Retrohõnguline Kawasaki Z900

Olgu kohalik või välismaine. Uudis või teadaanne, kui see räägib mootorratastest või mootorratturitest siis selle koht on siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4011
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 297 korda
Tänatud: 292 korda
Kontakt:

Retrohõnguline Kawasaki Z900

Lugemata postitus #1 Postitas Macintosh » 07 Sept 2017, 18:30

Seoses Euro4 jõustumisega läks Kawasakil tootmisest maha üks päris korralik BSA vääriline retromasin - w800. Tundub, et nüüd tuleb selle asemele 60-ndatest väga populaarne z900.

Allikad:
http://amcn.com.au/editorial/countdown-retro-zed/
https://gearheads.org/coming-soon-kawas ... to-follow/

kawasaki z900.jpeg


Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Hr.Nõel
Toetajaliige
Postitusi: 1254
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 51 korda

Re: Retrohõnguline Kawasaki Z900

Lugemata postitus #2 Postitas Hr.Nõel » 07 Sept 2017, 19:18

Nohh minu arust..... see uus oleks nagu miski " abordijäänus". Seda ei saa selle W 800-ga võrreldagi. Kasvõi tema mootori pärast . Sellel ju tavaline R4. Vana paraleltwin oli ikka see... EHE nohh. :bsmile: :bsmile:
Aga see ju puhtalt minu isiklik arvamus.
Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 705
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Retrohõnguline Kawasaki Z900

Lugemata postitus #3 Postitas Ardilla » 07 Sept 2017, 21:47

Ilus tükk isenesest. Mul juba huvitav mis Powercruiseritest saama hakkab. Isenesest Harrikad on e4 juba ja miskit väga ei muutunud. Isenesest pooldan tehnoloogia arengut.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 5944
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 52 korda
Tänatud: 86 korda
Kontakt:

Re: Retrohõnguline Kawasaki Z900

Lugemata postitus #4 Postitas mx77 » 08 Sept 2017, 09:16

Kusjuures ma ei saa aru, mis seos on E4 ja W800 kadumisel?
Triumph toodab oma retrokaid ju edukalt edasi.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4011
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 297 korda
Tänatud: 292 korda
Kontakt:

Re: Retrohõnguline Kawasaki Z900

Lugemata postitus #5 Postitas Macintosh » 08 Sept 2017, 16:17

mx77 kirjutas:Kusjuures ma ei saa aru, mis seos on E4 ja W800 kadumisel?
Triumph toodab oma retrokaid ju edukalt edasi.


Triumphi retrorattad käisid uuenduskuuri läbi juba mõni aeg varem. Nende tsikltel olevad jõuallikad on tänaseks vesijahutusega (jahutusribid silindril on erasats), omavad OBD2 porti (nõutav vähemalt OBD1), katalüsaatorit, besiiniaurude püüdjat ja palju muid põnevaid asju (loe: mõttetetut jama) lisaks sellele paiskavad nad õhku märkimisväärselt vähem erinevaid heitgaase (vingugaas , vääveldioksiid , lämmastikoksiidid jne) kui eelkäijad. w800 seevastu on õhkjahutusega vanakkooli masin, mis sisuliselt kord juba Euro3 nõuetele vastavusse viidud. w650 (1999-2006) sai 2011 aastal sissepritse, katalüsaatori ja hunniku erinevaid andureid. Ilmselt oleks uus w900 (või mis iganes ta nimi ka poleks olnud) nõudnud liiga palju arendsukulusid (sisuliselt uut mootorit) ja ega ta teab mis hiiglaslik müügihitt Kawasaki jaoks olnud.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 5944
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 52 korda
Tänatud: 86 korda
Kontakt:

Re: Retrohõnguline Kawasaki Z900

Lugemata postitus #6 Postitas mx77 » 09 Sept 2017, 09:20

Siis peab nentima, et Kawa mehed tegid W800 arendades apsaka ja ei vaadanud piisavalt pikalt ette.
Triumph on tõestanud, et on võimalik toota rattaid mis näevad pagana head välja, sõidavad hästi ja vastavad ka normidele.

Aga kelle on nostalgiat vana õhkjahutusega klassiku järele, siis tuleb käised üles käärida ja ise endale meelepärane ratas ehitada - toorikuid leidub õnneks veel piisavalt :D.
Poeratas on nagu viiner selvekaupluse külmletist võrreldes gurmeerestorani peakoka loominguga :D




Mine “Uuudiseid ja teateid kogu maailmast”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline