata postitus #13 Postitas Madlobster » 31 Aug 2016, 21:30

:D VFR hoovis
tänud vastanutele :wink:
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear

Aha
Postitusi: 31
Liitunud: 12 Aug 2004, 23:16
Tsikkel: VFR 800
Tänatud: 2 korda

Re: VFR800 vs Pan-Europa vs Yamaha FJR 1300

Lugemata postitus #14 Postitas Aha » 01 Sept 2016, 00:12

Siis jääb üle vaid mõne aja pärast muljeid küsida?!
Edu!
VFR
Kasutaja avatar

koi
Toetajaliige
Postitusi: 1598
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: Honda CX 500ES
Asukoht: Saue
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 20 korda

Re: VFR800 vs Pan-Europa vs Yamaha FJR 1300

Lugemata postitus #15 Postitas koi » 01 Sept 2016, 22:23

Hehe.. Mees sõidab ja hing õitseb sees nagu päevalill :D
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Madlobster
Postitusi: 716
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 178 korda
Tänatud: 214 korda

Re: VFR800 vs Pan-Europa vs Yamaha FJR 1300

Lugemata postitus #16 Postitas Madlobster » 01 Sept 2016, 22:44

Kuidas te mehed tsikli otsa kodu poole keerata saate? :D
No mul on nii, et igas teeristis, kus saab kodu poole keerata, keerab minu ratas teisele poole :D
St ostuga igati rahul!!! Ratas on 2008 aastast ls 20k, rehvid uued (näsad küljes alles) mõni kriips ja kraaps siin seal, mis saavad kevadeks silutud. Tundub, et meist saavad head sõbrad :)

Igatahes 40 km/h jõuab minu kaitseingel lennata :). Täna vabakal ilma mingi erilise põhjuseta vahetasin rida. Mõni sekund hiljem ilmus kõrval reas, kus just olin olnud auto kahe ratta vahelt täiesti lahtine suur kaev. luuk pool meetrit edasi tee peal. Poleks rida vahetanud oleks oma esiratta sinna auku ära parkinud. Ummikus üksteise perses sõitmine ja mul oli vaja keskel ka sõita. Seekord läks hästi.
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

Teema algataja
Madlobster
Postitusi: 716
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 178 korda
Tänatud: 214 korda

Re: VFR800 vs Pan-Europa vs Yamaha FJR 1300

Lugemata postitus #17 Postitas Madlobster » 03 Sept 2016, 13:52

Mõned päevad nüüd sõidetud ja võin öelda, et on tõesti hea tsikkel. Väga stabiilne ja loogiliselt käituv aparaat. Vtec on väga lahe efekt :)
Jalarauad on nüüd ka kurvides esimesed sõprused asfaltiga ära tundnud. Ei mingit ebalust. Nagu rööbastel. Ka seljakotiga on tunne kindel.
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4190
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 356 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: VFR800 vs Pan-Europa vs Yamaha FJR 1300

Lugemata postitus #18 Postitas Macintosh » 03 Sept 2016, 17:47

Mis rehvid sul seal all on?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
Madlobster
Postitusi: 716
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 178 korda
Tänatud: 214 korda

Re: VFR800 vs Pan-Europa vs Yamaha FJR 1300

Lugemata postitus #19 Postitas Madlobster » 03 Sept 2016, 18:06

Micehlinid (marki pean vaatama minema)
Pilt
Pilt
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4190
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 356 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: VFR800 vs Pan-Europa vs Yamaha FJR 1300

Lugemata postitus #20 Postitas Macintosh » 03 Sept 2016, 18:55

Michelin Pilot Road. Ma ei tea, kas 3 või 4. Küsisin selle pärast, et kiitsid pidamist. Põhjuseks on rehvid - parim millega mina sõitnud olen, isegi paduvihmas oli tunne, et tsikkel on tee külge liimitud.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
Madlobster
Postitusi: 716
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 178 korda
Tänatud: 214 korda

Re: VFR800 vs Pan-Europa vs Yamaha FJR 1300

Lugemata postitus #21 Postitas Madlobster » 03 Sept 2016, 19:09

Üks soome motomees, kes mul ümber tsikli jalutas ütles sama, et kui need otsa saavad siis ära marki vaheta. Kulumis ja pidamis omadused pidid väga head olema. Nii palju kui minu mõne päevane kogemus öelda oskab, siis peavad tõesti hästi.
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

Taits
Postitusi: 1
Liitunud: 07 Juun 2014, 19:22
Tsikkel: Kawasaki GTR1400
Asukoht: Tallinn

Re: VFR800 vs Pan-Europa vs Yamaha FJR 1300

Lugemata postitus #22 Postitas Taits » 03 Sept 2016, 20:58

Michelin Pilot Road 4. Enda omal all Pilot Road 4GT, paduvihmaga euroopas kiirteedel oli pidamine ka väga hea ja 13000+ läbisõiduga mustrit on veel küll.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1241
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 279 korda
Tänatud: 93 korda
Kontakt:

Re: VFR800 vs Pan-Europa

Lugemata postitus #23 Postitas AzA » 03 Sept 2016, 21:53

Madlobster kirjutas:Selle kaalu peale ise väga mõelda ei oska (st ise pidasin kaalu tähtsaks olukordades, kus ratas on horisontaal asendisse sattunud ja rahvaroheks kohas saab kilakas kuni abivalmi kodaniku saabumiseni rahvale nalja pakkuda ja üksikus kohas sõpra appi helistada :D ) Kui palju see kaal sõiduajal kilakale oluline on ei oska kommentaarida (kuna kogemus puudub)


Ma olen sinu mõõtu ja sõidan märjalt 250kg 4 pütase klassikuga. Jah, nö. kohapeal manööverdada on veidi raskem, kui mingi alla 200kg nutsuga, aga sõites enam erilist vahet pole.
Ma tõstan selle juraka ilma kükitamata maast üles ilma erilise pingutuseta.
Kaalu vaata pigem sõiduomaduste kontekstis, mida kergem seda, oeh, agile, ma ei oska eesti keelde tõlkida :( Noh kurv länkariga või civic type-r ... saad pihta küll.

Edit: oeh, loe ikka lõpuni tainads onja.
Kongrats, väga hea valik, V4 on V4.
Aga mulle meeldib.

vanalendur
Postitusi: 291
Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
Tsikkel: D Monster
Asukoht: Tartu/Riia
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 5 korda

Re: VFR800 vs Pan-Europa vs Yamaha FJR 1300

Lugemata postitus #24 Postitas vanalendur » 03 Sept 2016, 22:16

Proovisin 5gen VFR all neid samaseid Pilot Road 4 mõnda aega ja mingi imelik vedel libisemise või kerge läbi vajumise tunne tekkis alati hetk enne jalaraudade maha puutumist. Muus osas tundus pidamine täiesti ok. Vahetasin ratast ja nüüd Pirelli Angel GT jooks kasutusel. Ratas küll teine aga ütleks, et Pilot Roadile alla ei jää ei kuivas ega märjas ning seda veidrat tunnet pole ka kõige kõvema kallutamise peale tekkinud.




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist