Retrohõnguline Kawasaki Z900

Olgu kohalik või välismaine. Uudis või teadaanne, kui see räägib mootorratastest või mootorratturitest siis selle koht on siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7331
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Retrohõnguline Kawasaki Z900

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Seoses Euro4 jõustumisega läks Kawasakil tootmisest maha üks päris korralik BSA vääriline retromasin - w800. Tundub, et nüüd tuleb selle asemele 60-ndatest väga populaarne z900.

Allikad:
http://amcn.com.au/editorial/countdown-retro-zed/
https://gearheads.org/coming-soon-kawas ... to-follow/

kawasaki z900.jpeg


🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

Hr.Nõel
Postitusi: 1447
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 109 korda

Re: Retrohõnguline Kawasaki Z900

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel »

Nohh minu arust..... see uus oleks nagu miski " abordijäänus". Seda ei saa selle W 800-ga võrreldagi. Kasvõi tema mootori pärast . Sellel ju tavaline R4. Vana paraleltwin oli ikka see... EHE nohh. :bsmile: :bsmile:
Aga see ju puhtalt minu isiklik arvamus.

Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com

Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Retrohõnguline Kawasaki Z900

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

Ilus tükk isenesest. Mul juba huvitav mis Powercruiseritest saama hakkab. Isenesest Harrikad on e4 juba ja miskit väga ei muutunud. Isenesest pooldan tehnoloogia arengut.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 418 korda
Kontakt:

Re: Retrohõnguline Kawasaki Z900

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kusjuures ma ei saa aru, mis seos on E4 ja W800 kadumisel?
Triumph toodab oma retrokaid ju edukalt edasi.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7331
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Retrohõnguline Kawasaki Z900

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

mx77 kirjutas:

Kusjuures ma ei saa aru, mis seos on E4 ja W800 kadumisel?
Triumph toodab oma retrokaid ju edukalt edasi.

Triumphi retrorattad käisid uuenduskuuri läbi juba mõni aeg varem. Nende tsikltel olevad jõuallikad on tänaseks vesijahutusega (jahutusribid silindril on erasats), omavad OBD2 porti (nõutav vähemalt OBD1), katalüsaatorit, besiiniaurude püüdjat ja palju muid põnevaid asju (loe: mõttetetut jama) lisaks sellele paiskavad nad õhku märkimisväärselt vähem erinevaid heitgaase (vingugaas , vääveldioksiid , lämmastikoksiidid jne) kui eelkäijad. w800 seevastu on õhkjahutusega vanakkooli masin, mis sisuliselt kord juba Euro3 nõuetele vastavusse viidud. w650 (1999-2006) sai 2011 aastal sissepritse, katalüsaatori ja hunniku erinevaid andureid. Ilmselt oleks uus w900 (või mis iganes ta nimi ka poleks olnud) nõudnud liiga palju arendsukulusid (sisuliselt uut mootorit) ja ega ta teab mis hiiglaslik müügihitt Kawasaki jaoks olnud.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 418 korda
Kontakt:

Re: Retrohõnguline Kawasaki Z900

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Siis peab nentima, et Kawa mehed tegid W800 arendades apsaka ja ei vaadanud piisavalt pikalt ette.
Triumph on tõestanud, et on võimalik toota rattaid mis näevad pagana head välja, sõidavad hästi ja vastavad ka normidele.

Aga kelle on nostalgiat vana õhkjahutusega klassiku järele, siis tuleb käised üles käärida ja ise endale meelepärane ratas ehitada - toorikuid leidub õnneks veel piisavalt :D.
Poeratas on nagu viiner selvekaupluse külmletist võrreldes gurmeerestorani peakoka loominguga :D

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Uudiseid ja teateid kogu maailmast”